tai, kad apiplėš ar jau labai sumuš kas tai ir nebijom labai tiesiog įdomu kokias apsaugos priemones reikėtų naudoti "jeigu ką", dėl sienos kirtimo kažkaip labai nesijaudinu, nes ten jie padarė specialius koridorius fanams su champo bilietais, tai eilėse kaip ir neturėtų tekti laukt, kitas klausimas dėl Ukrainos-Baltarusijos sienos, žodžiu, grįžęs papasakosiu kaip ten sekėsi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
UA. Ukraina / Україна
Collapse
X
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimątai, kad apiplėš ar jau labai sumuš kas tai ir nebijom labai tiesiog įdomu kokias apsaugos priemones reikėtų naudoti "jeigu ką", dėl sienos kirtimo kažkaip labai nesijaudinu, nes ten jie padarė specialius koridorius fanams su champo bilietais, tai eilėse kaip ir neturėtų tekti laukt, kitas klausimas dėl Ukrainos-Baltarusijos sienos, žodžiu, grįžęs papasakosiu kaip ten sekėsi
Ypač jeigu į vieną pusę važiuosit per Lenkiją. Gali kilti rimtų problemų dėl mašinos. Blogiausiu atveju gali tiesiog konfiskuoti.
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąkodėl turėtų konfiskuoti?
Na, tiesiog man taip buvo, todėl ir perspėju. Važiavau į Ukrainą per Lenkiją, o atgal jau per Baltarusiją. Baltarusijos-Lietuvos pasienyje baltarusių muitininkas man "paaiškino", kad automobilis nekirto sienos iš Lietuvos į Baltarusiją, todėl ir negali būti išvežtas iš Baltarusijos į Lietuvą. Norėjo konfiskuoti. Šiaip ne taip pavyko išsprukti iš ten. Gerai kad su manimi buvo moteris, nes jos buvimas šiek tiek suminkštino kietas baltarusių sielas
Nuo to laiko automobiliu į Baltarusiją nevažiuoju jau turbūt apie 7 metus.
Nes mašinų konfiskavimo iš LT piliečių buvo tikrai. Ir ne vienas.Paskutinis taisė oranger; 2012.05.07, 17:44.
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąhmmm, nu įdomiai čia, nes mes tai net ne su mašina važiuosim, o su kemperiu ir dar nuomotu, tai būtų visai nefaina jeigu konfiskuot sugalvotų
O koks daugmaž maršrutas? Gal ir dėl kelių galiu patarti kažkiek.
Comment
-
Ir atsargiai keliuose. Idealus kelias gali be jokio perspėjimo baigtis didelėmis aštriomis duobėmis, kuriose ir ratus galima palikti. Taip pat ne visur tvarkingai paženklintos gyvenviečių pradžios ir pabaigos ribos, o susimokėti gali tvarkingai reikalauti. O šiaip normaliai, bet yra gyvenviečių ar atskirų miestų rajonų, kur geriau neiti. Gyvena alkani ir pikti proletarai, bet tai turbūt daugiau galioja rytinei daliai.
Comment
-
Tik su mašina nevažiuok į Baltarusija ir dar su kokia geresne, nes atims!
Mano pažįstamas varė į Kijevą pas pažįstamus pro Minską, nelabai gerai įvaldęs rusų kalbą. Pabuvojo jis Minske, sakė nykios vietos, primena Lietuva atgal kokiais penkiolika metų, gal nebent pats centras patvarkytas. Jis nusprendė nemiegoti kokiam vežbutuke o į koki pakeliui moteli ar kur pamatyti Baltarusiško kaimo aplinką ir "grožį". Vakare važiavo nakvynės. Kažkokiam miestely pavaikščiojo po gatves vakare ir atėmė pradėjo vytis apie dešimt jaunuoliu, bėgo sedo į mašina ir spėjo išnešt kudašiu pakeliui jam sprogo padanga, teko keistis... Normalaus autoserviso niera niekur. Pasiekęs Ukrainos pasienį muitininkams nepatiko kažkokie dokumentai, blogai kažkas su vizomis ir mašinos dokumentais, todėl jis negali kirsti sienos su mašina, arba turi sumokėti "bauda" ir atiduoti pasą kitaip nekur negalės išeiti. Kagi sumokėjo bauda ir dar kažkokius komisinius, aptarnavimo mokesčius tai ~6700Lt Grįžo per Lenkija ir niekad daugiau nevažiuos i Baltarusiją. Mutinėj pamatė kad užsenietis dar rusiškai nelabai ir kabina makaronus, žadėjo pasą atimtį o patį į areštinę... Tai vat labai smagu toje baltarusijoje prašome lankykites. Tai buvo prieš dviejus metus..
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPro Baltarusiją važiuojant į Ukrainą nereikia vizos? Vien dėl to labiau apsimoka važiuoti pro Lenkiją.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąEuropos Sąjungos piliečiams tranzitinės vizos per Baltarusiją privalomos.
Comment
-
į Baltarusiją vizos reikia, bet tranzitinė (2 parom) kainuoja tik 10 eurų, todėl pridėjus pigų benziną ir trumpesnį atstumą pro Baltarusiją finansiškai labiau apsimoka važiuoti, bet ko gero mes vis gi ją aplenksim, nors nuomonių išgirdau tikrai labai įvairių - vieni (įskaitant forumiečius) sako nevaryt, kiti netgi labai ragina į Baltarusiją važiuot, nes patys (taip pat ir su nuosavu transportu) buvo ir labai patiko ir sako važiuokit, bet dabar labiau linkstam prie to, kad ko gero Baltarusijai skirtą laiką iškeisim į Lenkijos pajūrį (Gdanską, Malborką, Torūnę), kuriame, sako, tikrai daugiau negu Baltarusijoj yra ką pamatyt, o pas Batką ko gero tiesiog kitą kartą nuvarysim kokiam savatgaliui traukiniaisIstorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek jos kainuoja? Dar įvertinus kiek pasienyje reikia stovėti, tai nesigauna greičio ir kainos prasme kaip pro Lenkiją važiuoti? Jau nekalbant, kad nėra rizikos prarasti automobilį.Post in English - fight censorship!
Comment
-
tai, kad jau užvedėm čia tą kalbą apie keliavimą į Ukrainą, tai dar tada užklausiu kokias vietas Ukrainoj patartumėt aplankyti? Realiai mūsų maršrutas eina per Lvovą, Kamenecą, Žitomyrą, Kievą, Poltavą, Charkovą, tada atgal į Kievą ir toliau į Lenkiją pro Lutską, į pajūrį dėl laiko stokos nekeliausim, tai gal sakau dar yra vietų kurias būnant Ukrainoj vertėtų pamatyti?Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Jei domina architektūros istorija, tai Charkive privaloma aplankyti šį objektą:
Derzhprom
Poltavoje užsieniečius traukia Poltavos mūšio vieta ir Gogolio gimtosios vietos.
Ten vyksta ir grandiozinė "nacionalinė Soročino mugė", bet atrodo ji būna kažkur liepos pabaigoje...
Lucke, žinoma, lietuviška Liubarto pilis, Kamenece - gražiausia Ukrainos senoji pilis.
Na o Lvove ir Kijeve labai daug visko...
Dėl gamtos - prie Lvovo prasideda Karpatų kalnai, o jei važiuosite nuo Kijevo link Poltavos, nesirinkite autostrados, o pravažiuokite keliu palei Dniepro upę (nors Dniepras įspūdingiausiai atrodo nuo kalvų iš kitos pusės, tarp Kijevo ir Kremenčuko)Paskutinis taisė oranger; 2012.05.14, 14:08.
Comment
Comment