Turiu pasakyti, viskas padaryta gana kietai: tiek medžiagų kokybė (taip, ėjau ir beldžiau į sienas ir fasadus, I know I know), tiek visi humanizacijos reikalai, tiek erdvių planavimas ir patrauklumas. Tokio lygio labai pasigendu Vilniuje, kuris nebando būti labiau premium, nei yra (Paupys ir jo krentančios fasado apdailos plytelės), bet yra savo vietoj ir yra padarytas gerai ir profesionaliai. Kažkaip taip (turiu omeny tuos naujus) galėjo atrodyti Šnipiškės
Atsimenu, kai lenkai girdavosi Varšuvos skyline prieš kokius 15-10 metų, kai Varšuvoje prasidėjo dangoraižių bumas. Tais laikais Varšuvos skyline jau atrodė gerai, bet gatvės lygyje buvo biškį meh. Tai dabar ten vyksta labai didelis ir labai geras gatvės lygio kamšymas visokiais mid-rise ir panašiais pastatais. va taip kažkaip
Šitame teko gyventi
Dviračių takų reikalai atrodo neblogai
Ko labai pasigendu Vilniuje, tai corner shop'ų. Varšuvoje (šiaip ir Krokuvoje ir turbūt visur kitur) Žabkos vietomis yra literaliai kas 50 metrų, kas labai smarkiai keičia miesto gatvių patogumą ir suteikia galimybę nusipirkti kokių nors smulkmenų ar alaus negalvojant, kur reiks ieškoti artimiausios parduotuvės, nes Žabka visada yra kažkur visai šalia už kampo. Čia dar vienas mūsų beviltiško atsilikimo indikatorius
Pabaigai. Šitą, jei būtų mano valia, turbūt visgi nugriaučiau. Ne dėl pačio pastato architektūros, bet dėl aplinkos, kurią irgi suplanavo tais laikais ir turbūt dabar su pastatu įtraukta į kažkokius paveldo sąrašus. Realiai mirusi miesto erdvė
Pačiai pabaigai Warszawa Centralna. Čia irgi vienas dalykų, kurių labai pavydžiu Varšuvai: normali geležinkelio stotis miesto centre, o ne kažkur kampe, po žeme, su puikiu VT ir visais miesto centrui būdingais objektais už 10 minučių pėsčiomis
Liuks, bet dar netraukia Vilniaus gatvių standarto, pataisiau:
Smiltynės standartais, vietoje takelio dar nutiesčiau dviračių taką prie pat įėjimo į parduotuves ir biurus. Taip kad dar ne tobulas variantas. Stulpai viduryje kelio, žinoma, arčiau tiesos.
Dar norėjau sužinoti, ar prie Warszawa Centralna vis dar yra toks kaip ir iš kioskų sudarytas turgelis kuriame būdavo galima įsigyti įvairaus pobūdžio paslaugų iš merginų?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Nežinau ar buvo kada minėta kad Varšuvoje yra... Vilniaus kvartalas?
Naujos statybos 2-3 aukštų pastatų projektas, iš viso gyvena jau iki penkių tūkstančių žmonių. Artimiausia Vilniuje tai turbūt būtų Santariškių daugiabučiai už ligoninių kvartalo.
Gatvių pavadinimai irgi apie Vilnių - Montwillowska, Rudnicka (Rūdininkų), Trinapolska, centrinė aikštė, be abejo, Ostra Bramos. Kas keisčiausia, kad pagrindinė kvartalo gatvė - Zamkowa (Pilies). Tarsi Varšuvoje nebūtų pilies...
Šalia eina geležinkelio linija su stotele, o traukinio maršrutas baigiasi ne kur kitur, o Vilniaus stotyje (Dworzec Wilenski).
Iš Google Maps atrodo kad ten knibždėte knibžda hipsterių ir visokiausių mažų parduotuvėlių, bet štai nesimato nei mokyklų, nei darželių aplink.
Nežinau ar buvo kada minėta kad Varšuvoje yra... Vilniaus kvartalas?
Naujos statybos 2-3 aukštų pastatų projektas, iš viso gyvena jau iki penkių tūkstančių žmonių. Artimiausia Vilniuje tai turbūt būtų Santariškių daugiabučiai už ligoninių kvartalo.
Gatvių pavadinimai irgi apie Vilnių - Montwillowska, Rudnicka (Rūdininkų), Trinapolska, centrinė aikštė, be abejo, Ostra Bramos. Kas keisčiausia, kad pagrindinė kvartalo gatvė - Zamkowa (Pilies). Tarsi Varšuvoje nebūtų pilies...
Šalia eina geležinkelio linija su stotele, o traukinio maršrutas baigiasi ne kur kitur, o Vilniaus stotyje (Dworzec Wilenski).
Iš Google Maps atrodo kad ten knibždėte knibžda hipsterių ir visokiausių mažų parduotuvėlių, bet štai nesimato nei mokyklų, nei darželių aplink.
Nuėjau į Google Maps pažiūrėti, galvoju iš oro kažkaip labai nevilnietiškai atrodo.
Bet va radau kampą, tikrai gal ir kaip Vilnius.
Iš Google Maps atrodo kad ten knibždėte knibžda hipsterių ir visokiausių mažų parduotuvėlių, bet štai nesimato nei mokyklų, nei darželių aplink.
Prie Plac Ostrej Bramy 02 pažiūrėk dar kartą.
Šiaip padielka geresnė už originalą, erdvės tarp pastatų ne tai kad nevilnietiškos, bet jau visai lenkiškos/olandiškos. Veikiant komercija ant 5,000+ gyventojų. Ir kur tu apskritai Lietuvoje pamatysi keleivinių traukinių iš 9 sukabintų? O čia dar šalutinėje trasoje...
Comment