Sveiki,
Penktadienį teko apsilankyti Londono Motor Show, pateikiu kelias nuotraukas. "Padengiu" tik mažą Motor Show dalį, daug buvusių svarbių automobilių nenufotografavau arba dėl laiko stokos, arba dėl žmonių gausos aplink juos. Žinau, kad be manęs Londone yra nemažai forumerių, todėl rekomenduoju jiems šį renginį ir tikiuosi, kad nuotraukų iš ten bus daugiau! Iš karto atsiprašau už kai kurių nuotraukų prastą kokybę ar kompozicijos trūkumus - fotografuoti mašinas, kurias supa daugybė žmonių buvo itin sunku.
Custom House stotelėje prie Excel parodų centro:
£10 svarų ir jūs važinėjate sportinio automobilio Westfield keleivio sėdynėje su profesionaliu vairuotoju... iš šalies greitis atrodė
įspūdingai, bet pats nesusigundžiau.
Vienas Hondos konceptų. Į produkciją paleistas nebus, bet, pagal juos, turėtų parodyti "ateities dizaino tendencijas" ir yra "užuomina" į
s2000 naują versiją. Lyginant su konkurentais, manau, neatrodo labai įspūdingai ir atrodo labiau kaip "tiuninguotas" Peugeot...
Vienas įdomesnių parodos koncept'ų (man) buvo šis Suzuki. Tikrovėje atrodė tikrai labai įspūdingai. Deja, nieko apie jį daugiau
nežinau.
Na o čia viskas persikelia į kitą lygį. Jau pramintas "naująja Supra" ir "911 žudiku" Lexus LF-A turės V10, 552 BHP išvįstantį variklį.
Šis auto bus tiek dizaino (akivaizdu), tiek technologijų (nei kiek neabejoju) šedevras.
Čia - IS-F, Lexus'o alternatyva M3 ir RS4.
Didelis, blogas ir piktas Lexus GS hibridas. Tokių jau ne vienam turbūt teko matyti gatvėse...
Tęsiant hibridų temą - Lexus/Toyota smagūs modeliukai. Nuotraukose nesimato, bet per kiekvieną "laidą" "bėgioja" šviesytės, rodančios, kur
eina energija skirtingomis vairavimo stadijomis (pvz. stabdant):
Sportinis Toyota Aygo? Tikrai, kad "crazy":
Nemažai buvo kalbama apie šį SEAT'o "sports coupe", bet įspūdžio man jis tikrai nepaliko. Nelabai kuo skiriasi nuo eilinės Ibizos:
Kiek rimtesnis variantas - sportinis Leon:
Naujasis Hyundai (Genesis) Coupe. Nors dizainas buvusio modelio (po 2007 "facelift'o") man patinka labiau, šis bus varomas galiniais
ratais ir turės anglies pluošto kapotą!
Įdomus būdas pristatyti neįdomų automobilį:
Lenktynėms skirtas Peugeot, jei neklystu - dyzelinis:
Na o šis turtingų tėvelių dukrų žaisliukas bus paleistas į produkciją. Reikia pripažinti, kad atrodo neblogai:
Net neįsivaizduoju, kas tai, bet atrodo įdomiai:
Ant šių Bentlio ir Lamborghini - dėmesį patraukiančios Londono "supercar" klubo ecurie25 reklamos. Tapus šio klubo nariu, gali karts nuo karto "pasiskolinti" bet kurį klubui priklausantį automobilį, o tai - iš esmės, bet kuris autombilis, kainuojantis daugiau, nei 100K GBP:
Olandų Spyker:
Jau "legendiniu" tapęs Pagani:
Koks Motor Show be Ferrari:
Koks British Motor Show be Aston Martin:
£150K ir jis - jūsų:
Alfa Romeo stendas - vienas populiariausių parodoje. Ši markė labai išpopuliarėjo JK po įžymaus žurnalisto Jeremy Clarkson'o nuolatinės reklamos laidoje Top Gear. Reikia pripažinti, kad bent jau Alfos dizaineriai savo darbą atlieka išties puikiai:
Alfa Romeo GT - nors gaminama ant jau pasenusio 156 bazės, ji vis dar produkcijoje. Šis modelis JK buvo populiarus daugiausia dėl: 1) Dyzelinių variklių, 2.) Didelės bagažinės, 3.) Galinių sėdynių, kuriose galima sėdėti!
Dėl šių priežasčių GT dar dabar konkuruoja su naujesnio dizaino Brera, kuri negali pasiūlyti 2 ir 3 punktų.
Spider ir naujasis 8c competizione:
Naujasis Alfos mažylis MiTo:
Nors Alfa dar visai neseniai pakeitė dizaino kryptį su 159, Brera ir Spider, naujieji pseudo-retro MiTo ir 8c atrodo vėl visiškai skirtingai. Pasak Jeremy Clarkson'o, 8c yra gražiausia mašina per visą automobilių istoriją. Nors pats taip drąsiai neteigčiau, manau neatsiras daug tokių, kuriems šis auto pasirodys negražus...
Brera:
Nežinau, kas čia, bet man patinka:
Norinčių pasėdėti Bentliuose buvo tiek daug, kad reikėjo laukti eilėje. Neblogai, kaip VW:
Šis Peugeot dydžiu lenkė daugumą parodos eksponatų:
Mirštančios Anglijos automobilių industrijos vienas iš paskutinių pasispardymų, Morgan:
Naujasis Isuzu Rodeo. Atrodo gana neblogai ir turėtų turėti gerą kainos/kokybės santykį:
Fiat 500 - bandžiau jame sėdėti, bet vos įtilpau:
Elektromobilis, gamintas, berods, norvegų. Paklausiau firmos atstovo dėl saugumo, bet daug pasakyti negalėjo. Nenustebčiau jei ir šis aparatas būtų pardavinėjamas kaip "keturratis" (quadracycle) dėl ko jam nereiktų pereiti NCAP ir kitų testų. Nors statistiškai atrodo neblogai, pats dar palaukčiau prieš perkant ką nors panašaus...
Ssangyong stendas - vienas nepopuliariausių. Anglijoje SsangYong tenka matyti ypač retai. Šis modelis - kaip ir Rexton, yra "eilinio žmogaus ML'as" ir yra gerokai populiaresnis Maroke, Rumunijoj ir kt. mažiau išsivysčiusiose šalyse.
Čia - mano mėgstamiausias MB. Tikrovėje atrodo pasakiškai:
SEAT'o "dėlionė" vaikams, kuriems patys automobiliai per daug nuobodūs (tokių teko matyti nemažai):
Kaip ir prie dėlionės, taip ir prie naujoj GT5 reikėjo laukti eilėje tarp vaikų, dėl ko nei to, nei to išbandyti neteko Beje pastarąjį išbandyti būtų buvę visai neblogai....
Tiek kol kas...
Penktadienį teko apsilankyti Londono Motor Show, pateikiu kelias nuotraukas. "Padengiu" tik mažą Motor Show dalį, daug buvusių svarbių automobilių nenufotografavau arba dėl laiko stokos, arba dėl žmonių gausos aplink juos. Žinau, kad be manęs Londone yra nemažai forumerių, todėl rekomenduoju jiems šį renginį ir tikiuosi, kad nuotraukų iš ten bus daugiau! Iš karto atsiprašau už kai kurių nuotraukų prastą kokybę ar kompozicijos trūkumus - fotografuoti mašinas, kurias supa daugybė žmonių buvo itin sunku.
Custom House stotelėje prie Excel parodų centro:
£10 svarų ir jūs važinėjate sportinio automobilio Westfield keleivio sėdynėje su profesionaliu vairuotoju... iš šalies greitis atrodė
įspūdingai, bet pats nesusigundžiau.
Vienas Hondos konceptų. Į produkciją paleistas nebus, bet, pagal juos, turėtų parodyti "ateities dizaino tendencijas" ir yra "užuomina" į
s2000 naują versiją. Lyginant su konkurentais, manau, neatrodo labai įspūdingai ir atrodo labiau kaip "tiuninguotas" Peugeot...
Vienas įdomesnių parodos koncept'ų (man) buvo šis Suzuki. Tikrovėje atrodė tikrai labai įspūdingai. Deja, nieko apie jį daugiau
nežinau.
Na o čia viskas persikelia į kitą lygį. Jau pramintas "naująja Supra" ir "911 žudiku" Lexus LF-A turės V10, 552 BHP išvįstantį variklį.
Šis auto bus tiek dizaino (akivaizdu), tiek technologijų (nei kiek neabejoju) šedevras.
Čia - IS-F, Lexus'o alternatyva M3 ir RS4.
Didelis, blogas ir piktas Lexus GS hibridas. Tokių jau ne vienam turbūt teko matyti gatvėse...
Tęsiant hibridų temą - Lexus/Toyota smagūs modeliukai. Nuotraukose nesimato, bet per kiekvieną "laidą" "bėgioja" šviesytės, rodančios, kur
eina energija skirtingomis vairavimo stadijomis (pvz. stabdant):
Sportinis Toyota Aygo? Tikrai, kad "crazy":
Nemažai buvo kalbama apie šį SEAT'o "sports coupe", bet įspūdžio man jis tikrai nepaliko. Nelabai kuo skiriasi nuo eilinės Ibizos:
Kiek rimtesnis variantas - sportinis Leon:
Naujasis Hyundai (Genesis) Coupe. Nors dizainas buvusio modelio (po 2007 "facelift'o") man patinka labiau, šis bus varomas galiniais
ratais ir turės anglies pluošto kapotą!
Įdomus būdas pristatyti neįdomų automobilį:
Lenktynėms skirtas Peugeot, jei neklystu - dyzelinis:
Na o šis turtingų tėvelių dukrų žaisliukas bus paleistas į produkciją. Reikia pripažinti, kad atrodo neblogai:
Net neįsivaizduoju, kas tai, bet atrodo įdomiai:
Ant šių Bentlio ir Lamborghini - dėmesį patraukiančios Londono "supercar" klubo ecurie25 reklamos. Tapus šio klubo nariu, gali karts nuo karto "pasiskolinti" bet kurį klubui priklausantį automobilį, o tai - iš esmės, bet kuris autombilis, kainuojantis daugiau, nei 100K GBP:
Olandų Spyker:
Jau "legendiniu" tapęs Pagani:
Koks Motor Show be Ferrari:
Koks British Motor Show be Aston Martin:
£150K ir jis - jūsų:
Alfa Romeo stendas - vienas populiariausių parodoje. Ši markė labai išpopuliarėjo JK po įžymaus žurnalisto Jeremy Clarkson'o nuolatinės reklamos laidoje Top Gear. Reikia pripažinti, kad bent jau Alfos dizaineriai savo darbą atlieka išties puikiai:
Alfa Romeo GT - nors gaminama ant jau pasenusio 156 bazės, ji vis dar produkcijoje. Šis modelis JK buvo populiarus daugiausia dėl: 1) Dyzelinių variklių, 2.) Didelės bagažinės, 3.) Galinių sėdynių, kuriose galima sėdėti!
Dėl šių priežasčių GT dar dabar konkuruoja su naujesnio dizaino Brera, kuri negali pasiūlyti 2 ir 3 punktų.
Spider ir naujasis 8c competizione:
Naujasis Alfos mažylis MiTo:
Nors Alfa dar visai neseniai pakeitė dizaino kryptį su 159, Brera ir Spider, naujieji pseudo-retro MiTo ir 8c atrodo vėl visiškai skirtingai. Pasak Jeremy Clarkson'o, 8c yra gražiausia mašina per visą automobilių istoriją. Nors pats taip drąsiai neteigčiau, manau neatsiras daug tokių, kuriems šis auto pasirodys negražus...
Brera:
Nežinau, kas čia, bet man patinka:
Norinčių pasėdėti Bentliuose buvo tiek daug, kad reikėjo laukti eilėje. Neblogai, kaip VW:
Šis Peugeot dydžiu lenkė daugumą parodos eksponatų:
Mirštančios Anglijos automobilių industrijos vienas iš paskutinių pasispardymų, Morgan:
Naujasis Isuzu Rodeo. Atrodo gana neblogai ir turėtų turėti gerą kainos/kokybės santykį:
Fiat 500 - bandžiau jame sėdėti, bet vos įtilpau:
Elektromobilis, gamintas, berods, norvegų. Paklausiau firmos atstovo dėl saugumo, bet daug pasakyti negalėjo. Nenustebčiau jei ir šis aparatas būtų pardavinėjamas kaip "keturratis" (quadracycle) dėl ko jam nereiktų pereiti NCAP ir kitų testų. Nors statistiškai atrodo neblogai, pats dar palaukčiau prieš perkant ką nors panašaus...
Ssangyong stendas - vienas nepopuliariausių. Anglijoje SsangYong tenka matyti ypač retai. Šis modelis - kaip ir Rexton, yra "eilinio žmogaus ML'as" ir yra gerokai populiaresnis Maroke, Rumunijoj ir kt. mažiau išsivysčiusiose šalyse.
Čia - mano mėgstamiausias MB. Tikrovėje atrodo pasakiškai:
SEAT'o "dėlionė" vaikams, kuriems patys automobiliai per daug nuobodūs (tokių teko matyti nemažai):
Kaip ir prie dėlionės, taip ir prie naujoj GT5 reikėjo laukti eilėje tarp vaikų, dėl ko nei to, nei to išbandyti neteko Beje pastarąjį išbandyti būtų buvę visai neblogai....
Tiek kol kas...
Comment