Pasidariau tokią ekskursiją - nuskridęs į Oslą važiavau į šiaurę traukiniu kiek maksimaliai galima. Geležinkelis baigiasi Bodo, jau už poliarinio rato. Keliais tai būtų virš 1200 km, geležinkeliu manau panašiai. Važiavimo traukiniais trukmė - 17 val. (iš jų nepilna valanda persėdimui Trondheime). Iš Bodo atgal parskridau lėktuvu (su pesėdimu Osle).
Beje akcijinis traukinio bilietas kainavo tik 199 kronas (~90 Lt).
Nuotraukų kokybė deja nelabai nekokia.
Traukinys Oslas-Trondheimas. Pagrindinė ypatybė - kad posūkiuose pasvyra (skleisdamas specifinį garsą). Taip gali greičiau važiuoti.

Naktinis traukinys Trondheimas-Bodo

Tikrai patogi naktinio traukinio sėdynė. Atsilenkia į praktiškai gulamą padėtį, tuo pačiu išlenda ir atrama kojoms. Keleiviai gauna naktinį komplektą į kurį įeina užklotas, pripučiama pagalvėlė, ausų kamštukai ir uždangalas akims.
Beje akcijinis traukinio bilietas kainavo tik 199 kronas (~90 Lt).
Nuotraukų kokybė deja nelabai nekokia.
Traukinys Oslas-Trondheimas. Pagrindinė ypatybė - kad posūkiuose pasvyra (skleisdamas specifinį garsą). Taip gali greičiau važiuoti.
Naktinis traukinys Trondheimas-Bodo
Tikrai patogi naktinio traukinio sėdynė. Atsilenkia į praktiškai gulamą padėtį, tuo pačiu išlenda ir atrama kojoms. Keleiviai gauna naktinį komplektą į kurį įeina užklotas, pripučiama pagalvėlė, ausų kamštukai ir uždangalas akims.
Comment