Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
CN. Honkongas / Hong Kong
Collapse
X
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hard data iš kinų komunistų partijos statistikos biuro?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrinde iš HK Census and Statistics Department. Kurį naudoja IMF ir WB savo lentelėse. Gal naudoja ir Skank'ausk Statistics, bet netikrinau dar.
Čia tame nėra nieko blogo, tik atrodo šiek tiek komiškai, ypač akivaizdžių faktų neigimas.
Aišku kad kinams perėmus HK valdymą miestas ritasi žemyn. HK stiprybė ne tik gera transporto sistema, bet ir aukščiausios lygio institutions - teismų sistema, žiniasklaida, ypatingai funkcionalus ir stiprus administracinis aparatas. Visa tai, be abejo, yra britų palikimas. O kuriant stiprias institucijas ir rule of law, pasak britų PM Gordon Brown "the first five hundred years are the hardest". Tai sukurti užtrunka daugybę metų.
Štai todėl Dubajus, nepaisant savo puikios infrastruktūros niekada nebus Global city. Tas pats vyksta ir su HK - Pekinas su entuziazmu griauna sunkiai sukurtas institucijas, diegia savo autokratinį režimą. Jei pirmus 15 metų tai nebuvo taip žymu, po Xi tai įgauna verokai didesnį pagreitį. Ir jei atvirai tai nemanau kad HK jaunoji visuomenės dalis su savo skėčiais turi nors kažkokią galimybę tai sustabdyti.
If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Daug visko prirašyta, pridėsiu ir savo 5 centus.
- "taksi kaip sovietmecio laikais". Čia klaidina mašinų išvaizda. Praktiškai visos Taxi mašinos yra Toyota Crown Comfort, tai yra prailgintos bazės (kas reiškia patogu ir daug vietos keleiviui - galiu patvirtinti, pats važiavau) Toyota Crown, modelis, kuris tuo pačiu dizainu gamintas 1995-2017. Šis modelis labai paplitęs kaip Taxi Japonije, HK ir Singapūre. Taip pat šie automobiliai HK yra varomi tik LPG, dyzeliu varomi taxi yra uždrausti nuo 2006 m, kas šiek tiek prisideda prie ekologijos. Taxi taip pat yra santykinai pigus.
- "Eiti miesta sudetinga - daugelyje vietu nera pesciuju pereju, tenka laipiot viadukais". Nesutinku. Tie viadukai yra kaip tik labai patogus dalykas, patogiai išsprendžiantis pėsčiųjų judėjimą. Jie nėra nutiesti tiesiog, kad kirsti gatvę - dažniausiai jungiasi su greta esančiais traukos taškais ir taip leidžia efektyviai judėti virš didelių transporto srautų. Kad suprast kaip tai veikia, tai jeigu būtų Vilniuje HK stiliaus pėsčiųjų pakeltas takas, tarkim per Konstitucijos pr. ties savivaldybe, tai būtų viadukas pradedantis kilti nuo Balto Tilto, su atšaka tiesiai į VCUP vidų, einantis toliau su atšaka nusileisti link Radisson, nusileidimas į stoteles ties Konstitucijos pr. tada atšakos į savivaldybę ir Europą, galiausiai kertantis Lvovo g. ir pasibaigiantis Burių verslo centro vestibiulyje.
Dėl vairuotojų praleidžiančių pėsčiuosius galima kažkiek sutikti, draugiškumas ne Nordikų lygio, gal kaip Lietuvoje bet nėra taip kad būtų baisu eiti per gatvę, dažniausiai nereguliuojamos perėjos yra per siauras gatves, kur eismas lėtas - arba kamštis ir gali praeiti tarp mašinų, arba nėra tiek mašinų kad nebūtų laisvo tarpo praeiti.
- Apie šiukšlingumą ir tvarką. Mieste gatvėse šiukšlės nesimėto ir tikrai yra ganėtinai švaru. Vienintelės vietos, kur šiukšliniau tai ten kur vyksta turginio stiliaus prekyba, prekybos metu pamatysi nupūstų šiukšlių aplinkui, kas yra turbūt normalu, ir ties statybom, bet ir jos dažniausiai atliekamos ganėtinai tvarkingai. Gatvės yra intensyviai valomos ir plaunamos - net kitą dieną po lietaus mačiau kaip gatves šveičia ir plauna vandeniu. Palyginimui Vilniuje šiemet gatvės vieną kartą buvo plautos tik todėl, jog ilgą laiką nelijo.
- Apie nuvarytas gatves ar šaligatvius. Kad gatvės lopytos, tai nematau tame problemos, lopai tvarkingi ir gatvės išlieka ganėtinai lygios. Duobių, banguojančių įspaudų nuo autobusų (o jie ten pilni žmonių ir dviaukščiai) nelabai matosi, kas turbūt reiškia ganėtinai gerą asfalto kokybę (ir aišku jie neturi žiemos, kas padeda). Kad horizontalus ženklinimas kažkiek apsitrynęs nematau didelės problemos - nėra apsitrynę tiek, kad nesuprastum ženklinimo.
- Apie nuvarytus pastatus. Taip, po II pasaulinio karo, 1950-1970 statyti pastatai atrodo nekaip. Yra nemažai priežasčių tam - masinė pigi statyba kai to labai reikėjo, klimato zona nepriverčianti statyti storom sienom ir nesuteikianti ekonominio pagrindo renovacijai (Lietuvoje ir Centro Rytų Europoje niekas nerenovuotų namų tik dėl estetikos, vienintelė priežastis - šildymo kainos), nesirūpinimas priežiūra dėl to, kad visi butai privati nuosavybė, kažkokio bendruomeninio namo valdymo nėra, o butai nuomojami, ar net dalinami į kambarius ir kambariai atskirai nuomojami ir niekam per daug nerūpi priežiūra - tam, kuris nuomojasi, svabu kaina, tam kuris nuomoja ekonominių paskatų gerinti kažką nėra, nes rinkoje paklausa smarkiai viršija pasiūlą. Naujesni daugiabučiai atrodo tikrai tvarkingai ir matosi, kad statyti kokybiškai ir yra prižiūrimi. Apie šituos dalykus, kaip tik šiandien yra South China Morning Post (pagrinidinio dienraščio HK) straipsnis - https://www.scmp.com/news/hong-kong/...ays-chief-hong
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Joneli, aš suprantu tavo sinofiliją. Berniukas iš Šiaulių, pagyvenęs Londono emigrantų getuose nuvyko į Shenzeną ir Honkongą (tiesa, prieš tai dar buvo buvęs Minske), pamatė kelis dangoraižius ir greitaeigį traukinį ir buvo mesmerised.
Čia tame nėra nieko blogo, tik atrodo šiek tiek komiškai, ypač akivaizdžių faktų neigimas.
Aišku kad kinams perėmus HK valdymą miestas ritasi žemyn. HK stiprybė ne tik gera transporto sistema, bet ir aukščiausios lygio institutions - teismų sistema, žiniasklaida, ypatingai funkcionalus ir stiprus administracinis aparatas. Visa tai, be abejo, yra britų palikimas. O kuriant stiprias institucijas ir rule of law, pasak britų PM Gordon Brown "the first five hundred years are the hardest". Tai sukurti užtrunka daugybę metų.
Štai todėl Dubajus, nepaisant savo puikios infrastruktūros niekada nebus Global city. Tas pats vyksta ir su HK - Pekinas su entuziazmu griauna sunkiai sukurtas institucijas, diegia savo autokratinį režimą. Jei pirmus 15 metų tai nebuvo taip žymu, po Xi tai įgauna verokai didesnį pagreitį. Ir jei atvirai tai nemanau kad HK jaunoji visuomenės dalis su savo skėčiais turi nors kažkokią galimybę tai sustabdyti.Paskutinis taisė John; 2018.07.22, 11:34.
Comment
-
Juokinga
Tai visur galima pritempt - tai lopai ant lopo viskas gerai, juk jie turetu buti lygus. Linijos sudroztos? Ai, tai juk ne akli - pamatys ar susigaudys, o gal ir padazys po poros metu. Siuskliu aisku nera, nes mes buvom shoping moll, Victorios kalne ir dar kokioj nors turistu megiamoj zonoj Viadukai? Juk cia didelis privalumas, siauri trotuarai? Irgi! Dvitakiu nera? O kam jie? Taxi 2000m.? - ok, juk ir audi 100 silke, minksta, didele, ir su dujom gerai rieda Daugiauksciai pastatai apsiure, monstrai lavonai net Murmansko lygio netraukia? O kam i juos ziuret, juk stato dabar naujus ir gerai. Smogas? Koks smogas? Jo ten tikriausiai isvis nera
Kai ir minejau, prie tokio biudzeto ir juokingo ploto, turetu but islaizytas su dantu sepetuku ne kiekvienas kvadaratinis metras, o centimetras, o tokiu reiskiniu kaip nutrintas lopas ant lopo apskirtai neegzistuoti. Juk John alpo, koks tai svariausias ir nuostabiausias miestas, be trukumu, tik jau po to pradejo taisytis.
Tereikia keliolikos sekundziu kad rasti tokiu ir panasiu video.
https://www.videoblocks.com/video/di...dlxu4_ir3052r7
Siulau paziuret sita, zmoniu zoologijos sodu video. Kaip vietine pasake : yra kita puse, kurios nemato turistai.
https://www.youtube.com/watch?v=KQkvI_J8_QI
Taip kad, yra tu problemu, bukit labiau kritiski ponai Ne viskas auksas, kas auksu ziba. Nors cia ir tuo net toli grazu ziba ne visur.
- 1 patinka
Comment
-
Tik duriau i pirma pasitaikiusi taska GSW - ir jau Sveicariski keliai
https://www.google.com/maps/@22.3283...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąTik duriau i pirma pasitaikiusi taska GSW - ir jau Sveicariski keliai
https://www.google.com/maps/@22.3283...7i13312!8i6656If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
John, mes tik turistai, ir matėm tik turistinę HK pusę, tad negalim net lygiuotis su forumo ekspertais, kurie nuo savo sofos apžvelgę visus patikimus šaltinius (Varlamov + YouTube + Google vaizdų paieška (query abiems pats objektyviausias - "run down poor hong kong") ir random pamaigymai Google Street View) gali pateikti nenuginčijamą objektyvų HK įvertinimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąJohn, mes tik turistai, ir matėm tik turistinę HK pusę, tad negalim net lygiuotis su forumo ekspertais, kurie nuo savo sofos apžvelgę visus patikimus šaltinius (Varlamov + YouTube + Google vaizdų paieška (query abiems pats objektyviausias - "run down poor hong kong") ir random pamaigymai Google Street View) gali pateikti nenuginčijamą objektyvų HK įvertinimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąJuokinga
Tai visur galima pritempt - tai lopai ant lopo viskas gerai, juk jie turetu buti lygus. Linijos sudroztos? Ai, tai juk ne akli - pamatys ar susigaudys, o gal ir padazys po poros metu. Siuskliu aisku nera, nes mes buvom shoping moll, Victorios kalne ir dar kokioj nors turistu megiamoj zonoj Viadukai? Juk cia didelis privalumas, siauri trotuarai? Irgi! Dvitakiu nera? O kam jie? Taxi 2000m.? - ok, juk ir audi 100 silke, minksta, didele, ir su dujom gerai rieda Daugiauksciai pastatai apsiure, monstrai lavonai net Murmansko lygio netraukia? O kam i juos ziuret, juk stato dabar naujus ir gerai. Smogas? Koks smogas? Jo ten tikriausiai isvis nera
Kai ir minejau, prie tokio biudzeto ir juokingo ploto, turetu but islaizytas su dantu sepetuku ne kiekvienas kvadaratinis metras, o centimetras, o tokiu reiskiniu kaip nutrintas lopas ant lopo apskirtai neegzistuoti. Juk John alpo, koks tai svariausias ir nuostabiausias miestas, be trukumu, tik jau po to pradejo taisytis.
Tereikia keliolikos sekundziu kad rasti tokiu ir panasiu video.
https://www.videoblocks.com/video/di...dlxu4_ir3052r7
Siulau paziuret sita, zmoniu zoologijos sodu video. Kaip vietine pasake : yra kita puse, kurios nemato turistai.
https://www.youtube.com/watch?v=KQkvI_J8_QI
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
As cia kalbu John stiliumi. Su HK viskas ok
Dėl HK šnekant rimtai, tai problemų jis turi, ir ganų rimtų.
Pagrindinė yra pajamų nelygybė - 20% žmonių gyvena skurde (pagal HK skaičiavimą, tai yra kai pajamos mažesnės nei 50% pajamų medianos), o būsto kainos auga kosmiškais tempais, pagrinde dėl Mainland China kapitalo, jie perka sklypus ir pastatus statybai ar perstatymui neadekvačiom kainom, kas iškreipia visą rinką. Nuo 2003 iki dabar būsto kainos padidėjo 5 kartus. Tai reiškia, kad didelė dalis žmonių geriausiu atveju ir gali sau leisti tik 10 m2 kambarį ar net gyvena gatvėj. Valdžia nelabai ką dėl to daro - nes valdžios sprendimus labai stipriai lemia iš NT gyvenantys oligarchai (kai turi daug NT ir matai kaip jo vertė auga ant akių darai viską gali - spaudi valdžią, kad nesikištų į rinką, finansuoji visas gamtos/paveldo išsaugojimo grupes kad apriboti galimybes didinti NT pasiūlą ir t.t.). HK valdžia stato namus, bet butus parduoda rinkos kaina, kas išpūstų NT kainų rinkoj daug gero nedaro. Čia HK gauna į vienus vartus nuo Singapūro kur public housing dominuoja - juose gyvena 80% žmonių, o kainos laikomos žymiai mažesnės negu privačių vystytojų projektuose.
O kur dar smarkiai senėjanti populiacija ir visos su tuo kylančios problemos (socialinis išlaikymas, darbo jėgos trūkumas, reikalinga imigracija ir jos suvaldymas). Čia jau turbūt reikėtų atskiros naujos diskusijos.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.07.22, 16:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJoneliui kažkaip nesinori pripažinti to, ką parašė Milwaukee, bet jis pats su malonumu atsikraustęs į Vilnių varo ant Vilniaus nenorėdamas pripažinti, kad VMS pinigai yra visai kitokie nei HK ir nesugebėdamas prisip...ti prie ko nors ženklesnio nei požeminės perėjos liftas prie Lidl. Sudėtinga jam ką nors pagrįstai įrodyti, kad pinigai yra taškomi kažkam be logiško pagrįstumo. O kai vėl savo nuoskaudą dėl kačiuko norės vėl išlieti ant Šimašiaus (nesu jokios partijos narys ir jis man ne dievas), tai tada tegul objektyviai pradžiai atsako į Milwaukee kritiką
Comment
-
Ilgas video is HK, tiesiog simple kelione autobusu, is vakaru i rytus, tiems kas turi laiko.
https://www.youtube.com/watch?v=UFAL_WHwNw8
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJoneliui kažkaip nesinori pripažinti to, ką parašė Milwaukee, bet jis pats su malonumu atsikraustęs į Vilnių varo ant Vilniaus nenorėdamas pripažinti, kad VMS pinigai yra visai kitokie nei HK ir nesugebėdamas prisip...ti prie ko nors ženklesnio nei požeminės perėjos liftas prie Lidl. Sudėtinga jam ką nors pagrįstai įrodyti, kad pinigai yra taškomi kažkam be logiško pagrįstumo. O kai vėl savo nuoskaudą dėl kačiuko norės vėl išlieti ant Šimašiaus (nesu jokios partijos narys ir jis man ne dievas), tai tada tegul objektyviai pradžiai atsako į Milwaukee kritikąPaskutinis taisė John; 2018.07.22, 16:41.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąIlgas video is HK, tiesiog simple kelione autobusu, is vakaru i rytus, tiems kas turi laiko.
https://www.youtube.com/watch?v=UFAL_WHwNw8
- 3 patinka
Comment
Comment