Super nuotraukos, tokiu gražių nebuvau matęs ir dar labiau įsimylėjau pietų Italiją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
IT. Sicilija / Sicilia
Collapse
X
-
Enna
Labai ačiū už gerus žodžius ir tęsiu toliau
Ant neprieinamos stačios uolos virš derlingų žemių, kuriose kadaise žaidė mitologinės būtybės, plyti aukščiausiai (931 m.) esantis Sicilijos miestas
(apie 28 000 gyventojų).Ena - taip pat ir aukščiausiai visoje Italijoje esantis rajono centras. Iki 1934 m. miestas vadinosi Castrogiovanni, vėliau jai buvo sugrąžintas Romėnų laikų lotyniškas pavadinimas. Enoje buvo Demetros (derlingumo deivės) kulto vieta.Miestas išgarsėjo Bizantijos Imperijos laikais, kai arabams pavyko užimti jį patį paskutinį Sicilijoje, jau gerokai po to,kai buvo užkariautas Palermas.Kadangi miestas yra pačiame Sicilijos viduryje, jis dažnai pravardžiuojamas Sicilijos bamba.Įdomus ir miestelio klimatas, kuris dėl aukštos miestelio vietos yra gerokai vėsesnis, nei visur kitur, pavyzdžiui, žiemą čia būna vos 2-9 laipsniai, retkarčiais gali net pasnigti (pavyzdžiui Sirakūzuose būna 8-16 laipsnių, Palerme 10-16 laipsnių ir t.t. )
Vos įvažiavus į miestą
Pasitinka miestelio Calascibettos vaizdas
Garibaldžio teatras, įsikūręs senojoje miesto rotušėje
O čia ir naujoji rotušė
šv.Prano (Francesco) bažnyčia
Pasiekus Piazza Crispi, pasimato Berninio skulptūros ,,Persefonės pagrobimas" kopija
Iš aikštės atsiveria gražūs Calascibettos vaizdai
Pasimatė ir Lombardijos pilis (Castello di Lombardia).Tai viena didžiausių (plotas - apie 25 000 kv.km) ir seniausių pilių Pietų Italijoje.Jos ištakos siekia dar pirmą amžių prieš mūsų erą,kai toje vietoje buvo pastatytas fortas, vėliau ją perstatė arabai, bizantiečiai ir normanai,kol XIII amžiuje įgijo dabartinį pavidalą.
Būnant Enoje, Calascibettos vaizdų galima prisižiūrėti iš visų pusių
Dar viena paslaptingai apleista bažnyčia, kurios pavadinimo nesugebėjau išsiaiškinti
Šalia jos - paminklas bankininkui Napoleone Colaianni La Patria
Apskritai, visas miestas nebuvo išblizgintas, taip tauriai apleistas, tačiau įdomus
Katedra, statytas XIV amžiuje
O jos vidus puoštas jau vėlesniais laikais,barokiniu stiliumi. Ypač įspūdingos jos lubos
Štai ir priėjome pilį
Storos pilies sienos
Gaila, tačiau tuo metu vyko pilies remonto darbai ir į pilį nebuvo galima patekti, o sako, nuo jos bokšto matosi net Etna
Tačiau pilį ratu apeiti buvo galima, atsivėrė taip pat puikūs vaizdai
Autostrada Catania - Palermo
Kaip sakiau, Ena įsikūrusi ant aukšto skardžio.Gaila tik,kad Saulė jau tuo metu pradėjo leistis ir švietė tiesiai į objektyvą...
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.07, 00:13.
Comment
-
Erice
Eričė (it. Erice) - miestas (apie 29 000 gyventojų) Šiaurės Vakarų Sicilijoje, įsikūręs ant 751 metrų aukščio kalno.Miestelis įkurtas dar Senovės Graikijos laikais, pavadinimu Eryx, arabai jį vadino Gebel-Hamedu, normandai - Monte San Giulianno, galiausiai 1934 metais Musolinis patvirtino dabartinį miesto pavadinimą.Eričėje kadaise stovėjo finikiniečių vaisingumo deivei Astardei skirta šventykla, kuriai aukas nešdavo jūrininkai,kuriems merginos, prie vartų priimdavosios dovanas, atsidėkodavo savo meile.Vėliau šventykloje buvo garbinta graikų grožio deivė Afroditė, o dar vėliau- romėnų grožio ir meilės deivė Venera.Šiuo metu siaurose miesto gatvelėse - eismas uždraustas.Įdomu, kad senoviniame mieste yra įsikūręs vienas pažangiausių Italijoje tarptautinis mokslinis institutas.
Pradžioje pridedu nuotrauką, darytą druskos laukuose.Eričė - įsikūrusi ant to aukšto kalno.Pamačius jį pirmą kartą, buvo sunku patikėti, kad reikės užvažiuoti į tokią aukštybę
Miesto vaizdas, palikus automobilį parkavimo aikštelėje
Miesto vartai
Pagrindinė miesto gatvė Corsio Vittorio Emanuele su daugybe restoranų ir parduotuvėlių
Miesto senamiestis milžiniškas, vientisas ir su daugybe siaurų gatvelių
Viena iš daugelio tokių arkų miesto centre
Pagrindinė miesto aikštė
šv.Juliaus (Gulianno) bažnyčia (1076 m.)
Miestas - senovinis, įdomių viduramžiškų pastatų čia labai daug
San Martino bažnyčia - 1339 metais perstatyta XII a. normandų bažnyčia
Vaizdai link Cofano uolos
Normandų statyta Veneros pilis (taip vadinasi, nes pastatyta ant romėnų Veneros šventyklos) ir Palazzina Pepoli, paversta vila XIX amžiuje, neseniai atrestauruota
Einant link jų, atsiveria dar daugiau Sicilijos pakrantės vaizdų
Vietiniai prie pilies
Šalia pilies yra gražus parkelis, nuo jo atsiveria vaizdai į kita pusę : matosi Trapanis, už jo druskos laukai, dar toliau - Egadų salos
Miesto vaizdas nuo parko
Fontanas
Kelias link pilies, pastatytos ant stačios uolos
Pilies viduje.Iš jos belikę tik griuvėsiai, nelabai verti tų penkių eurų, kuriuos reikia sumokėti už įėjimą į pilį
Nuo jos atsiveriantys vaizdai
Paskutinis žvilgsnis link Cofano uolos
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.08, 17:29.
Comment
-
Via del Sale
Trapanio - Marsalos druskos kelias (it. Trapani - Marsala Via Del Sale)- tai maždaug 40 kilometrų ilgio kelias tarp miestų Trapanio ir Marsalos, kur žmonės, pasitelkdami spalvingus olandiško tipo malūnus, išgauna druską.Manoma, kad tai pradėjo daryti jau finikiniečiai, tačiau patikimi šaltiniai prasideda prieš maždaug tūkstantį metų, normandų laikais.Kadangi vyrauja tinkamas klimatas (seklios pakrantės ir karštis), tai druską išgauti šioje vietoje nėra sunku.Pats gavybos procesas atrodo taip : druskingas jūros vanduo suleidžiamas į tam tikrus baseinėlius, kuriuose išgaravęs vanduo palieka baltus druskos klodus, o spalvingais malūnėliais vanduo pumpuojamas į baseinėlius.
Pasukus link druskų muziejaus, pakeliui galima stabdelti ant apžvalgos kalnelio, kur be gražaus druskos laukų vaizdo, taip pat galima paragauti ir pačios druskos
Vaizdas nuo kalnelio
Matosi ir Eričės kalnas
Spalvingieji malūnėliai
Druskų klodai
Už jų - Trapanio uostas su kruiziniu laivu, dar toliau - pats miestas
Malūnėliai Eričės kalno fone
Buvęs malūnas, kuriame dabar įrengtas druskų muziejus ir restoranėlis
Šalia jo galima pasivaikščioti po druskų laukus
Pats muziejus
Tolumoje -Eričės kalnas
Jau matyta nuotrauka
Sako, kad druskų laukai gražiausiai atrodo leidžiantis Saulei, mums pasisekė ir pavyko juos pamatyti būtent tokiu laiku
Besileidžiančios Saulės pažiūrėti grįžome į apžvalgos akštelę, o Saulė, kaip jau rašiau, Sicilijoje leidžiasi labai greitai
Štai ir visai nusileido
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.06, 23:55.
Comment
-
San Vito Lo Capo
San Vitas (it. San Vito Lo Capo) - nedidelis (apie 4 000 gyventojų) miestelis Šiaurės Vakarų Sicilijoje.Anksčiau jis buvo žvejų kaimelis, o vėliau tapo vienu iš populiariausių Siciljos kurortų.Miestelio ilgi smėlėti paplūdimiai, dažnai įvardijami, kaip gražiausi Sicilijoje, bei nuo 1998 metų rengiamos Sicilijos nacionalinio patiekalo kuskuso gaminimo varžybos pritraukia daugybę poilsiautojų kąsmet.
Vaizdai netoli San Vito
Miestelio paplūdimys
Comment
-
Riserva naturale orientata dello Zingaro
Zingarų gamtos rezervatas (it. Riserva naturale orientata dello Zingaro) - pirmasis rezervatas Sicilijoje, einantis palei jūrą, pasižymintis įspūdingomis uolomos bei kalnais ir garsėjantis kaip tikras rojus paukščiams, ypač plėšrūnams - ereliams ir sakalams.
Rezervato gamtovaizdis :
Šalia parko yra daug tokių gražiose vietose įsikūrusių akmenuotų paplūdimių, kur mašinos parkavimas yra mokamas
Vaizdai netoli Scopello
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.08, 19:58.
Comment
-
Labai įdomus reportažas. Gražios nuotraukos su komentarais. Žinoma vietos nepakartojamos. Labai patiko kelias į San Vito. Maždaug galiu įsivaizduoti iš kur fotografavai.Paskutinis taisė Giedra70; 2015.10.10, 21:08.
Comment
-
Palermo
Gavęs gerų atsiliepimų (ačiū už tai), nusprendžiau pratęsti savo reportažą apie kelionę. Dėl Sicilijos sostinės ilgai abejojome - visi trys pažįstami, lankęsi Sicilijoje, tarsi sutartinai kalbėjo maždaug taip ,,tik nevažiuokite į Palermą, tai bomžų ir šiukšlių sostinė, kurioje nėra ką pamatyti, tad į savo pirminį kelionės planą Palermo net neįtraukėme, į jį nusprendėme nuvykti jau kelionės metu.Ir tikrai nepasigailėjome, Palermas buvo viena iš labiausių patikusių kelionės vietų.Nėra jis labai švarus, tačiau ne toks purvinas, kaip galima susidaryti pasiskaičius internete.
Kam įdomu šiek tiek apie patį Palermą :
Palermas (it. Palermo) - Sicilijos sostinė ir didžiausias miestas (apie 655 000 gyventojų, su priemiesčiais - apie miljoną ir 200 tūkst. gyventojų).Palermą VII a. iki Kr. įkūrė finikiniečiai, jį vis bandė užimti graikai, bet jiems niekaip nepavyko. Tačiau Palermas laikomas bene daugiausia kultūrų užkariautas miestas pasaulyje - per savo istoriją jis buvo atitekęs romėnams, Bizantijos Imperijai, arabams, per Kryžiaus žygius jį užkariavo normanai (prancūzai), vėliau jį valdė šv.Romos Imperija (vokiečiai), anžiečiai, Aragono karalystė (ispanai), Savoja (italų-prancūzų valstybėlė), Austrija, burbonai (iš Prancūzijos kilusi Europos didikų giminė), po 1848 metų sukilimo trumpam tapo nepriklausomos Sicilijos miestu, tačiau jau po 16 mėnesių vėl atiteko burbonams, o 1860 metais buvo prijungtas prie suvienytos Italijos, prieš kurią sukilo 1866 metais, sukilimas buvo žiauriai numalšintas. Užkariavimų ir sukilimų išvarginto miesto gyventojai gyveno labai skurdžiai, daug iš jų emigravo, miestas pradėjo atsigauti po 1947 metų, kai Sicilijai išsikovojus autonomiją, gavo daugiau savivaldos teisių.Tačiau mafija ir įsisenėjusi korupcija buvo rimtos kliūtys miesto vystymuisi.Šiuo metu Palermas yra greičiausiai augantis miestas Italijoje, tačiau žmonės jame vis dar verčiasi labai sunkiai.
Pirmasis suplanuotas objektas paliko įspūdį net ir tiems mano minėtiems pažįstamiems - Kapucinų katakombos. Tai tikrai ilgam įsimenanti vieta - čia, požemiuose (katakombose) sustatytytos ir suguldytos mumijos.Prieš maždaug 500 metų pritrūkę vietos kapinėse, kapucinai pradėjo vienuolius mumifikuoti ir laidoti požemiuose (katakombose), vėliau tai patiko ir vietos turtingiesiems, tad ir jie pasiprašė būti čia palaidoti.
Pirmas įspūdis su Palermu, iš tikrųjų patvirtino išankstinę nuomonę - išsukus iš autostrados, apstatytos dideliais , apšepusiais daugiabučiais, į katakombas reikėjo vykti siauromis, purvinomis, neaiškiais garažais apstatytomis gatvelėmis. Atvykus į stovėjimo aikštelę, laukė dar kalnelis šiukšlių ir elgetos, ,,padedantys" pasiparkuoti ir prašantys už tai pinigų.
Katakombų pastatas iš išorės
Mano jau minėtos kapinės, primenančios Modikos kapines
Katakombų viduje padariau tik vieną neypatingai kokybišką nuotrauką, pačioje jų pradžioje (tikrai neįspūdingiausioje vietoje) iki kol nepastebėjau lentelių, draudžiančių fotografuoti ir keistų turistų žvilgsnių į mane.Man dėl vienos nuotraukos nieko nesakė, tačiau manau, kad dėl nuolatinio ,,pyškinimo" galima turėti nemalonumų, nes visi koridoriai yra filmuojami, vaizdus nuolatos stebi apsauginis.
Mumijų yra išlikusių įvairių - iš vienų likę tik kaulai, kitose dar galima įžiūrėti veido bruožus.
Palikę katakombas, patraukėme į miesto centrą,Čia mašiną pasistatėme stovėjimo aikštelėje, kurią ,,saugojo" ant taburetės atsisėdęs vietinis, jis už tą paslaugą paprašė dviejų eurų, grįždami dar kartą galėjome įsitikinti vietinių sąžiningumu - minėtasis vyriškis buvo grįžes namo vakarieniauti, tačiau vis tiek, pasidėjęs maistą ant savo antro aukšto palangės ir atsidaręs langą, stebėjo mašinas.
Pirmas vaizdas išėjus į gatvę.Mes automobilį palikome arabų kvartale, kur žmonės iš arabiškų kraštų, ypatingai iš Maroko, gyvena nuo seno, dauguma užrašų yra ne tik itališkai, bet ir arabiškai.Dar pastebėjome, kad ten gyvena ir labai daug indų, nemažai indiškų krautuvėlių, užrašų. Taip pat emigrantų iš kitų šalių. Apskritai, prieš skrisdami į Siciliją tikėjomės, kad emigrantų bus labai daug, nes sala, esanti prie pat Tuniso krantų, garsėja kaip tarpinė stotelė daugeliui emigrantų, tačiau jų daug matėme tik Palerme.
Supratę, kad laiko turime ne perdaugiausiai, mašina Palerme važiuoti labai sudėtinga (GPS veda siauromis gatvelėmis, kuriose nors ir eismas leidžiamas, mašina paprasčiausiai netelpa), o pėsčiomis yra labai painu orientuotis, nusprendėme įsėsti į turistinį autobusą, tačiau laimei, padarėme vieną iš sėkmingiausių žingsnių savo kelionėje - pasirinkom kelionę štai tokiu tuc-tucu (tik vairuotuojas buvo kitas, gerokai šarmiškesnis - linksmas, aktyvus, be 2 priekinių dantų :-) ), važiuodami su juo patyrėme tikrus Palermo vairavimo ypatumus - važiuodamas kalbasi su visais - nuo kitų tuc-tuco vairuotojų ir šiaip kelyje sutiktų pažįstamų iki policininkų, važiuoja iš šalutinio kelio ar per raudoną ir pypsina, visus lenkia ir pypsina :-).Kulminaciją pasiekė prie uosto, kai turistai, išlipę iš laivo su lagaminais ėjo per perėją, o mūsų vairuotojas pypsino ir liepė jį praleisti, o šie išsigandę tik rodė į žalią šviesoforo signalą.
Pirmas aplankytas objektas buvo Chiesa del Gesu bažnyčia, statyta XVI amžiuje.Ji iš išorės neatrodė kažkuo ypatinga
Tačiau viduje tiesiog pribloškė - turbūt gražiausias bažnyčios interjeras, kurį kada nors mačiau
Toliau lėkėme į Monrealę, ant aukšo kalno įsikūrusį Palermo priemestį, atrodė perkrautas tuc-tucas ten jau neužvažiuos.
Monrealės katedra.Ji vadinami viena iš didingiausių Italijoje.Ji pastatyta 1172 metais, karaliaus, kuris norėjo varžytis su Palermo arkivyskupu, užsakymu.
Kaip jau rašiau, kai kurios Sicilijos bažnyčios Siestos metu nedirba, Monrealės katedra buvo viena iš jų, laimei, po katedros kiemelius, nusipirkus bilietą, buvo galima pasivaikščioti, o jie iš tiesų labai vaizdingi
Vaizdai nuo Monrealės kalno
Po Monrealės vairuotojas nusprendė apvežti maždaug visą miestą.
Palermas nuo seno garsėja puikiais paplūdimiais, žymiausias iš jų - Mondello.
Šiame paplūdimyje nustebino maži medinai nameliai, kuriuos galima išsinuomuoti ir pasidėti daiktus, persirengti. Mondelo paplūdimyje pirmą ir vienintelį kartą Sicilijoje pamatėme lietų - nukrito keli lašai, kurių net nepastebėjome iki kol išsigandęs vairuotojas nepradėjo kviesti atgal į tuc-tucą
Palermo gamtovaizdis
Vaizdai netoli uosto
Palermo uosto parkas, kur auga vieni storiausių medžių Europoje - figos
Geležinkelio stotis
Bažnyčia, kurioje meldėsi mafija
Tolumoje matosi ,,policijos" bažnyčia.Atkreipkite dėmesį į tai,kad ,,mafijos" bažnyčios kupolas - paauksuotas, o ,,policijos" - varinis
Dėl šios informacijos tikrumo nesu tikras, nes grįžęs namo bandžiau ,,pasigooglinti", bet nieko neradau, tai arba aš prastai ieškojau, arba čia teisinga informacija, kurią žino tik vietiniai, o visokios turizmo agentūros nenori skelbti, nes tai susiję su Sicilijos istorijos etapu, kuriuo ji nesididžiuoja, arba tiesiog paprastas melas, skirtas turistams, kad kelionė būtų įdomesnė.Na, spręsti jums. Įdomu, kad mūsų vairuotojas taip pasakė tokias mintis, kad ,,mafija geriau už policiją, nes mafija duoda žmonėms, o policija tik ima" bei ,,baigėsi mafija, baigėsi ir darbas"
Na, tęsiame toliau. Porto Nuova miesto vartai, statyti 1669 metais.
Palermo katedra - didžiulė, net daugiau negu 600 metų statyta katedra (nuo 1185 iki 1801 metų), tikras stilių mišinys
Katedros interjeras - grynai barokinis
Teatro Massimo (1889 m.) - didžiausias Italijoje ir trečias pagal dydį operos teatras Europoje. Čia mūsų kelionė su tuc-tucu ir baigėsi, gaila, tik, kad truputį pavėlavom ir į teatro vidų patekti nespėjom
Via Maqueda. Joje, kaip populiaru Sicilijoje, vakarais eismas yra uždraustas ir ji yra atiduodama pėstiesiems
Fontanas ,,Pretoria" ,pastatytas XVI amžiuje, už jo - San Caterina bažnyčia (XVI a.)
San Giuseppe dei Teatini bažnyčia (XVII a.), esanti kitoje pusėje nuo fontanų
Jos interjeras - taip pat įspūdingas. Apskritai, Palermas pasirodė toks ,,prabangus" miestas - didingos bažnyčios, įspūdingi, tačiau kiek apleisti rūmai, dabar paversti daugiabučiais ir viešbučiais
La Martorana bažnyčia (1143 m.) ir San Cataldo koplyčia (XII a.).Gaila, jos irgi jau nebedirbo, o vidus jų taip pat įdomus - susimaišę arabiški ir normandiški motyvai.
]
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.17, 22:41.
Comment
-
Favignana
Favinjana (it. Favignana) - didžiausia iš trijų (Favinjanos, Maretimo ir Levanco) Egadijos salų (it. Isole Egadi).Salose gyvena apie 5 000 gyventojų, iš kurių apie 4 300 - Favinjanoje.Salos garsėja savo tunų žvejyba, taip pat jos - populiari atostogų vieta.
Favinjanos salą aplankyti nusprendėme spontaniškai - tą dieną buvom susiplanavę nuvykti į Cefalu, tačiau, kadangi tai buvo jau pati kelionės pabaiga ir mes buvome išvarginti ilgų kelionių, apie 180 km važiuoti į vieną pusę patingėjome.Tiesa, laiką aplankyti salą pasirinkome ne patį tinkamiausią (rugpjūčio 17 dieną, sekmadienį) - Žolinės Italijoje yra taip pat nedarbo diena, tad į salas ilgajam savaitagliui pailsėti vyko daugybė italų, tad bilietai į keltus atgal buvo nušluoti.Į mažesnes Maretimo ir Levanco salas bilietai buvo išluoti į abi puses, o į didžiausią Favinjanos salą, į kurią plaukia daugiausia laivų, irgi nebeliko vienos kompanijos bilietų atgal , tačiau jų turėjo kita.Deja, jos kasose greitai baigėsi bilietai į priekį.Laimei, kompanija turėjo ,,atliekamą" laivą, tad paleido papildomą plaukimą ir galėjome išbandyti abu plaukimo būdus - greitesnį, bet mažiau vaizdingą plaukimą į priekį ,,raketą" primenančiu laivu, kur visos kėdės viduje ir grįžimą atgal dideliu keltu, kur galima išeiti ant denio pasigrožėti nuostabiu vaizdu.Šitaip vietoj suplanuotos visos dienos saloje praleidome mažiau negu 3 valandas - laivas pirmyn išplaukė 13.25, o grįžimo keltas uostą paliko 16.30.
Beje, laive į salas sau juokais atsakėme į klausimą ,,Kur Sicilijoje dingsta lietuviai?" - nepaisant to,kad iš Kauno tiesiogiai galima nuvykti net į du Sicilijos miestus (Comisso ir Trapani), lėktuvai buvo apypilniai ( į priekį buvo užimta apie 80 procentų vietų, o atgal -apskritai buvo vos kelios laisvos vietos), iki tol matėme tik vieną jauną porą Ragusa Ibloje ir dvi merginas Trapanyje, tuo tarpu keltu į Favinjaną daugiau negu pusė keleivių sudarė lietuviai, jų sutikome ir viešajame miesto autobuse.
Pirmas vaizdas atvykus į Favinjanos uostą.
Tolumoje matosi Levanco sala
Pirmiausia, nusprendėme išbandyti žymiuosius salos paplūdimius ir į vieną iš jų nuvykome viešuoju miesto autobusu
Grįžus į uostą
Miesto gatvelės - labai tvarkingos, tačiau siesta čia panašu netgi dar ilgesnė negu pačioje Sicilijoje - ten ji standartiškai trunka nuo 13.30 iki 16.30, o čia matėme netgi parduotuvėlių, kurios nedirba tarp 13 ir 17 valandos.
Neogotikiniai Palazzo Florio rūmai, pastatyti 1878 metais.Dabar šiuose rūmuose įsikūręs turizmo informacijos centras, kuriam minėtomis valandomis siesta - ten dirbantis vyras išsineša taburetę į lauką ir kažko paklaustas rodo į laikrodį, kada infopointas atsidarys ir jis galės atsakyti į klausimus :-).
Miestelio rotušė.Kaip jau sakiau, miestelis tomis dienomis buvo perpildytas.
Miestelio Chiesa Matrice bažnyča, statyta 1759 metais
Grįžus į uostą.Tolumoje matosi mūsų keltas atgal, jis praktiškai toks pat, kaip tas, kuris kelia iš Estijos į Saremos salą
Vaizdai nuo denio
Buvusi tuno paruošimo gamykla,šiuo metu paversta muziejumi
Paskutinis žvilgsnis į Favinjaną
Mažiausia Egadų sala Levancas (it. Levanzo). Saloje yra vos vienas mažas miestelis Cala Dogana, kuriame gyvena apie 450 žmonių.
Miniatiūrinė Isola Formica sala tarp Levanco ir Trapanio, kurioje oficialiais duomenimis gyvena vienas žmogus
Visos trys Egadų salos
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.23, 19:00.
Comment
-
Trapani
Na, ši kelionė jau visiškai priartėjo prie pabaigos.Paskutinis akcentas - Trapanis.
Trapanis (it. Trapani) - miestas (apie 70 000 gyventojų) Šiaurės Vakarų Sicilijoje.Trapanis buvo įkurtas dar priešistoriniais laikais, kaip uostas Eričei.Keičiantis užkariautuojams, jo reikšmė sumenko, tačiau pastaruoju metu dėl jo patogios strateginės padėties pagyvėjo turizmas.
Pirmiausia pradėsiu su vaizdais iš kelto, grįžtant iš Favinjanos
Trapanis.Už jo - Eričės kalnas
Senasis Trapanio švyturys
Trapanio vienas iš pagrindinių simbolių - jo pakrantės vaizdas
Visai priartėjus prie kranto
Paminklas Garibaldžiui, už jo - labai gražus pastatas.Nors Trapanis - labai senas miestas, jame senųjų pastatų išlikę nedaug, nes jis buvo labai stipriai subombarduotas per Antrąjį Pasaulinį karą.
Einame toliau.Šalia miesto centre ošia didžiulis Villa Margheritta parkas.Jame susodintos palmės iš įvairiausių pasaulio kampų (nuo Kalifornijos iki Naujosios Zelandijos ir PAR), daug kitų egzotinių augalų.
Fontanas
Parko prižiūrėtojo namelis, kuriame galima įsigyti ir bilietų į parko estradoje vakarais vykstančius koncertus
Parke yra ir mažas zoologijos sodas.Jo gyventojai
Parko alėjos
Trapanio Piazza Vittorio Veneto aikštė - miesto širdis
Joje prasideda pagrindinė miesto gatvė Via Garibaldi su daug XIV-XIX amžių pastatų, kuri yra atiduota pėstiesiems ir vakarais labai gyva.
Paskutinis taisė TIME; 2014.09.26, 21:48.
Comment
Comment