Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

US. Mičiganas / Michigan

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Važiuojame Mičigano ežero šiaurine pakrante. Tris kartus sustojame, pirmą kartą- pavažiavę kelias mylias už tilto. Tiltas nuo čia atrodo kukliai, visą labai plačią pakrantę gaubia miškai.





    Antras sustojimas - švariame pliaže. Labai panašu į Baltijos pajūrį.





    Kelias eina visai šalia ežero pakratės. Juom važiuoti- tikras malonumas.





    Trečiasis sustojimas apžvalgos aikšteleje jau prieš pat mums pasukant į Šiaurę vedantį kelią.












    Na o dabar pasukame šiaurėn ir štai tokiu keliu po daugiau nei aštuonių valandų nuo išvykimo iš namų pasieksime pirmą savo kelionės tikslą. Oras tiesiog nuostabus, žinant Mičigano orus- tai tiesiog gamtos dovana mums.


    Comment


      Mūsų kelionės tikslas

      PICTURED ROCKS NATIONAL LAKESHORE.

      Šis nacionalinis parkas randasi Superior Lake pakrantėje. Trijų mylių pločio ir net keturiasdešimties mylių ilgio nacionalinis parkas negali nesužavėti.
      Mičigane yra beveik šimtas valstijos parkų ir tik keturi nacionaliniai parkai.
      Šis garbingas vardas suteikiamas tik tikrai neeiliniams išskirtiniems parkams.
      Kviečiame jus į pustrečios valandos pasiplaukiojimą kruiziniu laivu.
      Pictured Rocks Cruises pripažintas Nr.I kruizu Mičigane.

      Prieplauka






      Uolos prasideda ne iš karto išplaukus- po gero pusvalandžio.
      Pirmosios uolos. Įsižiūrėkite apžvalgos aikštelę su žmonėmis viršuje.
      Tai - MINERS CASTLE OVERLOOK.








      Viršutinis Mičigano pusiasalis - tai lobių sala. Čia gausybė rūdų, retų mineralų, medienos ir pritrenkiančių gamtos stebuklų. Uolos nuo viso to gėrio nudažytos įvairiausiomis spalvomis.








      Plaukiame atitolę nuo krantų, kad būtų geriau įsižiūrėti uolyno visumą.












      Tai vienintelis padoresnis pliažas.





      Kanojos čionai ypač populiarios. Geriau jau su jomis neapsiversti - vanduo vos penki- šeši laipsniai pagal Celcijų...








      Paskutinis taisė BiSa; 2008.07.09, 21:23.

      Comment


        Uolos iki daugiau kaip šimto metrų aukščio. Spalvų paletė - tiesiog sunkiai apibūdinama...



























        Toks pat laivas kaip ir mūsų...


        Comment


          Deja deja - uolos neatsparios laikui ir gamtos stichijoms- jos yra, byra, trupa gabalais ir krenta žemyn.















          Kanojininkai mėgsta nerti pro tokias arkas, o mūsų laivas per didelis.





          Uolos visos labai skirtingos, jos turi savo istorijas, legendas, vardus. Kapitonas daug pasakoja, tačiau klausytis jo labai sunku - vėjas, triukšmas, noras fotografuoti...


          Patikėsit ar ne, bet tai - buvęs kalėjimas
          Idėnai atveždavo kalinius ir palikdavo juos šiose "vienutėse". Plaukti nenuplauksi niekur - kai vanduo maksimaliai įšyla vos iki + 6 C. O ir aplinkui - vien uolos...





















          Comment


            Judant laivui labai įdomiai atsiveria peizažas. Kelios paeiliui fotografuotos nuotraukos.













            O štai ir pasižiūrėsime iš arčiau uolą - Indėno galvą.










            Tik nežinia kaip ilgai uola išlaikys savo formą, nes...













            Comment





              Kolona





              Uola- pirato galva su kepure.





              O šalia jos - spąstai ...





              Kapitonas pasuka laivą ir atsargiai įplaukia į jos vidų...













              Priekyje stovi du kapitono padėjėjai. Jie pasiūlo susimokėti po $ 100 išpirką ir tada plaukti atgal...
              Nelabai amerikonai ko bijosi Nelabai kas į šiuos jaunus piratus dėmesį kreipia - labai jau visiems įdomu kaip viduje ola atrodo...





              Plaukiam toliau. Įžymioji uola - Chapel Rock.









              Įsižiūrėkite medžių šaknis Uola sutrupėjo, šaknys liko kaboti ore.








              Priplaukiame šias uolas, apsisukame ir grįžtame atgal.


              Comment


                Labai patiko plaukimas atgal į uostą. Turėjome palydoves, kurios tiesiog iš rankų lesė maistą.



















                Grįžtame į uostą ir pasukame link automobilio. Nors yra dar daug įdomių vietų čionai, mes turime savo programą- skubame atgalios.
                Apsistojame motelyje nelabai toli Mackinac Bridge ir važiuojame naktinėti į turistinį kurortinį Mackinaw City...
                Paskutinis taisė BiSa; 2008.07.10, 01:47.

                Comment


                  Smagu, kad vėl keliaujat ir nepamirštat fotoaparato . Man tai tie Mičigano keliai ežerų pakrantėmis su pasitaikančiais mažais miesteliais, moteliais prie pat vandens ir švyturiais tai kažkas nepakartojamo. Dabar kaip tik pats sezono įkarštis. Skaičiau, kad gražu būna ir rudenį, kai medžių lapai keičia spalvą. Gal kartais yra tekę važiuoti 23-iu keliu palei Hurono ežerą? Kai važiavau Greyhound autobusu Makinako link, vietomis jis išvažiuodavo į tą kelią - ežeras matydavosi visai čia pat. Ir į žemėlapį žiūrint matyti, kad praktiškai ištisai kelias eina pakrante, turėtų būti vaizdingas maršrutas.
                  Tos baržos iš arti tikrai atrodo gana didelės: pro Makinako salą praplaukia gana arti, nes sąsiauris nėra platus, atrodydavo, kaip jos pralenda po tuo tiltu, bet tiltas irgi ne visai eilinis . Praeitais metais jau šventė savo 50-į.
                  Mackinaw city irgi esu vaikščiojęs, tik forte nebuvau. Bent man didesnį įspūdį paliko kitame tilto gale esantis St. Ignace, gal dėl to, kad jame dažniau lankydavausi . Įdomus jau vien tuo, kad yra senesnis nei Čikaga ar Detroitas ir turbūt dauguma kitų JAV didmiesčių. Tą vasarą buvo kilusi mintis laisvą dieną iš St. Ignace pėsčiomis nueiti į Mackinaw, maniau, kad tiltas bus toks pat kaip Lietuvoje - su šaligatviais pėstiesiems . Bet stipriai klydau: priartėjus prie tilto, pasitinka užrašas, jei neklystu, Only cars. Pėstiesiems jis būna prieinamas tik per Labor day, kai vyksta kasmetinis masinis ėjimas.
                  Manau, kad Aukštutiniame ežere vasarą temperatūra turėtų perkopti bent jau 10 laipsnių. Pvz., šiauriniam Hurone liepos gale, rugpjūčio pirmoje pusėje vanduo buvo visai pakenčiamas maudytis, manau, siekdavo ir 18 laipsnių. Aukštutinis ež. ir didesnis ir yra šiauriau, bet vasarą vis tiek turėtų kažkiek įšilti.
                  Apie Pictured rocks taip pat esu girdėjęs – tikrai turėtų patekti į lankomiausių Mičigano vietų sąrašą, stebint gyvai turėtų daryti neblogą įspūdį.

                  Comment


                    Pernai, kai Mackinac tiltas šventė savo 50-ąjį gimtadienį, buvo organizuotas įspūdingas bėgimas tiltu. Dieną prieš grįžinėjome iš krioklių parko ir visą šventę stebėjome jau TV ekranuose. O šiaip- tiltas pėstiesiems uždarytas. Gal - kad vėjas nenupūstų? Nuo vėjų net tiltas kartais dreba ir linguoja.

                    Keli vaizdai iš naktinio Mackinaw City - vakarieniavome tenai ir blūdijom po naktinį miestą. Vienoje iš aikščių vyko gana neblogas nemokamas gyvas koncertas. Mažai fotografavom, norėjosi pailsėti ir atsipalaiduoti, o ir žmonių buvo daug.









                    "Man tai tie Mičigano keliai ežerų pakrantėmis su pasitaikančiais mažais miesteliais, moteliais prie pat vandens ir švyturiais tai kažkas nepakartojamo."

                    Pilnai sutinku su šia Seno namo mintimi.
                    Pernakvoję motelyje labai anksti ryte išvažiavom į sekantį savo kelionės tašką. Važiavom vakarine Mičigano pakrante... tai buvo sunkiai apibūdinamas miestelių, pakrantės, idealiai sutvarkytų sodų, parkelių grožis... Nestojome viso to fotografuoti, nes būtume pavėlavę į renginius. O ir sustoti įdomių vietų buvo apie 30 ar daugiau. Nutarėme tiesiog pasigėrėti geriau tais akiai mielais vaizdais.

                    Superior Lake (Aukštutinis Ežeras) patį vidurvasarį mus pasitiko +44 F...
                    Deja - tai labai šaltas ir gilus ežeras, didžiausias ir giliausias iš šios grupės ežerų. Jei plauktume vandens motociklu, mums prireiktų 21 valandos jį apiplaukti: 31.700 kvadratinių mylių plotas, 1279 pėdų gylis!
                    Ne be reikalo šis kruizas laivu turistų nubalsuotas kruizu Nr.I.
                    O vis tik natūroje tai išrodo geriau nei nuotraukose. Fotografuoti tokius įspūdingus dydžius ir plotus nėra dėkingas užiėmimas, gal geriau filmuoti- tačiau bendrakeliaiviai tam labai jau trukdo. Visi nori daryti tą patį
                    Kai išspręsim nuotraukų talpyklos ožiavimosi problemas, įdėsiu nuotraukas jau iš sekančio nacionalinio parko. Tikrai ne mažiau įdomaus, bet jau visai kitokio ir visai kitokiu kampu

                    Comment


                      sakes...toks vaizdas, kad kazkas "paeme" ir atlauze zemes pluta per puse palikdamas tas uolas "styroti"
                      www.tomflagman.com

                      Comment


                        Tikra tiesa Ir žmonės tokie menkučiai atrodo prieš Jos Didenybę Gamtą...

                        Dar kelios nuotraukos iš Mackinaw City - fotografuota apie 9.20- 9.50 vakare, kai prasideda pats vakarinis- naktinis kurortinio miestelio gyvenimas...
                        Miestas nuo tilto.




                        Mus pasitinka kanklininkė. To dar buvom nematę





                        Prekybos molai su pramogų aikštėmis. Jie čionai visiškai kitokie, nei įprasta paprastai Amerikoje - mažučiai, gražūs, spalvoti nameliai...





                        Viena iš parduotuvių, kurioje apsilankėme. O jau suvenyrų galybė...





                        Imitatorius- visai nebloga pramoga, kas mėgsta paskraidyti.





                        Vaikų rojus. Tik taip vėlai vakare jų nėra daug.






                        Ypač daug čionai spalvotų gėlynų - akys raibsta...









                        Šios nuotraukos jau iš vakarinės Mičigano pakrantės.





                        Sustojome vos keliose vietose labai trumpam, šioje akį patraukė pilaitės.







                        Comment


                          Pravažiuojam įžymųjį kurortą Traverse City (dar sugrįšime į jį) ir štai tokiais kalvotais keliais pasiekiame kelionės tikslą.





                          Mūsų kelionės antrasis tikslas pasiektas, tai dar vienas iš keturių Mičigano nacionalinių parkų-

                          SLEEPING BEAR DUNES NATIONAL LAKESHORE


                          Pirmiausia nuvažiuojam į pliažą. Dar gana akstyvas rytas, todėl galime ramiai pasidžiaugti įspūdinga gamta.
                          Vaizdai nuo Empire miestelio pliažo. Įsižiūrėkite į milžiniškas kopas/kalvas iš abiejų pusių, mes į vieną iš jų pakilsime.












                          Yra indėnų legenda apie šių kopų milžinių atsiradimą.
                          Gelbėdamasi nuo didžiulio gaisro mama Lokė su lokiukais puolė į ežero vandenis tam, kad perplauktų į kitą, saugų krantą.
                          Lokė pasiekė krantą ir pervargus leisgyvė užmigo pliaže. Kai ji atsibudo, lokiukų šalia nebuvo, jie paskendo plačiuose vandenyse. Ir ėmė lokė garsiai verkti, baubti ežero pakrantėse - dieną, dvi, savaitę... Susigraudino Dievas ir atidavė motinai Lokei sunūs didžiulių kopų pavidalu...


                          Mažų ežeriukų yra ir parko viduje - suskaičiavom žemėlapyje virš dešimties 40-ties mylių ilgio parko pakrantėje.
                          Tokių kaip šis :




                          Šio ežeriuko apylinkėse ir pasivaikščiojame.
                          Kopos čionai ypatingai saugomos ir man rodos dirbtinai apsodintos augalais. Net nebandykite lipti jomis - visur draudžiantys užrašai, galima vaikščioti tik negausiais takais.
                          Galima pasivaikščioti paplūdimiu, kuris primena bet kurį Baltijos paplūdimį.








                          Comment


                            Geriausia vieta apžiūrėti apylinkes iš viršaus, fotografuoti ir pailsėti - Pierce Stocking Dr.
                            Tai ant pačiose Sleeping Bear Dunes įrengtas vienpusis kelias su tuzinu specialių sustojimų/apžiūros aikštelių.

                            Mus pasitinka, visą būtiną informaciją suteikia, $10 už šį pasivažinėjimą paima labai malonus pareigūnas





                            Štai mes ir pirmame sustojime. Vaizdiaaaalis...








                            Kažkuriame kitame sustojime:








                            O štai pagrindinis ir pats nuostabiausias sustojimas. Randamės apie 135 metrus virš ežero lygio
                            Rytas kaip reta gražus ir ramus, žmonių dar nedaug, galime pasidžiaugti kruopščiai prižiūrimomis kopomis, ežeru milžinu, fantastiškai mėlyna spalva








                            Viena iš įdomiausių kada matytų apžvalgos aikštelių.









                            Pasižiūrime žemyn- ar matote centre nuotraukos tamsius mažučius taškelius?





                            Iš arčiau:





                            Nepamirškite kokiam aukštyje esam.

                            Comment





























                              Pamatėte dalį to, ką matėme mes. Eilinį kartą nuotraukos atspindi tik šešėlį to natūralaus grožio- labai jau didžiulės erdvės aplinkui ...

                              Kas sugalvotute pakartoti mūsų maršrutą ( reportažus skaito ir mičiganiečiai bei kitų valstijų lietuviai), siūlome pasižiūrėti ir pasiskaityti oficialią informaciją.
                              Man rodos kažkur jame buvo ir filmuota medžiaga. Jei ne - nesunku susirasti internete.
                              Vieta tikrai verta sugaišto į ją nukakti laiko

                              http://wikitravel.org/en/Sleeping_Be...onal_Lakeshore


                              Dabar atgal į Traverse City, ten vyksta įžymusis

                              NATIONAL CHERRY FESTIVAL.

                              Tikrai nesame prisiekę vyšnių mėgėjai. Bet mus kaip magnetas traukia vienas gana retas net čionai JAV šventinis festivalio pasirodymas. Plius, kad jis nebūna čionai kiekvienais metais.
                              Sekanti dalis bus įdomi ekstremalių sporto rūšių ir aviacijos mėgėjams...

                              Comment


                                Ačiū už išsamiais komentarais papildytą foto reportažą. Taip ir norisi kitais metais susiruošti į JAV.

                                IT. Sicilija
                                PT. 11 dienų Portugalijos keliais
                                LT. Kaunas 2009.01.04

                                Comment


                                  Giedrai
                                  -kas trukdo?
                                  Prašome apsilankyti JAV, tikrai įdomių vietų- gal ne milijonai, bet dešimtys tūkstančių tai tikrai Per metus pakaupti kelionei ( nes nėra pigu) ir pirmyn į JAV jau kitų pramintais takais.

                                  Traverse City.
                                  Šventės anonsas skelbia:


                                  U.S. Navy Blue Angels Join National Cherry Festival's 82nd Celebration over West Grand Traverse Bay


                                  Many may not realize it, but the National Cherry Festival has held airshows from its inception. The first airshow was held in 1930 and was put on by three National Guard airplanes from Selfridge Field near Detroit. Part of the show included an aerial parade of the queen and her court over Traverse City, which became an every year tradition. Another tradition each year was the dropping of aerial bombs from two airplanes over Traverse City at dawn to kick off the Festival. Through the years the Festival's air show grew to include daredevil acts of dog fighting, skywriting, parachute jumps, and water rescues by the US Coast Guard.
                                  Today, the National Cherry Festival is still holding its airshows. Some of the world's finest airshow performers have graced the skies for thousands of spectators to enjoy throughout the years. Acts such as the USAF Thunderbirds, Mike Goulian, Greg Shelton, Chris Panzl, Sean D. Tucker, Lima Lima, the now defunct Red Baron Stearman Squadron and of course, the US Navy Blue Angels have become part of the history and tradition of the National Cherry Festival...

                                  ... ir t.t.

                                  Kas žino vieno iš mūsų užsilikusią nuo vaikystės stiprią trauką lėktuvams ir BLUE ANGELS pavadinimą jau šypsosi (jei ne kvatojasi).

                                  Mes tikrai būdami Mičigano Šiaurėje negalėjome praleisti šio reginio.
                                  Apie Traverse City šį kartą daug nebus, trukdė didžiulė minia žmonių.
                                  Atvažiuojame iš kopų jau gerokai nusilakstę ir šiaip taip susigaudome kur galime ne per toliausia pastatyti saugojimui automobilį.
                                  Žmonių be proto daug, valanda iki renginio pradžios, didžiuma traukia į vieną iš įlankos paplūdimių.
                                  Su kilimėliu, šalto vandens atsarga ir didžiuliais kavos su ledu puodeliais įsitaisome ir mes. Karštis virš +30 C, vėjo beveik nėra.
                                  Reginys jau dabar malonus akiai, bet neįprastas: jachtos, laivai beveik nejuda, jie išsidėstę pliažo pakrantėse. Šioje vietoje tai labai retas reiškinys, šiaip jos zuja be perstojo kuri kurią "perspjaus".





                                  Gražuolis burinis kažkur tolumoje...





                                  Šventė vėluoja, traukiamės kiek galima pavėsin, saulė kaitri, išsimaudyti nelabai įmanoma... tie jachtose kantriai kepa saulėje...





                                  Pirmoji pasirodo Blue Angels "mamytė"- ji ramiai panardo virš mūsų galvų.





                                  ... ir jos draugelis...

                                  Paskutinis taisė BiSa; 2008.07.13, 02:43.

                                  Comment


                                    Dabar įkelsiu visą didelę ištrauką iš interneto apie oro šventės dalyvius.
                                    Atleiskite, vertimas užimtų daug laiko, nebūtų labai tikslus, o besibaigiant atostogoms laiko ir taip nedaug.
                                    Nerizikuoju įkelti nuorodos, nes šventei pasibaigus ji gali tapti beverte...
                                    Skaitome kam įdomu.
                                    Galų gale puikiai žinau, kad besidominčių ar besigėrinčių aviacija yra tikrai nemažai

                                    The United States Navy Blue Angel Demonstration Team

                                    The Blue Angel Demonstration Team will return to the 82nd National Cherry Festival and will once again grace the skies over West Grand Traverse Bay with superb formation and opposing solo routines. The basic building block of the F/A-18A equipped Blue Angel routine is the four-ship formation, which provides a close look of low level, close formation maneuvers for the air show enthusiast. As the four-ship is out repositioning itself for the next precision fly-by, the two opposing solos will capture your attention as they do many of their maneuvers at a closure speed of over 1000 mph and there are times that all six Hornets of the Blues will join together for great combined routines as they maneuver their famous Delta Formation. Don't miss the return of the world famous US Navy Blue Angels!


                                    AeroShell Aerobatic Team

                                    A formation aerobatic team flying the World War II North American Advanced Trainer, the aircraft that launched thousands of American and Canadian cadets on their flying careers generations ago, now thrill audiences everywhere as the pilots who make up the AeroShell Aerobatic Team take these valiant old birds through a series of precision formation aerobatic maneuvers. The Team combines the skill, competence and flair of these pilots with the roar and billowing smoke of the powerful 600 HP Pratt and Whitney engines. Performing a series of precision formation aerobatic maneuvers, including their bomb burst, vertical rejoin, avalanche, the breath-taking "Switch Blade", along with graceful loops and rolls.


                                    United States Army Golden Knights Parachute Team

                                    Cutting away a parachute on purpose. Passing a baton at 120 mph. Flying the American flag at 12,000 feet. Landing dead center on target. The US Army Parachute team has been holding audiences in the palm of their hands all over the world with their feats of aerial acrobatics. Now in their 45th year of entertaining both young and old with their amazing aerial skills, the men and women of the US Army Parachute Team continue to show why they are considered the world's best parachute team.


                                    United States Coast Guard HH-65C Dolphin

                                    The newly upgraded 'C' model Dolphin is powered by two Turbomeca Arriel 2C2-CG engines. The Dolphin is usually deployed from shore but it can be deployed from medium and high endurance Coast Guard Cutters, as well as the Polar Icebreakers. The Dolphin's main duties are: Search and Rescue (SAR), Enforcement of Laws and Treaties (including Drug Interdiction), Polar Ice Breaking, Marine Environmental Protection including Pollution Control and Military Readiness.

                                    The HH-65C is brought to us by our very own CGAS Traverse City.


                                    United States Marine Corps F/A-1 Hornet


                                    The F/A-18 Hornet is a single- and two-seat, twin-engine multi-mission tactical aircraft. It is the first tactical aircraft designed from its inception to carry out both air-to-air and air-to-ground missions. Today, the F/A-18 is in service with the U.S. Navy, U.S. Marine Corps and the air forces of Canada, Australia, Spain, Kuwait, Finland, Switzerland, and Malaysia. Hornet pilots have accumulated more than 3.4 million flight hours and, in the process, are establishing new records daily in safety, reliability, maintainability and mission performance. A key aspect of the Hornet's popularity with pilots is the ease with which the aircraft can be converted from fighter to strike mode and back again; it's as easy as flipping a switch. During Operation Desert Storm, F/A-18s routinely performed fighter and strike missions on the same sortie. Fulfilling a variety of roles—air superiority, fighter escort, suppression of enemy air defenses, reconnaissance, forward air control, close air support, and day and night strike missions—the F/A-18 has proven to be the most versatile combat aircraft in service. Reliability and maintainability are also designed into the Hornet. These factors result in significantly lower operating and maintenance costs for the F/A-18 compared to other U.S. Navy fighter and attack aircraft; and life cycle costs comparable to other modern multi-role aircraft. Survivability is another key Hornet feature. The F/A-18 employs a number of systems and technologies that increase its likelihood of reaching a target undetected, of escaping unhurt if it is detected, and of returning its crew safely if it is hit. These systems and technologies have been enhanced in the F/A-18E/F Super Hornet to improve survivability.

                                    The F/A-18's are brought to us by the VMFA(AW)-224 "Bengals" based at MCAS Beaufort, South Carolina.


                                    Air National Guard F-15C Eagle

                                    The F-15 Eagle is an all-weather, extremely maneuverable, tactical fighter designed to gain and maintain air superiority in aerial combat. The Eagle's air superiority is achieved through a mixture of unprecedented maneuverability and acceleration, range, weapons and avionics. It can penetrate enemy defense and outperform and outfight any current or projected enemy aircraft. The F-15 has electronic systems and weaponry to detect, acquire, track and attack enemy aircraft while operating in friendly or enemy-controlled airspace. Its weapons and flight control systems are designed so one person can safely and effectively perform air-to-air combat. The F-15's superior maneuverability and acceleration are achieved through high engine thrust-to-weight ratio and low wing loading. Low wing-loading (the ratio of aircraft weight to its wing area) is a vital factor in maneuverability and, combined with the high thrust-to-weight ratio, enables the aircraft to turn tightly without losing airspeed. A multi-mission avionics system sets the F-15 apart from other fighter aircraft. It includes a head-up display, advanced radar, inertial navigation system, flight instruments, UHF communications, tactical navigation system and instrument landing system. It also has an internally mounted, tactical electronic-warfare system, "identification friend or foe" system, electronic countermeasures set and a central digital computer. Through an on-going multistage improvement program the F-15 is receiving extensive upgrade involving the installation or modification of new and existing avionics equipment to enhance the tactical capabilities of the F-15. With its impressive combat record of 104 victories to 0 defeats, the F-15 is often regarded as the greatest fighter aircraft ever built.

                                    The Oregon Air National Guard's 114th FS, Kingsley Field, Oregon, will salute America's freedom by showcasing this powerful aircraft with flyovers during the National Cherry Festival Airshow.

                                    United States Air Force A-10 Thunderbolt II Demonstration Team

                                    The A-10, unofficially dubbed the "Warthog" for its "face only a mother could love" looks, or "Devils Cross" by the enemies it goes after, is a formidable weapon. The A-10 Thunderbolt II has excellent maneuverability at low air speeds and altitude, and is a highly accurate weapons-delivery platform. It can loiter near battle areas for extended periods of time and operate under 1,000-foot ceilings (303.3 meters) with 1.5-mile (2.4 kilometers) visibility. Their wide combat radius and short takeoff and landing capability permit operations in and out of locations near front lines. Using night vision goggles, A-10 pilots can conduct their missions during darkness. The aircraft can survive direct hits from armor-piercing and high explosive projectiles up to 23mm. Their self-sealing fuel cells are protected by internal and external foam. Manual systems back up their redundant hydraulic flight-control systems. This permits pilots to fly and land when hydraulic power is lost. The Thunderbolt II can employ a wide variety of conventional munitions, including general purpose bombs, cluster bomb units, laser guided bombs, joint direct attack munitions or JDAM), wind corrected munitions dispenser or WCMD, AGM-65 Maverick and AIM-9 Sidewinder missiles, rockets, illumination flares, and the deadly GAU-8/A 30mm cannon, capable of firing 3,900 rounds per minute to defeat a wide variety of targets including tanks.

                                    The demonstration will also include a Heritage Flight with a vintage WWII P-51 Mustang flown by Vlado Lenoch.

                                    Michigan’s own 172nd FS "Mad Ducks" based in Battle Creek, Michigan will also be on hand for the weekend’s event.


                                    Kaip matote informacijos daug.
                                    Prasideda parodomoji programa...
                                    Paskutinis taisė BiSa; 2008.07.13, 01:29.

                                    Comment




                                      Tai - United States Air Force A-10 Thunderbolt II Demonstration Team





                                      Sekantis - United States Coast Guard HH-65C Dolphin






                                      Jų pasirodymas - jų pačių darbo dalies demonstravimas, t.y. žmonių gelbėjimas.












                                      Pasibaigus pasirodymui -žiūrovai smagiai paplojo.
                                      O šiaip žiūrovai publika marga, įsitaisę kur patogu ar kur įmanoma (net antys prie žiūrovų prisišlieję) , fotografuoja ar filmuoja daugelis suaugusiųjų




                                      Sekanti komanda- AeroShell Aerobatic Team















                                      Comment




















                                        United States Air Force A-10 Thunderbolt

















                                        Paskutinis taisė BiSa; 2008.07.13, 04:12.

                                        Comment


                                          Ir vėl atskrenda " mamytė"...








                                          ... tam , kad pasakyti, kad atskrenda jos įžymieji "sūneliai"





                                          Nuotraukos iš Blue Angels komandos pasirodymo.
                                          Deja, negaliu prisegti garso, o jis kartkartėmis buvo kurtinantis.
















                                          Atidžiai įsižiūrėkite...






                                          Comment

                                          Working...
                                          X