Ryga įdomus atvejis sovietizuoto vokiško mesto.
Centre jauties kaip kažkur į Vakarus nuo Lenkijos, bet galiausiai atsiremi į kokią požeminę perėją.
Geležinkelio stoty sunku susigaudyti. Niekur nėra info, kad "į Jūrmalą", tik į neaiškius Dubulti ar Majori. Tiesa sunkiai bet radau žemėlapį, rodantį, kad tos stotys yra Jūrmaloje. Patys traukiniai seni, pas mus jau netenka tokių matyti.
Taip pat juntamas atsilupusių pastatų kiekis Naujamiestyje, grafičiai ant stogo, dar kažkas.
Labai jautėsi šaligatvių būklė, sakyčiau pagrindinėse gatvėse ji prastesnė nei didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Kas liečia laiptus. Labai pasimato kaip sovietai mėgo visur kur reikia, kur nereikia. Net ten kur net nepagalvočiau, kad reiktų laiptus daryti pėstiesiems. Pvz. Aleksandro Čako ielos viadukas.
Vienintelis pasiteisinimas, kad geriau žiemą slidūs laiptai negu visiškai neįveikia nuokalnė. Tačiau žmogus pasirinkęs gyventi šiaurės mieste turi pasirūpinti slidumo mažinimo užtikrinimu.
Centre jauties kaip kažkur į Vakarus nuo Lenkijos, bet galiausiai atsiremi į kokią požeminę perėją.
Geležinkelio stoty sunku susigaudyti. Niekur nėra info, kad "į Jūrmalą", tik į neaiškius Dubulti ar Majori. Tiesa sunkiai bet radau žemėlapį, rodantį, kad tos stotys yra Jūrmaloje. Patys traukiniai seni, pas mus jau netenka tokių matyti.
Taip pat juntamas atsilupusių pastatų kiekis Naujamiestyje, grafičiai ant stogo, dar kažkas.
Labai jautėsi šaligatvių būklė, sakyčiau pagrindinėse gatvėse ji prastesnė nei didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Kas liečia laiptus. Labai pasimato kaip sovietai mėgo visur kur reikia, kur nereikia. Net ten kur net nepagalvočiau, kad reiktų laiptus daryti pėstiesiems. Pvz. Aleksandro Čako ielos viadukas.
Vienintelis pasiteisinimas, kad geriau žiemą slidūs laiptai negu visiškai neįveikia nuokalnė. Tačiau žmogus pasirinkęs gyventi šiaurės mieste turi pasirūpinti slidumo mažinimo užtikrinimu.
Comment