Stokholmą lyginti su Oslu tas pats, kas Vilnių su kokiu nors Alytum
Šiaip, Oslas yra seniausias miestas Skandinavijoje, tačiau labai sumodernintas, todėl senamiestis ir gatvės neturi jaukumo. Štai Bergenas šiuo atžvilgiu įdomesnis.
Geteborgas, beje, panašaus dydžio į Oslą miestas, taip pat šiuolaiškiskas, tačiau miesto industrinė istorija dera su dabartiniu gyvenimu.
Osle yra daugiau alternatyvų atumobiliams: autobusai, metro, tramvajai, traukiniai, keltai.
Gerai ,kad ne oro balionais. Žmogau tu pažiūrėk i nuotraukas. Iš vis 0 gyvybės. Čia yra normalu tokio dydžio miestui? Gal būt tai buvo kokia šventė, ar šeip nedarbo diena? Tai paaiškintu tą tuštumą.
Gerai ,kad ne oro balionais. Žmogau tu pažiūrėk i nuotraukas. Iš vis 0 gyvybės. Čia yra normalu tokio dydžio miestui? Gal būt tai buvo kokia šventė, ar šeip nedarbo diena? Tai paaiškintu tą tuštumą.
Pirmiausia, kas nustatė tą "normalumą"? Ar tai spūstys, kamščiai, smogas, šiukšlės po kojomis ir t.t. ir pan.? Osle, beje, būna nemažos spūstys keliuose ir tai nepaisant gerai išplėtotos viešojo transporto sistemos. Kiekvienas didesnis miestas Pasaulyje norėtų bent iš dalies lygiuotis į Skandinaivjos miestus šiuo atžvilgiu.
Be to, nepamirškime, jog kalba apie miestą Šiaurės Europoje, o ne Ispanijos kurortą.
Pirmiausia, kas nustatė tą "normalumą"? Ar tai spūstys, kamščiai, smogas, šiukšlės po kojomis ir t.t. ir pan.? Osle, beje, būna nemažos spūstys keliuose ir tai nepaisant gerai išplėtotos viešojo transporto sistemos. Kiekvienas didesnmis miestas Pasaulyje norėtų bent iš dalies lygiuotis į Skandinaivjos miestus šiuo atžvilgiu.
Be to, nepamirškime, jog kalba apie miestą Šiaurės Europoje, o ne Ispanijos kurortą.
Na manau reiks kada nors pačiam savo akim pamatyt. Nes mano kelionės buvo labiau link pietinės Europos, kur šurmulio žymiai daugiau. Beje ir Vilniuje jo kur kas daugiau. Tačiau Oslo panorama man nepaprastai grąži.
Na manau reiks kada nors pačiam savo akim pamatyt. Nes mano kelionės buvo labiau link pietinės Europos, kur šurmulio žymiai daugiau. Beje ir Vilniuje jo kur kas daugiau. Tačiau Oslo panorama man nepaprastai grąži.
Rekomenduoju Skandinavijoje apsilankyti vasarą. Žiema, žinoma, taip pat žavi, bet tuomet tikrai smagiau būti namie ir mėgautis šiltais gėrimais.
Gerai ,kad ne oro balionais. Žmogau tu pažiūrėk i nuotraukas. Iš vis 0 gyvybės. Čia yra normalu tokio dydžio miestui? Gal būt tai buvo kokia šventė, ar šeip nedarbo diena? Tai paaiškintu tą tuštumą.
Gal. Čia buvo penktadienis prieš Velykas, tai gal jie tuo metu atostogauja, nežinau.
Pirmiausia, kas nustatė tą "normalumą"? Ar tai spūstys, kamščiai, smogas, šiukšlės po kojomis ir t.t. ir pan.? Osle, beje, būna nemažos spūstys keliuose ir tai nepaisant gerai išplėtotos viešojo transporto sistemos. Kiekvienas didesnis miestas Pasaulyje norėtų bent iš dalies lygiuotis į Skandinaivjos miestus šiuo atžvilgiu.
Be to, nepamirškime, jog kalba apie miestą Šiaurės Europoje, o ne Ispanijos kurortą.
Stokholme irgi pilna alternatyvaus transporto, taciau zmonems iki jo reikia nusigauti gatve, kas ir matosi pilnose Stokholme gatvese rytais. o cia tuscia.
Stokholme irgi pilna alternatyvaus transporto, taciau zmonems iki jo reikia nusigauti gatve, kas ir matosi pilnose Stokholme gatvese rytais. o cia tuscia.
Man taip pat keistai atrodė tuščios gatvės tik atvykus į Norvegijos sostinę. Tačiau po kelių valandų, apie 9 valandą ryto, jau buvo galima pamatyti lėtai ir gana vangiai į darbo vietas grįštančius žmones bei gatvėse sutikome paklaidžiojančių turistų. Ta buvo rugsėjo mėnesį, kai dar nebuvo šalta.
Beje, tuo metu studijavau Geteborge, kuris panašaus dydžio į Oslą, bet gyvesnis miestas (galbūt dėl didelio studentų skaičiaus). Grįžus vėlai vakare buvo smagu pamatyti nemažai žmonių gatvėse.
Kon Tikis - plaustas iš balzos rąstų, kuriuo Thoras Heyerdahlas su penkiais bendražygiais perplaukė Ramųjį vandenyną iš Peru į Polinezijos salas.
Ra II. Papiruso laivas, kuriuo tas pats Heyerdahlas su dar septyniais žmonėmis perplaukė Atlanto vandenyną iš Maroko į Barbadosą.
Iš nendrių pagaminto laivo Tigris modelis. Šiuo laivu 11 žmonių įgula plaukiojo po Persijos įlanką ir Indijos vandenyną, o po to protesto prieš karą ženklan jį sudegino prie Džibučio krantų.
"Fram" laivo muziejus.
Pats laivas. Pastatytas 1892 m., naudotas iki 1912 m. įvairioms poliarinėms ekspedicijoms. Juo plaukiojo tokie žymūs tyrinėtojai kaip Fridtjofas Nansenas bei Roaldas Amundsenas
Ant denio.
Viduje.
Jei ką domintų daugiau šių laivų nuotraukų tai sakykit, įdėsiu.
Comment