Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

US. O'hare Tarptautinis Oro Uostas / O'hare International Airport

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    US. O'hare Tarptautinis Oro Uostas / O'hare International Airport

    Siandien pas mane pasibelde dziaugsmas i duris, nes atskrido mano mazoji sesute is Vilniaus i Chicago!!! Kadangi vaziavau jos pasitikti i O'hare oro uosta, tad ir viena kita nuotraukele padariau! Manau, kad sis oro uostas yra vertas atskiros temos. Kiek man zinoma, jis yra pirmas arba antras (between those lines) pagal dydi oro uostas pasaulyje. Jo paslaugomis, kas metai, pasinaudoja apie 76 ml. zmoniu is visu pasaulio kampeliu: apytiksliai 1,000,000
    kasmetiniu skrydziu. Sie skaiciai kiekvienais metais vis kyla i virsu.
    Kadangi mano sesute atskrido is Kopenhagos, tad as tik 5 terminala nupaveikslavau (international terminal)- maza dalelyte viso oro uosto! Stai kelios nuotraukos...

    5 terminalas



    Tas pats terminalas is parkinimo aiksteles





    Pats pastatas yra milziniskas ir raizgytas, tad sunku ji visa sutalpinti i viena foto


    Veliavos ir uz ju 5 terminalo stovejimo aikstele

    #2
    Tesiu 5 terminalo apzvalga

    Stovejimo aikstele




    Prie vieno is iejimu




    sitame terminale buk pasiruoses sutikti ivairiausiu zmoniu

    Comment


      #3
      Geras gargaras Deja neteko man jame apsilankyti- buvau tik JFK.

      Dėkui už nuotraukas- linksma vasara sesei nusimato
      Kaip po dykumą blaškiausi

      Comment


        #4
        Cikagos O'hare oro uostas ir Londono Hytrou oro uostas yra vieni is didziausiu. Bet neilgam, nes i si tiltula pretenduoja Dubajaus oro uostas. Jis bus tokio dydzio kaip sudejus Cikagos O'hare ir Londono Hytrou oro uostuos.
        Paskutinis taisė Rolandas.; 2006.06.01, 11:38.
        "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

        Comment


          #5
          Parašė vytauc
          Geras gargaras Deja neteko man jame apsilankyti- buvau tik JFK.

          Dėkui už nuotraukas- linksma vasara sesei nusimato
          Nera uz ka JFK lyginant su situo, kaip Trakus palyginus su Vilnium As pirma karta atskrides i si oro uosta pasijutau kaip atskirame miestelyje ar net mieste. Kiek zinau, jau turi buti pradetos dar vieno terminalo ar kazko statybos!

          Comment


            #6
            Parašė topstarcanada
            Cikagos O'hare oro uostas ir Londono Hytrou oro uostas yra vieni is didziausiu. Bet neilgam, nes i si tiltula pretenduoja Dubajaus oro uostas. Jis bus tokio dydzio kaip sudejus Cikagos O'hare oro ir Londono Hytrou oro uostuos.
            dar paziuresim, kaip ten bus Kaip jau minejau, per artimiausius kelis metus oro uostas labai stipriai prasiples. Beje, siandien girdejau per radija, kad salia oro uosto bus statomas didziulis vandens parkas. Gal Dubajus ir juda i prieki, bet tokie miestai kaip Cikaga ir Londonas irgi nemiega

            Comment


              #7
              Dar keletas nuotrauku is lauko puses

              Ir vel tas gargaras


              Paciame virsuje


              Pereinamasis tiltas, jungiantis parkinimo aikstele su terminlo pastatu


              Deje, uz parkinima reikia susimoketi


              Prie ivaziavimo...


              Sekancios nuotraukos bus is vidaus

              Comment


                #8
                Galime dabar ir po vidu pasidairyti

                Kai skrendu i LT, tai einu pro siuos vartus


                Viena is bagazo pridavimo vietu (cia priklauso nuo avialiniju)


                Kadangi atstumai nuo vieno terminalo iki kito yra nemazi, tai tenka naudotis ir tokiomis transporto priemonemis. Kas keista, kad sitie traukinukai vazineja pastato viduje.



                Traukinuko stotele


                Begiai veda i miesta

                Comment


                  #9
                  Paskutines mano "keliones" nuotraukos

                  Visai salia oro uosto


                  Dabar man aisku kur pasukti


                  Jau ir 5 terminalas


                  Terminalo viduje einu i laukimo sale


                  Dar truputuka palipam zemyn


                  Stai as ir laukimo saleje


                  Pro B vartus turi iseiti mano sesute. Laukiam


                  Jau sukam is oro uosto link namu


                  Tam kartui viskas. Jeigu ateityje teks pabuvoti kitose terminaluose, tai butinai pratesiu eskursija po O'hare
                  Paskutinis taisė Didmiestis; 2006.06.01, 13:08.

                  Comment


                    #10
                    Aciu Didmiesti uz ekskursija. Teko buti jame tik neprisimenu kokiuose terminaluose.Is Amsterdamo atskridau i si oro uosta, o po to is sio oro uosto skridau i Seattle'a, o is jo su autobusu i Vancouver,į. Kelione buvo varginanti
                    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                    Comment


                      #11
                      Parašė John
                      Beje, del Dubajaus oro uosto nebuciau toks tikras. Galbut jis bus didziausias pagal bendraji plota, bet tikrai ne pagal keleiviu skaiciu (kas paprastai yra pagrindinis oro uosto "dydzio" rodiklis).
                      Būtent pagal keleivių skaicių prentenduoja tapti didžiausiu oro uostu.
                      Bet kol kas galime tik įsivaizduoti, kokio dydžio bus Dubajaus oro uostas. Jis bus kaip Čikagos O‘Hare ir Londono Heathrow oro uostai kartu paėmus (abu šie oro uostai yra antroje ir trečioje vietoje tarp didžiausių pasaulio oro uostų pagal keleivių aptarnavimo skaičių). Vidurio Rytai yra sparčiai augantis komercinis centras, o Dubajus pretenduoja tapti oro kryžkele tarp Azijos, Šiaurės Amerikos ir Europos. Planas – pasiekti 120 mln. metinę keleivių apyvartą ir 12 mln. tonų krovinių apyvartą. (Palyginimui: 2007 metais Vilniaus oro uoste planuojama aptarnauti 1,55 mln., o 2008 – 1,7 mln. keleivių.)
                      "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                      Comment


                        #12
                        Pagyvensim, pamatysim kaip ten bus.
                        "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                        Comment


                          #13
                          Turiu sutikti su John siuo klausimu. Topstarcanada, tu pagalvok, Cikagos ir Londono oro uostai kartu sudejus sudarytu protu nesuvokiama milziniska oro uosta. Kai koledze mokinausi, turejau tokia pamoka, pavadinimu "American Government", kur mokytojas buvo is Chicago miesto valdzios. Net jis yra sake, kad yra nerealus planai paruosti, susyje su O'Hare pletra. Pasiziurek paskutinio desimtmecio statistika ir pats isitikinsi, kai Cikagos ir Londono Oro uostai isaugo Zinoma, tik laikas parodys katras is musu yra teisus, bet as jau 100% zinau, kad Dubajaus oro uosatas bus tokio dydzio kaip pastaruju dveju miestu, tik Arabu Pasakose

                          Comment


                            #14
                            Pamačius Didmiesčio nuotraukas kazkaip panorau per google pazet kaip ten viskas atrodo, tai va, parodysiu ir jums

                            bendras vaizdas, cia kiek supratau beveik centre pagrindinis terimalas, iš kraštu, kurie mažiau matosi, kiti terminalai


                            Čia pritraukus pagrindini terminala, neblogas lektuvu parkingas ta tiksliau čia, kiek suprantu, lektuvai ruošiami skrydžiams, sodinamai keleiviai ir pan

                            Comment


                              #15
                              Aciu veikejas uz nuotraukas! Tas lektuvu "parkingas" tai tikrai neblogai atrodo! Kazkada salia O'Hare meginau suskaiciuoti virs galvos skridzancius lektuvus- suskaiciavus apie 40-45 pameciau skaiciu

                              Comment


                                #16
                                Parašė John
                                Tai labai optimistinis poziuris, taciau jis neissipildys. Pastaraji desimtmeti vystosi tendencija pletoti ne aviacijos hub'us (JAE jau ir dabar yra stambus aviacijos hub'as), bet iprastinius oro uostus, kur skrydziai vystomi tiesiogiai is tasko i taska. Gal JAE ar Kuveito seichai ir noretu, kad butu atvirksciai, bet taip nera ir juo labiau nebus ateityje. Aisku Dubajaus oro uostas bus didelis, bet nemanau, kad jis kada nors pasieks Heathrow ar O'Hare keleiviu skaiciu srautus, jau nekalbant apie kazka "kartu paemus".
                                Aha, išties.

                                Dubajaus oro uosto žmonių "apyvarta" labai priklauso nuo to, kaip seksis Emirates pardavinėti jungiamuosius skrydžius. Yra toks dalykas, kad žmogus, praskrisdamas jungiamuoju skrydžiu pro oro uostą bet kokį tame oro uoste apskaičiuojamas kaip 4 žmonės (pirmyn nusileidimas, pirmyn įsodinimas, atgal nusileidimas, atgal įsodinimas), būtent dėl to palyginti didžiulius skrydžių skaičius turi HEL (Helsinkio Vantaa), ARN (Stokholmo Arlanda), CPH (Kopenhagos), kur tiesioginių skrydžių procentas, nereikia aiškinti, yra kur kas mažesnis negu VNO :-)

                                Vėlgi, kaip John mini, tiesa, jog rinkoje padėtis nepalanki Dubajui. Dubajus iš principo yra jungiamasis miestas tik keletu krypčių: Europa-tolimieji rytai, Europa - Australija, Afrika - tolimieji rytai bei artimųjų rytų hubas. Bet bėda tame, jog iš Europos nebėra prasmės turėti jungiamąjį skrydį per Dubajų (nebent, kaip ponas Čekuolis yra minėjęs, apsipirkti), nes yra pakankamai tiesioginių skrydžių, kurie laiko prasme visada valdė ir valdys. Į Australiją su 380 ar 748 (Airbus A380 ar Boeing 747- be problemų bus skraidoma iš Londono. Sakyčiau, tik neaišku dar su Kinijos ir Indijos potencialu, nes visgi aviacijos prasme tai dabar dvi didžiausią potencialą turinčios rinkos. Klausimas, kiek iš to pasipelnys Emirates. Beje, Dubajaus teigiamas emocijas galbūt skatina ir tai, jog Emirates (o jų hubas - DXB-) kol kas didžiausias 380 užsakovas. Nors aišku, kaip lyginsi LHR su DXB, kai Londone dar LGW, STN, LTN, ir net 4 didžiausias Londono oro uostas nedaug mažesnis pagal srautus už, tarkim, CPH :-)

                                Visgi oro transporto sostine manau ilgam lemta likti Londonui

                                Comment


                                  #17
                                  O chia minetasis 5tasis (arba international) terminalas Atrodo isties ispudingai...


                                  ... taciau man didziausia ispudi padare Denverio oro uostas, ypac nakti kai nusvinta visi jo skliautai

                                  Comment


                                    #18
                                    Jo, 5 terminalas is virsaus irgi galingai atrodo Dekui 4,8mt, uz papildyma

                                    Comment


                                      #19
                                      Pries kelis metus prasidejo rimti politiniai manevrai del O'Hare rekonstrukcijos. Nesivelsiu i visas smulkmenas, tik panasu, kad merui Daley vel pasiseks si reikala prastumti. Rekonstrukcija susives i nusileidimo-pakilimo taku konfiguracijos pakeitima ir ispletima siekiant optimizuoti potenciala. Taip pat lygtai turetu buti statomi papildomi terminalai bet visas reikalas dar yra gerai pakibes ore.
                                      Bendrai paemus - programa maximum ~30 mlrd. USD per ateinancius 12-15 metu. O pakolkas tik kelios tvoros teisgriautos
                                      beg, borrow and steal

                                      Comment


                                        #20
                                        Kiek as esu girdejes (galiu ir klysti), tolimesne statybu eiga stapdo salia oro uosto esancios kapines. Pagal plana O'Hare turetu plestis i tu kapiniu puse, bet nera taip lengva gauti leidima ir vietoje kapiniu pastatyti nauja terminala Asmeniskai as manau, kad cia tik laiko klausimas ir anksciau ar veliau sis klausimas bus issprestas!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X