Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

CN. Truputis Kinijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Taigi taigi. Dar kartą mini reportažas iš Xianyang.

    Sveiki atvykę į International Trade Hotel! Pusryčiai ten tokie šlykštūs, kad nė karto taip ir neteko pusryčiauti :-)


    Tik vėliau pastebėjau. Ir čia ne šiaip sau kokio trijų darbuotojų shopo iškaba, o didžiulės avialinijos tagas :-)


    Kinietiškos komunalkės


    Xianyange transportas vyksta visaip ir visur, toks didžiulis chaosas :-)






    Važiuojame palei Wei (http://en.wikipedia.org/wiki/Wei_River) upę. Sako, ten ir žuvis gaudo. Bet tikiuosi ten pagautų žuvų nevalgiau :-)





















    Viršuje matyti statoma greitojo geležinkelio linija. Deja, nelabai informacijos neradau apie ją, tai net nežinau statuso. Bet kuriuo atveju, traukiniais važiuoja labai maža dalis žmonių, kai kelionės lėktuvais tokios pigios - ekonomine klase nuo 300-400 (127-170 Lt) CNY į vieną pusę su bagažu, maistu ir visais kitais frillais.






    Kinietiški delikatesai. Kiauliena (valgoma netgi).


    Kažkokios mėsos drebučiuose riešutai. Pakankamai šlykštu.


    Čia tai išvis, žaulymai ir pipirai. Ale prie mėsos :-)


    O čia iš agurkų padaryti paplotėliai su krevetėmis, jei gerai pamenu.


    Naktinis Xianyangas/Xi'anas išsiskiria tuo, jog labai daug LEDų šviečia visur. Neveltui, Xi'an yra didžiausias LED gamintojas Kinijoje ir įtariu visame pasaulyje.


    Comment


      #42
      Parašė John
      Kaži, koks ten keistas Volkswagenas kyšo kairėje? Galvočiau, kad gal kineitiškas VW Santana, bet kas jis šiek tiek kitaip atrodo, o čia lyg ir kažkoks neseniai pafeisliftintas modelis (sprendžiant iš lempų formos, kokios atsirado prieš kelis metus). Kinietiškame VW puslapyje irgi tokio nėra. Gal čia koks feikas?



      Čia, jeigu gerai suprantu, Xi'an-Baoji PDL atkarpa (greitis pagal dizainą 350km/h), kurią baigs statyti 2013 gale. Nors, kiek suprantu, ten jau ir dabar yra normalus upgreidintas geležinkelis, kur galima važiuoti 200 ar 250km/h. O šiaip traukinių load faktorius yra didelis, o kartais parduodamos netgi stovimos vietos. Pavyzdžiui, load faktorius Beijing-Shanghai per pirmus 6 mėnesius buvo apie 72%, kas tokio tipo traukinių servisams yra neįtikėtinai daug.
      Beijing-Shanghai yra viena linijų, kur lėktuvai vs traukiniai išties konkuruoja. Xi'an-Beijing rinkoje traukiniai vis dėlto nusileidžia lėktuvams. Esminis dalykas, kad skrydžiai Kinijoje yra labai pigūs ir prieinami. Ir ačiū Dievui, ten dar neatsirado tokių keistuolių kaip M O'Leary su savo vargulių avialinijomis.

      Kalbant apie feikus. Dar prieš 4 metus man Pekine pavyko nufotografuoti tokį padarą:



      Comment


        #43
        Europoje šis padaras vadinasi Škoda Superb (I kartos). Esminis skirtumas nuo Europietiško pasato, tas kad ratų bazė yra 10cm ilgesnė (ala Passat limuzinas).

        Comment


          #44
          Nuo pat pradžių Kinijoje (gal ir Amerikoje) gaminami mums pažystami VW modeliai (bent jau Passat ir Tiguan) yra gerokai ilgesni. Pažiūrėjus techninius duomenis ir šiandien gaminamas Passatas Kinijoje yra 10cm ilgesnis (tiek pats kėbulas: 4870mmCN prieš 4769mm EU tiek ir ratų bazė: 2803mm CN prieš 2712mm EU). Tiguano atveju kebulas ilgesnis 10cm (4525mmCN prieš 4426mm EU), nors ratų bazė ilgesnė tik 8cm (2684mm prieš 2604mm). Beje gera žinia ir Europai. Naujasis Tiguan po metų kitų bus ne tik standartinis bet ir XL versijos t.y. kinietiškas variantas bus gaminamas ir Europoje...

          Comment


            #45
            Parašė John
            O kas blogai su šituo Passatu? Atrodo kaip tipiškas antras pagal senumą JAV/Kinijos rinkai skirtas Passato modelis, ėjęs nuo 2005 ar panašiai. Tokių ten pilna.
            Blogai tai, jog jo priekinės lempos buvo tokios pat, kaip Audi A6 ankstesnio modelio :-) Toks kaip hibridas tarp VW Passat ir Audi A6 jis buvo. VW Passatų šiai dienai Kinijoje nėra daug, žymiai populiaresnė Audi A6L.

            Comment


              #46
              Beveik "1984" (pagal G. Orwell).

              Comment


                #47
                Apsilankiau ShenZhen darkartą ilgesniam apsitojimui. Miestas tikrai pasikeitė i gerą ypač užsieniečiui. Prabuvus čia keleta savaičių labai džiugina vakarietiški greito ir negreito maisto restoranai ir Vokiškas alus Per tą laiką mieste atsirado 3 naujos metro linijos kurios yra labai ilgos. Honkkongo ir SZ metro sujungtas gaila kad vis dar yra pasų kontrole tarp HK ir SZ. Idomu kiek laiko užtruktų kelionė metro nuo tolimiausios HG stotelės iki tolimiausios SZ stoteles turbut neesant pasų kontrolės kokias 3 valandas
                Dabar čia užsienietis visai nieko ypatingo nors jų čia vis dar mažai. Tačiau vis daugiau randasi žmonių kalbančių angliškai.
                Iš gatvių ir prastų prekybos centrų dingo padirbti vakarietiški Brandai, gaudo policija. Aišku jų vis dar nesunkiai galima nusipirkti iš po prekystalio. Bet jie įdomųs tik nuskurdusiems turistams Buten ten kur yra to šlamšto ir yra gausiausiai užsieniečių, tiesa pasakius tos vieto gan atgrasios dėl nesusipratusių agresyvių pardavėjų, kurie niekaip nesupranta kad jų prekiu niekam nereikia. Ta ten sugebėjau praleisti kokia valanda. Topas buvo kai vienas prekeivis pasiuntė mane ant tryjų raidžių neaiškia anglų kalba kai nėjau į jo parduotuvę Normaliuose prekybcentriuose niekas nepasikeitė pardavinėjami originalūs daiktai už originalią+ kainą.
                Džiugina viešosios erdvės daug parkų, vietų atsisėsti, gausu švarių viešųjų toletų. Stebina kad tie parakai pustuščiai, vietiniams matyt labai patinka triukšmingesnės vietos. Kas man buvo tik į naudą.

                Tada buvo aukščiausias pastatas Shun Hing Square į kurį dabar galima pasižiūrėti iš viršaus, iš šalia stovinčio KK100. Kiek toliau statomas Ping An Finance Centre pastačius apie puse jis jau aukštenis už šalia esančius, o kai bus baigtas po poros metų turėtų būti 3 pasaulyje. Beje šalia jo yra neprastas barų ir klubų rajonėlis kur galima pasiausti per naktį, jai turi pakankamai pinigų nes brangenėse vietose 0.33 buteliukas alaus kainuoja apie 20lt, kas lietuviui yra visai nepigu Beje įėjimas visus nemokamas tad gal tokia kaina ir turi prasnės. Beje Kinijoje į restoraną gali atsinešti savo gėrimus ir gerti ka vietiniai sėkmingai ir daro. Turbut atsinešus to ko yra meniu savininkas nebūtų patenkintas bet to nebandžiau

                Dar vienas labai džiuginantis dalykas kurį reiktų paminėti tai pasikeitsios mados, dabar čia madinga renktis kaip prostitutei kuo trumpesnis sijonas panašus į diržą ir kuo aukšteni batų kulniukai ir geriau kad būtų auksiniai ar dar kokie ryškūs

                su foto apratu daug nežaidžiau, bet gal įkelsiu kelias foto gryžęs, kas bus dar negreitai.

                Comment

                Working...
                X