Parašė deep'as
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
DE. Frankfurtas / Frankfurt am Main
Collapse
X
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąTaip, tikrai. Tik tą vieną aikštę paliko su statiniais kurie kaip suprantu turėjo dominuoti didesnė senojo miesto dalį. 16 nuotraukoje matosi.
Comment
-
Man ta aikštė ir paliko geresnį įspūdį, nes po tik po pasivaikščiojimo pro dangoraižius ten užėjau. Kaip tik saulė labai gražiai apšvietė tų namų fasadus.
Bet kaip tivoli ir sakė tada jau geriau į kitus Vokietijos miestus važiuoti norint pasigrožėti tokia architektūra. Frankfurtas nuskriaustas šiuo atžvilgiu.
Comment
-
Nenorėjau kurti atsikros temos, tai keletą foto iš šio miesto dedu čia. Foto nedaug ir pagrinde iš traukinio ar autobuso, nes šiame mieste nebuvo laiko pasivaikščioti
Iš traukinio fotografavau, važiavome iš Hannover
Sekenačios foto iš autiko važiuojančio į Hahn kaimą
Labai primena keletą projektų Lietuvoje.
Mąsčiau kur aš šį projektą mačiau... Ir dbr prisiminiau
http://www.miestai.net/forumas/showp...91&postcount=3
Kranų miškas paliko įspūdį. Kauno arenos statybose stovintys keli kraneliai mažiukai dbr atrodo
You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąČia kuris - Flughafen Frankfurt-Hahn ar Flughafen Frankfurt am Main?
Comment
-
Parašė JohnJo, tas jaučiasi. Publika tokia smarkiai internacionalinė. Šiaip, labai geras oro uostas, kaip priklauso geram vokiškam oro uostui. Man tik įdomu, ar jie planuoja statyti daugiau terminalų, nes dabartiniai du, nors ir adekvatūs, visgi norint konkuruoti su Paryžium ir Londonu, gali tekti dar labiau pasistengti.
Future expansions
With the inauguration of the fourth runway in October 2011, the airport is able to handle the predicted demand of about 700,000 aircraft movements in 2020. To handle the predicted passenger amount of 90 million in 2020, Fraport is currently building a new terminal section at Terminal 1. Also, a new Terminal 3 is scheduled to be built south of the existing terminals beginning in 2013.
Terminal 1 expansion
A new pier, called A-Plus, is currently under construction and scheduled to open in 2012. The pier will operate flights to non-Schengen destinations and will be used exclusively by Lufthansa. It will be compatible with Airbus A380 operations and should increase the passenger capacity by six million.
Terminal 3
Fraport also plans to build a large new terminal south of the existing terminals at the ground of the former Rhein-Main Air Base. The new Terminal 3 should be able to house up to 25 million passengers and will feature 75 new aircraft positions. An extension of the people mover system SkyLine is planned to transport people to Terminal 1, the airport train stations and Terminal 2.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė JohnTada viskas ok. Kažkaip nepastebėjau įrašo Wikipedijoje. Šiaip įdopmu, kad Londonas pasistatė T5 ir statosi naują T2, kuris bus ne mažiau geras. Bet neplanuojama daugiau takų (LHR jų yra tik du), kai FRA turi net 4 takus. Čia Frankfurtas kaip ir gauna didelį pranašumą, nes nepaisant naujų terminalų, LHR ir toliau tikriausiai bus kankinamas chroniškų vėlavimų.
Comment
-
Diena pasitaikė šilta ir saulėta, o kadangi vakare reikėjo skristi į žiemišką Vilnių, tai nusprendžiau truputi pasidžiaugti pavasariu ir nuvažiuoti į užmiestį. Nuvažiavau S-bahn'o S1 linija iki Rollwald stoties ir tada nuėjau atgal iki Hainhausen stoties, kas sudaro, jei tikėti Wikipedia, lygiai 10 km. :-) Ta atšaka nutiesta tik 2003 metais ir iš abiejų jos pusių eina dviračių takai.
36. Prie Rollwald stoties.
37. Dviračių takas kaimiškoje vietovėje.
38. Avys ir kt.
39. Laukuose jau pavasaris.
40. Prasideda priemiesčiai...
41. Geležinkelio stotyse turėklai sujungti tokiomis jungtimis. Čia gal įžeminimas koks...
42.
43.
44. Dudenhofen stotis.
45.
46.
Comment
-
47. Visame ruože sudėti tokie nerudyjančio plieno turėklai.
48.
49. Pagal mano standartus idealus 'komiblokas', be jokių slaviškų 'pagyvinimų' ir 'pamarginimų' ar lietuviškų 'pagelsvinimų'.
50. Infrastruktūra...
51. Aldi, tipiškas vokiškų priemiesčių atributas.
52. Laiptai visur pabarstyti tokia skaldele, turbūt kad pašalus nebūtų slidu. Smėlio su druska vokietis ant šaligatvių turbūt jau nebepila :-)
Paskutinės kelios nuotraukos jau iš Hainhausen'o, kur mano pasivaikščiojimas ir baigėsi.
Apibendrinant, tiek Frankfurtas, tiek apylinkės paliko labai gerą įspūdį.
Comment
-
Ačiū už reportažą. Frankfurtas, neskaitant dangoraižių nėra kažkuo labai išvaizdus, bet pažvelgus į platesnį kontekstą, tai, ko gero, labiausiai "centrinis" ir šiaip geriausias Europos miestas gyvenimui. Nereali transporto infrastruktūra, vienas didžiausių pasaulio civilinės aviacijos hub'ų ir tiesiog patogi vieta. Jeigu reiktų pasirinkti vienintelį miestą Europoje, kur gyventi, tai turbūt nereiktų ilgai sukti galvos.
Comment
-
Nuotraukos geros, bet miestas atrodo neįdomus. Infrastruktūra, ko gero, yra didžiausias šio miesto privalumas. Ačiū, ACC, už reportažą iš Frankfurto centro ir apylinkių.
Beje, ta skaldele pavasarį visai nesmagu vaikščio, nes jauti akmenukus po kojomis. Skandinavijoje ja taip pat barstomi keliai.Paskutinis taisė Silber418; 2013.03.05, 02:51.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAčiū už reportažą. Frankfurtas, neskaitant dangoraižių nėra kažkuo labai išvaizdus, bet pažvelgus į platesnį kontekstą, tai, ko gero, labiausiai "centrinis" ir šiaip geriausias Europos miestas gyvenimui. Nereali transporto infrastruktūra, vienas didžiausių pasaulio civilinės aviacijos hub'ų ir tiesiog patogi vieta. Jeigu reiktų pasirinkti vienintelį miestą Europoje, kur gyventi, tai turbūt nereiktų ilgai sukti galvos.
Comment
Comment