ispudingos nuotraukos.... ir miestas tai pat, taciau tokiame samisyje gyventi nenoreciau....
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
TH. Bankokas / Bangkok
Collapse
X
-
Parašė JohnDar kalbant apie dizainus... ar gali buti kas nors dieviskesnio ir "krutesnio" (na neskaitant Lexus) uz sitai:
siu aparatu Bankokas tiesiog prikimstas... Europoje sis modelis apskritai "neegzistuoja"
Konkreciai sitas bent jau man kai kuriais rakursais grazus, o kai kuriais atrodo visai belekaip. O jei uzdet paprastus ratus, tai isvis
Apskritai, tai dauguma tos azijos rinkai skirtu japonisku masinu (kad ir corola) tik atrodo graziai. O isedi vidun - piguva. Pigus plastikas, archajiskas klimos valdymas su slankikliais etc. Ir nulis garso izoliacijos beigi vezhimine pakaba.
Cia man rodos esminis azijieciu filosofijos skirtumas: jiem zymiai svarbiau atrodyti nei buti. Todel sidabru dazytas plastikas yra visiskai priimtina alternatyva tikram metalui.
Comment
-
Karalius taip pat yra ir garsus mecenatas, caritas ir raudonasis kryzius viename asmenyje. Istikus nelaimei (kasmetiniai potvyniai ir pan) jis organizuoja ir finansuoja visokia humanitarine pagalba ir t.t..
Dar tailande tam tikrom dienom visi vilki geltonus marskinelius (berods pirmadieniais). Kaip meiles ir pagarbos savo karaliui israiska. Ir daro tai visai nuosirdziai.
Taip pat ant kiekvieno kampo pardavineja geltonas apyrankes (atrodo uz 100TBH). Irgi panasiais tikslais, surinkti pinigai atitenka karaliaus labdaros fondui. Arba bent jau taip teigiama.
Nuotraukos tikrai puikios. Respekt uz netingejima tampytis statyva
O kaip laikosi likusieji princai ir princeses? Reikejo nusilenkt 3 kartus pries viena is ju pries pradedant small talk"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė JohnKazkokias pievas tu cia kalbi
Corola ir taip visur yra "piguva", nes tai tiesiog pigus modelis, "darbine" masina. Nemanau, kad Camry yra kuo nors archajiskas ar piguva (beje, "praktiskai" tai ne Lexus'as, nes tose paciose rinkose egzistuoja is visa Lexus gama nuo IS iki LS. Ziurime i dizaina, konfiguracija ir viskas greit pasimato. O ir "paprastu" ratu turbut nera net ir pigiausioje konfiguracijoje...
Anyway, ta pati marke, ta pati platforma, tie patys komponentai. Beveik kiekvienam lexusui rasi "sister car" su toyota logotipu. Kaip kad ir mineta camry nedaug skiriasi nuo kokio nors lexus es. Cia panasiai kaip audi a3 yra tas pats golf, tik su pakeistu dizainu.
Kas link corolos, tai mazdaug golpo klase. Europiniai konkurentai tokiu salonu sitoje klaseje sau jau senai neleidzia...
Comment
-
Parašė JohnTurint omeny, kad Bankokas yra labiausiai turistu megstamas Azijos miestas bei 3-as miestas pasaulyje (ko gero, po Londono arba NYC ir Paryziaus?) be anglu kalbos ten ka nors butu sunku isivaizduoti. Anglu kalba is esmes placiai paplitusi ir jokiu problemu susikalbeti ten nekils. Dauguma uzrasu (tiek oficialiu, tiek ne) bent jau Bankoke buna angliskai (provincijoje su anglu kalba sunkiau, bet populiariose turistu vietose a la Phuketas jokiu problemu irgi nekils)... taip pat angliski uzrasai paprastai nebuna rasomi "mazesniu" sriftu po vietines kalbos uzrasu. Rasoma taip pat arba netgi didesniu sriftu (...arba apskritai TIK angliskai). Aisku, vieni moka geriau, kiti blogiau, bet bendras vaizdas is esmes labai teigiamas, net kai kurie taksi vairuotojai puikiai kalba angliskai. O pramokus siek tiek "Thaiglish" (t.y. tik Tailande naudojamu "anglisku" terminu, tokiu kaip "same same") viskas bus kaip sviestu patepta
Su taju kalba isvis humoras. Ji gimininga kinu kalbai, todel labai svarbu tarimo intonacija. O kadangi kiekviena skiemeni galima istarti 5 skirtingom intonacijom daznai radikaliai apverciant prasme...
Beje, jei kam reikes: bankoke geriausia vazinet taksi, ir tik tais kur su taksometrais. Su tuk-tuk ar taxi be taksometro ta pati kelione gali gautis kokius 3-4x brangiau
O apskritai, sprendziant is tu reklamu ir apskritai viesumoje matomos "anglizacijos", panasu, kad Tailando valdzia nelabai rupinasi savo kalbos "nykimu", del ko taip bugstauja musu "kalbininkai" (beje, dar kaltindami anglu kalbos proteguotojus "provincialumu"... tegu tie senoliai apsilanko "provincialiame" Bankoke )
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąItariu kad tai ne vienintelis toks PC Bankoke?! Ir ko gero stovi jau senokai... Palyginus su Kauno Akropoliu, tai graudu darosi...
ps. lyginu ne dydzius, bet tik isores apdailas
O šiaip sutinku, kad tikrai trūksta Lietuvos miestams PC, kurių apdailos kokybė bei interjeras nenusileistų bent jau "Europai".
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąItariu kad tai ne vienintelis toks PC Bankoke?! Ir ko gero stovi jau senokai... Palyginus su Kauno Akropoliu, tai graudu darosi...
ps. lyginu ne dydzius, bet tik isores apdailas
Seip tai tokio lygio parduotuvei vilniuje nebutu kas veikti. Ten kazkuriam aukste net ferrari salonas yra, apiformintas kaip eilinie parduotuve. Na mazdaug kaip eurpos mole kokiam 3 aukste salia batynu uz stiklo stovetu ir ferariai.
Na ir seip, musu europietisku supratimu - prabanga. Kruva personalo (gerai, jis ten pigus), didziules erdves (eurpoje tuscios tikrai nestovetu). Uztat ir kainos europietiskos, kas "normaliems" vietiniams yra visiskas kosmosas.
Comment
-
Man kazkaip pasirode atvirksciai - kai ten teko buti, susidare ispudis kad su tuk-tuku gerokai pigiau. Aisku, visada del kainos reikia susitarti/nusidereti is anksto. Plius vaziuoti bankoke su tuk-tuku per kamsti - daugiau adrenalino suteikianti atrakcija, nei visokie amerikoniski kalneliai...
Parašė a_p Rodyti pranešimąbankoke geriausia vazinet taksi, ir tik tais kur su taksometrais. Su tuk-tuk ar taxi be taksometro ta pati kelione gali gautis kokius 3-4x brangiau
Comment
-
AirAsia - be to, kompanija ir su humoro jausmu (zr. zemiau nuotraukas - teko irgi siemet skristi su jais pora marsrutu, Macao - KL, bei KL - Siem Reap.
Beje, laukiu nesulaukiu kada igyvendins savo pernai skelbtus planus kooperuotis su Virgin ir pradeti skraidyti is Mancesterio i Kuala Lumpura, pasipildant degalu Delyje - t.y. tapti pirmaja pasaulyje long-haul no frill airline (jei neskaitysim Oasis). Pernai pranesime spaudai minetos kainos - nuo 50 GBP iki Kuala Lumpuro. Beje, kas galbut visai realu, turint omeny, kad AirAsia CEO - Tony Fernandez - atejo i si versla is muzikos verslo... kur buvo sero R. Bransono desinioji ranka toje pacioje Virgin - taigi draugeliai .
Comment
-
Parašė JohnNa taksi vaziuoti geriau vien del to, kad veikia oro kondicionierius
O siek tiek pripratus ir igavus supratima apie kainas, galima nujausti, keik turetu kainuoti kelione i kuri nors taska. Piko metu galima tiketis kur nors nuvaziuoti uz 200TBH, o ne piko, verta "deretis" is 100. Su taksometru piko metu gali iseiti netgi brangiau, o ne piko metu kokiais 30% pigiau.
O taksi yra taksometrai. Todel jokiu speshl kainu kvailiems farangams. Ir vazinejant po krung thep'a taxi niekada nemokejom daugiau nei 100BHT (pvz chinatown - siam towers kainavo eiles 60bht). Kai panasiem atstumam tuk-tuk derybos prasidedavo nuo 300 ir daugiau ir baigdavosi apie 200 ar 150.
Blogiau buvo Chang Mai, kur taxi su taxometrais paprasciausiai nera. Tik tuk-tuk. Vietine gide iskart pasake, kad viesbutis - night market (t.y. "centras") turi kainuot 100bht. Seip jau brangiau nei BKK, vietiniai tikrai vaziuoja uz dar pigiau. Spek kiek laiko tekdavo deretis kol su kurio nors is laukianciu sulygdavom uz 100 ar 120 ...
Beje, prie "turistiniu" vietu, tokiu kaip karaliskieji rumai ar Wat Pho (besiilsintis Buda) paprastai laukia taksistai siulantys savo paslaugas uz 500 ar daugiau TBH (kai realiai tai turetu kainuoti 100-200). Kai paklausus kainos isgirsdavau atsakyma "500 Baht", pasiulydavau siek tiek daugiau: "what about 5000 Baht"... labai greit susiprasdavo, kad su tokiu "klientu" deretis neverta
Comment
Comment