Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
TH. Bankokas / Bangkok
Collapse
X
-
-
/\
Dėkui, šaunios nuotraukos ir įdomūs aprašymai! Aš Bangkoke jau savo kelionės gale buvau, tai dabar pasitikslinau, tai buvo Vasario 20-25 dienos . Matyt aš jau tavo pėdom vaikšinėjau. Kaip bebūtų, Phukete galbūt tuo pačiu metu buvom, nes aš į Bangkok'ą būtent iš ten atskridau .
Nuotraukų iš Phuketo, Hongkong'o ir Skandinavų rojaus bus?
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Dėkui, šaunios nuotraukos ir įdomūs aprašymai! Aš Bangkoke jau savo kelionės gale buvau, tai dabar pasitikslinau, tai buvo Vasario 20-25 dienos . Matyt aš jau tavo pėdom vaikšinėjau. Kaip bebūtų, Phukete galbūt tuo pačiu metu buvom, nes aš į Bangkok'ą būtent iš ten atskridau .
Nuotraukų iš Phuketo, Hongkong'o ir Skandinavų rojaus bus?
Iš Honkongo tai jau gan seniai įmečiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=123
O iš Puketo ir Railey turiu tik kelias nuotraukas, nemanau, kad yra ką rodyti
Comment
-
Parašė JohnSu taksi žinoma viena sena tiesa, kuri telpą į veiną žodį: "meter". Jei "no meter", tai "no taxi" ir ieškai kito, kuris sutiks naudoti taksometrą. Tailande daug kas neatitinka sveiko proto.
Beje, ačiū už nuotraukas. Kažkaip čia paskutiniu metu užderėjo vaizdelių iš Azijos.
O dėl vaizdų iš Azijos, tai man atrodo po tavo kasmetinių kelionių ir puikių reportažų daug žmonių labai susidomėjo šiuo regionu, tai galėtum paprašyti ASEAN kokio nors royalty už regiono garsinimą
O šiaip tai važiuoti į Bankoką nusprendžiau gana spontaniškai ir labai daug informacijos neišekojau, tad vienintelis miesto įspūdis, kurį turėjau, buvo būtent iš John reportažų. Šiaip realybėj Bankokas man pasirodė mažiau išvystytas, nei tikėjausi. Pavyzdžiui, įsivaizdavau, kad viešasis transportas bus gana neblogai išvystytas, su skytrain linijomis po visą miestą. Realybėje pasirodė, kad tų linijų yra vos keletas, ir mažai kur su jomis nuvažiuosi. Na, bet geriau vieną kartą pamatyti, nei dešimt kartų išgirsti, ar ne?
Comment
-
Kokteiliai Vertigo bare ir man pernai metais keliaujant buvo superinis akcentas priešpaskutinei keliones dienai.
Kas man įdomu, tai tas savotiškas BKK paradoksas - Bankoko šiaip nevadinčiau "gražiu" miestu ta įprasta prasme. Pastatai nėra kažkokių įspūdingų ar išpuoselėtų formų (skirtingai nuo Dubajaus, HKG, KUL ar to pačio SIN). Bet žiūrint į bendrą vaizdą - yra kažkokia magija . Tiek spoksant į dangoraižius ir žmonių skruzdėlyną apačioje, tiek į tuos urbanistinius vaizdelius Johno nuotraukse (visokie autostradų flyoveriai, ir kitas betoninis stuff).
Kadangi turėjom laimę pabūti tam bare leidžiantis saulei, dalinuosi keletu foto . Sorry, kad kokybė vidutinė - po keleto foto numirė fotoaparato baterija, tai teko fotosesiją baigti telefonu.
Beje, aptarnavimas bare, kaip va viršuje aprašė John išties puikus. Atėjus su shortais - pasiūlė maloniai paskolinti ilgas juodas kelnes . Visgi paisoma kažkokio dresscodo, kad vieta išlaikytų šiokią tokią "klasę" .
IMG_1130 by robas80, on Flickr
IMG_1146 by robas80, on Flickr
IMG_1113 by robas80, on Flickr
IMG_1136 by robas80, on Flickr
IMG_1144 by robas80, on Flickr
IMG_1143 by robas80, on Flickr
IMG_1186 by robas80, on FlickrPaskutinis taisė rob; 2012.11.29, 01:58.
Comment
-
Pasibaigus visiems Covidiniams ribojimams, reikia pasidairyti, kas darosi Bankoke. Biškį keistas jausmas, nes iš vienos pusės viskas po senovei ir as good as ever (maistas, viešbučiai, rooftop barai ir visi kiti geri dalykai), bet iš kitos pusės yra nemažai progreso su viešuoju transportu: plečiasi metro (įskaitant tuos bjaurius monorelsus, bala jų nematė), atsidarė nauja centrinė stotis, naujos priemiestinių traukinių linijos ir t.t. Nu Bankokas pamažu tampa normaliu miestu, kur galima gana neblogai naviguoti su civilizuotu VT ir nebesikrušti kamščiuose su taksi, kaip reikdavo senesniais laikais.
Vienas iš užkinasnčių dalykų, tai grynųjų naudojimas Tailande, įskaitant Bankoką. Tas buvo prieš 20 metų, lygiai tas pats yra dabar, Oro uoste traukinio bilietą į miestą galima realiai nusipirkti tik grynais. Tai geriausia susirinkt monetų (40 ar 50 Bahtų) prieš ten keliaujant, kad nereiktų oro uoste vien dėl to ieškoti, kur gauti grynųjų
Standartinė 1435 mm vėžė viršuje (Airport Rail Link) ir 1000 mm vėžė apačioje
MRT stotis. Standartai labai geri, principe kaip Singapūro ar HK, bet problemos su ženklinimu. Kartais nelabai aišku, kur kokia platforma ar kur koks išėjimas. Nėra tragedijos, kaip Lietuvoje, bet nėra ir labai gerai
Standartinis vaizdas Sukhumvit. Kaip tada, taip ir dabar, ir turbūt per amžius
Šaligatvių remontas. Tokia biškį betvarkė, bet tvarkoma
Daug visokių tokių modernių pastatų
Šalia ten pat vaikšto prekiniai traukiniai su vieno lygio susikirtimais su miesto gatvėmis
- 4 patinka
Comment
-
Skytrain'o estakados, pastatytos 1999, bet dabar yra gyvas monumentas, kaip reikia beviltiškai užkimštame ir dūstančiame mieste daryti world-class viešojo transporto sistemą
Šaligatvio klojimas. Atrodo biškį 3rd world, bet darbų kokybė visvien belenkaip geresnė, nei šimašinių šaligatvių, kurie jau išbombarduoti ir išsproginėję po metų-dviejų nuo pastatymo
Naujesnės autobusų stotelės
Su pėsčiųjų infrastruktrūra biškį hit and miss
Kontrastai centre
- 5 patinka
Comment
-
Kiekvieno Vilniaus vadzyceliaus svajonė
Sunkiai apibūdinamas urban planningas
Su parkais Bkk biškį nieko gero, bet yra tokių ramių ir žalių vietų
Real time eismo ženklai
Trūksta eismo juostų, dėl ko vietiniai vadylos negali normalei pravažoti ir tebestovi kamščiuose. Bet važiuojantiems traukinuku estakadomis tie dalykai nelabai rūpi
Belenkokio gerumo estakados
- 6 patinka
Comment
-
Monorelso stotis (Lat Phrao). Šitas daiktas mane labai sunervino, nes šiaip infrastruktūra kostminė ir kainavo milijardus, bet visgi fakin monorelsas. Visaip jis vibruoja ir kratosi, skirtingai, negu normalus bėginis transportas. Kodėl vietoj jo nestatė, pavyzdžiui, light rail, nesuvokiama. Galėjo būti labai labai gerai, gavosi tik pusė velnio.
Monorelsas atrodo labai gerai ir futuristiškai, bet čia tik deceptyvus pirmas įspūdis. Visos kortos atsiskleidžia šituo daiktu važiuojant. O važiavimas juo yra gana šūdinas dėl gana stiprių vibracijų ir kratymosi. Net galvą pradėjo skaudėti po ~20 minučių važiavimo
Kita monorelso stotis Samrong
Monorelso vidus, šiaip gana erdvus
Nėra vairuotojo kabinos
Nuo 1997 krizės užsilikę vaiduokliai. Nėra labai daug jų, bet vis dar pasitaiko
Skytrainas
- 7 patinka
Comment
-
Kanalo greičio limitas
Takai palei kanalus vietomis atrodo biškiuką nelabai užtikrintai
Kalniukai pėsčiųjų praėjimuose tarp gatvių, kad motoroleriai nelakstytų
Kalėdų eglė prie Terminal 21 šoping molo
Senojo Don Mueang oro uosto geležinkelio stotis. Gana amazing, turont omeny, kad šitas oro uostas 2006 buvo uždarytas, pastačius naują Suvarnabhumi oro uostą. Ne tik vėl atidarė, bet dar ir tokią geležinkelio stotį su nauja priemiestinio traukinio linija įkalė. Šaunuoliai, šiaip
Tokie traukinukai vaikšto tarp Don Mueang oro uosto ir naujos Bang Sue centrinės stoties
Iš Don Mueang stoties matosi miestas tolumoje
- 5 patinka
Comment
-
Informaciniai ekranai tokie biškį primenantys naujus LTG ekranus t.y. šūdini ir sunkiai skaitomi, rodo visokias reklamas, kurios tik blaško dėmesį. Ženklinimas stotyje irgi toks biškiuką ne iki galo aiškus
Bang Sue Grand Station yra baisiai didelė stotis, kuri dar kurį laiką matyt bus išnaudojama tik nedidele savo pajėgumų dalimi, pakol Tailandas nepasistatys suplanuotų naujų HSR ir kitų geležinkelio linijų. Bet šiaip visvien didelis žingsnis į priekį, nes neadekvačią transporto sistemą gerinti reikėjo seniai ir tas buvo pradėta daryti su šita stotimi
Dar viena svarbi naujiena, kad Tailandas kaip ir visiškai legalizavo žolę "medicininėms reikmėms" (t.y. visiems norintiems). Tai dabar visi, kas mėgsta žolę, gali torčintis ir pūsti kiek širdis geidžia. Žolės krautuvės ant kiekvieno kampo ir labai in your face, reklamuojasi su didelėmis iškabomis
Rooftop Baras ant Banyan Tree Hotel stogo. Šiaip b9davo gana brangu tokiose vietose, bet šį kartą kažkaip nustebau, kad alus net nesiekė 10 Eur, o kokteiliai ~15 Eur, kas, šiaip, yra ne ką daugiau, negu padoresniuose pubuose/baruose Vilniuje ar Kaune. Sakyčiau net beveik piguva. Kas labai faina, kad niekas nepasikeitė per daug metų: aptarnavimas kaip niekad geras, vaizdai kaip niekad geri su naujais dangoraižiais aplinkui, kainos kaip niekad pigios. Gal tik kontingentas biškį pasikeitęs, mažiau vakariečių, daugiau vietinių ir kitų aziječių turistų
- 5 patinka
Comment
-
Skytrain'as, kinietiški CRRC EMU-B3 traukiniai, paleisti 2018 metais, vizualiai beveik identiški Siemens-Bozankaya EMU-A2
Silom Road
Dar viena keista VT rūšis, BTS Gold LIne, ratinis APM, kurį pastatė didelio šoping molo vystytojas. Toks biškį šūdas ir nesąmonė, bet kaip šoping molo transportas, tai visai nieko. Nu kaip koks Akropolis pastatytų kažką panašaus iš Šnipiškių į Akropolį
IconSiam šoping molas. Šitą šoping molą reikia aplankyti tiesiog tam, kad būtų galima pamatyti ką galima padaryti iš šoping molo t.y. kosTmosą. Su savo dedikuota VT linija, ~550K m2 porekybos ploto ir visokiais kitokiais dalykais, kuriuos geriausiai pamatyti gyvai
Šoping molo požeminiam aukšte - turgus
Apžvalginė terasa, tie du dangoraižiai irgi projekto dalis, aukštesnis pastatas 318 m aukščio serviced apartamentai labai turtingiems expatams
Prekybos centro terasa su tokiu vaizdu
Mandarin Oriental Bangkok viešbutis. Iš išorės neatrodo kažkas neįprasto, bet Booking.com kambariai nuo ~800 Eur iki ~14K Eur už naktį
Nu ir pabaigai toks liūdnesnis. Priparkuota krūva Thai Airways lėktuvų, įskaitant tris A380, kurie akivaizdžiai nebuvo judinti ilgą laiką, gal net nuo Coviduko pradžios. Neatrodo, kad kas nors gero su jais būtų artimiausiu metu
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNu super, labai įdomu. Jaučiu kad čia bus karščiausia forumo tema minimum savaitę
- 5 patinka
Comment
Comment