Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

BY. Minskas / Мінск

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Lyg ir administracinis, nors ir nepanašus.

    Comment


      #22
      savotiska egzotika . Aciu uz nuotraukas.

      Comment


        #23
        Nutariau papasakoti apie Minsko metro. Manau, jog čia šis pasakojimas tiks labiau nei Metro temoje.Taigi pradedu.

        Dar 6 XX a. dešimtmetyje Minsko architektai, inžinieriai ir projektuotojai ėmė svarstyti galimybę statyti mieste metro, tačiau miestas dar neturėjo milijono gyventojų. Kad paskubinti miesto augimą buvo taikomos įvairios lengvatos kaimo gyventojams, besikeliantiems į sostinę. 1972 m. gimė milijoninis miesto gyventojas. Po 4 metų buvo sukurta 8 metro stočių schema. 1976m. gruodžio pabaigoje Maskvoje buvo duotas sutikimas statyti Minsko metro. 1977 m. gegužės 5 dieną buvo pradėtos metro statybos Lenino (buv. Kupalos pr., o nuo šiol Nepriklausomybės pr.) prospekto gale. Metro turėjo būti pastatytas per 5 metus, tačiau jo statybos užtruko ir pirmoji linija buvo atidaryta tik 1984 m. 1981 m. buvo pradėtas antras metro statybos etapas. Numatyta statyti antroji linija, kurioje buvo numatyta 15 stočių. Jos paskirtis- sujungti didžiulius pramoninius rajonus miesto rytuose su stambiais gyvenamaisiais masyvais miesto vakaruose, tačiau 2 linijos statybos vėlavo dėl lėšų stygiaus. Ji pradėta statyti tik 1984 m. pab. Pirmieji metro traukiniai skriejo 2 linijos 6 stotimis 1990 gruodžio 31 d. 1995 m. ir 1997 m. atidarytos dar po 2 stotis 2 linijoje. Šiuo metu Minsko metro linijų ilgis 24,5 km, veikia 20 stočių. 2005 m. duris atvers dar 3 naujos metro stotys 2 linijoje (3,94 km). 2008 m. numatoma pastatyti 4 stotis 1 linijoje(10,04 km), o jau 2010-2011 prasidės 3 linijos statybos, kuri sujungs miesto pietryčius su miesto šiaurės vakarais. 2020 m. veiks 42 stotys, o metro linijų bendras ilgis sieks 56 km. Perspektyvoje Minsko metro tinklą sudarys 4 linijos. Kasdien metro paslaugomis pasinaudoja 820 tūkst. gyv. Kasmet metro statyboms mieste išleidžiama $90 mln.

        Kelios schemos:

        Dar 1978 m. sudaryta schema.



        Taip bus netolimoje perspektyvoje:



        Schema, kurioje parodytos esamos linijos, statomos atkarpos ir būsimos linijos:


        Požeminės perėjos, sujungtos su metro stotimis:










        (Man visada patiko milžiniškos, klaidžios Minsko požeminės perėjos. Tokių Lietuvoje vargu ar rasi. Kažkas panašaus yra tik Kaune..)

        Statomos naujos metro stotys ir tuneliai:





        Ateityje galite sulaukti ir stočių nuotraukų. Kantrybės.

        Comment


          #24
          Beje, Minskas turi vieną iš geriausiai išplėtotų viešojo transporto sistemą Vidurio ir Rytų Europoje. Ją sudaro 230 autobusų, 65 troleibusų, 10 tramvajų maršrutų ir dvi metro linijos. Veikia nemažai privačių vežėjų maršrutų.

          Comment


            #25
            Aciu uz idomius pasakojimus, nors butu idomu pamatyti ir pacius metro traukinius bei kad ir keliu stociu nuotraukas

            Comment


              #26
              "Plošča Nezaležnasci" stotis:


              Metro traukinys:


              Deja tai viskas, ką turiu. Daug daugiau nuotraukų gausiu birželio pabaigoje.

              Comment


                #27
                Daugiau Minsko metro nuotrauku

                Galima perziureti cia:
                http://acialbum.by.ru/subway/

                Comment


                  #28
                  X-failai

                  Comment


                    #29
                    Parašė farbrom
                    Šiandien girdėjau 2 naujienas:
                    1. Lietuvos delegacija su Zuoku priešaky aplankė Minską. Verslininkai pažadėjo investuoti apie $100 mln., o miesto valdžia domėjosi baltarusiškais tramvajais ir Minsko tramvajų tinklu.
                    2. Dalis Minsko milicijos patruliuos dviračiais. Čia irgi turbūt užsikrėtė iš Zuoko, atvykusio Minskan
                    Kiek zinau, baltarusiai negamina tram'u. Minske vazineja seni latviski tramvajai, o tinklas visai nedidelis - jei gerai atsimenu tik keletas marsrutu...

                    Comment


                      #30
                      Blogos tavo žinios. Baltarusiai gamina tramvajus (troleibusus, autobusus, motociklus, sunkvežimius, karjerų techniką ir kt. transporto priemones ir jų dalis). Mieste važinėja daugiausiai vokiški, čekiški, latviški tramvajai, bet jie po truputį keičiami savais. Minske yra 10 tramvajų maršrutų +2 papildomi maršrutai.
                      http://bytrans.net/tram/htm/retro.html puslapyje pasakojama apie tai, kaip viena Baltarusijos įmonė, iki tol remontavusi senus tramvajus ir įgavusi nemažai patirties, nuo 1993 m. ėmė pati gaminti troleibusus, o 1996 m. nutarė gaminti ir tramvajus. 2000 m. pasaulį išvydo pirmasis AKSM-1M tramvajus (gaminami dar ir AKSM-60102 bei AKSM-743 tramvajai). Puslapyje pateikiamos tramvajų aprašymai bei techninės charakteristikos.
                      Dabar Minske važinėja 5 AKSM-1M, 16 AKSM-60102 ir dar keli AKSM-743 tramvajai. Kitų baltarusiškų tramvajų aprašymus, maršrutų schemas, nuotraukas ir kt. dalykus galite rasti šiame puslapy: http://bytrans.net/tram/htm/retro.html









                      Tai va.

                      Comment


                        #31
                        Testas @farbrom: Koks miestas grazesnis Vilnius ar Minskas?

                        Comment


                          #32
                          Vilnius. Čia yra senamiestis ir aplinka gražiai sutvarkyta, daugiau kultūros įstaigų (gaila, bet jų mažėja. pvz. greit liks tik 2 kinoteatrai. ). Gražios miesto apylinkės (Verkiai, Pavilnys, Trakai...). Minske nėra senų pastatų (seniausi rods tik 18a. pab.), nes per karą 80% buvo sugriauta, ne taip gerai sutvarkyta aplinka. Bet Minskas- daug didesnis ir tai jo pranašumas prieš Vilnių. Jame gyvena 3,5 karto daugiau gyventojų. O kokia proga klausi?

                          Comment


                            #33
                            Parašė farbrom
                            O kokia proga klausi?
                            Cia buvo testas ar tu objektyvus ar ne.

                            Comment


                              #34
                              Na matai, ne veltui mano parašas: būkim biedni, bet teisingi

                              Comment


                                #35
                                O šiaip nemanau, jog Vilnių galima su kuo nors lygint. Jam vargiai atsirastų lygių varžovų visoje Europoje. Na gal nebent keli miestai (Krokuva, Paryžius, Praha..).

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė farbrom
                                  O šiaip nemanau, jog Vilnių galima su kuo nors lygint. Jam vargiai atsirastų lygių varžovų visoje Europoje. Na gal nebent keli miestai (Krokuva, Paryžius, Praha..).
                                  Neapgausi - cia kiek supratau juokavai. Nes jei nejuokavai, tai vadinasi nedaug kur buvai arba labai neobjektyviai ziuri. Paimkim, kad ir Krokuva - senamiestis jos objektyviai ziurint yra geresnis nei Vilniaus, nors kalbant apie grozi cia priklauso nuo skonio. Apie Paryziu geriau is viso nekalbesiu.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Edd
                                    Neapgausi - cia kiek supratau juokavai. Nes jei nejuokavai, tai vadinasi nedaug kur buvai arba labai neobjektyviai ziuri. Paimkim, kad ir Krokuva - senamiestis jos objektyviai ziurint yra geresnis nei Vilniaus, nors kalbant apie grozi cia priklauso nuo skonio. Apie Paryziu geriau is viso nekalbesiu.
                                    Aš galvoju, kad kartais tiesiog neįmanoma palyginti miestų. Paimkim tarkim... eem.. Tokiją ir Vilnių. Nu kaip juos galima palyginti? Vieniems Vilnius bus geras, nes jis mažas ir pigus miestukas, kitiems Tokijas patiks savo dideliais pastatais etc.

                                    O Krokuva, deja, mano nuomone, daugeliu bruožų lenkia Vilnių. Na, tik tiek, kad ten lenkai gyvena.

                                    Comment


                                      #38
                                      Tame kampe jau geresni lenkai gyvena

                                      Comment


                                        #39
                                        Baltarusijoje net statyboms Lukašenka vadovauja

                                        ŪBIG Minske statys sporto ir pramogų kompleksą

                                        Su Ūkio banku susijusi Ūkio banko investicinė grupė (ŪBIG), valdanti Baltarusijos futbolo klubą "MTZ Ripo", kitų metų pavasarį Minske pradės statyti sporto ir pramogų kompleksą.

                                        Baltarusijos prezidentūroje antradienį įvykusiame posėdyje pritarta šiam projektui. Planuojama, kad komplekso statybos darbus atliks baltarusiai, o projekto įgyvendinimą kontroliuos pats šalies prezidentas Aleksandras Lukašenka.

                                        Reklama

                                        Ūkio banko investicinės grupės valdybos pirmininkas Vladimiras Romanovas "Verslo žinioms" patvirtino, kad jo vadovaujama bendrovė užsiims šiuo projektu.

                                        Planuojama, kad kompleksą ŪBIG statys Minsko stadiono "Traktor", kuriame treniruojasi "MTZ Ripo", teritorijoje. Tai bus futbolo aikštė su dengtu stogu, kitų sporto šakų aikštelės, sporto ir koncertų arena, futbolo maniežas, specialus medicinos centras sportininkams, mašinų stovėjimo aikštelės, viešbučiai, prekybos ir parodų centras bei šeimos poilsio centras.

                                        ŪBIG sutiko su Baltarusijos valdžios sąlyga, kad kompleksas būtų pastatytas per 3 metus.

                                        V.Romanovui per ŪBIG taip pat priklauso trečdalis Škotijos sostinės Edinburgo futbolo klubo "Hearts" akcijų. Lietuvoje jis yra futbolo ir beisbolo klubo "Kaunas" rėmėjas.

                                        Praėjusią savaitę pristatyta Vilniaus "Žalgirio" stadiono ir Vilniaus koncertų ir sporto rūmų rekonstrukcijos projekto koncepcija, kuri sukurta ŪBIG, "Hanner" ir sostinės savivaldybės užsakymu. Šioje teritorijoje turėtų iškilti daugiafunkcis pastatų kompleksas - kultūros, sporto ir laisvalaikio centras, taip pat gyvenamieji pastatai.

                                        Kiek bus investuota į sporto ir pramogų kompleksą Minske, neskelbiamaa, o į analogišką projektą Vilniuje ŪBIG ketina investuoti apie 200 mln. eurų (apie 691 mln. litų).

                                        BNS
                                        Mano galerija Flickr'yje

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė farbrom
                                          O šiaip nemanau, jog Vilnių galima su kuo nors lygint. Jam vargiai atsirastų lygių varžovų visoje Europoje. Na gal nebent keli miestai (Krokuva, Paryžius, Praha..).
                                          Barselona, Madridas, Lisabona, Roma, Londonas... Tikrai galima lygint.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X