Straipsniai Vokietijoje dėl "per brangu" ateina ir nueina, o tiek Stuttgarte, tiek Miunchene multi-billion transporto megaprojektai juda toliau ir yra įgyvendinami, kai pas mus toliau kudakuojame, kad "naujieji vasiukai", "kosmodromas" ir toliau ničnieko nedarome.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
DE. Vokietijos miestai ir miesteliai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąStraipsniai Vokietijoje dėl "per brangu" ateina ir nueina, o tiek Stuttgarte, tiek Miunchene multi-billion transporto megaprojektai juda toliau ir yra įgyvendinami, kai pas mus toliau kudakuojame, kad "naujieji vasiukai", "kosmodromas" ir toliau ničnieko nedarome.
Štutgarte panašiai gyventojų kaip Vilniuje, bet palyginkite, koks geležinkelio tinklas sueina į centrinę stotį ten ir čia, tada bus atsakymas, kodėl nestato.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vilniui kažko panašaus poreikis panašiai kaip naujam oro uostui su dviem takais Žąsliuose.
Štutgarte panašiai gyventojų kaip Vilniuje, bet palyginkite, koks geležinkelio tinklas sueina į centrinę stotį ten ir čia, tada bus atsakymas, kodėl nestato.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDar veikia expectation, kad Vakarų Europoje (net ne Pietų) tikiesi aukščiausio lygio miestų, kaip pvz. Leipzigas, Stuttgartas ar Kopenhaga, bet nemažai pramoninių miestų (koks pvz. yra Dortmundas ar Charleroi) tiesiog išskrenda iš konteksto.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPagal fotkes "humanizavimai" užmušė miestą. Nei vietos automobiliams, nei žmonių yra
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nedarykim "kažko panašaus", darykim kokius 3-4 kartus mažiau t.y. Pakaks tik vieno centrinio tunelio, vienos naujos geležinkelio stoties ir kokių 6 tramvajaus linijų. Sutilpsim į 2-3 milijardus, 10 tikrai nereiks.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nėra poreikio net ir kažkokiam hub'ui ir už 2 milijardus. Tramvajaus linijos kitas klausimas, bet jos reikalingos labiau susisiekimui tarp miesto dalių, bet didelio transporto hubo poreikio nėra, kai į priemiesčius bėgius teturim tik į visokius salininkus, kenas ar bezdonis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žmonių pilna. Aš vengiu žmones fotkinti, kiek tai įmanoma. Ypač DE/AT, kur privatumo dalykai ypač rimtai vertinami. Ne pirmą kartą tai miniu, beje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąStraipsniai Vokietijoje dėl "per brangu" ateina ir nueina, o tiek Stuttgarte, tiek Miunchene multi-billion transporto megaprojektai juda toliau ir yra įgyvendinami, kai pas mus toliau kudakuojame, kad "naujieji vasiukai", "kosmodromas" ir toliau ničnieko nedarome.
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nežinau ar visi vokiečiai rimtai paranojiški dėl privatumo, bet vokiečiai išskirtinai linkę bendrai žiūrėti įstatymo raidės. Priimtas consensus'as, kad dauguma vokiečių siekia rimtai saugoti žmogaus privatumą, plius vokiečiai kultūriškai labiau į individualistų pusę, kiekvienas žmogus turi aiškiai individualistinę saviraišką. Užsieniečiai tikrai gali jaustis kartais suvaržyti, net muzikos nepaklausysi neatsiklausęs. Kai kuriose temose net nepajuokausi (pvz. nacių saliutai). Daugumoje šalių net tokiose iš šono suvaržytose (diktatūrose) tikrai yra polinkis intepretuoti beveik viską savaip, pvz. iki tokio lygio kaip važiavimai per raudonas ir t. t.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Stuttgart 21 žiauriai pabrango, bet neapsimoka visko mesti, nes viskas tęsiasi labai ilgai ir daug pinigų įmerkta. Šiaip pats projektas gana ydingas ir turi daug minusų, nes bus žymiai didesnė vėlavimų rizika, didesnės saugumo rizikos, daugiau nepatogumų keleiviams (leidimasis žemyn vs. įlipimas žemės lygyje). Čia labai plati tema. Pats pranešime pastebėjai, kaip prastai su traukinių vėlavimais, tai va: milijardai leidžiami būtent prestižo projektams, bet šalies geležinkelių tinklo skaitmenizacija ir palaipsniniai patobulinimai ilgą laiką buvo atidėliojami, susidarė investicijų kamštis. Dabar reikia remontuoti ir keisti absoliučiai viską, todėl vėlavimai ir atšaukimai dar dažnesni.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokios tiksliai Stuttgart 21 porjekto ydos, neskaitant tavo minimo tariamo centrinės stoties nepatogumo dėl buvimo po žeme?
Esmė, kad už milijardus ir dešimtmečius išrausto miesto gauni nelabai didesnį arba netgi mažesnį pralaidumą nei dabar, didesnę vėlavimų riziką (traukiniai negalės laukti, taktinis tvarkaraštis dalinai neveiks, vietoj 17 kelių dab. terminalinėje bus 8 pravažiuojami keliai požemyje). Nebus galimybės plėsti pajėgumų (priešingai, negu dabartinė lanksti antžeminė stotis).
Dar problemos su tunelių galima deformacija dėl dirvožemio, keleiviams skiriamos vietos (mažokai vietos, nes brangu statyti požemyje), galimi sunkumai evakuacijos atveju ir pan.
Kaina išaugo nuo 2,5 iki 11,45 mlrd. eurų.
Priešininkų išdėstyti argumentai su daug paveiksliukų ir info:
https://wikireal.info/wiki/Stuttgart...rdimensioniert
Geležinkelio keleivių asociacijos įvardyti trūkumai ir alternatyvus pasiūlymas už tą pačią sumą:
https://www.pro-bahn-bw.de/rvregions...ruende_neu.pdf
Savaitės senumo straipsnis:
https://www.zdf.de/nachrichten/wirts...osten-100.html
Sakyčiau, bendras principas: už didžiulius milijardus gauni panašų rezultatą kaip dabar, tik mažiau patikimą (technologiškai sudėtingesnį, brangesnį, pažeidžiamesnį) ir „tvirtai įbetonuotą“ (be galimybių plėsti pajėgumus). Todėl kitose temose ir rašau, kad Lietuvai geriau kurti VT kaip tinklą plečiant esamą infrastruktūrą palapisniui, o ne kaip pavienius megaprojektus (naujas geležinkelis į pajūrį, NOU...).100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąLabai daug ydų.
Esmė, kad už milijardus ir dešimtmečius išrausto miesto gauni nelabai didesnį arba netgi mažesnį pralaidumą nei dabar, didesnę vėlavimų riziką (traukiniai negalės laukti, taktinis tvarkaraštis dalinai neveiks, vietoj 17 kelių dab. terminalinėje bus 8 pravažiuojami keliai požemyje). Nebus galimybės plėsti pajėgumų (priešingai, negu dabartinė lanksti antžeminė stotis).
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPagal fotkes "humanizavimai" užmušė miestą. Nei vietos automobiliams, nei žmonių yra
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As gyvenu salia Stuttgart dabar, ten zmoniu iki ausu yra visada. Mieste dar yra low emissions zona kuri galioja visame mieste kur turbut 2/3 visu Lietuviu geldu net nebutu ileista i miesto ribas ivaziuoti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kodėl į individualistų pusę? Sakyčiau, kad kaip tik DE didesnis kolektyviškumas, organizuotumas, didesnės įmonės, nevyriausybinės organizacijos. Lietuvoje viskas išsiskaidę, sovietmečio didesnės organizacijos iširo, naujos neatsirado, profsąjungų nelabai yra, kolektyvinio laisvalaikio (draugijų) mažai, tikros savivaldos nėra, miesto referendumų ir kampanijų nėra...
Toliau į Rytus nuo Vokietijos yra labiau shame based society. Nėra, kad visi minding their own bussiness, daugiau apkalbų, žmonės labiau spokso vieni į kitus, atviriau rodo neigiamas emocijas. Tai netrukdo turėti low trust society, kai žmonės vengia kurti sudėtingesnes soc. struktūras. Taip pat daug kur skurdesnėse pasaulio šalyse valstybės silpnesnės, viskas veikia šiek tiek chaotiškai (dalinė anarchija). Germaniškos šalys ko gero geriausiai organizuotos, laikomasi tvarkos, gerbiamas žmogaus individualumas. Lietuva lėtai pereina nuo nemaža dalim didžiojo vado visuomenės prie vakarietiško tipo, bet daug dar vandens nubėgs iki tol kol nebus keliamas šis klausimas apie lietuvių organizuotumo iššūkius.Paskutinis taisė PoDV; 2024.06.19, 12:43.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokiu būdu terminalinė stotis yra "lanksti" lyginant su pravažiuojama stotimi, kur traukiniai neturės reversintis kaskart sustoję iš išleidę/paėmę keleivius?
Čia viskas detaliai išaiškinta, cituojamos ekspertizės ir studijos:
https://wikireal.info/wiki/Stuttgart_21/Leistung
Apibendrintai: dabartinė stotis jau dabar galėtų aptarnauti 45 traukinius per valandą, šiek tiek patobulinus ir 50-56, o Stuttgart 21 bus įmanoma aptarnauti tik ~32 traukinius per valandą. Nors projekto esmė tarsi ir buvo vos ne dvigubai padidinti pralaidumą, bet iš tikrųjų pralaidumas sumažės, sistemos atsparumas mažės, taktinis tvarkaraštis nelabai gerai susidėlios.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Pravažiuojama stotis turės mažesnį pralaidumą, mažiau bėgių (keleivių laipinimui ir traukinių stovėjimui), jautresnė vėlavimams (mažiau iešmų, todėl sugedus vienam iešmui žymiai didesnis poveikis eismui; taip pat numatyti labai trumpi stovėjimo laikai). Ir t. t.
Comment
-
Apie Štutgarto stoties projektą architektūriniai žurnalai pradėjo rašyti gal prieš 20 metų, o jis iki šiol nebaigtas Apskritai vokiečiai pastaraisiais dešimtmečiais neturi gero didelių projektų įgyvendinimo track recordo. Ko verta vien Berlin-Brandenburg aerouosto statybos epopėja.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tai gal grįžk bent atostogų, pamatysi, kad lietuviai geldas jau senokai atsinaujino.
- 1 patinka
Comment
Comment