Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

DE. Miunchenas / München

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Miunchene paskutinį kartą buvau panašiai tada, kai šitoje temoje buvo parašytas paskutinis pranešimas, tai buvo labai malonu ir faina sugrįžti. Gaila tik, kad labai trumpam. Buvo truputį problemų su traukiniais tuo metu, tai teko netgi sutrumpinti viešnagę iki vienos nakties, vietoj planuotų dviejų, bet visvien buvo malonu sugrįžti. Miunchenas, imho, yra galimai, arguably, mano nuomone, obetačiau kiečiausias ir labiausiai Vokietijos miestas ir taip jau yra ir, matyt, visada bus. Tiesiog geras miesto vaibas, gera aplinka, geras transportas, geras alus, geri žmonės ir vokiška kokybė visur. Nu ir šiaip viskas labai gerai ir geriau, negu kitur Vokietijoje. Bent jau man taip rodosi.

    Munchen Hbf stotyje


    U-Bahno traukinys (tas naujesnis, Typ C2)


    Werksviertel, naujas kvartalas šalia Munchen Ost geležinkelio stoties


    Visai įdomaus urbanizmo ten yra, tokio rusty, industrinių konversijų-konteinerių ir visiškai naujų projektų mišinys


    Konteineriai pagerina ir paturbina bet kokį urbanizmą ir bet kokią aplinką


    Moteriški/hipsteriniai dviračiai irgi pagerina aplinką



    Nauji projektai va taip visaip atrodo


    Paskutinis taisė John; 2024.06.18, 22:28.

    Comment


      #42
      Werksviertel, kažkokie kiti nauji projektai


      Galima tik spėlioti, kiek erkių ir besislepiančių briedžių yra šitose nepjaunamose žolėse






      High capacity viešasis transportas yra pagrindinis dalykas, kuriuo skiriasi dideli naujų kvartalų projektai Miunchene nuo Vilniaus. Čia pro Munchen Ost važiuoja S-Bahno traukinys


      Munchen Ost stotis


      Yra ir blogesnio urbanizmo atvejų (Haager Str)

      Comment


        #43
        Vietinės reikšmės mini šoping molas (Grafinger Strasse)


        Plytelių rišimas ir lygumas






        Friedenstrasse


        Nauja statyba




        Comment


          #44
          Čia pora pavyzdžių, kaip turi būti daromi praėjimai pėstiesiems, vykdant kokius nors statybos darbus ir uždarant originalų pėsčiųjų šaligtavį ar jo dalį. Ginthus tau gali pasirodyti aktualu. Šiaip, kad žinotum, kaip tie dalykai turi būti daromi teisingai ir taip, kad būtų patogu žmonėms, o ne idiotiškų schemų paišytojams. Čia prisimenant diskusiją dėl jovalo Kosciuškos/Arsenalo/Žygimantų gatvėse, Vilniuje.





          Comment


            #45
            Šiaip centro periferijos gatvė (Kirchenstrasse)






            Miunchene yra daug taktinio urbanizmo. Automobilių parkavimo vietos paimamos kavinių terasų reikmėms. Kein parken platz fur das auto


            Vokiška dviračių gatvė. Šiaip, visai panašiai, kaip ir kokia Čiurlionio g. Vilniuje, tik ant važiuojamosios dalies pripaišyta didelių horizontalaus ženklinimo ženklų, kas, imho, yra puiki idėja ir naudojama labai daug kur. Žinoma, ne Lietuvoje






            Comment


              #46
              Preisingstrasse




              Dviračių gatvės kelio ženklas




              Ant šaligatvio parkuoti turbūt negalima, bet kai mašina yra tokia, tai tada galima


              Žymiam lietuviškui patiekalui skirtas gatvės pavadinimas


              Tal gatvė


              Senamiesčio reikalai

              Comment


                #47
                Rotušė. Neblogo gražumo pastatas




                Paminklas šernui


                Tramvajus


                Transportas iš Miuncheno į Veroną


                Viskas iš Miuncheno. Reiks ten kažkada greitu laiku vėl sugrįžti, nes visgi Miunchenas yra Miunchenas, labai kietas miestas, ir visi tie S-Bahnai, U-Bahnai ir visi kiti bahnai labai gerai padaryti. Dar kitais metais lyg planuojamas pagaliau atidaryti antras S-Bahno tunelis ("kostmodromas"/"naujieji vasiukai" pagal lietuviškas definicijas), tai bet kokiu atveju teks važiuoti bandyti.

                Comment


                  #48
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Viskas iš Miuncheno. Reiks ten kažkada greitu laiku vėl sugrįžti, nes visgi Miunchenas yra Miunchenas, labai kietas miestas, ir visi tie S-Bahnai, U-Bahnai ir visi kiti bahnai labai gerai padaryti. Dar kitais metais lyg planuojamas pagaliau atidaryti antras S-Bahno tunelis ("kostmodromas"/"naujieji vasiukai" pagal lietuviškas definicijas), tai bet kokiu atveju teks važiuoti bandyti.
                  Tai kad antras S-Bahno tunelis bus geriausiu atveju 2035 metais Atsitiko panašiai kaip ir su daugeliu megaprojektų: dvigubai pabrango, 7 metus prasitęsė... O šiaip reikėjo šitą projektą pradėti dar prieš 20 metų, nes net tada matėsi, kad dabartinė kamieninė S-Bahn'o arterija kemšasi ir reikės kažką daryti. Nuo atidarymo 1972 m. keleivių padaugėjo trigubai ir iš esmės viršijami pajėgumai, todėl yra problemų su vėlavimu, trasos taisymu (dėl statybos darbų ar gedimo uždarius tą atkarpą daugeliui miestiečių kyla nepatogumų). Jei neklystu, tai labiausiai apkrauta geležinkelio atkarpa Europoje: traukiniai važiuoja kas 90 sekundžių. Pro tą atkarpą praeina praktiškai visi S-Bahn'o maršrutai, į abu galus besitęsiantys tolyn nuo miesto į apylinkes, bazinis taktas 20 min., piko metu kai kuriems maršrutams 10 min.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    #49
                    Bepigu laukti antro tunelio, kai jau turi vieną, kuriuo kas keliasdešimt sekundžių vaikšto S-Bahn traukiniai.

                    Comment


                      #50
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Bepigu laukti antro tunelio, kai jau turi vieną, kuriuo kas keliasdešimt sekundžių vaikšto S-Bahn traukiniai.
                      Tik nėra smagu, kai dėl kokio nors gedimo ar incidento pasipila vėlavimai. Ir kai kasmet savaitei uždaroma kamieninė atkarpa remontui ir visi S-Bahn'o maršrutai būna nutrūkę per vidurį, reikia važinėti autobusais Čia ta pati diskusija, kaip ir anoje temoje (Vok. miestai) – sistemoms reikia atsparumo, dubliavimosi. Nes kitu atveju jos nepatikimos.
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        #51
                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Ir kai kasmet savaitei uždaroma kamieninė atkarpa remontui ir visi S-Bahn'o maršrutai būna nutrūkę per vidurį, reikia važinėti autobusais ...
                        * U-Bahnais, tramvajais, autobusais.
                        Dėl dubliavimosi visiškai sutinku. Dėl to ir gerai, kai gali rinktis iš bent 4 viešojo transporto rūšių, tarp kurių yra bent 3 bėginio VT rūšys, ir tik tada galvoti apie nuosavą auto ar micromobility. O kad visokie remontai "nėra smagu", tai jo. Aš bet ką atiduočiau, kad galėtume Vilniuje turėti tokius kasmetinius "nesmagumus" vietoj dabartinės totalinės automobilizacijos ir aksfalktizacijos su nuliu perspektyvų ir visiška tamsa tunelio gale dėl VT plėtros. Kitaip tariant, pas juos ten First world problems, kai pas mus, deja, Third world problems.
                        Paskutinis taisė John; 2024.06.20, 00:00.

                        Comment

                        Working...
                        X