Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Azija 2012 (CN, MY, SG, TH, VN)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė JohnLikusios nuotraukos iš SWFC apžvalgos aikštelės
Atvaizdas
Shanghai by jo.sau, on Flickr
Atvaizdas
Shanghai by jo.sau, on Flickr
Century Avenue
Atvaizdas
Shanghai by jo.sau, on Flickr
Platesnis vaizdas su Century Avenue. Matosi, kad ten dar vyksta nemažai statybų. Nors gatvė sutvarkyta gerai, bet aplinkui lyg ir nelabai yra kas įdomaus
Atvaizdas
Shanghai by jo.sau, on Flickr
Atvaizdas
Shanghai by jo.sau, on Flickr
Atvaizdas
Shanghai by jo.sau, on Flickr
Comment
-
Parašė JohnNelabai supratau, ką turi omeny?
http://www.shipspotting.com/gallery/...category_1=104
Comment
-
Super. Pilnai tikiu, kad tame mieste yra likę ir baisių vietų, nes, vis tik, Kinijos BVP vienam gyventojui vis dar yra labai žemas, bet tai, ką matau šioje temoje, patvirtina mano ankstesnį įspūdį, t.y., kad tos šalies vystymosi tempai yra tiesiog beprecedentiškai dideli ir, tuo pačiu metu, tvarūs ir ilgalaikiai. Sąlygos tiek privačiam transportui, tiek viešajam, jau dabar (galbūt tik iš pirmos pažiūros) atrodo geresnės, nei daug kur vakaruose, o pažiūrėjus į jų naujus projektus ir statybų tempus pasidaro akivaizdu, kad vakarus jie anksčiau ar vėliau paliks už nugaros (ir jau yra sričių, kur juos ten paliko).
Man ypač patinka tai, kad miesto centre yra pilna plačių kelių, bet, tuo pačiu metu, yra įrengti atskiri takeliai pėstiesiems (daugiausia virš gatvių), kurie nesikerta su automobilių srautais. Tai yra labai teisingas ir efektyvus būdas, kuris išsprendžia labai daug problemų. Pvz. nuvažiuoti su automobilių į tą patį Londono centrą yra, praktiškai, neįmanoma. Net jeigu važiuosi naktį, kai nėra kamščių, vis tiek bent kas minutę užstrigsi prie šviesoforo. Taip yra labai smarkiai sumažinamas miesto konkurencingumas ir patrauklumas (išskyrus, galbūt, turizmą). Žmonės argumentuoja, kad dideli keliai tą miestą 'susvetimintų' (alienate). Žiūrint į nuotraukas iš Kinijos miestų, akivaizdu, kad tai yra tiesiog kvaili bandymai pateisinti nevykusią miesto planavimo strategiją. Pačiam teko vaikščioti per tuos pėsčiųjų takus, esančius virš gatvių Azijoje, ir jokio 'susvetimėjimo' nejaučiau. Man kur kas didesnį 'susvetimėjimą' kelia klaustrofobiškos Londono gatvės. Žiūrėjimas į didelius kelius didelių miestų centre ir virš jų laisvai judančius pėsčiųjų srautus gražiai apželdintais pėsčiųjų takeliais man kelia didelį pasitenkinimą ir šiltą jausmą krūtinėjeYou have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė John
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąJonai, pastebėjai, kad Kinijoje yra ne tik A8L, bet ir A6L bei A4L, kurių pasaulyje niekur kitur nėra. Kalbama, kad Audi Kinijos country manageris nuėjo Kristaus kelius, kol įkalbėjo Audi vadovus daryti kitokias Audi Kinijai, nei likusiam pasauliui. Dar įdomiau, kodėl taip reikėjo elgtis... Kinija nebūtų Kinija, realiai kiekvienas, kuris gali sau leisti Kinijoje Audi importinę mašiną su visais importo mokesčiais, gali leisti ir vairuotoją. Taigi realiai niekas Kinijoje prabangių mašinų neperka, kad patys vairuotų - daugelis turi vairuotojus.
Comment
-
Parašė JohnŠanchajuje, kai ir visuose kituose Azijos miestuose, kuriuose teko būti, veikia šviesoforų signalų laikmačiai, rodantys, kiek liko laiko iki signalo degimo pabaigos. Labai patogus ir geras dalykas. Nesuprantu, kodėl tokios prktikos nėra EuropojeGot sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Ohoho, kiek daug Šanchajaus! Jeigu net nuotraukas forume peržiūrėti užima gana nemažai laiko, tai visam miestui daugmaž (net nesakau, kad smulkiai, nes tai ko gero neįmanoma) išžvalgyti ko gero neužtektų kelių metų. Štai kas yra TIKRAS miestas, iš didžiosios raidės.
Sužavėjo vaizdai į miestą iš aukštai. Nerealiai atrodo parkai, apskritai želdinimas, miesto tvarkymas labai gerai išvystytas - mums mokytis ir mokytis. Bet vis dėlto, kaip tokio dydžio miestui, žalumos mažoka. Ko gero, užterštumo ir su juo susijusių ligų problema ten tikrai opi. Bet miestas tobulai, tiesiog steriliai tvarkingas - asfaltas kaip stalas, šaligatviuose jokių ištrupėjusių plytelių. Kinų skrupulingumas pralenkia net vokišką.
Nekantriai laukiu Ho Shi Mino/Saigono. Kažkodėl tikiuosi kontrastingo vaizdo... Bet tegul tai kol kas lieka intriga.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTomizmai, reikia nepamiršti, kad daug naujų projektų projektuoja ir planuoja geriausi būtent Europos ir JAV architektai bei architektų kompanijos. Kinija bei kitos Azijos šalys šiuo metu yra kaip žaidimų aikštelės, kuriose architektai gali realizuoti savo įdomias idėjas.______________
The Division Bell
Comment
-
Parašė John
Iš kai kurių kampų SWFC matosi beveik visu aukščiu. Visgi, imho, tai tikrai išskirtinis statinys. Tiesiog totaliai išsiskiria iš bendros masės ne vien dėl aukščio, bet dėl dizaino sprendimo apskritai
Šiaip, negaliu atsistebėti šaligatviais. Tai šiuo metu, mano manymui, didžiausia Vilniaus ir kitų Lietuvos miestų bėda.Paskutinis taisė oranger; 2012.07.16, 02:16.
Comment
-
Gražus didmiestis ir įdomus reportažas. Ačiū Johnui.
Parašė oranger Rodyti pranešimąJohn, o yra koks nors tų šio "alaus butelių atidarytuvo" dizaino sprendimų meninis/mokslinis/istorinis pagrindimas?.
"Chinese mythology represents the earth with a square and the sky with a circle".[16] It also resembled a Chinese moon gate due to its circular form in Chinese architecture.
Comment
Comment