Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NL. Eindhovenas / Eindhoven
Collapse
X
-
Autobusų Juostos Greičio Mažinimo Salelė (Speed Cushion), kuris autobusams leidžia pravažiuoti, paprastiems automobiliams ne.
Bus Lane Speed CushionPaskutinis taisė LAZAS_; 2015.05.23, 20:42.
Comment
-
Eindhoven'o Oro Uosto (EIN) plėtros planai. Jau dabar oro uostas yra antras pagal aptarnaujamų keleivių skaičių per metus Nyderlanduose - 4 mln. (Amsterdamas 50 mln.; Roterdamas 1,7 mln.). 2016-ais pradedamas statyti Multifunkcinis pastatas su daugiaaukšte stovėjimo aikštele, pasažu, maitinimo įstaigomis ir parduotuvėmis. Bus baigtas statyti 2018. Planuojamas keleivių srautas 2020 išaugs iki 5,5 mln per metus:
Šaltiniai:
https://www.facebook.com/EindhovenBo...type=1&theater
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/nie...joen-1.4984750Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.06.10, 01:23.
Comment
-
Su dviračiu aplink Eindhoven'o dviračių infrastruktūros peliukus (Olandų k.). Pagrinde maršrutas driekias per "Fietsrondje Eindhoven" (Eindhoveno Žiedinis Dviračių takas/maršrutas):
[VIMEO]131648430[/VIMEO]
Šaltinis: https://www.facebook.com/Architectuu...71871476190095
Comment
-
Baigiama pasiruošti "Eindhoven Marathon" kuris vyksta kiekvienais metais ir yra didžiausias sporto renginys mieste. Video Nyderlandų kariuomenės inžinieriai iš Oirschot (Generaal Majoor de Ruyter van Steveninck Kazerne) surenka pėstiesiems skirtą tiltą:
Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.10.10, 02:46.
Comment
-
Eindhoven'o Philips Stadionas apšviestas šviesos diodų (LED) lempomis. Tai trečiasis futbolo klubo stadionas Europoje, kuris taip apšviestas ir suteikia naujų galimybių reginių organizavimui ir pan. Taip yra dėl to, kad LED sistemas galima dinamiškai junginėti taip apšviečiant konkrečias stadiono vietas, kas turi aibę pajaudinimo galimybių tiek sporto tiek ir kitų renginių metu.
Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.10.19, 23:04.
Comment
-
Praėjusį savaitgalį Eindhoven'e atidarytas "Vershal het Veem". Tai yra šviežių maisto produktų "turgus", kur maistas taip pat ir gaminamas. Siekiama parodyti iš kur/kaip atsiranda maisto produktai. Apsilankius Nyderlandų prekybos centruose (C1000, Albert Heijn, Jumbo, Jan Linders, Plus ir t.t.) galima nesunkiai suprasti kodėl tokia koncepsija kelia susidomėjimą nemažai visuomenės daliai (Skurdus pasirinkimas ir pusfabrikačiai - viskas dėl laiko taupymo). Kaip ir visame Strip-S rajone taip ir "Vershal het Veem" esančiame Veemgebouw pastate buvo gaminama Philips produkcija iki kol 2000-ųjų pradžioje Philips pradėjo kelti savo gamybinius pajėgumus į Azijos šalis. To pasekoje prasidėjo Strip-S transformacija iš pramoninio rajono į gyvenamąjį/komercinį. Nemaža dalis gamybinių pastatų buvo nugriauta o likę paversti į loftus ir biurus. Veemgebouw paskutinis iš renovuojamų pastatų. Toliau bus statomi nauji pastatai nugriautų gam. pastatų ir sandėlių vietoje. "Vershal het Veem" rekonstrukcija buvo projektuota "Caruso St John Architects" firmos ir dėl savo pramoninės istorijos pastato konstrukcijos leido jį panaudoti labai įdomiai:
Pirmas aukštas "Vershal het Veem" turgus;
2,3,4 aukštai automobilių stovėjimo aikštelė (Bent jau dabartinėje stadijoje, "Caruso St John Architects" projekte 2-9 aukštai automobilių stovėjimo aikštelė);
Likę aukštai iki stogo loftao (Bent tokie gandai, nes atiduoti vidurinę pastato dalį automobiliams kaip ir niekas nenori, tačiau žemi langai gali priversti tai daryti);
Ant stogo statomi 18 dviaukščiai penthouse'ai;
The conversion of the Veemgebouw is intended to change this industrial building designed for storage into a city building, whose new character reflects its more metropolitan situation. The new building will have a mix of uses. On the ground floor, facing the new landscaped promenade, there will be a large food market. The middle nine floors will be parking for 600 cars for the residents of the whole site. The top floors of new construction will contain 40 apartments, office space and a rooftop restaurant. The housing is arranged around a landscaped courtyard, with external facades of curving brickwork that form a new more dramatic top to the building.
Šaltiniai:
http://www.carusostjohn.com/projects/strijp-s/
http://dev.strijp-s.com/historyPaskutinis taisė LAZAS_; 2015.10.19, 23:48.
Comment
-
Eindhoven Traukinių soties rekonstrukcija. Rekonstruojamas ir iš esmės platinamas tunelis einantis po geležinkeliu, iš kurio patenkama į peronus. Įrengiami liftai, nes prieš tai jų nebuvo, buvo tik eskalatoriai keltis į peroną.
Po rekonstruotų trakninių stočių Breda ir Tilburg miestuose atėjo eilė ir Eindhoven, nes dėl išaugusių keleivių srautų piko valandomis po peronais einančiame tunelyje susidaro nemalonios spūstys.
Rekonstruotos soties vizualizacijos:
Rekonstrukcijos pradžia:
Uždaromi peronai, traukiniai perkliami į kitus peronus ir traukinius laikinai pakeičia autobusų maršrutai:
Požeminių dviračių stovėjimo aikštelės rekonstrukcija ir plėtimas. Ji buvo per maža dėl to dviračiais buvo ir yra nusėtos visos "Eindhoven Station" stoties prieigos. Savivaldybės tarnybos kiekvieną savaitę išgabena dviračius, kurie +/- vieną savaitę nejudėjo iš savo vietos (apie tai video nekalbama) ir juos laikinai saugo kol jie arba supjaustomi į metalo laužą arba perduodami nepasiturintiems asmenims.
Naujo tunelio statybos baigiamieji etapai:
Šaltiniai:
https://www.facebook.com/stationehv/Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.11.14, 01:48.
Comment
-
"Philips Lighting" biurų rekonstrucija į gyvenamosios paskirties pastatą.
For a long time, Philips Lighting’s head office has been a closed enclave in the centre of Eindhoven. diederendirrix is designing the redevelopment of the 8.6 acres grounds. On the north side, high-rise flats will be built closely together, which enables the creation of a city park in the southern part through which the brook Gender can flow again. 600 apartments will be built in the soon-to-be vacant 43.000 m2 office building. A public passage connects the park to the north side. On the ground floor there is room for, among other things, a supermarket and coffee bar. The structure of the building and the concrete stairwell will be conserved, while the façades will be opened. Large sash windows let a great deal of light into the loft residences. Beautiful materials such as natural stone façade surfaces and golden, aluminium window frames create a luxurious effect. The Onyx high-rise flat, also designed by diederendirrix, will be located on the north side. Both buildings will be completed in 2016.
Griovimas baigtas prasideda statybos etapas:
Šaltinis: http://www.diederendirrix.nl/en/proj...lips-lighting/
Comment
-
Picuskade projektas - pramoninės teritorijos užstatymas gyvenamaisiais namais.
The Picus grounds were part of the historical industrial area along the Eindhovensch Canal. The basis for the urban planning is the unique position of the development area functioning as a link between different atmospheres. The architecture and the use of materials of the new construction are based on various typologies of industrial buildings, but it is explicitly not a case of rebuilding. Together with the contrast between high and low-rise, surplus value is created. With respect to the historical developments in this area, the volumes of the three floors below the saddle roof are a continuation of the cultural-historical evolution. The existing Daf museum is enveloped by the main structure. The striking stepped building accommodates apartments and an extension of the museum on the canal side.
Šaltinis: http://www.diederendirrix.nl/en/projects/picuskade/
Comment
-
Potential pastato rekonstrukcija.
In a consortium with Dura Vermeer and Nelissen engineering firm, diederendirrix transforms the former building of the Electrical Engineering faculty into a residential building with rooms for cultural student unions. The high-rise building is cut through on the ground floor, which creates a new route through the building. From this underpass, students can reach their homes as well as a cafe and supermarket. Through an open loft, connection is made with the cultural functions on the first floor.
In the high-rise building, 430 student homes of 20 to 30 square meters will be built. The new façade refers to the educational buildings’ original façades with their consistently applied system of measure of 1.24 meters. Large sliding windows will enable residents to open parts of the façade, which changes the texture of the façade.
Šaltinis: http://www.diederendirrix.nl/en/projects/potentiaal/Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.11.01, 16:49.
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąEindhoven'o Oro Uosto (EIN) plėtros planai. Jau dabar oro uostas yra antras pagal aptarnaujamų keleivių skaičių per metus Nyderlanduose - 4 mln. (Amsterdamas 50 mln.; Roterdamas 1,7 mln.). 2016-ais pradedamas statyti Multifunkcinis pastatas su daugiaaukšte stovėjimo aikštele, pasažu, maitinimo įstaigomis ir parduotuvėmis. Bus baigtas statyti 2018. Planuojamas keleivių srautas 2020 išaugs iki 5,5 mln per metus:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Youtube video
Šaltiniai:
https://www.facebook.com/EindhovenBo...type=1&theater
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/nie...joen-1.4984750
Šaltinis: http://www.ed.nl/extra/dossiers/airp...port-1.5526004Paskutinis taisė LAZAS_; 2015.12.15, 20:15.
Comment
-
Eindhovene ir Helomonde oficialiai pristatyta didžiausia Europoje elektrinių miesto autobusų (VDL Citeas SLFA Electric - Evolans) flotilė (Pirmoji projekto dalis - 43 vienetai, Antroji - papildomi 56 vnt. ir trečioji visi Pietryčių Brabanto miestų autobusai bus elektriniai, nuo ~2024 metų) priklausanti Hermes:
Šiek tiek daugiau informacijos apie VDL Evolans (Citeas SLFA Electric) iš VDL tinklapio:
VDL Bus & Coach is going to deliver approximately 40 Citeas SLFA Electric for the Zuidoost-Brabant concession. The tender was issued by the Province of Noord-Brabant with the objective of transitioning to entirely zero emission public transport in the period 2016-2025. This intention is for the City of Eindhoven to go fully electric in 2020. Passenger transport company Hermes has won the Zuidoost-Brabant concession and is going to work with the province and various partners, including VDL, Tu/e, Fontys, Eindhoven Airport, Stichting Zet and Storeplay, to further give shape to this development concession. In addition to zero emission, the concession includes ambitious targets in the areas of sustainability, innovation and mobility. This makes it one of the most progressive concessions in Europe. For the first phase of the contract, delivery of the approximately 40 Citeas SLFA Electric is planned for December 2016.Paskutinis taisė LAZAS_; 2017.01.03, 01:09.
Comment
-
Pasivažinėjimo VDL Evolans įspūdžiai. Jeigu ne "Tech Savvy" asmuo įsėstų į šį autobusą, tai asmuo net nepastebėtų, kad jis elektrinis. Akylensis atkreiptų dėmesį į tai, kad nėra pavarų "permetimo", dyzelinio variklio tarškėjimo ir kad autobusas rieda daug sklandžiau. Toliau pastebesnis asmuo pastebėtų, kad autobusas skleidžia įprasatus troleibusui garsus: regeneracinis stabdymas ir elektrinio motoro dūzgimas autobusui įsibėgėjant, bet yra kontaktinio tinklo ir troleibusų ūsų triukšmo trūkumas. Vienintelis niuansas garsiai veikiantis kompresorius.
Hermes VDL Evolans presentation to the Public, on FlickrPaskutinis taisė LAZAS_; 2016.12.13, 15:08.
Comment
Comment