Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir dar judės 100 metų ta linkme, su sąlygą jei vakarai stovės vietoje. Nebenoriu kartotis apie gamyklų technologinį lygį.

    Tikrai ne. Jos skirtos atpiginti gaminio vienetą bei kurti naujus produktus. Žmonės nelinkę po daug pirkti tų pačių daiktų.
    Kodėl 100 metų, kaip čia taip paskaičiavai? Beto, reikia imti ne visą Kiniją, o labiausiai įsivysčiusią jos dalį.
    Na tai kai atpinga gamyba, žmonės gali daugiau vartoti ir vartoja. Nebereikia žmonėms su tuo pačiu automobiliu visą gyvenimą važinėti, tuos pačius drabužius nešioti ar toje pačioje lovoje miegoti kaip būdavo seniau
    Flickr

    Comment


      Kodėl reikia imti tik išsivysčiusią Kinijos dalį?
      O tas vartojimo padidėjimas pasiskirstys lygiai tokiu principu kaip ir dabar - 80% nueis į paslaugas. Žmonės nepirks naujo automobilio kas kelis metus, jie dažniau vaikščios į kavines ir barus, dažniau vakarais linksminsis, daug keliaus. Tuo labiau, kad žmonės naujus daiktus perka dažnai tik pardavę arba sudėvėję esamus. Tiesiog neapsimokėtų kelis metus pasivažinėti su nauju automobiliu ir jį parduoti pusvelčiui. Netgi buvo toks tyrimas, kad amerikiečiai linkę atsisakyti naujo automobilio pirkimo ir kitų brangių pirkinių, bet ne atostogų

      Comment


        Aukščiausi įvertinimai už nuostabų reportažą su puikiomis nuotraukomis ir išsamiais bei įdomiais komentarais Ačiū

        Comment


          Parašė John
          Na žinoma. Bet aš labiau turėjau omeny ne miestų blizgėjimą, bet fundamentalius Kinijos, kaip šalies ir civilizacijos, dalykus: šalies dydis, sugebėjimas ir norėjimas mokytis, per amžius buvusi verslumo ir prekybos kultūra, mokslinis potencialas, investavimas į visuomenės edukaciją ir socialinius dalykus, ekonominiai rodikliai (prekybos balansas, BVP rodikliai, didesnės vertės industrijų greitas plitimas), požiūris į urbanistinį planavimą ir architektūrą ir t.t. Būtent šitie dalykai sudaro "the big picture" paskutinius 30 metų. O dangoraižiai Guangzhou ar kitur tėra viso to išdava (tiksliau, maža jos dalis). Ir visa tai pasiekta be sponsorių (kaip Baltarusijos atveju) ar naftos/dujų (kaip kurios arabų šalys, iš dalies Rusija). Jau vien tas faktas, kad tokiose neypač dėkingose sąlygose Kinijos ekonomika nuo 1980 išaugo apie 2800%, rodo, kad tas "didelis paveikslas" yra įspūdingas.
          Kinija juk protingiausia, galingiausia valstybe buvo jau labai labai senai ir ji butu dabar tokia, jeigu butu pritaike vakarietiska santvarka vietoj nevykusio komunizmo. Toks kilimas isties neatrodo toks jau ispudingas, nes jis buvo neisvengiamas davus ekonomikai laisve, kinieciai gi gabus, savo chinatown'u prisikure, versla daro kaip kokie zydai.
          Tauta visada pasieks toki lygi, kokio nusipelne, tik su salyga, kad verslui visos durys bus atviros, net zmoniu isnaudojimui. Juk pripazinkim, pvz tu esi gabus verslininkas, bet neturi kapitalo ir t.t. Bet nori nukonkuruot milijardierius. Nu tai ka, pats dirbi be algos, prisivezi vergu, pradedi dirbt, isnaudoji juos, taip labai nesunkiai nukonkuruoji istisas korporacijas, kuriose valytojai po 10 stuku gauna, tada tie vergai po biski kuria savo profsajungas, jau tavo verslas vistiek i pasauline rinka izenges, pradedi kelt algas nu ir taip valstybe prasigyvena Kai jau nebeturi kur pinigu det, jami Svedijos pavyzdi, dedi mokescius 50% ir is kapitalizmo pereini i socializma, o po to gal dar ka geriau kas sugalvos.
          Visa ko esme pradzioje yra laukinis verslas, o dar didesne svarba yra ta verlsa suvaldyt tada, kai jis pasidaro galingesnis uz pacia valstybe, kas yra Lietuvoje. O va Kinijoj, sedi valdzia dar tvirtai, nes nepancioja tu verslininku, o tai darbininkam aisku yra blogai, bet tu juodadarbiu vaikam bus geriau.
          Pasaulis ziaurus. O Kinijai tikrai isminties netruksta, buvo nusirite zemyn su komunizmu, bet vel stojasi.

          Comment


            how did you like Kuala Lumpur John ?

            Comment


              Parašė John

              Taip. Tik nusiritę jie buvo ne su komunizmu, o kur kas anksčiau. Dar 19 amžiaus pradžioje, kai Vakaruose vyko industrinė revoliucija ir darbo našumo didėjimas, panaudojant industrinius gamybos metodus. Tuo pat metu Vakarų galybės (UK, Olandija ir visos kitos) ėmė daryti aktyvią ekspansiją ir kolinozaciją Azijoje. Kadangi Kinija viską ignoravo ir toliau gyveno savo tempu, tai taip ir atsilio nuo Vakarų.

              Komunizmas čia netgi sužaidė teigiamą vaidmenį, nes pradžioje nors ir nedavė realios ekonominės naudos, bet veikė kaip šalies suvienyjimo faktorius ir pamatas ekonominiam augimui. Po 1979 prasidėjo ir ekonominis augimas.
              Na su istorija man nelabai kas, apie tokia Kinija reiktu daugiau pasidometi. Va Japonus JAV nugalejo ir Japonam tai tik i nauda, o pagal mane tai japonai visgi turi panasumu su kinais poziuriu i darba? Ar cia veikia sitas desnis, kai tarkim mums visi azijieciai atrodo vienodi, o azijieciams baltaodziai atrodo vienodi? :] Kiek cia sitoj nuostabioj temoj pastebejau, tai daugiau Kinija lyginama su JAV, o kaip jeigu palygint su Japonija? Ar japonai tokie unikalus, kad jau su jais nebesulyginsi nieko? :]]

              Comment


                Ačiū dar kartą tau, Jonai

                Rašau nes perskaičiau visą temą iš naujo ir mačiau jog keletas žmonių domėjosi skrydžiais ir gerais pasiūlymais į Aziją. Šiuo metu AirAsia turi gerų promo pasiūlymų, skrydį Londonas - Kuala Lumpūras pirmyn atgal galima nusipikrti už 280 svarų (su visais mokesčias bet be jokių papildomų paslaugų (maistas, bagažas, comfort kit ir pan.)) t.y. ~1100 Lt ir dienos galimos praktiškai bet kokios laikotarpiu lapkritis - kovas. Teoriškai šiandien lyg irpaskutinė tos akcijos diena, bet galbūt ji bus pratęsta arba tiesiog toliau bus pardavinėjami neparduoti pigūs bilietai, kaip tai mėgsta daryti tam tikros kitos pigių skrydžių kompanijos. Pats pirmą k. draugausiu su AirAsia, tai dar daug ko nežinau .

                P.S. Jono pramintais takais bandysiu slankioti nuo vasario pradžios, kai čia pas mus šalčiausia , o užsibūti planuoju Azijoje lygiai tris savaites, nežinau tik kaip ramiai sulaukti to vasario dabar

                Comment


                  Parašė Elkmans Rodyti pranešimą
                  Na su istorija man nelabai kas, apie tokia Kinija reiktu daugiau pasidometi. Va Japonus JAV nugalejo ir Japonam tai tik i nauda, o pagal mane tai japonai visgi turi panasumu su kinais poziuriu i darba? Ar cia veikia sitas desnis, kai tarkim mums visi azijieciai atrodo vienodi, o azijieciams baltaodziai atrodo vienodi? :] Kiek cia sitoj nuostabioj temoj pastebejau, tai daugiau Kinija lyginama su JAV, o kaip jeigu palygint su Japonija? Ar japonai tokie unikalus, kad jau su jais nebesulyginsi nieko? :]]
                  Japonija jau prieš nugalima JAV buvo pakankamai pažangi ir įtakinga valstybė. Silpna šalis nebūtų per WW2 susigriebusi tokių milžiniškų Azijos teritorijų, aišku, jiems patiems tai baigėsi liūdnai. Nors Japonijos civilizacija iš esmės yra Kinijos civilizacijos kopija, aišku su kai kuriais specifiškais bruožais, bet civilizacija visais laikais ėjo iš Kinijos į Japoniją, o ne atvirkščiai. Dabartinis Japonijos pirmavimas ko gero yra laikinas. Kinija turi žymiai didesnį potencialą, visais laikais, išskyrus pastaruosius amžius, buvo pirmaujanti pasaulinė civilizacija, ir anksčiau ar vėliau japonus pralenks.

                  Beje, pastarųjų laikų Kinijos atsilikimas kažin ar yra dėl komunizmo, nes dar prieš komunizmo pergalę 1949 metais, Kinija nepasižymėjo didele pažanga, net nesugebėjo rimtai pasipriešinti japonams, kas yra keista, turint omenyje šalies dydį ir populiaciją. Gaila, nesu labai pasidomėjęs tokio Kinijos, vienos iš pirmaujančių civilizacijų visais laikais, nusilpimo priežastimis pastarajame amžiuje.
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Bangkoke turbūt turi išlaikytiną merginą, kad vis į šį miestą vyksti PS: juodai pavydžiu...
                    You've got one life! Live it!

                    Comment


                      Iš Londono tiesiai į Šanchajų skrisi? O šiaip kaip reikalai su Kinijos lankymu, vizos reikia? Žinau, kad lengvai randama informacija, bet dabar ne namie esu ir mobiliu rašau, o tu kaip ten jau buvęs greit matyt į šį klausimą atsakyti galėsi.

                      P.S. Aš dėl Kinijos dar neapsisprendęs, tačiau bilietus į Singapūrą ir Bangkoką jau turiu

                      Comment


                        Turiu porą klausimų.

                        Į Singapūrąir Bangkoką važiuoji, nes turi "chebros", ar todėl, kad nori dar kažką pamatyti daugiau, ko preėjusį kartą nematei?

                        Ir kodėl būtet Saigonas? Kodėl ne Hannojus?

                        Ar viską nulėmė AirAsia su savo pigiais bilietais ?
                        考纳斯, 立陶宛

                        Comment


                          Pats Vietnamas jau savaime yra įdomus, ne vien savo istorija (prancūzai, amerikiečiai), bet ir savo virtuve...
                          ______________
                          The Division Bell

                          Comment


                            Pamiršai prancūzus, kurie užleido pozicijas JAV.
                            Paskutinis taisė enigma; 2011.12.06, 00:33.
                            ______________
                            The Division Bell

                            Comment


                              Jonai, o bendrakeleivių neieškai? :-)

                              Comment


                                Parašė John
                                Na tikslingai neieškojau, bet, be abejo, keliauti ne vienam būtų žymiai įdomiau. Tik ruošiantis į tokio dydžio kelionę praktiškai neįmanoma surasti norinčių prisijungti draugų ir pažįstamų rate, nes tiesiog neįmanoma suderinti laiko, išlaidų ir atostogų. Gal turi noro prisijungti?
                                Labai norėčiau! Visgi, manau logiškiausia būtų prisijungti daliai kelionės. Mano atveju konkrečiai problema ta, jog man labai sunku planuoti savo laiką tiek į priekį, juo labiau rasti mėnesį laisvą, tad būtų paprasčiau bookintis viską savaitė-dvi iki skrydžio. Ypač dabar iš Lietuvos tie skrydžiai nėra tokie brangūs.

                                Comment


                                  Taip, bet skrydis tokia paslauga, kuri linkusi turėti patraukliausią kainą likus šiek tiek ilgesniam laikui iki jos suvartojimo. Likus porai savaičių iki skrydžio kainos labai geros jau niekada nebūna, jau nebekalbant vos apie vieną .

                                  Comment


                                    BIG Loyalty Programme

                                    John, ar jau turi šitą kortelę?

                                    Anksčiau net nepastebėjau, kad tokia buvo. Panašu, kad AirAsia įvedinėja tradicinių aviakompanijų elementus. Galruošiasi Singapore Airlines "low-cost'o" atėjimui.

                                    P.S. Vis pamirštu paklausti, kiek sumokėjai (ar planuoji mokėti) už skrydi Londonas - Azija (Šanchajus lyg???). Kiek žiūriu AirAsia svetainę, tai nepasakytum, kad tai labai pigu. LGW - KUL kainuoja apie £450, kai skrydis į Singapūrą, Šanchajų, Pekiną ar Hong Kongą su vienu persėdimu kainuoja tik keliasdešimt svarų brangiau. Plius dažniausiai gerą kainą siūlo Emirates, tai spėju servisas skiriasi nuo AirAsia kaip diena ir naktis
                                    Paskutinis taisė surskis18; 2011.12.10, 00:52.
                                    考纳斯, 立陶宛

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Bilietas į Šanchajų kainavo £560 (Lufthansa per Frankfurtą). Airasia pigių bilietų tuo metu kaip ir neradau. Nors ir išmeta karts nuo karto neblogų akcijų (kad ir £300 į abu galus. Aišku, realiai gausis apie 350, nes reiks mokėti už bagažą).

                                      Visokie Emirates ar Qatar (pastarasis tuo pačiu metu kainavo apie £540) skraidina už panašią ar mažesnę kainą, bet yra keli trūkumai: tie, kas neypač simpatizuoja moterims su nindzių apranga ir visu tuo "babajišku" artimųjų Rytų kultūriniu balaganu ir turgaus mentalu, gali ir nelikti labai sužavėti. Čia labiausiai prisimenu savo patirtį su Etihad oro linijomis (su jais teko skristi porą kartų). Viskas lyg ir be priekaištų, pradeant naujais lėktuvais, baigiant nauju oro uostu, bet aplinkui esantys žmonės, jų socialinė kultūra ir bendra psichologinė atmosfera nuteikia labai nemaloniai. O ir skrydis trunka ilgiau. Dėl to nuprendžiau, kad geriausia skristi su civilizuota kompanija, su civilizuotais žmonėmis ir pro civiliuotą oro uostą, kad ir kaip snobiškai ar stereotipiškai tai nuskambėtų. Tiesa, dar buvo galima rinktis. Už panašią kainą skraidino China Eastern, bet šį kartą nusprendžiau, kad reikia išbandyti Lufthansa.

                                      O AirAsia serviso taip nenurašyčiau. Vienintelis esminis skirtumas - maisto nedavimas dykai. Na ir dar jie lyg ir pasiūlo pirkti kažkokius niekučius skrydžio metu. Nors ir ne taip įkyriai, kaip koks Ryanair'as. Bendras serviso lygis kažkokių trūkumų neturi. Servisas, bent man, dar reiškia ir tą servisą atliekančių žmonių kultūrinę/etninę kilmę. Visai smagu, kai visos stiuardesės yra iš Azijos (Malaizijos, Indonezijos, Tailando, Kinijos, Filipinų...). Yra į ką akis paganyti . Ir apskritai labiau reiktų lyginti ne pačias oro linijas, bet skridimo klases (t.y. ekonominė, biznio). Skrendant ekonomine klase su AisAsia ir Emirates didelio skirtumo nebus. O aš asmeniškai, ko gero rinkčiausi AirAsia. Be to, kaip bebūtų, tai tiesioginis skrydis, kas vėlgi yra privalumas. Ir, aišku, jau minėta "priverstinė" viešnagė nindzių ir skarmalais apsikarsčiusių veikėjų užkimštuose oro uostuose, skrendant su Emirates/Etihad/Qatar, kas mane tiesiog pykina.
                                      Nu aišku Kaip supratau gulf carriers atmosfera, kaip kokiame Whitechapel'y
                                      Šiai ar tikrai apsimokėjo su LH skritst į Šanchajų? Kiek pamenu per Lufthansos Trip finder'į galima buvo rasti į Pekiną už £340 svarų. Dabar gal truputį brangiau
                                      考纳斯, 立陶宛

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Taip, bet skrydis tokia paslauga, kuri linkusi turėti patraukliausią kainą likus šiek tiek ilgesniam laikui iki jos suvartojimo. Likus porai savaičių iki skrydžio kainos labai geros jau niekada nebūna, jau nebekalbant vos apie vieną .
                                        Čia yra savi pliusai ir savi minusai. Per pastaruosius du mėnesius kelis kartus skridau į Kiniją (darbo reikalais, dėl to ir nuotraukų nebuvo, net nesiėmiau DSLRo), tai pirkau bilietus visada diena prieš skrydį, su Finnair į Pekiną ir Šanchajų nemokėjau daugiau 2500 litų, kas turint omeny, jog bilietai yra flexible (už 100 EUR mokestį galima keistis datas), yra pakankamai fainai. Plius labai patogus jungimas per Helsinkį, kaip John išsireiškė, normali aplinka, normalūs žmonės, tai laaaabai gera kaina. Suprantu, kad gegužę panašių kainų nebus, tačiau reikia įvertinti tai, jog planuotis pusmetį į priekį ne visi turi galimybes.

                                        Dėl vidinių skrydžių. Yra toks puslapis ctrip.com, per kurį galima gerokai pigiau nei per tarptautines expedias nusipirkti bilietų vietiniams skrydžiams Kinijoje. Pavyzdžiui aš nusipirkau bilietus dieną prieš skrydį Pekinas-Xi'an už 80 USD į vieną galą įskaitant maitinimą ir registruotą bagažą. Manau nelabai verta ieškoti pigiau. Kita vertus, dabar ten tokia konkurencija, jog nelabai įsivaizduoju aukštų kainų net kelios dienos prieš skrydį. Nors kai kurie skrydžiai dėl specifikos visada bus brangesni, pvz pažiūrėjau PVG-MNL perkant prieš kelias dienas kaina 1100 LTL, tačiau analogiška kaina yra ir perkant prieš mėnesį. Manau kad patogumas pirkti "rytoj" vertas to kainos skirtumo. Ten visgi ne Europa, kur kaina perkant pusmetį prieš gali būti 10 kartų žemesnė.

                                        Plius, kalbant apie patį prisijungimą prie kelionės, gali nutikti taip, kad aš Kinijoje būsiu ir man reikės tik kelių valandų skrydį nusipirkti, tai čia irgi ekonomija didelė, tiek laiko tiek pinigų. Manau artėjant kelionės datai paaiškės daugiau detalių iš mano pusės.

                                        Comment


                                          /\
                                          Kainos, kurias tu paminėjai tikrai labai labai geros, 2500 už skrydi iš Vilniaus į Kiniją, prieš vieną dieną, tikrai super geras variantas. Dabar pažiūrėjau, jei aš ryt norėčiau į Pekiną, o po savaitės namo, reikėtų jau ~4100 Lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X