Pagaliau nuotraukos iš antrosios Švedijos sostinės! Kol kas patinka, bet ir giminaičiai pasakojo gerų dalykų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąKažkaip Bankokas primena Maskvą, nors yra visiškai skirtingas. Ak, taip, gal čia tie platūs keliai tokį įspūdį sudaro. Vienžo, manau, kad Bankokas patiks labiausiai iš visų John'o aplankytų miestų šios kelionės metu. Ir tiksliai pastebėta - čia yra "dvasia". Kinijos miestams to trūksta (na, bent jau tiems keliems). Nelabai jauku toje gigantomanijoje.
O kaip bobutėm kopūstai be saulės užaugs?
Turbūt tai dėl galingų gatvių, estakadų, viadukų, didelių gyvenamųjų namų ir tam tikro visur tvyrančio, urbanistinio chaoso, kuris bent jau man yra malonus.
P.S. Bobutes reikia tremti į Grigaičius.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTurbūt tai dėl galingų gatvių, estakadų, viadukų, didelių gyvenamųjų namų ir tam tikro visur tvyrančio, urbanistinio chaoso, kuris bent jau man yra malonus.
Nesu nusistatęs prieš pačius automobilius, bet prieš jų gausų buvimą miesto gatvėse.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNejaugi, gal gyveni šalia kokios judrios gatvės ir kiekvieną dieną mėgaujis tuo?
Nesu nusistatęs prieš pačius automobilius, bet prieš jų gausų buvimą miesto gatvėse.
Juk tik atrodo, kad visi Bankoke be reikalo važiuoja chaotiškom estakadom, ne į temą laidai virš gatvių ir kažkokia netvarka, bet visi laidai, visi keliai turi tikslą, visa sistema funkcionuoja ir viskas yra gyva, ne dirbtina.
Automobilių 12 000 000 žmonių mieste negali būti mažai, svarbu, kad keliai funkcionuotų tinkamai, kamščių būtų kuo mažiau, o šalia kelių- ir autonomiška viešojo transporto sistema.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ o tai didmiesčiai jau negali apsieiti be automobilių? Nors, pagalvojus, jeigu jie visai išnykstų iš miesto gatvių, gal ir pasireikštų tuštumos jausmas.
Comment
-
Parašė JohnŠiaip, kad viskas veiktų gerai (net ne idealiai, o tiesiog gerai) tokio dydžio mieste, ten turi būti ir galingi keliai ir ne mažiau galinga bėginė transporto sistema, nes kitaip bus prastai. Bankoke, deja, čia nelabai kokie reikalai. Aišku, centrinėse dalyse dabar jau pakenčiama, nes yra MRT/BTS ir tas pats oro uosto traukinys, bet kad visas miestas veiktų gerai, reiktų dar bent 4x tiek linijų ir bėgių. Dabar gi piko metu net visi greitkeliai užsikemša. Ir nors greitkelių pristatyta sočiai, bet jie iš esmės neišsprendė susisiekimo problemų. Ir neišspręstų, jei ten dar antrą tiek estakadų pastatytų. O tokiame dideliame mieste toks didelis transporto nepakankamumas yra labai blogas dalykas. Užtat reiktų jiems žiūrėti, kaip daro Kinijos miestai, kurie labai dideliu tampu stato ir gatves, greitkelius ir bėginį transportą ir autobusų/BRT sistemas ir šiaip visa kita. T.y. transporto diversifikacija ir kiek įmanoma, platesnis srautų paskirstymas po skirtingas transporto rūšis. Bankoke gi didžioji dalis paskirta keliams, o su bėginiu transportu reikalai palyginus blogi. Dėl to net ir labai norėdami jie negali išguiti mašinų iš gatvių, nes žmonės kažkaip turi keliauti į darbą ar kitur. O į autobusus visų irgi nesukiši.
Comment
-
Parašė JohnTiesa. Tik vienas "bet": Vilniuje gyvena apie 20 kartų mažiau žmonių 4 kartus mžesniame ir kur kas rečiau užstatytame plote. Šia prasme, Vilniaus "problemos" yra palyginus labai mažos.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąIr nereikia brangios apdailos______________
The Division Bell
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAš azijos miestuose nematau nieko unikalaus, niekuo nesiskiria nuo eilinio JAV didmiesčio. Centre krūvelė stiklinių dėžučių, keliai, bėgiai.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Man jie tiesiog nėra unikalūs, nieko naujo tose foto nepamačiau ir tiek, apart keletą įspūdingų pastatų Nesupratau tik tavo pasisakymo su "lygiu", kame ten mums nelygis tuose JAV didmiesčiuose Lietuva eina panašiu keliu, tik labai mažu masteliu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Tada, Dubajus stebklų šalis
Man, - taip. Vienas iš XXa. žmonijos sukurtų stebuklų.
Tiesiog, Kinijos miestai yra amerikiečių miestų kopijos. Žinoma, Kinijos miestai turi didelį potencialą pakelti kartelę ankščiau, nes ten didesni žmonių kiekiai, žmonės darbštesni ir su didelėmis ambicijomis.
Comment
Comment