Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Matant kokiais standartais kiniečiai viską stato ir kokiu greičiu jie vystosi, aš nematau būdų kaip ši šalis galėtų neprisivyti vakarų. Tai tiesiog yra neįmanoma! Visą tai, ką matome (o matome mes mažą visko dalį), jie pastatė per kelis dešimtmečius nuo nulio tuo pačiu metu kaupdami trilijonų vertės rezervus. Vertės grandine (value chain) jie kopia precendento neturinčiais greičiais! Toks jų vystymasis yra puikus dalykas visam pasauliui, nes geros alternatyvos vakarų dominavimui reikėjo jau seniai.
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      John jeigu ne paslaptis, gal gali atskleisti koks buvo visos kelionės biudžetas?

      Comment


        Parašė dolfis Rodyti pranešimą
        John jeigu ne paslaptis, gal gali atskleisti koks buvo visos kelionės biudžetas?
        Šitas klausimas ir man rūpi, bei manau daugeliui kitų

        Comment


          Parašė blitz Rodyti pranešimą
          Matant kokiais standartais kiniečiai viską stato ir kokiu greičiu jie vystosi, aš nematau būdų kaip ši šalis galėtų neprisivyti vakarų. Tai tiesiog yra neįmanoma! Visą tai, ką matome (o matome mes mažą visko dalį), jie pastatė per kelis dešimtmečius nuo nulio tuo pačiu metu kaupdami trilijonų vertės rezervus. Vertės grandine (value chain) jie kopia precendento neturinčiais greičiais! Toks jų vystymasis yra puikus dalykas visam pasauliui, nes geros alternatyvos vakarų dominavimui reikėjo jau seniai.
          Viskas ok su tuo augimu, prekės pigios, metro, traukiniai. O kaip bus su gyvenamuoju NT?

          Comment


            Įdomus faktas apie Kiniją:

            Eight Out Of China’s Top Nine Government Officials Are Scientists

            "Did you know that the president of China is a scientist? President Hu Jintao was trained as a hydraulic engineer. Likewise his Premier, Wen Jiabao, is a geomechanical engineer. In fact, 8 out of China’s top 9 government officials are scientists."

            http://singularityhub.com/2011/05/17...re-scientists/
            “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

            Comment


              /\

              O JAV kongrese pagrinde teisininkai, kiek teko girdėti Mes irgi turim Kubilių fiziką
              Andriaus Kubiliaus disertacija buvo apie amorfinius puslaidininkius, darbo rezultatus jis taip pat spausdino tarptautiniuose mokslo žurnaluose anglų kalba.
              Paskutinis taisė andyour; 2011.05.19, 16:31.

              Comment


                Man tai linksmiausia, kad Kinijoje draudžiama sustoti prie pėsčiųjų perėjos ir praleisti pėstįjį Kai visur pasaulyje tai privaloma Kinijoje už tai yra 5-10 juanių bauda. Aišku čia itin menka bauda,bet kaip man pasakojo, geriau neit per gatvę kur pėščiųjų perėja, be šviesoforo.

                Comment


                  Daugiau nei įspūdinga !

                  Koks jausmas, John, atsidūrius tokioje civilizacijoje? Vakarai yra Vakarai, o Rytai dar tik kylantis drakonas...
                  ______________
                  The Division Bell

                  Comment


                    Uz sito butaforinio grozio, tikrosios kinu problemos tik prasideda...

                    Comment


                      Seniau nebuvau žiūrėjęs daug nuotraukų iš Guangdžou, bet atrodo miestas iš ties įspūdingai, Šanchajaus gal ir neperspjauna, bet su Pekinu lygiaverčiai varžosi. Įdomu, kodėl turistų mažai? Galėtų juk pabandyti padaryti su turizmo sektoriumi kažką panašaus ką bando padaryti Dubajus.
                      Dėl perėjų, tai labai logiška taisyklė. Centre dar suprantu, bet kokioje gatvėje kur greitis 70-80km/h tos perėjos atrodo nesaugiai, ir žmogui tikrai lengviau pastebėti ir praleisti transporto priemonę, galų gale taip patogiau visiems.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2011.05.20, 01:40.
                      Flickr

                      Comment


                        O kaip ten su oro užterštumu?
                        ______________
                        The Division Bell

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Dėl perėjų, tai labai logiška taisyklė. Centre dar suprantu, bet kokioje gatvėje kur greitis 70-80km/h tos perėjos atrodo nesaugiai, ir žmogui tikrai lengviau pastebėti ir praleisti transporto priemonę, galų gale taip patogiau visiems.
                          Tada kyla klausimas kam ta pereja isvis reikalinga jei ji neatlieka savo funkcijos.

                          Comment


                            Parašė John
                            Gal gali pateikti tokios info šaltinį? Nors naudojantis tokiomis perėjomis išties gali susidaryti toks įspūdis, nes niekas tikriausiai nesustos
                            http://www.teises.lt/aktualu.html

                            Comment


                              Parašė John
                              540. Brangesni gyvenamieji kvartalai
                              Atvaizdas

                              Ten ant stogų baseinai?

                              Comment


                                Nuostabūs reportažai, puikios nuotraukos, ypač naktinės žavi..
                                Va, atkreipiau dėmesį, kad gaivaus melsvo dangaus beveik niekur nėra.. ar tai dėl smogo, ar su oru nepasisekė?

                                P.S. kokią naktinę įdėk į konkursą )
                                *******
                                Miestai.net Fb

                                Comment


                                  Bent iš foto atrodo, kad eismas Guangdžou yra kur kas intensyvesnis , nei Šendžene. Guangdžou, palieka tokį ,,tikresnio'' didmiesčio įspūdį.

                                  Comment


                                    Eismas visgi atrodo ganėtinai chaotiškai. Ar man tik pasirodė, ar sukantieji iš šoninio kelio net nepristabdydami lenda prieš važiuojančius tiesiai? Gal pas juos ir reguliuojamose sankryžose yra "dešinės rankos" taisyklė?

                                    Comment


                                      John iš peties pasidarbavo. Nesitikėjau, kad pas juos tokie sim sičiai, visai neblogai kaip komunistams

                                      Comment


                                        O tie "nelabai aukšti daugiabučiai" kažkuo primena sovietinius komiblokus Gal žinote, gal jie ir statyti maždaug prieš 20-30 metų?

                                        Beje įdomu, ar Guandžou yra vargingųjų kvartalų? Juk daugelyje besivystančių šalių miestų šalia modernių dangoraižių ir autostradų tokių ne ypač malonių elementų būna.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          618.

                                          --->

                                          Comment

                                          Working...
                                          X