Prisidėsiu ir aš prie liaupsių - tema super, matosi kad tai buvo nereali kelionė, beveik jaučiu baltą pavydą. Visą savaitę ruošiausi peržiūrėti, tik dabar suradau laiko, nes tokiai informacijos ir nuotraukų gausai reikia šiek tiek atsidėti. Labai geri ir vaizdūs aprašymai, džiugu kad nepatingi visko išsamiai aprašyti (juk kitas sumestų nuotraukas, ir tiek) ir mums bent iš dalies perteikti tą azijietišką atmosferą. Būtent tuo šis forumas ir super - tokia info iš pirmų lūpų, o ne visokių straipsnių ar standartinių enciklopedinių aprašymų, yra aukso vertės.
P. S. įverčių dabar negaliu duoti, bet nemanau kad tai esmė.
Iš tiesu šie vaizdai irodo, kokiu apgailetinu farsu buvome itikeje. Pasirodo, didzioji dalis taip vadinamo issivysciusio pasaulio is tiesu labiau atsilieka nuo neva "atsilikusios" Kinijos. Tiesiog jega matyti tikrus vaizdus.
Iš tiesu šie vaizdai irodo, kokiu apgailetinu farsu buvome itikeje. Pasirodo, didzioji dalis taip vadinamo issivysciusio pasaulio is tiesu labiau atsilieka nuo neva "atsilikusios" Kinijos. Tiesiog jega matyti tikrus vaizdus.
Na, mes čia pamatėme pačius turtingiausius Kinijos miestus su pačiu aukščiausiu pragyvenimo lygiu, ekonomiškai vieną iš pažangiausių Kinijos regionų. Bet tai toli gražu nėra visa Kinija - yra ir provincija, ir daugybė mažesnių, ekonomiškai mažiau reikšmingų, skurdesnių miestų. Kaip bebūtų, Kinijos ekonominiai, gyvenimo lygio ir kiti rodikliai kalba už save - jai yra dar labai daug kur temptis (ką jie sėkmingai ir daro). Tokie miestai kaip Šendženas - tai Kinijos "glamūras". Europje skirtumas tas, kad išsivystymas yra tolygesnis, tuo tarpu Kinijoje klesti tik tokie metropoliniai regionai, o likusi šalies dalis nepasižymi gyvenimo kokybe. Bet aišku, dabar jie daro milžinišką pažangą, su laiku palaipsniui kils gyvenimo lygis visoje šalyje. O potencialą tam jie turi milžinišką ir labai protingai jį naudoja. Kiniją tikrai norėčiau aplankyti, esant galimybei, nes tos šalies mastai vien iš nuotraukų atrodo stulbinantys. Tikrai tikiu, kad būtent šis drakonas su laiku turės didžiausią įtaką pasaulyje, ir stebiuosi, kaip jie taip ilgai miegojo.
P.S. visiems labai ačiū už įverčius. Ne dėl to, kad man būtų svarbūs kokie nors taškai, bet tiesiog malonu, kad forumiečiams tikrai įdomu. Manau informacijos ir nuotraukų "iš pirmų lūpų" apie Kiniją lietuviškame Internete (kaip ir forume) yra palyginus labai mažai ir dažniausiai mažais kiekiais ir nelabai kokybiškos, todėl, tikiuosi, tai turės ir šiokią tokią vertę, besidomintiems ar planuojantiems keliauti.
Čia tikras gėris ir už tai didelis ačiū. Mačiau tos pačios nuotraukos įdėtos ir į SkyscraperCity forumą, tad dvigubas darbas
Nors ta pati situacija su informacijos trūkumu ne tik su Kinija...
Keli pastebėjai, 199 photo, ar ten nėra kažkokių statybų įstatymų reglamentuojančių atstumus, ar tiesiog galima statyti namus už keliasdešimt cm vienas nuo kito? Atrodo gana kraupiai. Ir dar įdomu, kokiuose rajonuose gyvena pasiturintys užsieniečiai ir vietiniai kinai? Kažkur labai toli nuo miesto centro? Apskritai, geriausia gyventi kaip suprantu kokiame nors prabangiasniame dangoraižyje 30+ aukšte?
Na jie lyg ir yra teisiškai įsipareigoję neliesti Honkongo statuso iki 2047 metų... nors panašu, kad jiems tai ir nerūpi. Juk nepriklausomai nuo įsipareigojimų, jie tikrai neleistų į Honkongą važiuoti gyventi bet kam. Juk ir į miestus šiaip bet kas negali važiuoti gyventi, nes kitu atveju prasidėtų bardakas kaip kokioj Indijoj. Honkonge ant monetų dar galima sutikti Elizabeth II, o Makao visi oficialūs užrašai portugališkai. Bet panašu, kad Pekinui dėl to visiškai dzin. O kam plėšytis, jei vistiek žinai, kad priklauso tau, o dar ir koks biznis sukasi, turizmas ir t.t. Jei visiems gerai, tai kur problema?
O kokia Hong Kongo gyventojų nuomonė šiuo klausimu? Nes man kažkaip atrodo, kad jei jie nenorės būt eiliniais kinais, tai Pekino nuomonė nelabai ką reikš. Hong Kongas visgi ne Tibetas ir ne Sindziangas, kur gali ramiai smurtu savą tvarką įvedinėt.
Ir šiaip, kokia ten tvyraujanti atmosfera? Į baltaodžius žiūrima kreivai, ar kaip?...
Į šitą tai galiu ir aš atsakyti, nes turiu draugę gyvenančią Kinijoj. Šviesi aukšta pana, tai jaučias kaip holivudo žvaigždė. O gyvena, gyveno miestuose, kur azijiečiai 99% gyventojų sudaro.
Ir šiaip, kokia ten tvyraujanti atmosfera? Į baltaodžius žiūrima kreivai, ar kaip?...
Man kai teko būti Šanchajuje tai į mus žmonės žiūrėdavo kaip į zoologijos sodo eksponatus, karta eidami pagrindine gatve ale Gedimino pr. ar laisvės al. draugas pamatė merginas kurios fotografavosi, tai jis joms iš nugaros priėjo ir apsikabinęs nusifotkino kartu tai jos klykė tarytum čia butų pasaulinio garso aktorius ar muzikos garsenybė ir prašėsi kad dar kartu papozuotų
Ir šiaip kurie moka anglų kalbą mielai mus kalbindavo, ypatingai viešbutyje vakare kai jau mes eidavome į vietinį načniką ir būdavome gerokai atsipalaidavę...
Manau pasisukiojus po visokius naktinius klubus ir panašias vietas ten dėmesio būtų galima sulaukti labai nemažo ir produktyvaus.
kaip jau seniai pastebeta Azija ideali vieta visokiems kompelksuotiems baltiesiems susiderinti pupyciu
ps: apkritai kalbu, nepagalvok, kad izeidimas tau
Parašė John
Gal dar sugalvotų, kad aš esu koks politinis disidentas ar žmogaus teisių gynėjas ir uždarytų į kalėjimą iki gyvos galvos be teismo ir išpjautų inkstus, kaip yra daroma su visais politiniais disidentais?
Vien sito fakto man pakaktu, kad ta susizavejima Kinija pakeistu pasislykstejimas. Keista, kad tau taip nera (jei tai yra tiesa).
Beje, mane pasiekė informacija, kad šioje nuotraukoje pravažiuojantis taksi automobilis yra BYD e6 t.y. visiškai elektrinis taksi automobilis Atvaizdas
Na rašoma, kad JAV planuojama 35-40K USD. Europoje, ko gero, panašiai EUR. Aišku, jei jau prasidės ir įsivažiuos normali masinė gamyba (o sprendžiant iš reikalų pačioje Kinijoje, ji tikrai įsivažiuos, nes jie tiesiog neturi kitos išeities, kaip tik mažinti priklausomybę nuo naftos ir oro taršos mažinimo), tai kaina turės kristi dėl krentančios vieneto pagaminimo kainos... šiaip labai gali būti, kad pagaliau bus pasiektas aiškus lūžis ir elektromobiliai pagaliau taps kasdienybe. Pradžiai, bent jau taksi ir pan.
Būtent. Taksi ir kitos transportavimo kompanijos artimiausiais metais tikrai pereis prie elektromobilių, nes kitaip nei įprastiems piliečiams, joms automobiliai labai greit atsipirks, dėl vis labiau kylančios degalų kainos. Tuo pačiu ir pradės greičiau nešti pelną. Girdėjau viena taksi kompanija Londone planuoja pakeisti dalį savo parko E-mobiliais. Įdomu bus pamatyti statistiką po kelių metų, kiek pavyko sutaupyti.
Jei taip būtų, aišku, kad aš ir pats nevažiuočiau ten. Šiaip vienas svarbiausių kriterijų mano kelionių pasirinkimuose yra asmeninis saugumas. Rytų ir pietryčių Azijoje tai praktiškai niekur nėra problema. Noriu keliauti į Braziliją ir kitur į P.Ameriką, bet būtent dėl saugumo būklės tam nesiryžtu ir nežinau, ar kada nors išvis ten nukeliausiu.
Jau kuris laikas planuoju kelione i Brazilija, taciau atidziai sekdamas tavo tema vis pagalvoju ar nevertetu ta plana pasukti visai i kita puse Visgi kazkiek nerimauju del saugumo. Gera tema Jonai nors nelabai imponuoja tenykste architektura ( na neskaitant kai kuriu pavieniu projektu pvz Shendzeno savivaldybes), taciau labai zavingai atrodo aplinkos sutvarkymas, apzeldinimas.
Comment