Keliose nuotraukose matyti automobiliai su dviem registracijos numeriais, paieškojau internete, šitie automobiliai iš Hong Kong'o, kuriems įvažiuojant į Kiniją išduodami papildomi numeriai. Keistokai atrodo, tokio dalyko niekur nesu matęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iš tikro įdomu ar mieste yra kažkokia centrinė aikštė, ar gatvė kur vyksta kokie nors kulturiniai renginiai, festivaliai, t.y. kur žmonės eina praleisti laisvalaikio mieste? Suprantu, kad tokiame mieste nėra senamiesčio ar kokios katedros aikštės, bet tikėjausi pamatyt kažka panašaus bent jau į Sony Center Berlyne. http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Center
Ar ten visas žmonių laisvalaikis kaip Dubajuje, t.y. prekybcentriuose?
Comment
-
Ech vis dėlto gaila, kad pasaulis taip panašėja. Nebėra tokių kultūrinių pastatų skirtumų, kurie būdavo senovėje, kur iš karto galėjai pasakyti kokios šalies pastatas: Vokietija, Italija, Kinija. Sunku atskirti iš kokio žemyno tie didmiesčiai. Štampuojama kopijuojant vakarus. Pakeistum užrašus, užveistum baltaodžių ir atrodytų, kad esi "vakaruose".Paskutinis taisė bebop; 2011.05.08, 17:32.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė JohnNa vienos centrinės aikštės nėra, nes tai ne Europa ir ne JAV, kur miestai savo dabartinį "core" įgavo 18-19 amžiuose būdami maži, o dabar kai kurie jų tiesiog nedarniai išpampę ir peraugę su vienu "centriuku" viduryje ir vos šnopuojančia transporto sistema.
Comment
-
Parašė John@Silber
Aišku, Europai to ir nereikia. Bet Londonas galėjo pasukti tokiu keliu. Bet tikriausiai dėl visuomenės mentaliteto viskas buvo palikta po senovei. Dėl to jau turbūt niekada nepavyks sutvarkyti transporto ir žmonių judėjimo taip gerai, kaip tame pačiame Šendžene.
Comment
-
Parašė JohnKad Londono transportas būtų iš esmės sutvarkytas, reiktų sukišti šimtus milijardų £, ko niekada nebus ir negali būti, nes viskas buvo vystoma "organiškai" ir be plano paskutinius 100 metų, kaip ir visas miestas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąMetro irgi turi savo greičio ribą, kuri jau ir pasiekta Į darbą kelionė neturėtų trukti ilgiau kaip 30min. Reikia pačiam tapti mobiliam, stengtis gyventi arčiau darbo, arba belieka ieškotis darbo arčiau namų.
Atsprašau, Johnai, už o.t. Panašu, jog palyginimų sunku išvengti, o ypač matant netikėtai tvakringus Kinijos megapolio vaizdus.
Comment
Comment