Tas Radisson'as Vadinasi RADISSON SAS DUBAI MEDIA CITY. O baro pavadinimas: Tamanya, kas reiskia 8 arabiskai. As kaip tik tame viesbuty pusmeti ir atlikinejau praktika. Smagus laikai buvo....
Dėkui už patikslinimą - aš pavadinimą tik iš pokalbio su taksistu atsimenu: "Radisson SAS Jumeira, my friend"
Ačiū už reportažą, Vytauc. Turgūs čia, matyt, tokie patys kaip ir Turkijoje, nes kiek aš prisimenu, pačiam irgi teko bėgti iš to turgaus lauk po pirmo apsilankymo.
Turiu klausimą: kokia ten situacija su parkavimu bei kamščiais miesto centre? Ar gerai išvystyta viešojo transporto sistema?
Ačiū už reportažą, Vytauc. Turgūs čia, matyt, tokie patys kaip ir Turkijoje, nes kiek aš prisimenu, pačiam irgi teko bėgti iš to turgaus lauk po pirmo apsilankymo.
Turiu klausimą: kokia ten situacija su parkavimu bei kamščiais miesto centre? Ar gerai išvystyta viešojo transporto sistema?
Su parkavimu ir kamščiais problemos kaip ir kiekviename didmiestyje. Nemokamas parkavimas praktiškai neegzistuoja - išimtis PC aikštelės. Kas įdomu - parkavimo automatai veikia nuo saulės baterijų.
Viešojo transporto praktiškai nėra (imant miesto mąstą). Jį sudaro autobusai ir mano minietieji trandalietai keliantys per upę. Autobusai važiuoja retai ir "balti žmonės" jais nevažinėja, nes jie amžinai prigrūsti.
Jei neturi savos mašinos - važinėji taksais. Džiaugsmas tas, kad jie palyginus nebrangiai kainuoja, sakyčiau, kad net pigiau nei pas mus Vilniuje.
Šiaip žmonės perka automobilius, nes jie ten pigūs (jokių mokesčių) ir benzinas kainuoja kapeikas. Dar neblogas sprendimas - ilgalaikė nuoma.
Dabar statomas Dubajaus metro. Tiksliau vienabėgis. Nuo Jumeiros iki Dubai creek jis eis paviršiumi, Deiroje po žeme, o ties oro uostu vėl išlįs į paviršių. Šitoj nuotraukoj kaip tik matosi jo statybos (dešnėj) http://img.photobucket.com/albums/v3...d/PB129860.jpg
Pabaigtuvės planuojamos 2010 .
Bet JAE tokių vaizdelių nesitikėjau, maniau, kad ten viskas išblizginta. Tai kaip ir į gera- truputis autentikos. Puikios nuotraukos ir išsamūs komentarai, lauksim daugiau
P.s. O jie ten tikrai tuos žalumynus nuotekom laisto,aišku, jiems su vandeniu prastai, verčias, kaip gali.
P.s. O jie ten tikrai tuos žalumynus nuotekom laisto,aišku, jiems su vandeniu prastai, verčias, kaip gali.
Matai, nuotekos tuo pačiu yra ir gera trąša - dirvožemį formuoja. Bet kaip ir sakiau - jie tai tik pakrasčiuose daro. Centre laisto normaliu vandeniuku.
Džiaugiuos, kad patiko Šiaip sakoma, kad pažintum miestą, turi eiti ten kur vietiniai ir daryti tai ką vietiniai. Dubajui man pavyko maksimaliai prie to priartėti.
Na del parkavimo automatu su saules baterijomis tai nematau ko stebetis, ten saules laabai daug. Jei Kaune stovi aparatai su saules baterijomis, tai ko stebetis Dubajumi
Bekapstydamas nuotraukas, radau įdomų vaizdelį iš Dubajaus - prie pat įėjimo į Emirates Towers
Stovi šis kupranugaris
Kuris pasirodo yra lietuviškas (bent pusiau):
Dubajus adaptavo Europietišką akciją su karvėmis, kurias menininkai išpaišo kaip nori, tik vietoje karvės - kupranugaris. Šis lietuvės darbas matyt visai patiko ET savininkams.
teko susidurti su arabais asmeniskai kuomet gyvenau rusijoje- mitai apie juos man juokingi, islamas darosi vis liberalesnis, nereikia bijoti ju, pamatytumet kaip pacios arabes atrodo uz jae ribu...kaip lietuves tik tamsiais plaukais...
siaip radau labai super psl - www.dubajus.lt visa info vienoj vietoj, kazkas super padirbejo!
Iki 2025 m Dubajuje bus pastatyta beveik 3 tūkstančiai dangoraižių. Apie tai praneša „Gulfnews". Palyginimui, Niujorke yra apie 5,5 tūkst. dangoraižių.
Vien naujajame miesto centre, „Dubai World Central", iškils 1,1 tūkst. gyvenamųjų dangoraižių. Dar 850 dangoraižių bus pastatyta komercinėje zonoje. Be to, beveik 200 dangoraižių planuojama pastatyti "Dubai Marina" ir „Jumeirah Lake Towers" rajonsuose.
Anot „Gulfnews", toks planuojamų naujų statinių skaičius Dubajuje laikomas precedento neturinčiu atveju, atsižvelgiant į 4 tūkst. 114 kvadratinių kilometrų miesto plotą ir gyventojų skaičių, viršijantį 1,4 mln. žmonių.
Dubajuje įsikūrusi dizaino kompanija "Timelinks" pasiūlė gigantiško miesto-piramidės projektą "Ziggurat". Ištisas miestas aukštas po aukšto būtų patalpintas masyvioje piramidės konstrukcijoje, suteikiančioje prieglobstį milijonui žmonių vienu metu. Projektuotojai teigia, jog pasinaudojus hibridinėmis Saulės ir vėjo jėgainėmis pastatas pats save apsirūpintų energija, o viduje pakaktų ploto net žaliosioms zonoms ir šiokiai tokiai žemės ūkio veiklai.
Šiuo metu "Timelinks" bando surasti patentuotų technologijų, kurios leistų šį projektą įgyvendinti realybėje. Viena tokių technologijų (kuri neaišku ar apskritai yra išrasta) yra triašė viešojo transporto sistema. Ši sistema turėtų transportuoti gyventojus ne tik aukštyn ir žemyn, bet horizontaliomis kryptimis.
Kol kas tai tik projektas, tačiau įvertinant, kokie statiniai pastaruoju metu statomi Dubajuje, laukti galima visko.
Turiu blogą įprotį gilintis į kontekstą. Įdomu kodėl vienoje vizualizacijoje zikuratas dykumoje, o kitoje Merkio (?) saloje. Labai išvystyta kelių sistema beje.
Comment