Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
GB. Londonas / London
Collapse
X
-
Na taip prastai aprasai ta paskutini restorana, o foto pateiki tik reklamines lenteles is kurios nieko bloga sprest apie uzeiga nepavyksta Beje Londone stebina kainu skirtumai, pvz kokiam siukslinam East ham, Leyton ir panasiai pavalgyt galima isvis vos ne uz lietuviskas kainas. Tuo tarpu normaliose rajonuose kainos lietuvio kisenei tikrai prabangios
-
paziurejus i ta zmoniu sanbruzdi toks jaumas, kad puse ne vietiniai anglai John, ar vykstant i UK, Londonas yra siekiamybe? ar jame daugiau galimybiu, ivairesniu zmoniu, pramogu, kurios atperka brangu busta ir kasdienines ilgas keliones viesuoju transportu? o siaip jei butu labai toli darbas, bet jei tai butu stabilus, neturetu buti problema susirasti kur arciau gyventi. idomu, kuris kitas miestas butu artimesnis londonui, ar toks yra?
Comment
-
Na yra dideliu miestu ir be londono, Birmingham ir tt.
Kas del transporto tai metro geriausia, kas mane kaip turista labai erzina ir stebina tai tai, kad visi zmones metro skuba labai. Lietuvoje as kaltinamas, kad vaikstau greitai ir kiti paskui mane nespeja, tai tuo paciu greiciu mane einanti tuneliais lenkia kokia puse keleiviu. As cia kalbu tik apie "normaliai einancius", dar koks ketvirtadalis vos ne bega. Na negali taip but, kad visiems ten 3 ar 4 minuciu laukimas iki kito traukinio yra mirties ar gyvybes klausimas.
Del to italu restorano uz 4Gbp pica - parasyk kur jis konkreciai, as apsilankysiu kai proga ispuls buti Londone. Taip pat jei nesunku pasiulyk kokius dar 2-3 prieinamos kainos ir tvarkingus pavalgymo taskus. Aisku speju ju nelabai yra padoresniuose rajonuose Dazniausiai bunu Kensington/Chelsea/Fullham ir aplink. Bet siaip rajonas nesvarbu.
Comment
-
Dėkui už įdomias nuotraukas ir šmaikščius komentarus.
Tik pasižiūrėjus kilo mintis: manęs ten tikrai netrūksta ir matyt netruks.
O kai kam labai gerai- tik pasirink neorginalų nuvalkiotą šūkį ir vieta nakvynei prestižinėje miesto vietoje garantuota...
Obettačiau- kas sutvarko aplinką prie tų "pirataujančių protestantų" palapinių? O kaip su gamtiniais reikalais? O gal anie- šventieji ir jiems tai neaktualu?
O Londono architektūra iš tiesų nepakartojama...
Comment
-
sutinku be Londono ( na ir Cambridge, Oxford, Bath) daugiau anglijoje kaip ir nera daug ka pamatyti.
New york, Hon kong, Melbourne, Sidney, San francisco...... )"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė JohnVažiuojamoji dalis apie 2x platesnė.
i 2x gatve ir 2x masinu telpa, 2x tarsa ir 2x triuksmas manau miestams geriau gatviu nepletoti. aptarnaujanciam transportui uzteks vietos, o privatu apriboti, kad netrukdytu pastarajam, nes deja tik privatus transportas ir uzkemsa gatves ir kencia visi tada. metro nepamainomas, nes tokiu greiciu jokia kita transporto priemone mieste nepasieksi kiek pozeme
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąi 2x gatve ir 2x masinu telpa, 2x tarsa ir 2x triuksmas manau miestams geriau gatviu nepletoti. aptarnaujanciam transportui uzteks vietos, o privatu apriboti, kad netrukdytu pastarajam, nes deja tik privatus transportas ir uzkemsa gatves ir kencia visi tada. metro nepamainomas, nes tokiu greiciu jokia kita transporto priemone mieste nepasieksi kiek pozeme
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNetiesa, tarša kaip tik didesnė kai visi susigrūdę stovi vienoje juostoje nei greitai juda per dvi. Triukšmui tai esminės įtakos nedaro. O kad pralaidumas padidėda jau bet kokiu atveju tik pliusas. Beto, man Singapūre atrodo viskas kaip tik švariau ir ramiau nei Londone, kur nuo tos siauros užterštos gatvės visa emisija eina tiesiai ant pėsčiųjų ir gyventojams pro langus.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąaha, padidejus pralaidumui visi vel atgal i masinas Singapure paprasciausiais eiliniai pilieciai neturi pinigu automobiliams. Kol atsiras padoresni elektra varomi automobiliai(nors padangos irgi gan nemaza triuksma kelia), miestai bus dar labiau prasiplete ir gyventoju bus dar daugiau. vadinasi daugiau transporto priemoniu, didesni kamsciai, dar letesne eiga.
Comment
-
Parašė JohnIšeitis paprasta: Honkongo pavyzdys. Išplėsti metro stotis ir įrengti milžiniškas požemines erdves su parduotuvėmis, užkandinėmis ir pan. Taip tiesiog didelė dalis žmonių liktų po žeme ir savo reikalus galėtų susitvarkyti net neišeidami į paviršių. Tai kainuotų labai daug ir būtų komplikuota, bet, jei galėjo Honkongas, kodėl negali Londonas?
Šiuo metu egzistuoja projektas susiaurinti važiuojamąją dalį ir praplatinti šaligatvius. Tai šiek tiek pagerins situaciją, bet problemos iš esmės neišspręs.
Comment
-
Parašė Kaštonas Rodyti pranešimąČia pokštas? Tu bent žinai koks aukštas pragyvenimo lygis Singapūre?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąas kalbejau apie eilinius piliecius kurie ir sudaro dauguma salies gyventoju toje pacioje vokietijoje masinas irgi perka tik is paskolu, o paskolos ir privede pasauli prie krizes, nepasiteisino si sistema.
Comment
-
Parašė JohnKo gero, kaip kam patinka. Šiaip, Anglija, mano požiūriu, yra neįdomi ir kiek apskrętusi bei sanamadiška šalis, dėl ko nelabai įsivaizduoju, ką būtų galima veikti ne Londone. Dar yra Brighton'as - UK vasaros ir gėjų "sostinė", kur taip pat nėra nuobodu.
Aišku, tiems, kam patinka ramybė, gali gyventi kitur, bet jei norisi pramogų, žmonių ir judesio, Londonas yra savaime suprantamas pasirinkimas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąo ka manai apie Manchester'i, Leeds, Liverpool ir Sheffield. visi beveik vienas salia kito. susidaro per keturis miestus ~3mln zmoniu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO ten labai yra į ką žiūrėti?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąManchestery ir Liverpuly tikrai yra ką pažiūrėt (nors kalba čia eina apie pramogas, žmones ir judesį)
Comment
Comment