Kažkodėl tik privertė nusišypsoti . Žinoma, būtų puiku jei tai taptų realybe, bet visa tai atrodo šiek tiek utopiškai. Tikiuosi, kad klystu.
http://etaplius.lt/siauliuose-pakvip...sporto-srityje
Šiauliuose pakvipo inovacija transporto srityje
Šiauliuose Pramonės parko pakraštyje siekia įsikurti investuotojai, pristatantys visiškai naują transporto rūšį – styginį transportą.
Šiauliuose įmonei reikalingas per 10 ha sklypas, įmonė žada investuoti apie 300 milijonų eurų, suskurti apie 500 darbo vietų. Styginis transportas – inovacija pasaulinio transporto srityje. Nauja transporto rūšis – ant tam tikrų kolonų ištempta styga vežanti keleivius ir krovinius – ekonomiška ir ekologiška, 8-9 kartus pigesnė už geležinkelio transportą.
Greitaeigis keleivinis styginis transportas išvysto iki 500 km/h greitį, miesto transporto – iki 120 km/h greitį ir krovininis, skirtas vežti birius ir skystus produktus, – iki 160 km/greitį.
Šiauliuose Pramoniniame parke, pasak UAB „Rail skyway system LTD“ atstovų, per trejus metus būtų įrengiami transporto testavimo stendai (1 km ilgio stendas krovininiam ir miesto transportui, 30 km ilgio stendas greitajam transportui), pastatyta laboratorija. Įmonė, jei pritartų Šiaulių miesto taryba, jau po 3-4 mėnesių pasiruošusi pradėti statybas.
„Rail skyway system LTD“ registruota Lietuvoje, „SKY WAY“ grupei priklausančios įmonės dar registruotos Didžiojoje Britanijoje, Rusijoje ir Baltarusijoje.
Įmonės atstovai teigia, kad tokios rūšies transportas būtų įmanomas ir Lietuvoje – pavyzdžiui reisas Kaunas – Vilnius truktų apie 10-15 minučių ir keleiviui bilietas kainuotų apie 10-15 litų. Jei transportas vyktų iki Maskvos, užtruktų 1 val. 40 minučių.
Šiauliuose Pramonės parko pakraštyje siekia įsikurti investuotojai, pristatantys visiškai naują transporto rūšį – styginį transportą.
Šiauliuose įmonei reikalingas per 10 ha sklypas, įmonė žada investuoti apie 300 milijonų eurų, suskurti apie 500 darbo vietų. Styginis transportas – inovacija pasaulinio transporto srityje. Nauja transporto rūšis – ant tam tikrų kolonų ištempta styga vežanti keleivius ir krovinius – ekonomiška ir ekologiška, 8-9 kartus pigesnė už geležinkelio transportą.
Greitaeigis keleivinis styginis transportas išvysto iki 500 km/h greitį, miesto transporto – iki 120 km/h greitį ir krovininis, skirtas vežti birius ir skystus produktus, – iki 160 km/greitį.
Šiauliuose Pramoniniame parke, pasak UAB „Rail skyway system LTD“ atstovų, per trejus metus būtų įrengiami transporto testavimo stendai (1 km ilgio stendas krovininiam ir miesto transportui, 30 km ilgio stendas greitajam transportui), pastatyta laboratorija. Įmonė, jei pritartų Šiaulių miesto taryba, jau po 3-4 mėnesių pasiruošusi pradėti statybas.
„Rail skyway system LTD“ registruota Lietuvoje, „SKY WAY“ grupei priklausančios įmonės dar registruotos Didžiojoje Britanijoje, Rusijoje ir Baltarusijoje.
Įmonės atstovai teigia, kad tokios rūšies transportas būtų įmanomas ir Lietuvoje – pavyzdžiui reisas Kaunas – Vilnius truktų apie 10-15 minučių ir keleiviui bilietas kainuotų apie 10-15 litų. Jei transportas vyktų iki Maskvos, užtruktų 1 val. 40 minučių.
Comment