Įdomu kas rengs galimybių studiją ir ką ji parodys:
Parašė Amžiaus statybų ateitis – migloje
http://www.panbalsas.lt/naujienos/mi...teitis_migloje
Neringa MARTINKUTĖ
Darbo grupės Pilėnų kvartale statomos mokyklos perspektyvoms parengti vadovė įsitikinusi, jog pirmiausia reikia išsiaiškinti bendruomenės poreikius, o tada užsiimti pinigų statyboms baigti paieška
Miesto valdžia toliau laužo galvą dėl septyniolika metų statomos Pilėnų mokyklos perspektyvų.Šios švietimo įstaigos statyba jau surijo 13 milijonų litų, o ją visiškai baigti dabartinėmis kainomis dar reikėtų ne mažiau kaip 19 milijonų litų.
Dar vienas posėdis
Pilėnų mokyklos ateities koncepcijai parengti sudaryta darbo grupė iš Savivaldybės, bendrojo bei profesinio lavinimo mokyklų atstovų vėl rinkosi į posėdį.
Darbo grupei vadovaujančios mero pavaduotojos Gemos Umbrasienės teigimu, posėdyje buvo išklausyta Švietimo skyriaus vadovų informacija apie gimstamumo rodiklius mieste, mokyklinio amžiaus vaikų, klasių komplektų skaičių.
„Gimstamumui mažėjant, atrodytų, dar vienos mokyklos nereikėtų, tačiau ar tokiu atveju nebūtų nuskriausti Pilėnuose ir Stetiškiuose gyvenantys vaikai? Posėdyje kalbėjome, kur mieste pastatytos bendrojo lavinimo švietimo įstaigos, ir Švietimo skyriaus paprašėme, kad kitame pasitarime pateiktų išsamesnių žinių apie vieno ar kito kvartalo gyventojų amžių“, – „Panevėžio balsui“ dėstė vicemerė.
Rengs galimybių studiją
Pasak G. Umbrasienės, darbo grupės įsitikinimu, jau išleidus 13 milijonų litų valstybės ir Savivaldybės lėšų šį statinį būtina panaudoti pagal aktualiausius miesto bendruomenės poreikius.
„Svarstėme kelis variantus. Galbūt įkurti neformaliojo ugdymo centrą atkeliant čionai kai kurias tokias pat įstaigas, dabar dirbančias prastomis higienos sąlygomis? O gal naujajame statinyje galėtų glaustis mažytė pradinė mokykla su technologijos ir menų centru visiems miesto mokiniams? Dar vienas siūlymas – čia perkelti kurią nors profesinę mokyklą“, – pasakojo mero pavaduotoja.
Anot G. Umbrasienės, reikia nagrinėti ir galimybę suteikti naujosios mokyklos patalpas Kauno technologijos universiteto Panevėžio institutui, Panevėžio kolegijai, o gal ir Dailės akademijos filialui.
„Apibendrinusi visus siūlymus darbo grupė nusprendė rengti galimybių studiją ir tai padaryti įsipareigojo dar per balandį“, – teigė vicemerė.
Pirma idėja, po to – pinigai
G. Umbrasienės įsitikinimu, pirmiausia reikia turėti idėją, o paskui ieškoti pinigų jai įgyvendinti.
„Pinigai turi vertę, o Pilėnų mokyklos statybos buvo tęsiamos abejojant, ar tokios švietimo įstaigos reikia. Mes norime eiti kitokiu keliu – visų pirma turime aiškiai žinoti, kokie mūsų poreikiai, ir tada rūpintis finansavimu“, – sakė dienraščio pašnekovė.
Vicemerė tvirtino, kad tolesnės statybos finansavimo būdų esą ne vienas – tarp jų ir galimas privataus kapitalo dalyvavimas, ir viešieji pirkimai atidedant mokėjimus.
Neringa MARTINKUTĖ
Darbo grupės Pilėnų kvartale statomos mokyklos perspektyvoms parengti vadovė įsitikinusi, jog pirmiausia reikia išsiaiškinti bendruomenės poreikius, o tada užsiimti pinigų statyboms baigti paieška
Miesto valdžia toliau laužo galvą dėl septyniolika metų statomos Pilėnų mokyklos perspektyvų.Šios švietimo įstaigos statyba jau surijo 13 milijonų litų, o ją visiškai baigti dabartinėmis kainomis dar reikėtų ne mažiau kaip 19 milijonų litų.
Dar vienas posėdis
Pilėnų mokyklos ateities koncepcijai parengti sudaryta darbo grupė iš Savivaldybės, bendrojo bei profesinio lavinimo mokyklų atstovų vėl rinkosi į posėdį.
Darbo grupei vadovaujančios mero pavaduotojos Gemos Umbrasienės teigimu, posėdyje buvo išklausyta Švietimo skyriaus vadovų informacija apie gimstamumo rodiklius mieste, mokyklinio amžiaus vaikų, klasių komplektų skaičių.
„Gimstamumui mažėjant, atrodytų, dar vienos mokyklos nereikėtų, tačiau ar tokiu atveju nebūtų nuskriausti Pilėnuose ir Stetiškiuose gyvenantys vaikai? Posėdyje kalbėjome, kur mieste pastatytos bendrojo lavinimo švietimo įstaigos, ir Švietimo skyriaus paprašėme, kad kitame pasitarime pateiktų išsamesnių žinių apie vieno ar kito kvartalo gyventojų amžių“, – „Panevėžio balsui“ dėstė vicemerė.
Rengs galimybių studiją
Pasak G. Umbrasienės, darbo grupės įsitikinimu, jau išleidus 13 milijonų litų valstybės ir Savivaldybės lėšų šį statinį būtina panaudoti pagal aktualiausius miesto bendruomenės poreikius.
„Svarstėme kelis variantus. Galbūt įkurti neformaliojo ugdymo centrą atkeliant čionai kai kurias tokias pat įstaigas, dabar dirbančias prastomis higienos sąlygomis? O gal naujajame statinyje galėtų glaustis mažytė pradinė mokykla su technologijos ir menų centru visiems miesto mokiniams? Dar vienas siūlymas – čia perkelti kurią nors profesinę mokyklą“, – pasakojo mero pavaduotoja.
Anot G. Umbrasienės, reikia nagrinėti ir galimybę suteikti naujosios mokyklos patalpas Kauno technologijos universiteto Panevėžio institutui, Panevėžio kolegijai, o gal ir Dailės akademijos filialui.
„Apibendrinusi visus siūlymus darbo grupė nusprendė rengti galimybių studiją ir tai padaryti įsipareigojo dar per balandį“, – teigė vicemerė.
Pirma idėja, po to – pinigai
G. Umbrasienės įsitikinimu, pirmiausia reikia turėti idėją, o paskui ieškoti pinigų jai įgyvendinti.
„Pinigai turi vertę, o Pilėnų mokyklos statybos buvo tęsiamos abejojant, ar tokios švietimo įstaigos reikia. Mes norime eiti kitokiu keliu – visų pirma turime aiškiai žinoti, kokie mūsų poreikiai, ir tada rūpintis finansavimu“, – sakė dienraščio pašnekovė.
Vicemerė tvirtino, kad tolesnės statybos finansavimo būdų esą ne vienas – tarp jų ir galimas privataus kapitalo dalyvavimas, ir viešieji pirkimai atidedant mokėjimus.
Comment