Parašė Rydik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panevėžys - vėl didmiestis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUžtenka pagrindinėmis miestų gatvėmis pavažinėti ir palyginti kaip jos atrodo, kiek naujų pastatų ir pan. Tarkim, kaip atrodo viena pagrindinių Basanavičiaus gatvė Panevėžyje? Gėda ir vežti ką nors pro ją, vien pigių drabužių parduotuvės ir pirmoje juostoje vis dar leidžiama statyti automobilius.
Comment
-
Lyginti Šiaulius ir Panevėžį yra tas pats kas lyginti Kauną ir Vilnių, arba margariną ir sviestą. Kitaip tariant tokia diskusija nieko prasmingo neduoda. Taip, Panevėžys atsilieka nuo Šiaulių keliolika tūkstančių gyventojų, bet esu įsitikinęs, kad šie miestai būtų tarsi dvyniai, jeigu Panevėžys turėtų pilnavertį geležinkelį. Dabar lieka viltis RailBaltika.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLyginti Šiaulius ir Panevėžį yra tas pats kas lyginti Kauną ir Vilnių, arba margariną ir sviestą. Kitaip tariant tokia diskusija nieko prasmingo neduoda. Taip, Panevėžys atsilieka nuo Šiaulių keliolika tūkstančių gyventojų, bet esu įsitikinęs, kad šie miestai būtų tarsi dvyniai, jeigu Panevėžys turėtų pilnavertį geležinkelį. Dabar lieka viltis RailBaltika.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAbejoju ar čia geležinkelis daro kokią nors įtaką, juk pagrindiniai srautai tik tranzitiniai krovininiai traukiniai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinoma, kad daro. Juk šiandien LG yra didžiausias darbdavys Lietuvoje, jam prilygsta nebent VP MARKET. Skirtingai nei autotransporte, vykdant pervežimus geležinkeliais reikia daugiau darbo jėgos. Pagaliau didelėms įmonėms patraukliau investuoti aplink tuos miestus, kur yra bent kelių geležinkelių bėgių mazgas, nes transportavimas geležinkelių yra pigiausias po plukdymo. Kita vertus, miesto gyventojai turi alternatyvą keliauti autobusu ir traukiniu. Dabar autobusu važiuoti iš Vilniaus į Panevėžį kainuoja beveik tiek pat kiek traukiniu į Šiaulius. Sutaupyti pinigai paprastai išleidžiami netoli namų, tai skatina vartojimą ir padeda pritraukti investicijas. Štai kodėl aš labai linkiu Panevėžiui išsiderėti RailBaltiką.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia teorinės prielaidos, kur geriau investuoti. Kiek Šiaulių įmonių krovinius gabena geležinkeliais? Ir tie patys LG Šiauliuose darbuotojų turi visai ne daug.
daktaras tai kad ta railbaltica juk bus tranzitui?.. prie ko čia keleivių vežimas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Monteq Rodyti pranešimąO ar butumet patikeje jei as 2002 buciau pasakes, kad uz keletos metu Panevezyje bus vykdomas 350 mln. litu vertes projektas "Babilonas" ar 120 mln. litu vertes Arena...ko gero nelabai, o jie jau senokai vystomi arba baigti...Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąJeigu žiūrėsim ne į skaičius su daug nulių, o į tai, kad bus pastatytas didelis prekybos centras ir sporto arena tai nieko labai neįtikėtino nėra ir nebūtų buvę net 2002 metais. 55 aukštai jau kiek kitas dalykas kuriame kyla klausimas ne tik kiek tai kainuotų bet ir kam to reikia.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJuk stato privati kompanija, kuri rizikuoja savo, o ne mokesčių mokėtojų pinigais. Juk jie viską pasiskaičiavo, o jeigu apsiskaičiavo, nė vienas "žmogus iš šalies" nenukentės.
Comment
-
Nu jūs čia duodat Įsiterpsiu - dėl maximų ir kitų PC skaičiavimo - skaičiuokit ne vienetais, o prekybiniu plotu, tenkančiu 1000 gyventojų. Tikslių skaičių tingiu ieškot, bet pagal šį rodiklį, berods Šiauliai pirmauja Lietuvoje.
Dėl 55 aukštų pastato - jokiam miesto centre jo tikrai nebus. Todėl, kad jį suplanavusi yra "Ogmios" grupė ir tai yra projekto "Babilonas" dalis, todėl ir bus (?) jis statomas ten, kur "Ogmios" valdo turtą. Dėl tokio pastato atsiradimo realumo - deja, kol kas tai tik drambliuko svajonės. Kaip suprantu, ten koncepcija būtų biurai+apartamentai, o poreikis tokiam multifunkciniam pastatui Panevėžyje yra labai labai mažas. Statybos kaštai, tuo tarpu, labai dideli, būtent dėl projekto apimties. Todėl gautume rezultatą, kad net savikaina gerokai viršytų paklausos kainas ir visas projektas būtų didelis minusas. Galbūt ateityje, kai/jei Panevėžyje išaugs modernių biuro patalpų bei prabangių apartamentų paklausa... kokiais 2025 metais...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJuk stato privati kompanija, kuri rizikuoja savo, o ne mokesčių mokėtojų pinigais. Juk jie viską pasiskaičiavo, o jeigu apsiskaičiavo, nė vienas "žmogus iš šalies" nenukentės.
Žinoma, jei yra kas nors, kas nori statyt, gali statyt ir nepradės viduryje statybų kaulyt pinigų iš miesto - šaunu. Tik nelabai realiai tas skamba.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Ziuriu kaip skaiciavot maximas taip ir skaiciuojat.. Kaip miestu geroves pagrindini faktoriu. Nemanau, kad eiliniam gyventojui gyvenimas pagereja kai mieste pastato dar viena maxima.. kodel niekas nevertina parku miestuose, gatviu patogumo, viesojo transporto patogumo, vykdomu socialiniu programu, rengiamu renginiu ir viso kito?
Comment
-
Parašė dts Rodyti pranešimąZiuriu kaip skaiciavot maximas taip ir skaiciuojat.. Kaip miestu geroves pagrindini faktoriu. Nemanau, kad eiliniam gyventojui gyvenimas pagereja kai mieste pastato dar viena maxima.. kodel niekas nevertina parku miestuose, gatviu patogumo, viesojo transporto patogumo, vykdomu socialiniu programu, rengiamu renginiu ir viso kito?
Statistikos departamento duomenys (www.stat.gov.lt)
Užimti gyventojai pagal ekonominės veiklos rūšis:
2008m. II ketv. (tūkst.)
Žemės ūkis, medžioklė, miškininkystė ir žuvininkystė: 121,0
Pramonė: 307,1
Statyba: 169,7
Paslaugos: 927,3Paskutinis taisė Monteq; 2008.11.07, 11:33.
Comment
-
Aš manau kad jeigu visdėlto nuspręs statyt tą 55-aukštį, tai jį reiktų statyt kiek įmanoma siauresnį (na kiek saugumas leidžia) ir taip bendras plotas nebūtų labai didelis, būtų lengviau užpildyt jį..ir siauresni dangoraižiai vizualiai daug aukštesni juk atrodo..o pats nuomojamas plotas jame manau būtų labai patrauklus įmonėms ir verslininkams..tik kaina neaišku kokia būtų..
O kas čia minėjo kad jis labiau tiktų centre tai tikrai nesamonė, nes visai šalia babilono eina ViaBaltika, ir manau kad geriau kaip miesto simbolį jį matytų pravažiuojantys miesto ar šalies svečiai, o ne kad kiekvieną dieną jį matytume mes miesto centre, kur jis visai neįsipaišytų į bendra vaizdelį..
Aišku čia tik pamastymai kas būtų jeigu būtų, bet tikrai tikiuosi kad šitą dangoraižį pastatys..
Comment
-
Parašė Rydik Rodyti pranešimąAš manau kad jeigu visdėlto nuspręs statyt tą 55-aukštį, tai jį reiktų statyt kiek įmanoma siauresnį (na kiek saugumas leidžia) ir taip bendras plotas nebūtų labai didelis, būtų lengviau užpildyt jį..ir siauresni dangoraižiai vizualiai daug aukštesni juk atrodo..o pats nuomojamas plotas jame manau būtų labai patrauklus įmonėms ir verslininkams..tik kaina neaišku kokia būtų..
Comment
Comment