„New Yorker“ planuoja plėtrą Lietuvoje
Drabužių prekės ženklas „New Yorker“ planuoja tolimesnę parduotuvių plėtrą Lietuvoje. „Po sėkmingo pirmos parduotuvės atidarymo Vilniuje, BIG prekybos centre, kompanijos vadovybė patvirtino, jog, planuojant tinklo plėtrą, Baltijos šalys laikomos prioritetinėmis“, - teigė „New Yorker“ plėtros Vokietijoje bei Šiaurės ir Rytų Europoje direktorius Dirkas Maabenas.
Pasak jo, „New Yorker“ ketina atidaryti parduotuves Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“ bei Šiauliuose veikiančiame prekybos centre „Bruklinas“.
„Ogmijos centro“, valdančio minėtus prekybos centrus, kuriuose planuoja įsikurti „New Yorker“, direktoriaus Sigito Stanevičiaus teigimu, itin dinamiškai besiplėtojanti Lietuvos mažmeninės prekybos rinka kasmet sulaukia vis didesnio dėmesio.
Pasak jo, Lietuvos rinka iš tiesų „verda“, ir tai puiki galimybė į nedidelę šalį atsivesti didžiulius tarptautinius prekinius ženklus, kurie prieš kelis metus apie tai net nesvarstė ir nesileido į kalbas“.
Drabužių prekės ženklas „New Yorker“ planuoja tolimesnę parduotuvių plėtrą Lietuvoje. „Po sėkmingo pirmos parduotuvės atidarymo Vilniuje, BIG prekybos centre, kompanijos vadovybė patvirtino, jog, planuojant tinklo plėtrą, Baltijos šalys laikomos prioritetinėmis“, - teigė „New Yorker“ plėtros Vokietijoje bei Šiaurės ir Rytų Europoje direktorius Dirkas Maabenas.
Pasak jo, „New Yorker“ ketina atidaryti parduotuves Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“ bei Šiauliuose veikiančiame prekybos centre „Bruklinas“.
„Ogmijos centro“, valdančio minėtus prekybos centrus, kuriuose planuoja įsikurti „New Yorker“, direktoriaus Sigito Stanevičiaus teigimu, itin dinamiškai besiplėtojanti Lietuvos mažmeninės prekybos rinka kasmet sulaukia vis didesnio dėmesio.
Pasak jo, Lietuvos rinka iš tiesų „verda“, ir tai puiki galimybė į nedidelę šalį atsivesti didžiulius tarptautinius prekinius ženklus, kurie prieš kelis metus apie tai net nesvarstė ir nesileido į kalbas“.
Comment