Spėju.. Logiškai mąstant nėra tikslo už kelių šimtų metrų antrą statyti. Tikriausiai Hesburger užsimanė plėstis ir prisireikė Drive In, kad galėtų aptarnauti ratuotus, plius daug patogesnė vieta, ant sankryžos.
Gal ir taip Bet šeip statybos greitai vyksta vakar mačiau jau statybininkai vaikšto po antra aukštą Tikrai ant rudens žada pastatyt? Man rods, kad neprireiks jiems tiek laiko
Žinau, tačiau norėjau pasakyti koks likimas laukia pastatų, pastatytų pelkėse, ne apie pirmą objektą teko girdėti, po 20 metų suskilinėjusiomis sienomis ir vis dar sėdantį, deja dažniausiai netolygiai
Va ėjau šiandien iš sporto klubo tai pora fotografijų nufotkinau Labai greitai stato, jau ruošia perdanga stogui, pirmo aukšto sienos jau mūryjamos iš blokelių.
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Tiesiog suomiško verslo bendradarbiavimas užsienio rinkoje...
Straipsnis gana senas, bet verslo planai ir strategijos neįvykdomi per 3 dienas. "Hesburger" Latvijoje kursis šalia degalinių
Suomijos greitojo maitinimo užkandinių tinklas "Hesburger" susitarė su šios šalies naftos kompanija "Neste Oil" bendradarbiauti Latvijoje ir plėstis šalia degalinių.
Šiaulių oro uostas turi geras plėtros perspektyvas, tačiau jam būtina ir didesnė valstybės parama.
Šiaulių oro uostui šiemet bus skirta apie 3 mln. litų valstybės parama.
Tokią nuomonę pareiškė savaitgalį šiame oro uoste apsilankęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Jis pažadėjo, kad oro uosto infrastruktūros plėtrai šiemet bus skirta apie 3 mln. litų valstybės parama.
Kol kas Šiaulių oro uosto įmonės vadovybei nelengvai sekasi surasti klientų, tenka veikti aštrios konkurencijos sąlygomis. Reikėtų daugiau užsakomųjų reisų, tarp jų ir jūreiviams į tolimus uostus gabenti.
Oro uosto įmonės direktorius Romas Mikšys neseniai lankėsi Frankfurte, turinčiame milžinišką oro uostą. Direktoriaus teigimu, vokiečiai susidomėjo šiauliečių galimybėmis.
Administracija dirba su Maisto ir veterinarijos tarnyba, kad oro uostui būtų suteikta gyvulių eksportuotojo licencija. Ją suteikti turėtų Briuselis. Pasak R. Mikšio, nė vienas trijų Baltijos šalių oro uostas tokios licencijos neturi, ir eksportuotojams tenka gyvulius vežti antžeminiu transportu iki Belgijos, o tada krauti į lėktuvus. Patys eksportuotojai kreipėsi į šiauliečius, nes gyvulių eksporto apimtys didėja.
Direktorius R. Mikšys sako, kad būtina sudaryti tokias sąlygas, jog prekių srautai būtų nukreipti pro Šiaulius. „Ypač tai aktualu kiniškoms prekėms, kurios dabar Baltijos kraštus pasiekia iš priešingos pusės - iš Vakarų Europos. O galėtų būti atvirkščiai - pro mus prekes gabenti į Europą. Bet tam reikia suinteresuoti vežėjus, sudaryti sąlygas ir atitinkamas lengvatas“, - sako oro uosto vadovas.
Šiaulių oro uostas pernai pasiekė beveik 6 mln. litų apyvartą, o 2007 metais ji tebuvo 3 mln. litų. Pernai aptarnauta apie pusantro šimto lėktuvų. Beje, šio oro uosto infrastruktūra ir procedūros pritaikytos dirbti su krovininiais lėktuvais, kurių čia atskrenda daugiausia. Specializuojamasi aptarnauti ir itin didelius orlaivius, tokius kaip „Boeing 747 200“, „An-124“, „Ruslan“, DC-10, MD 90, C17 ir kiti. Oro uostas nuolat bendradarbiauja su Izraelio krovinių gabenimo kompanijomis CAL, EL AL, Rusijos „Poliot Cargo Airliness“, „Tesis“, Ukrainos „FR Aviaton“, „Wind Rose“.
Dabar Šiaulių oro uostas rekonstruoja keleivių terminalą. „Atnaujinama sterilioji zona, perdaroma maitinimo sistema, VIP salė. Atvykimo salėje bus atskirti keleivių srautai į Šengeno ir trečiąsias šalis, numatomi du keleivių praleidimo koridoriai. Šiais metais numatoma statyti priestatą, o iš ES fondų gautos lėšos bus panaudotos įsigyti įrangai, kuri reikalinga sienos kirtimo procedūrai atlikti, taip pat bus sustiprinta aviacinio saugumo sistema. Šiemet tikimės rekonstrukciją baigti, atnaujintas terminalas galės aptarnauti daugiau kaip 200 tūkst. keleivių per metus“, - sako R. Mikšys.
Tą pačią dieną susisiekimo ministras E. Masiulis lankėsi Radviliškyje, čia apžiūrėjo didžiausio Lietuvoje geležinkelio mazgo lokomotyvų ir prekinių vagonų depus.
gerai, gerai jis kyla.. tik.. kam tokios angos (langai?) antrame aukšte?
Langai. Ir šiaip čia turbūt prasčiausia įmanoma vieta Šiauliuose "Hesburgeriui". Prie degalinės, toli nuo gyvenamųjų rajonų, netoli kito "Hesburger". Kas ten eis...
Langai. Ir šiaip čia turbūt prasčiausia įmanoma vieta Šiauliuose "Hesburgeriui". Prie degalinės, toli nuo gyvenamųjų rajonų, netoli kito "Hesburger". Kas ten eis...
hesburgeris oreantuojasi į tokias vietas prie degalinių ir niekas nėra garantuotas, kad šitam atsidarius, artimiausias išliks..
Jei mergina ne tik graži, bet ir protinga, tai miegoti su ja ne tik malonu, bet ir įdomu.
Gerai pagalvojus, tai labai gera vieta, tiek po darbo cia dideli srautai, taip, pat galim sakyti sia gatve kaip tik skiria pietini, tad daugelis uzsuks naktim traukiantis namo... O Brukline tikrai tokio uzdarbio jie negaus...
tai va, drive-in turėtų duoti nemažai pelno, juolab jei dar dirbs naktį o brukline šito negalėjo būt.. nelabai mėgstu aš tokį maistą, bet vistiek esu už tokius atskirus pastačiukus lengviau pasiekiamus paprastiems žmonėms
Jei mergina ne tik graži, bet ir protinga, tai miegoti su ja ne tik malonu, bet ir įdomu.
Langai. Ir šiaip čia turbūt prasčiausia įmanoma vieta Šiauliuose "Hesburgeriui". Prie degalinės, toli nuo gyvenamųjų rajonų, netoli kito "Hesburger". Kas ten eis...
visiškai atvirkščiai yra, ant sankryžos Pramonės g. ir Tilžės g. didžiulis mašinų srautas , vieta puikiai pasirinkta
Comment