Būtų idomu pamatyti 2004m. statistiką
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaulių projektai
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
Parašė MantazPagal Statybos darbų apimtis 2003
Lietuva 4,289,539 tūkst. Lt
1. Vilniaus miestas 1,403,415 tūkst. Lt
2. Kauno miestas 402,752 tūkst. Lt
3. Klaipėdos miestas 341,002 tūkst. Lt
4. Šiauliai 117,608 tūkst. Lt
Pagal gyventojus
1. Vilnius 2339 Lt
2. Klaipėda 1705 Lt
3. Kaunas 1000 Lt
4. Šiauliai 700 Lt
gal gali 2004 metu statistikos nes net neabejoju,kad kauna Klaipeda prastume i 3 vieta nors ten beveik dvigubai daugiau zmoniu gyvena
Tikimės toks nelygumas sumažės
gal gali 2004 metu statistikos nes net neabejoju,kad kauna Klaipeda prastume i 3 vieta nors ten beveik dvigubai daugiau zmoniu,o pagal gyventojus Kaunas nuo Klaipedos atsilieka tiek pat kiek Klaipeda Nuo Vilniaus,tuoj ir Siauliai Kauna prastumsWestside is the best ! :jura:
Comment
-
Parašė Edgaexgal gali 2004 metu statistikos nes net neabejoju,kad kauna Klaipeda prastume i 3 vieta nors ten beveik dvigubai daugiau zmoniu,o pagal gyventojus Kaunas nuo Klaipedos atsilieka tiek pat kiek Klaipeda Nuo Vilniaus,tuoj ir Siauliai Kauna prastumsIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kad Vilnius pirmoje vietoje tiek pagal absoliucius, tiek pagal santykinius rodiklius, manau niekas nesigincys. Del Kauno ir Klaipedos nuomones atrodo skiriasi...
Visu pirma, tai nesutinku kad absoliutus statybu rodiklis litais yra tinkamas. Pvz. statybos uoste - tarkim desimtys mln. kainuojantys terminalai ir pan. neparodo realios situacijos mieste. Kitas dalykas, indivudualios statybos namai daznai oficialiai yra daromi mazomis kainomis (mokesciu tikslais).
Todel siulau parinkti tokius pagrindinius rodiklius, kaip gyvenamojo ir negyvanemojo busto skaicius ir plotas.
Lyginsiu tik Kauna ir Klaipeda (2003 - paskutiniai statistikos departamento duomenys).
Is eiles pastatyta butu (tame tarpe namu); nauju butu naudingas plotas; nauju negyvenamu namu naudingas plotas.
Kaunas 192 (vnt.); 35.8 (tukst. kv. m); 111.7 (tukst. kv.m)
Klaipeda129 (vnt.); 16 (tukst. kv. m); 62.3 (tukst. kv.m)
Matom, kad pagal absoliucius skaicius Kaunas lenkia. OK, vaziuojam toliau ir tikrinam santykinai pagal gyventoju skaiciu
Is eiles pastatyta butu (tame tarpe namu); nauju butu naudingas plotas; nauju negyvenamu namu naudingas plotas.
Kaunas 0.52 (vnt./tukst. gyv); 97 (kv. m/tukst. gyv); 303 (kv.m/tukst. gyv)
Klaipeda0.68 (vnt./tukst. gyv); 84 (kv. m/tukst. gyv); 328 (kv.m/tukst. gyv)
Isvada tokia, kad statistika yra pakankamai 'susimaisiusi', vieni rodikliai geresni pas Klaipeda, kiti pas Kauna. Nors butu santykinai Klaipedoje pastatyta daugiau, bet kadangi Kaune statomi vidutiniskai didesni butai (tiksliau - namai), vienam gyventojui tenkanti naujai pastatyto gyvenamojo ploto dalis yra kur kas didesne. Tiesa, Klaipedoje kiek daugiau vienam gyventojui tenka negyvanemosios statybos.
Kita vertus kalbant apie individualius gyvenamuosius namus (t.y. vieno buto namus), ivertinus gyventojui skaiciu, Kaune tokiu pastatoma 20 proc. maziau nei Vilniuje, taciau 110 proc. daugiau nei Klaipedoje.
Taip, kad as tikrai nedrisciau gincytis kad ir pagal santykinius statybos rodiklius Kaunas atsilieka nuo Klaipedos. Tai tiesiog dar vienas mitas, kurio nepajegiama issklaidyti.
Comment
-
Parašė ArunasKad Vilnius pirmoje vietoje tiek pagal absoliucius, tiek pagal santykinius rodiklius, manau niekas nesigincys. Del Kauno ir Klaipedos nuomones atrodo skiriasi...
Visu pirma, tai nesutinku kad absoliutus statybu rodiklis litais yra tinkamas. Pvz. statybos uoste - tarkim desimtys mln. kainuojantys terminalai ir pan. neparodo realios situacijos mieste. Kitas dalykas, indivudualios statybos namai daznai oficialiai yra daromi mazomis kainomis (mokesciu tikslais).
Todel siulau parinkti tokius pagrindinius rodiklius, kaip gyvenamojo ir negyvanemojo busto skaicius ir plotas.
Lyginsiu tik Kauna ir Klaipeda (2003 - paskutiniai statistikos departamento duomenys).
Is eiles: pastatyta butu (tame tarpe namu); nauju butu naudingas plotas; nauju negyvenamu namu naudingas plotas.
Kaunas: 192 (vnt.); 35.8 (tukst. kv. m); 111.7 (tukst. kv.m)
Klaipeda:129 (vnt.); 16 (tukst. kv. m); 62.3 (tukst. kv.m)
Matom, kad pagal absoliucius skaicius Kaunas lenkia. OK, vaziuojam toliau ir tikrinam santykinai pagal gyventoju skaiciu:
Is eiles: pastatyta butu (tame tarpe namu); nauju butu naudingas plotas; nauju negyvenamu namu naudingas plotas.
Kaunas: 0.52 (vnt./tukst. gyv); 97 (kv. m/tukst. gyv); 303 (kv.m/tukst. gyv)
Klaipeda:0.68 (vnt./tukst. gyv); 84 (kv. m/tukst. gyv); 328 (kv.m/tukst. gyv)
Isvada tokia, kad statistika yra pakankamai 'susimaisiusi', vieni rodikliai geresni pas Klaipeda, kiti pas Kauna. Nors butu santykinai Klaipedoje pastatyta daugiau, bet kadangi Kaune statomi vidutiniskai didesni butai (tiksliau - namai), vienam gyventojui tenkanti naujai pastatyto gyvenamojo ploto dalis yra kur kas didesne. Tiesa, Klaipedoje kiek daugiau vienam gyventojui tenka negyvanemosios statybos.
Kita vertus kalbant apie individualius gyvenamuosius namus (t.y. vieno buto namus), ivertinus gyventojui skaiciu, Kaune tokiu pastatoma 20 proc. maziau nei Vilniuje, taciau 110 proc. daugiau nei Klaipedoje.
Taip, kad as tikrai nedrisciau gincytis kad ir pagal santykinius statybos rodiklius Kaunas atsilieka nuo Klaipedos. Tai tiesiog dar vienas mitas, kurio nepajegiama issklaidyti.
Comment
-
Toks klausimas: jeigu Euro gelezinkelis eina per Kauna tai kur jo kitas galas eina per Siaulius ? ar per Panevezi kur nors ?
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
cia gelezinkelio map'as ar automagistrales ? nes siaip per Panevezi daryti gelezinkeli nelabai apsimoka geriau gi per siaulius nes pagrindine lietuvos gelezinkelio trasa taigi eina per Siaulius taip kaip ten yra ?
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
tai iseina ties visiskai nauja trasa is Kauno i Panevezi ;/ dar klausimas tada gal ta trasa per Kedainius eis ? nes is zemelapio nelabai matosi (atsigaus kedainiai )
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
dar toki radau Susisiekimo Ministerijos puslapyje:
North-South direction: the corridor No.I – the motorway ‘Via Baltica’ and the railway line ‘Rail Baltica’, on the route Tallinn-Riga-Saločiai-Panevėzys-Kaunas-Kalvarija-Warsaw, and its branch No. IA (Tallinn-Riga-SŠiauliai-Tauragė-Kaliningrad).
Tipo, iki Siauliu bus tik atsaka atvesta. O del Kedainiu, tai sunku pasakyti, nes detalaus zemelapio niekur nera, o miestas per mazas, kad butu paminetas trasos atkarpose
Comment
-
Inga, o tu pries laisva pirkima/pardavima ? Prasau pateik alternatyva 'pirkimui' kaip tu sakai...Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Mieguisti vietos valdininkai gali prasnausti europinį geležinkelį
Šaltinis: Laikraštis Šiaulių kraštas
WWW: http://www.skrastas.lt
No. 51 (4024)
Publikacijos data: 2005.03.03
Autorius: Rūta JANKUVIENĖ
Praėjusiais metais pradėti braižyti RAIL BALTICA trasos variantai. Šiaulių apskritis pakviesta įsijungti į RAIL BALTICA geležinkelio projekto rengimą. Bet regiono atstovams dar teks įrodyti, kad europinio geležinkelio vėžės turi eiti per Šiaulius.
Pirmasis etapas
Europos Sąjungos INTERG III B fondui bus teikiama paraiška dėl paramos rengti RAIL BALTICA projekto galimybių studiją. Vėliau būtų rengiamas ir Sanglaudos fondui teikiamas investicinis projektas.
Paraiškos INTEREG III B teikėja yra Latvija. Partneriais pakviesti dalyvauti šalių, per kurias bus tiesiama trasa, institucijų ir regionų atstovai. Iš Lietuvos apskričių be Šiaulių dalyvauja dar Kauno, Marijampolės, Panevėžio apskritys. Šiaulių apskrities viršininko administracijos Regioninės plėtros departamento direktorė Dalia Dijokaitė galimybės neatmeta, jog į projektą įsijungs ir Vilniaus apskritis.
Alternatyvos
"Šiaulių kraštas" rašė, jog Šiauliai gali prarasti europinio geležinkelio vėžes. Praėjusiais metais prasidėjo diskusijos, kad trasą galbūt reikia tiesti per Vilnių ir Panevėžį, o ne per Šiaulius. Buvo siūlymų aplenkti ne tik Šiaulius, galbūt ir Kauną.
Kaunas ir Vilnius dėl trasos kaunasi seniai. Šiauliai apie alternatyvius siūlymus sužinojo tik iš Jelgavos regiono atstovų, kurie sunerimo, kad Lietuvoje pasirinkus Panevėžį, Latvijoje trasa aplenktų Jelgavą ir eitų per Bauskę. Panevėžio apskrities dalyvavimas projekte rodo, kad alternatyvaus sprendimo šalininkai rankų nenuleidžia.
Šiauliai iki šiol miegojo
Šiaulių apskrityje RAIL BALTICA trasa aktuali Šiaulių miesto, Radviliškio, Joniškio ir Šiaulių rajonų savivaldybėms. Jų vadovai antradienį buvo sukviesti į pasitarimą apskrities administracijoje. D. Dijokaitės teigimu, savivaldybės turėtų būtų daug aktyvesnės ir siekti tiesioginio dalyvavimo projekte, nes tai gyvybiškai svarbu regiono plėtrai. Tačiau iki šiol net Šiauliai RAIL BALTICA projektu mažai domėjosi.
Galimybių studija - vienintelis šansas argumentuoti, kodėl RAIL BALTICA trasa turėtų kirsti Šiaulių regioną, nes studijoje bus suformuluota bendra projekto strategija, išnagrinėtos trasos alternatyvos, įtaką regionų plėtrai ir pateiktos bendros išvados Sanglaudos fondui, kuris rems investicinio projekto įgyvendinimą.
Ragina dirbti su latviais
Susisiekimo viceministras Aidas Gedvilas," Šiaulių krašto" klausiamas apie Šiaulių perspektyvą RAIL BALTICA projekte, neslėpė, jog ji nėra aiški.
"Iki Kauno trasa bus tiesiama, o kaip toliau eis: per Panevėžį ar Šiaulius - nėra nuspręsta, - sakė A. Gedvilas. - Sprendimą priims Vyriausybė ir Europos Sąjungos paskirtas projekto koordinatorius. Labai svarbūs bus bendri šalių sprendimai. Todėl šiauliečiams reikėtų bendrai dirbti su kolegomis latviais, nes nuo Latvijos taip pat priklausys, kur trasa kirs sieną."
RAIL BALTICA projekto bendra vertė yra 3,9 milijardo eurų. Lietuvoje investicijos sudarytų 800 milijonų eurų. Iki 2010 metų būtų nutiestas greitojo europinio geležinkelio ruožas Varšuva - Kaunas. Per Lietuvą iki Latvijos sostinės trasa turėtų būti nutiesta iki 2014 metų, o nuo Rygos iki Talino - iki 2016 metų.
Keleiviniai traukiniai RAIL BALTICA trasa važiuotų 250 kilometrų per valandą greičiu.
Comment
Comment