Įdomus ten reikalas su "Babilono" zona. Kažkodėl maxima žvelgia dešimtmečiais į priekį, to pasekoje neturime nei "Akropolio" Vingio parke nei "Maxima XXX" vietoj Babilonas III. Šiaip nieko nestebintų, jeigu ne krizė, bet... "Maxima" "Akropolį" Vingio parke stato jau nuo berods 2001 , kaip, įdomu, jiems su ta Laurų gatvės projektu, berods įgyvendino?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panevėžio projektai
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...5&NewsID=10435
Aptarė sėkmingus ir problemiškus projektus
Panevėžio miesto meras Povilas Vadopolas ir savivaldybės administracijos direktorė Kristina Vareikienė susitiko su Regioninės plėtros departamento (RPD) prie VRM direktore Edita Mieliene ir jos patarėja Laura Bogušiene. Pokalbyje dalyvavo RPD Panevėžio apskrities skyriaus direktorė Rita Abaravičiūtė ir vyr.specialistas Jonas Streikus, taip pat miesto savivaldybės Investicijų skyriaus vedėja Diana Bajorūnė ir vyr.vadybininkė Angelė Steponavičienė, savivaldybės vykdomų projektų vadovai Valdas Mačikėnas, Tadas Stanikūnas, Valdemaras Misevičius.
Kalbėta apie tai, kaip įsisavinamos projektams skirtos Europos Sąjungos fondų lėšos. Viešnioms rūpėjo susipažinti su geriausiai vykdomais ir probleminius projektais, išsiaiškinti jų strigimo priežastis. Kaip vieni sėkmingiausių įvardyti Panevėžio socialinių paslaugų centro plėtros I ir II etapo projektai. Sklandžiai vyksta pastato rekonstrukcija, įsisavinamos lėšos, pavyko išspręsti projekto metu kilusias problemas. Be sudėtingų trikdžių kuriasi ir valstybinio planavimo projektas - Panevėžio pramoninis parkas. Baigiama rengti infrastruktūra, siekiama pritraukti investuotojus, analizuojami jų poreikiai.
K.Vareikienė apžvelgė esmines darbų nutrūkimo priežastis, su kuriomis susiduria savivaldybės administracija: dažniausiai tai nesėkmingos viešųjų pirkimų procedūros, teisminiai procesai su rangovais.
Užsitęsė Nevėžio upės vagos valymas nuo praeityje užteršto dumblo. Kaip pokalbio dalyvius informavo šio projekto vadovas V.Mačikėnas, jau keturis kartus nesėkmingai vyko darbų pirkimai, bet darbai neprasideda. Viena iš priežasčių - rangovai pageidauja aukštesnės kainos negu turima lėšų. V.Mačikėno teigimu, tokius darbus pajėgiančių atlikti įmonių nėra daug, o darbų pasiūla didelė, todėl rangovai pasirenka jiems lengvesnius ir geriau apsimokančius projektus.
Meras P.Vadopolas pabrėžė, kad tai įsisenėjusi problema: Nevėžis - vienas iš labiausiai užterštų vandens telkinių regione, pinigai upei valyti gauti labai sunkiai, bet nepanaudojami. Merui apmaudu, kad pastaraisiais metais Regiono plėtros taryboje Panevėžio miesto statistiniam gyventojui skiriama kelis kartus mažiau lėšų negu kito rajono piliečiui.
R.Abaravičiūtė užtikrino, kad pokalbyje plačiau kalbėta apie problemas tik dėl laiko stokos. Iš esmės Panevėžio miesto savivaldybės rodikliai įsisavinant ES paramos fondų lėšas - pakankamai geri.Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.08, 10:56.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNepykit, panevėžiečiai, bet palyginus du panašaus dydžio miestus - Panevėžį ir Tartu, skirtumas tikrai ne pirmojo naudai. Aišku, Tartu - antrasis Estijos miestas, tačiau norėtųsi, kad ir Panevėžyje būtų daugiau judesio.
"Tartu – senas universitetinis miestas Estijoje, antrasis pagal dydį šalies miestas, prie Emajegio upės, jungiančios du didžiausius Estijos ežerus. Tai šalies intelektualų ir kultūros centras, jame yra seniausias Estijos universitetas. Miestas nutolęs 180 km į pietryčius Talino.
Išvystyta žemės ūkio mašinų, instrumentų pramonė, avalynės gamyba, maisto perdirbimas. Yra XIII a. pastatytos katedros griuvėsių ant Tomės kalvos (Toomemägi). Jame veikia Baltijos gynybos koledžas (BALTDEFCOL). Miestas yra vienas iš Europos plytų gotikos kelio stočių."
Paskaičius trumpą internetinę Tartu apžvalgą matosi, kad sunkiai palyginami miestai.
Comment
-
Pagal nauja rengiama bendrąjį ar koki ten planą centre išvis aukštų pastatu nebegalės būti (4 aukštai + mansarda). Net ir dabartinėje autobusu stoties teritorijoje nebebus galima statyti aukštesnių pastatų (kas buvo leidžiama senuoju planu). Vienintelė vieta kur centre galima bus statyti iki 35m aukščio tai dabartinė IKI, SEB ir tas šalia esanti parkingas.
Ir šeip Panevėžyje nėra aukštaūgiu poreikio kolkas. Tikėkimes kad situacija kad nors pasikeis.
P.S. Tas naujas planas turėtu būti kažkur patalpintas tik aš jo niekur nerandu kolkas.Paskutinis taisė Kartmen; 2011.07.07, 21:25.Life is a game that no one wins
Comment
-
Būtų gražiau mieste jei iškeltų ir pradėtų statyti naują autobusų stotį, pabaigtų ūkio banko tą pastatą laisvės aikštėje, tęstų toliau vietoje šaudyklos stovinčius griaučius, Panevėžio viešbutį pajudintų ir t.t..Paskutinis taisė Panevezietis; 2011.07.07, 21:56.
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąBūtų gražiau mieste jei iškeltų ir pradėtų statyti naują autobusų stotį, pabaigtų ūkio banko tą pastatą laisvės aikštėje, tęstų toliau vietoje šaudyklos stovinčius griaučius, Panevėžio viešbutį pajudintų ir t.t..
Dar riogso Ramygalos gatvėje, planuoto daugiabučio, pamatų betoninės kolonos...Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.08, 23:16.______________
The Division Bell
Comment
-
Va taip vat!!!
2011.08.04 20:01
Šiandien Panevėžio miesto mero pavaduotojai Gintaras Šileikis ir Petras Narkevičius kartu su Panevėžio aeroklubo vadovu Broniumi Zaronskiu ir aviakonstruktoriumi Vladu Kensgaila lankėsi Pajuosčio oro uosto bazėje.
„Optimaliausia Stetiškių aeroklubą perkelti į Pajuosčio oro uosto bazę. Čia būtų puikios sąlygos rengti pilotus, pasaulines aviacijos varžybas, įrengti aviasaloną. Didžiulėje 600 ha teritorijoje galėtų atsirasti ir tarptautinis rytų–vakarų aviakompleksas, kuriame galėtų leistis ne tik Europos, bet ir viso pasaulio aviatorių lėktuvai“, – sakė G. Šileikis.
Pasak mero pavaduotojo, aeroklubui perkelti reikėtų apie 5 mln. litų. Artimiausiu metu miesto vadovai kreipsis į LR Vyriausybę, kad būtų skirtas finansavimas.
Aviakonstruktorius Vladas Kensgaila pasidžiaugė puikiomis galimybėmis čia įkurti ir eksperimentinę orlaivių gamyklą. Jo konstruojamais lėktuvais jau domisi Ukrainos ir Vokietijos aviaspecialistai, kurie galbūt prisidėtų prie tokios gamyklos steigimo.
Petras Narkevičius Pajuosčio oro uoste įžvelgia galimybę šioje teritorijoje plėsti ir Panevėžio pramonės parko ribas.
„Teritorija didžiulė, vien aeroklubo veiklai jos per daug. Sklype yra visos komunikacijos, šalia geležinkelio vėžė, miesto pietrytinio aplinkkelio dalis – visas transporto mazgas šalia. Susipažinsime su teritorijos planu ir galbūt svarstysime pramonės parko plėtrą“, – sakė P. Narkevičius.
Šiuo metu Stetiškių kaime įsikūrusiame aeroklube veikia per 10 aviacinio sporto ir aviacinių profilių šakų: sklandymas, akrobatinis skraidymas, parašiutų, skraidyklių, parasparnių, motorizuotų sklandytuvų, precizinio skraidymo, aviamodeliavimo, jaunųjų sklandytojų sporto, lakūnų–konstruktorių, lėktuvų pilotų klubai. Taip pat Lietuvos veteranų Panevėžio skyrius.
Aeroklubas, kaip aviacijos mokymo įstaiga, ruošia pilotus mėgėjus, sklandytojus, parasparnių, motorizuotų sklandytuvų pilotus, moko 9–11 metų vaikus sklandyti mažais sklandytuvais. Daug aeroklubo auklėtinių baigė aviacijos mokyklas ir sėkmingai tęsia karjerą civilinėje ar karo aviacijoje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment