toje vietoje Kauniečiai stato KAVASKA logistikos sandėlius. Gerokai ankščiau sitame forume SAMURAY rašė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panevėžio projektai
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
Pradedamas vystyti modernus E67 verslo parkas Panevėžyje, Europinės reikšmės magistralės VIA BALTICA ir Vilnius-Ryga magistralių sankirtoje. 28 ha verslo parko teritorijoje įsikurs automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo centras, degalinė, matinimo įstaiga.
Atidarymas: 2008 m., rugsėjis
SANDĖLIAVIMO PATALPOS
Bendras plotas: 20.700 kv. m
Fasadas: „sandwich“ tipo plokštė
Kolonų žingsnis: 30x100 ar 30x50 m
Švarus aukštis: 11.8 m
Apšvietimas: 200 lux
Pakrovimo/iškrovimo rampų santykis: 1/500 kv. m
Vartų skaičius: 21 (standartiniai), 1 (nestandartiniai)
Grindų apkrova: 5 t/ kv. m
Min. nuomojamas plotas: 500 kv.m
Autonominė priešgaisrinė sistema su dūmų ir karščio detektoriais
Automatinė gaisro gesinimo sistema su sprinkleriais
Šildymo ir vėdinimo sistema, temperatūra nuo +12 iki +18 °C
Dyzelinis generatorius aprūpina elektra 24 h per parą
BIURO PATALPOS
Bendras plotas: 3.658 kv. m
Apdaila: dalinė
Apšvietimas: 400 lux
Telekomunikacijos ir interneto tinklai
Įėjimo kontrolė
Šildymo ir vėdinimo sistema
PASLAUGOS
Teritorijos apsauga - 24 h per parą
Pastato priežiūra
Sniego valymas
Šiukšlių surinkimas
Reklamos galimybės
Sunkvežimių ir lengvųjų automobilių stovėjimo aikštelės
Kavinė
Comment
-
Parašė Rydik Rodyti pranešimąČia kur matosi sankryža paskutinėje vizualizacijoje...tai kuri čia??دائما الليتوانيه
Comment
-
Verslo parkas vilios lietuvius ir latvius
Verslo žinios, p. 14 2007-12-13
http://www.autoverslas.lt/index.php?id=1300
Autorius: Ieva Dauguvietytė
Panevėžyje, šalia Vilniaus-Rygos magistralių sankirtos, iškils naujas verslo parkas. Į projektą investuojanti transporto ir logistikos bendrovė UAB "Kavaska" čia žada pastatyti logistikos centrą, greta kurio įsikurs automobilių prekybos salonas, servisas, degalinė. Svarstoma ir apie prekybai skirtas patalpas.
Prie pat susikertančių magistralinių kelių iki kitų metų rudens iškils apie 20.000 m2 logistikos patalpų. Tai bus pirmasis etapas, iš viso planuojama pastatyti keturiskart didesnį logistikos centrą. Iš viso verslo parkui plėtoti "Kavaska" suformavo 28 ha ploto sklypą, kuriame pagal užstatymo intensyvumo reglamentus gali tilpti apie 110.000 m2 patalpų.
"Nuolatos bendraudami su logistikos įmonėmis, tarptautinėmis autotransporto kompanijomis pastebėjome didesnių plotų, įvairesnių paslaugų poreikį. Alternatyvos nebuvimas Panevėžyje paskatino mus imtis pirmojo Panevėžyje verslo parko", - aiškina Artūras Nersesianas, "Kavaskos" direktorius.
Turi pranašumų
Mindaugas Kulbokas, investuotojus konsultuojančios UAB "Colliers International" Konsultavimo ir vertinimo departamento direktorius, tvirtina, kad šis logistikos centras bus itin patrauklus logistikos bendrovėms, dirbančioms Lietuvoje ir Latvijoje. "Nuomos kaina, palyginti su Ryga, bus mažesnė, o atstumas iki Latvijos sostinės nereikšmingas", - kad nuomojant euru pigiau už kvadratinį metrą galima išlošti, sako jis. Pono Kulboko teigimu, jau dabar, tik pradėjus statybas, pusė logistikos centro turi potencialius nuomininkus. Planuojama, kad nuomos kainos šiame centre suksis apie 4,6-4,8 EUR/mVmėn.
Pono Kulboko teigimu, verslo parko plotas nebūtinai bus skirtas tik sandėliams. Dabar jaučiamas danų, norvegų bendrovių susidomėjimas šioje teritorijoje kurti ir gamybos įmones.
Ir prekyba
Be logistikos centro, pagal kelio pavadinimą "E67" vardą gavusiame verslo parke planuojama įrengti lengvųjų ir krovininių automobilių prekybos saloną, servisą, degalinę, maitinimo įstaigų. Kitoje kelio pusėje "Kavaska" turi įsigijusi dar vieną 7 ha ploto sklypą, kur planuoja statyti 20.000-25.000 m2 prekybos patalpas. Kokio tipo prekybos centras tai butų, dar nenuspręsta. Planuojama, kad visas projektas bus išplėtotas per 4-5 metus.
Į pirmąjį projekto plėtros etapą "Kavaska" investuos apie 60 mln. Lt. Investicijos į visą projektą tikslinamos.
Perspektyvus
Valdas Beinoris, korporacijos "Matininkai" Panevėžio skyriaus vadovas, sako, kad ir Panevėžyje atėjo laikas logistikos centrams, verslo parkams. "Naujų sandėlių, tinkamų logistikai pagal dabartinius reikalavimus, tikrai nėra", - pabrėžia jis ir priduria, kad verslo parkui parinkta vieta prie pagrindinio transporto mazgo ir įvažiavimo į miestą - labai patraukli.
Mantas Miseliūnas, UAB "Koba" Investicijų skyriaus vadovas, sako, kad Panevėžys, kaip centras tarp Rygos ir Vilniaus, patogus komercijai, prekybai. "Šiandien dar sunku kalbėti apie logistiką, daug įmonių svarsto, bet dar neapsisprendžia, kur Lietuvoje patogiau plėtoti logistikos centrus", - sako jis.
Comment
-
Parašė simas Rodyti pranešimąBuvo straipsnis sekundiai liktais, kad miesto valdžia ji pasirinko vietoj 100 00
jie liktais buvo vadinami "miesto vartai "
Comment
-
Parašė balabanas Rodyti pranešimązinau bet gi vistiek dabar juk ten tusciau bus ir dar labiau matysis pilka deze
http://www.delfi.lt/news/economy/rea...hp?id=15346479
Parašė simas
Buvo straipsnis sekundiai liktais, kad miesto valdžia ji pasirinko vietoj 100 00
jie liktais buvo vadinami "miesto vartai "دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Andree Rodyti pranešimąNu tas tvarkimasis man labiau panasus i issikraustyma, ar bent jau is Hyper Norfos bandyma virsti i XL, bu ten sienas stato, ciuju mazins parduotuve per puse...
Tiesa pasakius, labai apsidžiaugčiau, kad apskritai Norfos ten neliktųدائما الليتوانيه
Comment
Comment