Kai geras finansavimas, tai greit ir juda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panevėžio projektai
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
Jei pritars Vyriausybė tai sakyčiau visai neblogai būtų tokia piniginė injekcija:
Parašė Po „Ekrano“ bankroto Panevėžiui skiriama per 60 mln. Lthttp://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=11971145
Per artimiausius dvejus metus nutraukus bankrutuojančios kineskopų gamintojos AB „Ekranas“ veiklą Panevėžio miesto ekonominės plėtros tęstinumui užtikrinti ketinama skirti per 60 mln. Lt. Daugiausiai šių lėšų bus skiriama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.
Tai numatyta Ūkio ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijų parengtame priemonių plane, kuriam pirmadienio pasitarime pritarė ministrų kabinetas, posėdyje jį dar turėtų patvirtinti Vyriausybė.
Daugiausiai lėšų – 36 mln. Lt – planuojama skirti Panevėžio miesto pramonės ir logistikos parko įkūrimui. Taip pat ketinama įsteigti VšĮ „Panevėžio mokslo ir technologijų parką“ ir VšĮ „Technologijų demonstravimo centrą“.
Priemonių plane numatyta skirti 2 mln. Lt inžinerinių tinklų įrengimui įstaigoms, priklausančioms nuo bankrutuojančio „Ekrano“ energetinio aprūpinimo infrastruktūros.
Siekiant pritraukti investuotojus į Panevėžį, jiems bus teikiamos finansines paskatos, kai bus investuojama ne mažiau 20 mln. Lt.
Ministerijų parengtame plane numatyta inicijuoti ir remti verslo paramos institucijų projektus, kurie padidintų smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą bei kurtų naujas darbo vietas Panevėžyje ir Panevėžio regione.
Atskirai priemonių plane aptariamas ir darbuotojų atleidimo iš „Ekrano“ pasekmių švelninimo programos įgyvendinimas. Įmonėje dirbo per 4 tūkst. darbuotojų, kurie tapo bedarbiais.
Taip pat specialiame Vyriausybės nutarimo projekte Panevėžio miesto savivaldybė raginama prie šių priemonių įgyvendinimo prisidėti skiriant 400 tūkst. Lt.
Numatytos priemonės turėtų būti įgyvendintos 2007-2009 metais.Visos forumo temos apie Panevėžį:
http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys
Comment
-
Tarptautinis "Via Baltica" magistralės ruožas Lietuvoje sulaukė pirmosios paslaugų verslo investicijos. Panevėžio raj., netoli Šilagalio sankryžos, statomas 3000 kv. m. paslaugų kompleksas. Jame bus viešbutis ( 100 v. ), dvi konferencijų salės ( 300 v. ), restoranas, greito maisto kavinė ir parduotuvė. Į kompleksą numatoma investuoti 10 mln. litų. Atidarymas numatytas šių metų gegužės mėnesį.Paskutinis taisė enigma; 2007.02.10, 20:02.______________
The Division Bell
Comment
-
Atkelsiu visą straipsnį:
Parašė „Via Baltica“ pakelei – milijonaihttp://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=38638
Investicija – dešimt milijonų
Tarptautinės „Via Baltica“ magistralės ruožas Lietuvoje sulaukė pirmosios galingos paslaugų verslo investicijos. Panevėžio rajone, netoli Šilagalio sankryžos, sparčiai dygsta didelis paslaugų kompleksas. Pirmieji magistralės privalumus šalyje įvertino Panevėžio verslininkai. Šalia antros pagal svarbą šalyje Šilagalio sankryžos jau trys mėnesiai vyksta intensyvūs darbai. Čia bendrovė „Statybų trikampis“ įpusėjo didelio paslaugų komplekso statybas. Statybų užsakovas – Panevėžio bendrovė „Trukstalis“, besiverčianti prekyba metalais ir nekilnojamuoju turtu.
Statybų užsakovas – Panevėžio bendrovė „Trukstalis“, besiverčianti prekyba metalais ir nekilnojamuoju turtu.
„Statome paslaugų kompleksą, kuriame bus viešbutis, dvi konferencijų salės, restoranas, greito maisto kavinė ir parduotuvė, – „Verslo vartams“ teigė bendrovės savininkas Romas Lukošius. – Tokia investicija yra ne tik pirmoji tokio pobūdžio Panevėžio rajone, bet ir pirmoji prie „Via Balticos“.
Trijų tūkstančių kvadratinių metrų paslaugų komplekse restoranas vienu metu galės pamaitinti 300 klientų, viešbutyje galės nakvoti 100, o dviejose konferencijų salėse susitikti 300 žmonių.
Prieš pasiryždamas investuoti 10 milijonų litų R.Lukošius atliko tokių paslaugų poreikio ir verslo perspektyvos analizę.
„Ši paslaugų niša prie „Via Balticos“ yra tuščia ne tik Panevėžio rajone, bet ir visoje šalyje. Kai tokia situacija – pirmasis investavęs laimi daugiausia, – įsitikinęs R.Lukošius. – Kitos tokios strategiškai patogios vietos investicijai prie „Via Balticos“ sunkiai rasi, nes paslaugų kompleksas kyla prie antros pagal svarbą Lietuvoje sankryžos. Su ja varžytis galėtų nebent magistralės sankryža ties Kaunu“.
Pirmasis „Via Balticos“ paslaugų kompleksas pradės veikti gegužės mėnesį.
Žemės supirktos
Stambusis ir vidutinis kapitalas pinigus į patrauklias pakeles Panevėžio rajone pradėjo investuoti prieš trejus metus ir ypač suaktyvėjo, kai šalies Vyriausybėje atvirai buvo pradėta svarstyti apie logistikos centro steigimą prie „Via Balticos“ šalia Panevėžio.
Labiausiai investuotojus tuo metu ir dabar domina „Via Balticos“ ruožas nuo Šilagalio iki magistralės viaduko ties Berniūnais. 2004-2005 metais beveik 90 proc. norinčiųjų investuoti Panevėžio priemiestyje pageidavo būtent tos vietos.
Žemes į abi puses nuo Šilagalio viaduko masiškai ėmė supirkti pramonininkai ir verslininkai. Po sovietmečio dykynėmis paverstos žemės ūkio paskirties žemės per 2005 metus tapo verslininkų apetitą žadinančių masalu.
Per dvejus metus, nuo 2004-ųjų iki 2006-ųjų pabaigos, žemės vertė šiame „Via Balticos“ ruože pabrango iki 50 kartų – nuo 100 iki 5000 litų už arą. Dabar vidutinė kaina šioje vietoje – 2700 litų už arą.
Šio patrauklaus nekilnojamojo turto pyrago dar likę, bet žemės savininkai taip persistengia vertindami sklypą, kad lošteli net ir prie sostinės kainų įpratę potencialūs investuotojai.
Tiesa, buvę ir esami ūkininkai šioje vietoje valdo jau mažesnę dalį sklypų. „Verslo vartų“ žiniomis, žemės statybų bumas šioje vietoje gali prasidėti 2008 metais – dabar keičiama žemės paskirtis iš ūkinės į komercinę ir rengiami detalieji planai.
Darius SKIRKEVIČIUS
A.Repšio nuotr. 10 milijonų litų vertės paslaugų kompleksas ties Šilagalio sankryža bus pastatytas šių metų gegužę.Visos forumo temos apie Panevėžį:
http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys
Comment
-
gerb. kesioks, prašome nesibaiminti ir kelti viską ką turiVisos forumo temos apie Panevėžį:
http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys
Comment
Comment