Važiuojant dviračiu taku nuo Kalnapilio link parko pro tilto apačia, nėra posūkio į kairę reikia dar pavažiuoti 100 metru, o tada pasukti nauja trasa i kaire, kuri yra gan sukimuisi nepatogi. Tai vat ir klausimas kodel nepadare tako iš parko sukti i dešine prie tilto link Kalnapilio.?
Griztu prie tos temos....
Naujas apsvietimas...
Va cia jau prasideda idomybes, kodel karej pusej nenukirto kampa??? kai net medziu nera...
Va apie sita posuki ir snekejau, kad nera posukio i desine link Kalnapilio...
Tiesiai vaziuosi suoliuku nelabai rasi...
na pakrantes kazkiek patvarkytos, kaip ir nebera tu bruzgynu....
Dar kai kur ir labai seni zibintai (neaisku ar veikia)...
Parko pažyba, atrestauruotas pesciuju tiltas, kuris dar nakti graziai apsviestas.
nu ka lauksim, kada visa parka išgražins iki 2021m.
Panevėžio įmonė dar šiais metais pradeda naujo gamyklos priestato statybą – investicijos viršys 10 mln. Eur.
„Prie esamo gamybinio cecho bus statomas 3.400 kv. m. ploto priestatas, jame sumontuotos poliuretano izoterminių plokščių liejimo ir skardos paruošimo linijos. Tikimės, kad maždaug po metų priestate gamyba jau veiks“, – planuoja p. Petrauskas.
Panevėžio įmonė dar šiais metais pradeda naujo gamyklos priestato statybą – investicijos viršys 10 mln. Eur.
„Prie esamo gamybinio cecho bus statomas 3.400 kv. m. ploto priestatas, jame sumontuotos poliuretano izoterminių plokščių liejimo ir skardos paruošimo linijos. Tikimės, kad maždaug po metų priestate gamyba jau veiks“, – planuoja p. Petrauskas.
Manau apie šitą (kitoje vietoje), nuorodoje prisegti PP pasiūlymai, AR. Plotas ~ 3.4 tūkst. kv.m:
Informacija apie visuomenei svarbaus statinio projektavimą
2016.07.05
Informuojame, kad pradedamas rengti Gamybos ir pramonės paskirties pastato Pramonės g. 7, Panevėžyje, rekonstravimo projektas.
Projektuojamo statinio statybvietės adresas – Pramonės g. 7, Panevėžys.
Statinio numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis – gamybos ir pramonės paskirties.
Projektuotojas – AB „Panevėžio statybos trestas“, įmonės kodas 147732969, P. Puzino g. 1, Panevėžys.
Projekto vadovas – Ruslan Timofejev, kvalifikacijos atestatas Nr. 25744, mob. tel.: 8 615 43972, el. p. ruslanas@pst.lt.
Statytojas – UAB „Schmitz Cargobull Baltic“, įmonės kodas 147290255, Pramonės g. 7, Panevėžys, tel.: (8 45) 50 36 00. Generalinis direktorius – Raimundas Petrauskas.
Su projektiniais pasiūlymais galima susipažinti P. Puzino g. 1 1-12 kab., Panevėžyje. Pirmadieniais - penktadieniais nuo 7.30 iki 17.00 val., tel.: (8 45) 50 55 10.
Pasiūlymų ir pastabų dėl projektinių pasiūlymų sprendinių teikimo tvarka: pasiūlymus projektuotojui dėl projekto galima pateikti raštu, siunčiant laišką nurodytu adresu: AB „Panevėžio statybos trestas“, P. Puzino g. 1, Panevėžys, bei elektroniniu paštu: ruslanas@pst.lt. Visuomenės atstovai, teikdami projektuotojui pasiūlymus, privalo nurodyti savo vardą ir pavardę (įmonės pavadinimą), adresą ir kitus ryšio duomenis, pasiūlymo teikimo datą, informaciją ir aplinkybes, kuo grindžiamas pasiūlymas. Pasiūlymus teikti iki 2016-07-14.
Viešas susirinkimas numatomas 2016 07 14 17:00 val. Panevėžio miesto savivaldybės priimamajame, Laisvės a. 20, Panevėžyje.
Va apie sita posuki ir snekejau, kad nera posukio i desine link Kalnapilio... Atvaizdas
Tai dar ir ištisine linija atžymėta, kad kirsti negalima
Beje, nesimato jokio žymėjimo, ten bendras pėsčiųjų-dviračių takas ar kaip? Kur ten pėstiesiems vaikščioti, tais 5cm už ištisinės linijos kraštelyje? Darosi panašu, kad eilinį kartą padarė bileką.
Tai dar ir ištisine linija atžymėta, kad kirsti negalima
Beje, nesimato jokio žymėjimo, ten bendras pėsčiųjų-dviračių takas ar kaip? Kur ten pėstiesiems vaikščioti, tais 5cm už ištisinės linijos kraštelyje? Darosi panašu, kad eilinį kartą padarė bileką.
Na taip bendras ten gaunasi pėsčiųjų-dviračių takas. Šiaip tikrai galiu pasakyti, kad bileką padarė, nėra labai jau patogu kai eini taku, ir reikia saugotis dar dviratininkų, o ten jų buna nemažai, neduok Diev pakeisi ėjimo krypti ir neatsisuksi atgal, tai gali buti pervažiuotas dviratininko. Pati danga tikrai yra gera tiek riedučiams, tiek su riedlente ar riedžiu važinėtis.
Tai dar ir ištisine linija atžymėta, kad kirsti negalima
Beje, nesimato jokio žymėjimo, ten bendras pėsčiųjų-dviračių takas ar kaip? Kur ten pėstiesiems vaikščioti, tais 5cm už ištisinės linijos kraštelyje? Darosi panašu, kad eilinį kartą padarė bileką.
Pritariu ištisinės linijos galėjo nebraižyti. Pastebėjęs Švedijoje, kad ištisinė ir kryptys nurodytos tik ten, kur didelis srautas arba posūkis.
Dėl pėsčiųjų saugumo, tai patartina tokiuose mišriuose takuose elgtis kaip ir keliuose kur važiuoja automobiliai, pėstiesiems eiti ta puse, kurioje dviračiai važiuoja prieš tave. Tada pėstysis mato priešpriešais atvažiuojančius ir gali nesijaudinti dėl iš galo atvažiuojančių.
O kažin tokius takus "priduoda" kokiom tarnyboms? Galiojantis tas žymėjimas nelaimės-avarijos atveju?
Ta prasme būna juk aikštelėse, prekybcentriuose perėjų, geltonų linijų su teptuku pripieštų, ženklų kurių "galiojimas" abejotinas.
Panevėžyje atidarytas naujas policijos komisariatas, tačiau pareigūnai jame darbuosis tik laikinai
Naujasis komisariatas atidarytas 100-uoju numeriu pažymėtame Senamiesčio gatvės pastate. Anksčiau čia buvo įsikūrę įmonės „Lietuvos dujos“ specialistai. Į šį pastatą perkelti A.Smetonos, Molainių ir Beržų gatvėse buvusių komisariatų darbuotojai bei dalis pareigūnų iš komisariato Tulpių gatvėje.
Planuojama per keletą metų greta Beržų gatvėje esančio senojo komisariato, kuriame dabar liko tik Kelių policijos tarnyba, pastatyti visiškai naują ir modernų pastatą, kuriame tilptų viso miesto policija. Taigi, Panevėžio policijos ateityje laukia dar vienas persikraustymo periodas.
Žinomo menininko Stasio Eidrigevičiaus menų centrui įkurti Panevėžio Savivaldybė nusižiūrėjo kino centrą „Garsas“. Tačiau miesto Tarybos narių nuomonės išsiskyrė komitetuose pradėjus svarstyti, ar Savivaldybei verta įsipareigoti prisidėti prie pastato apšiltinimo ir šildymo sistemos modernizavimo projekto pirkimo.
Pavaikščiojau J.Tilvyčio gatvėj ištiesų mane taip pat šokiravo gatvės rekonstrukcija. Gatvė smarkiai susiaurino, šaligatvius smarkiai praplatino, nors ten ir mažai vaikštančių, o salelės padarytos dar labiau suintrigavo....
Nauji šaligatviai šokiravo
Rekonstruojamos J. Tilvyčio gatvės gyventojai neseniai skundėsi nepatogumais, kuriuos patiria dėl užsitęsusių remonto darbų, o dabar griebiasi už galvų dėl naujų šaligatvių. Kuo stebisi ir piktinasi žmonės?
J. Tilvyčio gatvėje tebestūkso suverstas kalnas skaldos. Žmonės baiminasi, kad asfaltbetonio, akmenų ir grunto kalnai palijus virs klampyne.
Comment