Galejo i tą Panevežio industrinį parką ir kokia geležinkelio atšaką suprojektuot...juk visai šalia geležinkelio pagal planą...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panevėžio LEZ
Collapse
X
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąGalejo i tą Panevežio industrinį parką ir kokia geležinkelio atšaką suprojektuot...juk visai šalia geležinkelio pagal planą...Visos forumo temos apie Panevėžį:
http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys
Comment
-
Panevėžys gali likti be pramonės ir logistikos parko
Gintautas Subačius, "Panevėžio balsas"
2007 balandžio mėn. 5 d. 00:01 Nusiųsti
Informuokite redaktorius apie įžeidžiančius
komentarus ir klaidas
Skaityti komentarus (4)
Versija spausdinimui
R.Vanago nuotr.
Miesto valdžios puoselėtas ir strateginiais planais numatytas Pramonės ir logistikos parko steigimas gali taip ir likti tik popieriuje. Mat prie Panevėžio aplinkkelio ir kelio Panevėžys - Upytė - Krekenava - Kėdainiai jau pradėta vieno naujo logistikos centro statyba. „Panevėžio balsas“ išsiaiškino, kad ten, Vaišvilčių kaime, „Iki“ prekybos centrų tinklo savininkė uždaroji akcinė bendrovė „Palink“ ruošiasi pastatyti sandėlius, kurių bendras plotas sieks apie 50 tūkstančių kvadratinių metrų. Prie aplinkkelio pradėjus veikti vienam logistikos centrui, kito steigimas gali netekti prasmės.
Aplenkė miestą
Reklama
Miesto mero Vito Matuzo pažadams, kad kai tik šalia J.Janonio gatvės ir miesto aplinkkelio bus įkurtas Panevėžio miesto pramonės ir logistikos parkas, jame bus įdarbinta du tūkstančiai vyresnio amžiaus darbo negalinčių surasti panevėžiečių, ypač buvusių „Ekrano“ darbuotojų, iškilo rimta grėsmė. Vienam tokiam centrui jau kylant šalia aplinkkelio, antrajam atsirasti gali nebebūti jokio poreikio.
Tai reiškia, kad ir miesto investicijos gali būti išmestos vėjais. Pagal Savivaldybės planus, iš savininkų jau išpirkta žemė, iš Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto numatyta į Panevėžio miesto pramonės ir logistikos parko steigimą investuoti 36 milijonus litų.
Patogi padėtis
Rajono vyriausiasis architektas Saulius Glinskis vakar PB patvirtino, kad UAB „Palink“ išduotas leidimas prie Panevėžio aplinkkelio pirmuoju etapu kol kas statyti 12 tūkstančių kvadratinių metrų ploto sandėlius. Antrajame etape numatoma pastatyti dar 35 tūkstančių kvadratinių metrų ploto sandėlius.
Bendrovės statomą logistikos centrą nuo Savivaldybės planuotojo teskirtų maždaug 5 kilometrai, tad Vaišvilčių kaime vykdomos statybos iš tiesų gali pakišti koją Panevėžio valdžios sumanymams. Juolab kad statybų tempai rodo, jog objektas strategiškai patogioje vietoje bus pastatytas gana greitai.
Tačiau UAB „Palink“ komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila dienraštį patikino, kad nemanantis, jog jų bendrovė taps konkurente Panevėžiui - esą statomas centras daugiau tarnaus „Iki“ prekybos centrų tinklo poreikiams tenkinti. Panevėžys tam pasirinktas dėl geografinės padėties, nes tinklas dirba ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos rinkoje. Anot T.Vaišvilos, kol kas vyksta projektų, leidimų derinimo darbai, teritorija melioruojama. Į pirmajame etape numatomus įrengti 12 tūkstančių kvadratinių metrų ploto šviežių daržovių sandėlius ketinama investuoti 39 milijonus litų. Vėliau bus statomi sandėliai bakalėjos prekėms.
T.Vaišvilos duomenimis, pirmasis statybų etapas turėtų būti baigtas dar šių metų pabaigoj. Sandėliuose bendrovė sumontuos modernią jų aptarnavimo įrangą, sukurs 170 darbo vietų.
Pinigų dar nėra
Miesto mero patarėjas investicijų klausimais Tadas Jagminas PB pripažino, kad atsakymo į klausimą, kada bus skirti pinigai Panevėžio miesto pramonės ir logistikos centrui steigti, atsakymo kol kas nežino niekas. Tačiau sakė, jog pagal miesto strateginį planą centras turėtų atsirasti jau 2008 metais.
T.Jagminas taip pat pakartojo, kad į Lietuvą ateina naujos struktūrinių fondų lėšos ir net pagal Vyriausybės programą Panevėžiui yra numatyti 36 milijonai litų. Už juos 47 hektarų plote Pažalvaičių kadastrinėje vietovėje (tarp Panevėžio aplinkkelio, geležinkelio ir J.Janonio gatvės) bus įrengta infrastruktūra, paklotos komunikacijos, nutiesti vidaus keliai.
Anot mero patarėjo, vasarą jau bus skelbiamas konkursas rangovams parinkti, rudenį bus pradėti darbai, o paskui už juos bus mokama iš gautos paramos.
Lygiuojasi į uostamiestį
Pasiteiravus, ar kojos nepakiš jau pradėtas statyti „Palink“ bendrovės logistikos centras, T.Jagminas sakė, kad su šios įmonės vadovais ne kartą buvo kalbėtasi. Todėl mero patarėjas buvo įsitikinęs, kad miestas tikrai neliks prie suskilusios geldos - juk „Iki“ prekybos centrų tinklas logistikos centrą stato savo reikmėms.
Be to, T.Jagmino žiniomis, miesto pramonės ir logistikos parku jau domisi ne tik verslą norinčios perkelti miesto ir šalies įmonės, bet ir užsienio investuotojai. „Paprastai detaliesiems planams parengti, infrastruktūrai įrengti prireikia dvejų trejų metų, - tvirtino T.Jagminas. - Potencialūs investuotojai visų pirma sutaupo daug laiko, todėl tokie pramonės parkai yra patrauklūs. Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje dėl žemės sklypų vyksta konkursai, ir ne visi norintys ten įsikuria.“
Comment
-
Jo. Sie "IKI" sandeliai anksciau ar veliau butu pastatyti, nes as klausiau IKI atstovu. Pasirinktas Panevezio regionas del palankios geografines padeties: pietus- Kaunas , pietryciai - Vilnius, vakarai - Klaipeda, Siauliai, centras - Panevezys, siaure - Ryga. Tiesiog tobula vieta. o Logistikos cetras, kuris bus J.Janonio gatveje, tikrai nebus konkurentas pastarajam. Ju tikslai visiskai skirtingi...دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąJo. Sie "IKI" sandeliai anksciau ar veliau butu pastatyti, nes as klausiau IKI atstovu. Pasirinktas Panevezio regionas del palankios geografines padeties: pietus- Kaunas , pietryciai - Vilnius, vakarai - Klaipeda, Siauliai, centras - Panevezys, siaure - Ryga. Tiesiog tobula vieta. o Logistikos cetras, kuris bus J.Janonio gatveje, tikrai nebus konkurentas pastarajam. Ju tikslai visiskai skirtingi...
Comment
-
Parašė Stendalis Rodyti pranešimąNesutinku is esmes, tarkim Kedainiu ar Siauliu lokacija daug palankesne geografiniu poziuriu negu Panevezio. Panevezys, sutikit, rytinis taskas, jokiu budu ne centrinis. Tad sis argumentas netinka, cia zaidziama mazesniais mokesciais (zemes ir t.p.).
Siauliai-85km
Kaunas-100km
Vilnius-136km
Ryga-150km
Ar gali buti patogesne padetis, be to, ten kertasi svarbiausi Lietuvos keliai...دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Stendalis Rodyti pranešimąNesutinku is esmes, tarkim Kedainiu ar Siauliu lokacija daug palankesne geografiniu poziuriu negu Panevezio. Panevezys, sutikit, rytinis taskas, jokiu budu ne centrinis. Tad sis argumentas netinka, cia zaidziama mazesniais mokesciais (zemes ir t.p.).
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąPrasom: Panevezys-5km
Siauliai-85km
Kaunas-100km
Vilnius-136km
Ryga-150km
Ar gali buti patogesne padetis, be to, ten kertasi svarbiausi Lietuvos keliai...
Tarkime miestuose yra tokia populiacija (tūkst.)
Vilnius 542
Kaunas 360
Klaipėda 186
Šiauliai 128
Panevėžys 115
Ryga 750
Bendrą santykinį koeficientą apskaičiuosime susumuodami kiekvieno miesto santykinį koef., t.y. padaugindami atstumą iki miesto iš jo populiacijos.
Atstumai gauti iš http://www.lra.lt/lt.php/atstumai/526
Taigi jei centru parenkame Panevėžį (neskaičiuoju tų 5km) gauname:
Vilnius 135 * 542 = 73170
Kaunas 105 * 360 = 37800
Klaipėda 236 * 186 = 43896
Šiauliai 78 * 128 = 9984
Panevėžys 0 * 115 = 0
Ryga 150 * 750 = 112500
SUMA -- 277350
Jei centras būtų Šiauliai tuomet gautume:
Vilnius 212 * 542 = 114904
Kaunas 145 * 360 = 52200
Klaipėda 157 * 186 = 29202
Šiauliai 0 * 128 = 0
Panevėžys 78 * 115 = 8970
Ryga 128 * 750 = 96000
SUMA -- 301276
Taigi matome, kad Šiaulių koeficientas už Panevėžio didesnis 8,6% kas reiškia ir didesnius kaštus (laiko, degalų, nusidėvėjimo...)
Į šiį apytikslį skaičiavimą įtraukti tik didieji Lietuvos miestai, o įtraukus ir mažesniuosius Panevėžio pranašumas išryškėtų dar labiau, nes gyventojai labiau susikoncentravę centrinėje-rytinėje Lietuvos dalyje.
Renkantis vietą yra ir kitų kriterijų - kelių infrastruktūros išvystymas, personalo sudarymas ir pan. Pvz žiemą valant kelius aukštesnis prioritetas teikiamas automagistralėms Vilnius-Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys ir keliui VIA Baltica. Taigi čia sumažėja rizikos laipsnis, taip pat leistinas didesnis greitis (ateityje numatoma VIA BALTICA padaryti automagistrle), tad mažesnės ir laiko sąnaudos.
Čia išdėsčiau savo samprotavimus apie autotransporto logistiką. Jei kalbėtume apie geležinkelių ar oro transporto logistiką manau Šiauliai už Panevėžį būtų žymiai pranašesni.
Jei pastebėjote kokių klaidų ar šiaip kitaip mąstote - argumentuokite, visada įdomu padiskutuoti
Visiems linksmų Velykų!Visos forumo temos apie Panevėžį:
http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys
Comment
-
Geros naujienos apie pramonės ir logistikos parką!
http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...35&ItemID=5080
Panevėžio pramonės ir logistikos parkas, kaip atvira intermodalinio transporto ir integruotos gamybos struktūra, gali būti apibūdintas kaip fizinė ir organizacinė platforma, kurioje kurtųsi :
- gamybinės įmonės (> 50 proc.);
- transporto įmonės;
- paslaugas teikiančios įmonės.
Artimiausias projekto tikslas:
- parengti reikiamus techninius projektus inžinerinės ir kelių infrastruktūros kūrimui planuojamo Panevėžio pramonės ir logistikos parko teritorijai.
Tolimesni projekto tikslai :
- įkurti Panevėžio pramonės ir logistikos parką su visa jam būtina infrastruktūra;
- pritraukti investuotojus (įsikurtų 5-7 naujos gamybinės įmonės, tikimasi sukurti apie 2000 naujų darbo vietų)
2005 m. atlikus galimybių studiją ir išanalizavus alternatyvas nustatyta, kad Panevėžio pramonės ir logistikos centrą optimaliausia įkurti Pažalvaičių kadastrinėje vietovėje, t.y. planuojama įkurti vakarinėje miesto dalyje, tarp J.Janonio gatvės, geležinkelio linijos ir Via Baltica aplinkkelio.
Planuojama, kad būsimas Panevėžio pramonės ir logistikos parkas užims daugiau nei 47 ha plotą. 41 ha iš privačių savininkų įsigijo Panevėžio miesto savivaldybė, taip pat numatomas perimti laisvos valstybinės žemės 6 ha sklypas. Numatoma plėtros galimybė iki 20 ha.
Šalia šios teritorijos privatūs investuotojai jau prieš 2 metus yra įsigiję 11 ha sklypą, siekdami bendradarbiauti vystant logistikos paslaugas. Tuo būdu būtų suformuota 58 ha parko teritorija.
47 ha Pramonės ir logistikos parko detalusis planas patvirtintas Panevėžio miesto savivaldybės taryboje 2007m.vasario mėn. Šiuo metu rengiami ir derinami techniniai projektai.
Panevėžio logistikos centro įkūrimo projektas yra pažymėtas Ilgalaikės iki 2025 metų Lietuvos transporto sistemos plėtros strategijoje. Lietuvos Respublikos seimo 2007 m. birželio 26 d. nutarimu Nr. X-1225 „Dėl šalies ūkio konkurencingumo sėkmės rodiklių bei žinių ir inovacijų infrastruktūros valstybei svarbių ekonominių projektų patvirtinimo“ patvirtintas žinių ir inovacijų infrastruktūros valstybei svarbių ekonominių projektų sąrašas:
Pramoninių parkų (Šiauliuose, Kėdainiuose, Visagine, Marijampolėje, Panevėžyje, Alytuje, Naujojoje Akmenėje ir kitur) įrengimas ir laisvų ekonominių zonų (Kaune ir Klaipėdoje) plėtra.
Plėtojant pramonines zonas Lietuvoje, 2006m. įgyvendintas PHARE finansuotas projektas- Parama plyno lauko investicijų skatinimui Lietuvoje.
Konsorciumas, kurį sudarė: ECORYS Netherlands BV (Olandija), Business Mobility International (Belgija), VšĮ Viešosios politikos ir vadybos institutas ir UAB Lietuvos statybų projektavimo institutas nuo 2004 m. lapkričio mėn. vykdė 2 metus trukusį PHARE programos finansuojamą projektą „Parama plyno lauko investicijų skatinimui Lietuvoje“.
Pagrindiniai projekto tikslai - paruošti plyno lauko investicijų skatinimo metodiką bei parengti visą reikalingą dokumentaciją keturiems plyno lauko sklypų plėtros projektams Lietuvoje, kurie po to galėtų būti finansuojami ES struktūrinių fondų lėšomis.
Panevėžio pramonės ir logistikos centro įkūrimui parinktas sklypas buvo atrinktas iš 18 savivaldybių siūlytų 27 sklypų, kaip vienas iš keturių plyno lauko sklypų plėtros pilotinių projektų.
Projekto rezultatas - parengta reikalinga dokumentacija (galimybių studija, detalusis sklypo planas, strateginis poveikio aplinkai vertinimas, projekto paraiška ES struktūriniams fondams).
Gavus nacionalinę paramą pagal specialiąją investicijų skatinimo programą, šiuo metu vykdomas projektas „Panevėžio pramonės parko infrastruktūros įrengimas“ I-asis etapas.
Bendra projekto vertė: 36,0 mln. Lt (investicijų poreikis bazinei infrastruktūrai)
I etapas- „Infrastruktūros techninių dokumentų
parengimas“ - 500,0 tūkst.Lt
suteikta parama – 80 proc.
Savivaldybės indėlis- 20 proc.
Projektas bus užbaigtas - 2007 m. gruodžio mėn.
Numatoma, kad vandentiekio tinklų, buitinių nuotekų tinklų ir lietaus nuotėkų tinklų įrengimas, elektros tiekimo užtikrinimas su 3 transformatorinėmis pastotėmis, elektros oro linijos iškėlimas, esančio griovio nukanalizavimas bei susisiekimo komunikacijų įrengimas kainuotų apie- 36 mln.Lt.Visos forumo temos apie Panevėžį:
http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys
Comment
-
Panevėžio logistikos centras tampa utopija
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=15792955
Gintautas Subačius, "Panevėžio balsas"
2008 sausio mėn. 30 d. 00:01
Miesto vadovų ir Savivaldybės valdininkų bene ketverius metus į miesto plėtros ir strateginį planus įtrauktas žadėtasis Panevėžio pramonės ir logistikos parkas tebelieka popieriuje. Iki šiol J.Janonio gatvės ir vakarinio Panevėžio aplinkkelio kampe sugebėta iš savininkų išpirkti daugiau kaip 40 hektarų žemės, sumokėta per 4 milijonus litų, parengtas techninis projektas.
Šių metų biudžete parkui, kuriame meras Vitas Matuzas buvo žadėjęs įdarbinti bankrutavusios „Ekrano“ bendrovės darbininkus, steigti numatyta vos 300 tūkstančių litų vėlgi techniniam projektui rengti.
Tuo metu be pažadų ir audringų kalbų šalia Upytės kelio ir Panevėžio aplinkkelio sankirtos plėtojamas UAB „Palink“, valdančios „IKI“ prekybos tinklą, logistikos centras dar šį vasarį planuoja švęsti įkurtuves. Ten numatoma pastatyti 45 tūkstančių kvadratinių metrų sandėlius.
Pinigai tik projektui
Šių metų Panevėžio miesto biudžeto projekte pramonės ir logistikos parko statybai lėšų neskirta. Jame nurodoma, kad jau turėjusiam būti parengtam techniniam projektui numatyta 300 tūkstančių litų.
Miesto savivaldybės Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Saulius Matulis sakė neturintis informacijos apie pramonės ir logistikos parko steigimo ar statybų eigą, tačiau manantis, kad objekto techninė dokumentacija jau parengta.
Vyriausiojo miesto architekto tikinimu, labiausiai su parko steigimu susijęs Miesto ūkio skyriaus Kapitalinės statybos poskyrio vyriausiasis techninės priežiūros inžinierius Mykolas Buzys. Pastarasis akcentavo, esą pinigai numatyti privažiavimų ir inžinerinių tinklų prie steigiamo parko infrastruktūros techniniam projektui.
Statybų pradžios nematyti
M.Buzys, paklaustas, kada pramonės ir logistikos parko statyba pajudės iš mirties taško, atsakė: „Kai bus skirtas finansavimas“. Anot jo, Vyriausybė jau paskirstė pinigus, „sudėliojo į lentynėles“, belieka laukti ministerijų sprendimo ir kvietimo teikti paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti.
Galiausiai kaip, kas ir kada bus daroma, M.Buzys patarė teirautis Investicijų skyriuje, jis esąs žemės vaikas, ir visi jo poelgiai priklausys nuo kitų veiksmų.
Investicijų skyriaus vedėja Diana Žižiūnienė išdrožė, kad Panevėžio pramonės ir logistikos parko steigimo dokumentai tebėra rengiami. Anot jos, parko techninis projektas paruoštas, o dabar lėšos numatytos jo prieigų techniniam projektui parengti.
Skyriaus vedėjos tikinimu, procesas nestovi vietoje ir projektas bus vykdomas, nes jis paskelbtas vienu iš septynių valstybinės reikšmės objektų. Kada žadėtosios statybos vis dėlto galėtų prasidėti, D.Žižiūnienė nekomentavo.
Įkurtuvės jau greitai
Kad privatus kapitalas geriau dirba nei valstybinis, puikiai patvirtina bendrovės „Palink“ pavyzdys. Be jokių planų, pažadų, įsipareigojimų baigiamas pernai pradėto Upytės kelio ir Panevėžio aplinkkelio sankirtoje logistikos centro statybų pirmasis etapas.
Bendrovės komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila „Panevėžio balsą“ patikino, kad baigiamas įrengti 12 tūkstančių kvadratinių metrų ploto šviežių prekių sandėlis, turėsiantis pradėti veikti šių metų vasarį. Į projektą jau investuota 40 milijonų litų.
Naujajame objekte bus įdarbinta apie 200 žmonių. T.Vaišvila akcentavo: „IKI“ prekybos tinklą valdančiai bendrovei „Palink“, plėtojančiai verslą Lietuvoje ir Latvijoje, Panevėžys pasirodė esantis strategiškai labai patogioje vietoje, numatoma, kad čia statomas logistikos centras plotu lenks 30 tūkstančių kvadratinių metrų ploto turinčius centrinius įmonės sandėlius Vilniuje.
Centras plėsis
Komunikacijos direktorius atkreipė dėmesį, kad vasarį pradėsiantis veikti sandėlis nebus vienintelis numatomame logistikos centre. Anot jo, per antrąjį etapą ketinama pastatyti 25 tūkstančių kvadratinių metrų ploto bakalėjos sandėlį. Jis, jeigu viskas klostysis taip, kaip numatyta, turėtų būti baigtas šių metų pabaigoje.
Trečiajame etape planuojama 8 tūkstančiais kvadratinių metrų praplėsti dabar statomą šviežių prekių sandėlį. T.Vaišvilos tvirtinimu, bendrovės „Palink“ sandėliai bus aprūpinti moderniausia įranga, todėl įgyvendinus projektą prireiks dar ne vieno šimto darbuotojų.
Pašnekovas akcentavo, esą bendrovė savo veiklos su Panevėžio pramonės ir logistikos parku nesieja, nes vargu ar jis atitiktų įmonės poreikius, steigiamas logistikos centras tenkins tik „Palink“ bendrovės poreikius.
Comment
-
Perskaičius šį straipsnį, susidarė įspūdis, kad autorius pernelyg tirština spalvas ir dramatizuoja. Panašu, kad projektas vystomas, išpirkta žemės šiek tiek (matyt čia ir bus sunkiausias punktas visame šiame projekte, žemės savininkų norams ne taip lengva ir įtikti), o ir finansavimą gauti yra realių galimybių:Anot jo, Vyriausybė jau paskirstė pinigus, „sudėliojo į lentynėles“, belieka laukti ministerijų sprendimo ir kvietimo teikti paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti.
Comment
-
Panevėžio savivaldybė pasirengusi pramonės ir logistikos parko kūrimo
darbams
2008 metais Panevėžio miesto savivaldybė pasirengusi pradėti antrąjį
Panevėžio pramonės ir logistikos parko kūrimo etapą. Tai konstatuojama
Viešosios politikos ir vadybos instituto atliktoje pramonės parkų
plėtros galimybių įvertinimo studijoje, analizavusioje šalies
savivaldybių parengtumą įgyvendinti tokio pobūdžio projektus.
„Antrasis projekto etapas apims parko infrastruktūros kūrimo darbus –
tada investuotojams jau galėsime pasiūlyti plyno lauko investicijoms
parengtus sklypus“, - sako Panevėžio miesto meras Vitas Matuzas.
Įkurti Panevėžio industrinį parką ir logistikos centrą numatyta
Panevėžio miesto plėtros 2004-2013 metų strateginiame plane.
Įgyvendindama šį uždavinį 2005 metais Savivaldybė užsakė galimybių
studiją. Ši parodė, kad investicijoms tinkamiausia teritorija – 47 ha
žemės plotas vakarinėje miesto dalyje, tarp „Via Baltica“ aplinkkelio,
J.Janonio gatvės ir geležinkelio linijos. Didžiąją dalį reikiamos žemės
Savivaldybė įsigijo iš privačių savininkų.
2006 metais PHARE programa finansavo projektą „Parama plyno lauko
investicijų skatinimui Lietuvoje“. ECORYS Nederland BV (Olandija),
Business Mobility International (Belgija) konsorciumas Panevėžio
pramonės ir logistikos parko įkūrimui parinktą sklypą atrinko iš 18
savivaldybių siūlytų 27 sklypų kaip vieną iš keturių šalyje
patraukliausių plyno lauko investicijoms projektų. Savivaldybei parengta
dokumentacija (galimybių studija, detalusis sklypo planas, strateginis
poveikio aplinkai vertinimas, projekto paraiška ES struktūriniams
fondams).
2007 metų birželį Seimo nutarimu Panevėžio pramonės parkas įtrauktas į
valstybei svarbių ekonominių projektų sąrašą.
Gavus Ūkio ministerijos finansinę paramą, 2007 metais parengtas pramonės
ir logistikos parko techninis projektas.
2007 m. gruodį Vyriausybė patvirtino 2008-2013 metų investicijų
skatinimo programą. Vienas jos uždavinių – skirti ES lėšų 7 pramonės
parkams plėtoti (tarp jų ir Panevėžio).
„Šiuo metu organizuojamas konkursas infrastruktūros darbams atlikti.
Preliminariais duomenimis, parengtam techniniam projektui įgyvendinti
(viešajai infrastruktūrai - keliams, komunikacijoms, inžineriniams
tinklams išvystyti) reikėtų 36 mln. Lt. Specialistų vertinimu, Panevėžio
pramonės ir logistikos parkas galės specializuotis tiek aukštųjų ar
žemųjų technologijų pramonės, tiek žinioms intensyvių paslaugų veiklose.
Pirmųjų investuotojų tikimės sulaukti jau šį rudenį“, - teigia mero
patarėjas ekonomikai ir investicijoms Tadas Jagminas.
Asta Sarapienė
Vyr. ryšių su visuomene specialistė
Comment
Comment