Parašė enigma
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauja Panevėžio autobusų stotis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė panevezynys; 2011.11.02, 09:45.Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.
Comment
-
Parašė panevezynysPamaciau,kad visus Panevezio projektus kisate i ta pati puslapi,todel sukuriau nauja tema apie nauja Panevezio autobusu stoti.Ja rasite http://www.miestai.net/forumas/showt...030#post596030
Comment
-
Parašė Monteq Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Andree Rodyti pranešimąLaikrasti straipsnis buvo, trys pensininkai is kaimu apklausti, aisku jie nepatenkinti kai 50metu toj vietoj viskas buvo, jaunu niekas neklausia..
Mąstymas į vienus vartus.______________
The Division Bell
Comment
-
Parašė enigma Rodyti pranešimąBūtent, akcentuojamos tik senų ir pagyvenusių žmonių, nuomonės.
Mąstymas į vienus vartus.
Comment
-
Nebūtina jos kelti. Tiesiog dabartinis pastatas ir teritorija - tragiški. Mano nuomone, buvusi valdžia apsižioplino. Kai statė „IKI“, tai galėjo derėtis su statytojais, kad stotį integruoti į prekybos centrą, kaip Šiauliuose arba Kėdainiuose. O dabar visi suskubo, kad spėtų, kol dar vadovauja savivaldybei. Manau, kad iniciatoriams už stoties iškėlimą ir sklypo atidavimą pačiame centre nubyrės jų dalis. Dar vienas variantas galima būtų įgyvendinti. Padaryti kaip Taline. Stotis jau toliau nuo centro. Centre, po prekybos centru įrengtas miesto autobusų mazgas. Tada patogu pasiekti bet kurią miesto dalį. Tokiu atveju miesto centras neapmirtų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad ir sio forumo jaunimas nepatenkinti iskelimu kiek skaiciau temoje irgi daugmaz i vienus vartus pries iskelima.Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąO kam ją iškelti?Brangiausi yra tie pinigai, kuriuos reikia grąžinti.
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąAš kalbu apie vietą, o ne apie pastato būklę.
Comment
-
Sutikčiau su iškėlimu tik tuo atveju jei žymiai pagerėtų susisiekimas iš tos vietos su kitomis miesto dalimis. Nes kitu atveju, pvz. man atvažiavus į Panevėžį autobusu ir norint nusigauti į Vaivadus, reikėtu važiuoti su dviem persėdimais, o tai, atvykus su didelėmis tašėmis, gana nemažas nepatogumas. Jei vietoj stoties atsiras kažkoks nemažas traukos centras, galbūt per daug ta vieta neapmirs, bet eismo problemos manau ne tik kad neišspręs, bet dar labiau pablogins, nes visgi dauguma panevėžiečių (ir ne tik) įpratę privažiuoti visur iki pat durų. Jei ten atsiras kažkokia didelė požeminė stovėjimo aikštelė, automobilių srautas bus didžiulis ir reikės iš esmės pertvarkyti Savanorių a./ Basanavičiaus g. bei Ukmergės/Basanavičiaus g. sankryžas, galbūt net sujungti Savanorių a. su Savivaldybės aikštele ir padaryti išvažiavimą į Vilniaus g. taip išskirstant srautus.
Comment
-
Papildau temą informacija, kuri yra internete.
Buvo atliktas miesto centro vizijos projektas (po stoties iškėlimo).
http://www.panevezys.lt/DesktopDefault.aspx?tabID=219
Projektas „Miesto centro vizija"
Projekto tikslai
Panevėžio miesto savivaldybės administracijos užsakymu rengiamos miesto centrinės dalies - autobusų stoties teritorijos - užstatymo ir sutvarkymo koncepcijos tikslai:
išanalizuoti situaciją po galimo autobusų stoties iškėlimo;
numatyti esančių pastatų išsaugojimo ir panaudojimo galimybes;
pasiūlyti erdvinio teritorijos pertvarkymo sprendimus, numatyti naujus statinius, galimus jų gabaritus ir funkcijas;
pasiūlyti automobilių aikštelės schemą ir vietų skaičių, atitinkantį poreikius;
paskatinti miesto gyventojus ir galimus investuotojus diskutuoti apie miesto centrinės dalies pertvarkymo variantus;
apskaičiuoti preliminarias investicijas.
Vizija
Savanorių aikštė Panevėžyje (dabartinė autobusų stoties teritorija) yra viena iš svarbiausių miesto centro dalių, apie kurią išsidėstė Laisvės aikštė, Senvagė, J. Miltinio dramos teatras, centrinė J. Basanavičiaus gatvės dalis, turgus. Ši urbanistinė erdvė savo funkcijomis ir išvaizda visiškai neatitinka miesto centrui keliamų reikalavimų. Autobusų stoties remontas arba perstatymas neduotų norimų rezultatų, todėl verta diskutuoti apie stoties iškėlimą. Tai padidintų šio kvartalo patrauklumą investuotojams ir sudarytų galimybę formuoti daugiafunkcį centrą su jam būdingomis automobilių stovėjimo zonomis. Esančių plotų neužtektų, todėl siūloma projektuoti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, kurios viršų galima apželdinti ir įrengti jaukias pėsčiųjų zonas.
Esančius pastatus siūloma jungti į bendrą keturių penkių aukštų kompleksą.
Kompleksas galėtų būti naudojamas:
prekybai;
svečiams apgyvendinti (viešbutis ir konferencijų patalpos);
pramogoms ir poilsiui.
1. Prekyba. Greta jau įsikūręs prekybos centras, todėl komercijai skirtus plotus siūloma naudoti kaip mažų, prestižinių parduotuvių kompleksą, kurį jungtų bendra infrastruktūra - eskalatoriai, liftai, prievaža. Šį kompleksą būtų galima traktuoti kaip pasažą, susijusį ir su kitomis centro funkcijomis.
2. Viešbutis. Centrinėje miesto dalyje verta projektuoti kompaktišką (apie 40 vietų) viešbutį. Tai būtų svarbus Ukmergės gatvės akcentas, iš tolimų prieigų pabrėžiantis šios vietos išskirtinumą. Komplekso viršutiniuose aukštuose planuojama įrengti konferencijų patalpas, turinčias ryšį su viešbučiu, bet galinčias veikti ir savarankiškai. Svečiai galėtų naudotis ir kitomis komplekso dalimis: restoranais, parduotuvėmis ir t.t.
3. Pramogos ir poilsis. Miesto centro zonoms būdingas aktyvus naktinis gyvenimas. Tai iki vėlumos veikiančios įstaigos: restoranai, kavinės, naktiniai klubai, kazino ir kt. Kavinės galėtų įsikurti pirmame aukšte su išėjimu į aikštę. Įstaigos, veikiančios naktį, galėtų įsikurti viršutiniuose komplekso aukštuose.
Transportas
Numatoma pagrindinė automobilių stovėjimo aikštelė - požeminė ir iš dalies dengta.Tai sumažintų įrengimo sąnaudas, nes nereikėtų sudėtingos ventiliacijos sistemos. Būtų sutaupyta ir apšvietimo išlaidų. Iš stovėjimo aikštelės į pagrindinį komplekso holą (piramidę) būtų galima pakilti laiptais keliose aikštės vietose, taip pat eskalatoriais ir liftu. Pirmo aukšto lygyje esanti aikštė galėtų būti suskirstyta į atskiras zonas: prie pagrindinio įėjimo ir kavinių - pėsčiųjų reikmėms, iš dalies apželdinant ir kompensuojant naikinamus želdinius. Kita dalis galėtų būti skirta trumpai automobiliams ir taksi stovėti, dar vieną zoną reikėtų skirti turistiniams autobusams laikinai sustoti.
Pateikta miesto centro vizija - tai miesto Savivaldybės ir projekto rengėjų požiūris į galimą miesto centro tvarkymo metodą. Su investuotojais būtų galima aptarti visas galimybes ir miesto centro reikalavimus, sąlygas, patenkinančias visas suinteresuotas puses.
Projektą miesto savivaldybės administracijos užsakymu parengė V. Klimavičiaus architektūros firma, V. Kudirkos g. 1, Panevėžys.
Comment
Comment