Aš spėju, kad čia labiau buvo turima omeny, kad Panevėžys eina kitu keliu nei Kaunas, Šiauliai ir Klaipėda, kurie savo stotis integravo kartu su prekybos centrais, dėl ko tos stotys atrodo ir didesnės ir gyvesnės. Ta prasme Pavevėžio stotis gali atrodyti provincialesnė, nes palyginti su kitais, atrodys labai maža. Bet jeigu Panėvežys pasirinktų daryti 'provincialesnę' stotį + likusį laivą plotą užstatytų miesto centrui būdingais pastatai, tai man tai atrodo būtų netgi geresnė koncepcija, nei kad didelė stotis su prekybos centrais viduje. Aišku kiekvienam pagal skonį.
Kad senos stoties aikštelė yra numatoma padaryti 'parku', o toje milžiniškoje automobilių aikštelėje yra grėsmė, kad atsiras kažkoks monstriškas pastatas, kaip šioje vizualizacijoje.
Toks variantas yra labai blogas, netinka tai vietai nei skveras, nei monstriškas pastatas. Skveras netinka, nes jis parkui per mažas ir kai už 100 metrų yra Laivės aikštės žalioji erdvė - tai jokios gyvybės tame skvere nebus, o monstriškas pastatas netinka, nes tai yra pats miesto centras ir miestų centrams milžiniški prekybos centro tipo pastatai nėra gera mintis. Kiek man teko būti Panevėžy, tai mano supratimu pagrindinis jo minusas yra tai, kad ten beveik nėra miesto centro, kaip pvz. Šiaulių bulvaras, nors gyventojų skaičiumi tai labai panašaus dydžio miestai ir turbūt vienintelė galimybė Panevžiui tokį miesto centrą sukurti yra stoties apylinkėse, kur dabar vyrauja mašinų stovėjimo aikštelės. Bet jei vietoj tos aikštelės atsiras pastatas monstras, o vietoj buvusios stoties kažkoks niekam nereikalingas svkeras - tai miesto centro tas nesukurs. Norint miesto centro, reikia ne vieno didelio, o bent kelių skirtingų pastatų su pėsčiųjų zona. Kažkas panašaus į tai:
Tos didžiulės mašinų stovėjimo aikštelės savivaldybė neturėjo parduoti principu 'kas didesnę kainą pasiūlys', o turėjo skelbti konkursą kas geresnį projektą tai vietai pasiūlys, kartu ar atskirai tokiu pačiu principu reikėjo parduoti ir buvusią stotį, tokiu atveju Panevežiui būtų buvusi galimybė sukurti tikrą miesto centrą, ji ir dabar yra, nors aš nemanau, kad labai didelė, greičiausiai pamatysim kažką panašaus į tai, kas matosi toje stoties apylinkių vizualizacijoje.
Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Toks variantas yra labai blogas, netinka tai vietai nei skveras, nei monstriškas pastatas. Skveras netinka, nes jis parkui per mažas ir kai už 100 metrų yra Laivės aikštės žalioji erdvė - tai jokios gyvybės tame skvere nebus, o monstriškas pastatas netinka, nes tai yra pats miesto centras ir miestų centrams milžiniški prekybos centro tipo pastatai nėra gera mintis. Kiek man teko būti Panevėžy, tai mano supratimu pagrindinis jo minusas yra tai, kad ten beveik nėra miesto centro, kaip pvz. Šiaulių bulvaras, nors gyventojų skaičiumi tai labai panašaus dydžio miestai ir turbūt vienintelė galimybė Panevžiui tokį miesto centrą sukurti yra stoties apylinkėse, kur dabar vyrauja mašinų stovėjimo aikštelės. Bet jei vietoj tos aikštelės atsiras pastatas monstras, o vietoj buvusios stoties kažkoks niekam nereikalingas svkeras - tai miesto centro tas nesukurs. Norint miesto centro, reikia ne vieno didelio, o bent kelių skirtingų pastatų su pėsčiųjų zona. Kažkas panašaus į tai:
Tos didžiulės mašinų stovėjimo aikštelės savivaldybė neturėjo parduoti principu 'kas didesnę kainą pasiūlys', o turėjo skelbti konkursą kas geresnį projektą tai vietai pasiūlys, kartu ar atskirai tokiu pačiu principu reikėjo parduoti ir buvusią stotį, tokiu atveju Panevežiui būtų buvusi galimybė sukurti tikrą miesto centrą, ji ir dabar yra, nors aš nemanau, kad labai didelė, greičiausiai pamatysim kažką panašaus į tai, kas matosi toje stoties apylinkių vizualizacijoje.
Comment