Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Informacija apie visuomenei svarbaus statinio projektavimą

    2019.07.11

    INFORMACIJA APIE NUMATOMĄ VISUOMENEI SVARBAUS STATINIO PROJEKTAVIMĄ

    Projekto pavadinimas: Autobusų stoties pastato, keičiant į administracinės paskirties pastatą, Savanorių a. 5, Panevėžyje, kapitalinio remonto projektas.

    Statinio statybvietės adresas: Savanorių a. 5, Panevėžys.

    Statinio esama ir (ar) numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis: statinio esama paskirtis - transporto paskirties pastatai; Statinio būsima paskirtis - administracinės paskirties pastatai.

    Projektuotojas: UAB „Projektų ekspertai“, Draugystės g.19, Kaunas, el. p.:

    info@projektuekspertai.lt, dovile.naudziuviene@projektuekspertai.lt, tel. +370 677 45754, +370 676 65560.

    Projekto vadovas, statinio architektas (autorius): Dovilė Naudžiuvienė, el. p. dovile.naudziuviene@projektuekspertai.lt.

    Statytojas: UAB „Panevėžio autobusų parkas“, į. k. 147024322, J. Basanavičiaus g. 67 K4, Panevėžys, el. p.: info@panevezioautobusai.lt, tel. (8 45) 43 32 32; Panevėžio miesto savivaldybės administracija, į. k. 288724610, Laisvės a. 20, Panevėžys, el. p.: savivaldybe@panevezys.lt, tel. 8 (45) 501 360.

    Su projektiniais pasiūlymais iki viešo svarstymo pradžios galima susipažinti Panevėžio m. savivaldybės interneto svetainėje adresu: www.panevezys.lt, skiltyje „Projektiniai pasiūlymai“ arba darbo dienomis nuo 10 iki 12 val. Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Miesto infrastruktūros skyriaus 106 kabinete. Kontaktiniai asmenys: Diana Matveičikienė, tel. 845 50 4450, Daiva Gasiūnienė, tel. 845 50 1221.

    Pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų sprendinių galima teikti projektuotojui registruotu laišku adresu Draugystės g.19, Kaunas, UAB „Projektų ekspertai“ arba elektroniniu paštu dovile.naudziuviene@projektuekspertai.lt per visą visuomenei susipažinti su projektiniais pasiūlymais skiriamą laikotarpį iki viešo susirinkimo ir jo metu. Teikiant pasiūlymus turi būti nurodyta: vardas, pavardė (organizacijos pavadinimas), adresas, kiti ryšio duomenys, pasiūlymo teikimo data, informacija ir aplinkybės, kuo grindžiamas pasiūlymas.

    Viešas susirinkimas vyks 2019 m. liepos 31 d. 17:30 Laisvės a. 20, Panevėžys (Panevėžio miesto savivaldybės administracijos II a. salėje).

    https://panevezys.lt/lt/veiklos-srit...mas_26438.html

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf.png
Views:	708
Size:	215,9 kB
ID:	1734712

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf1.png
Views:	727
Size:	222,8 kB
ID:	1734713

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf2.png
Views:	659
Size:	217,3 kB
ID:	1734714

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf3.png
Views:	701
Size:	222,7 kB
ID:	1734715

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf4.png
Views:	709
Size:	219,7 kB
ID:	1734716

    Vieta daugiabučiui, jei bus tai aiški, bet jei nebus ir paliks tokia aikštelę, tada nieko gero.....ir nepamiršti apleistą namuką prikelti naujam gyvenimui, o realiai tai nieko įspūdingo, kažko tai trugsta, per daug nyku.....galbut reiktu kokio fontano nedidelio toj vietoj....ir šiaip per didelis plotas tos žalumos....

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf5.png
Views:	709
Size:	208,2 kB
ID:	1734717

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf6.png
Views:	709
Size:	213,7 kB
ID:	1734718

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf7.png
Views:	691
Size:	213,0 kB
ID:	1734719

    Comment


      Parašė Audrys Rodyti pranešimą
      o realiai tai nieko įspūdingo, kažko tai trugsta, per daug nyku.....galbut reiktu kokio fontano nedidelio toj vietoj....ir šiaip per didelis plotas tos žalumos....
      trūksta pinigų

      Comment


        Panevėžys atsinaujina! Miestui dovanojamas autobusų stoties projektas
        PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
        2019.11.15


        Artimiausiame posėdyje Panevėžio miesto savivaldybės taryba spręs, ar priimti dovaną – naujos autobusų stoties techninį projektą kaip paramą.

        „Su šio projekto idėja panevėžiečiai susipažino jau 2016 metais. Jis miesto gyventojų išrinktas labiausiai laukiamu miesto atnaujinimo projektu, teritorijos sutvarkymo koncepcija ir jos detalusis planas sulaukė pritarimo Panevėžio miesto architektūros ir urbanistikos ekspertų taryboje. Komercinio nekilnojamojo turto vystymo ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ siūlė projektą įgyvendinti savo lėšomis, tačiau kilus kai kurių politikų kurstytam pasipriešinimui šios idėjos atsisakyta. Džiaugiuosi, kad įmonė nenuleido rankų ir lieka ištikima savo tikslui – miestui padovanoti išskirtinį projektą“, – sako administracijos direktorius Tomas Jukna.

        „Panevėžio mieste savo veiklą vykdome jau daugiau nei dvidešimtmetį kurdami erdves vietos verslui ir prisidėdami prie infrastruktūros gerinimo. Taip pat esame ir sklypo bei prekybos centro, esančio šalia dabartinės autobusų stoties, valdytojai, todėl mums svarbu, kad kaimynystėje esanti autobusų stoties teritorija būtų tvarkinga ir patraukli miestiečiams bei miesto svečiams, o pati stotis išliktų šioje vietoje. Taigi nepaisydami to, kad stoties projekto įgyvendinti neturėjome galimybės, techninį projektą norėtume įteikti kaip paramą miestui ir tokiu būdu užtikrinti, kad erdvė greta mums priklausančio prekybos centro būtų kokybiškai sutvarkyta“, – sako UAB „Baltisches Haus“ direktorius Audrius Masionis.

        Įgyvendinus vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą, stoties vaizdas pasikeis iš esmės, taps patrauklia miestą reprezentuojančia erdve. Įvertinus miesto centrinės dalies kvartalinio-perimetrinio užstatymo prioritetą, išnagrinėjus transporto srautus, numatant trumpesnius autobusų kelius bei išvengiant autobusų ir pėsčiųjų srautų susikirtimo, siūloma naują autobusų stotį statyti valstybinės žemės sklype tarp įvažiavimo į dabartinę stotį ir vadinamojo alyvų skverelio.

        Pastarojo vietoje numatyta įrengti stoties peroną, o dabartinio vietoje, priešais senąjį pastatą, – parką. Parkas šalia perono bus patrauklus gyventojams, komercijai, kavinėms, taps patrauklia autobusų laukiamąja vieta. Dar daugiau reprezentatyvumo suteiks pėsčiųjų zona.

        Jau parengti projekto įgyvendinimui būtini dokumentai. Naujos autobusų stoties statybai parengtas teritorijos (ribojamos J. Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas. Jo pagrindu suformuotas žemės sklypas, atlikti kadastriniai matavimai ir parengti kadastro duomenų dokumentai, Nacionalinės žemės tarnybos Panevėžio skyrius perdavė sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei, sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.

        Miesto Tarybai sutikus, bus parengtas naujos autobusų stoties techninis projektas ir kaip turtas neatlygintinai su visomis nuosavybės teisėmis perduotas Savivaldybei. Naujos autobusų stoties statybos turėtų prasidėti 2021 m. Darbai bus planuojami taip, kad stoties veikla nesustotų ir ji nebūtų keliama į kitą vietą.

        Comment


          Susirūpino verslininkės kurioms net nepriklauso Autobusų stoties teritorija.

          Panevėžio verslininkės išreiškė susirūpinimą dėl Autobusų stoties rekonstrukcijos vilkinimo

          Click image for larger version  Name:	DSC_9339-1.jpg Views:	2 Size:	128,4 kB ID:	1766511

          Neapsikentusios besitęsiančio politikų neadekvataus ginčo dėl vis neprasidedančių Panevėžio autobusų stoties statybų, Panevėžio moterys, susivienijusios į Verslo moterų tinklą (VMT) prie Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų bei priklausančios pasauliniam BPW (Business Profesional Women) tinklui, išreiškė susirūpinimą dėl miesto Autobusų stoties rekonstrukcijos vilkinimo.

          Verslo moterų pareiškimas

          Verslo moterų tinklas išplatino pareiškimą:

          „Jau kelinti metai negalimi remonto darbai vis atidedant terminus ir bandant įveikti biurokratinius barjerus. Sena ir apleista stotis gadina miesto įvaizdį ir griauna pasitikėjimą miesto bendruomene, kuri nesugeba rasti susitarimo ir suprasti, kad mūsų visų bendras interesas yra MIESTO ĮVAIZDIS ir patrauklumas ne tik investuotojams, miesto svečiams, bet ir patiems miesto gyventojams, tame tarpe jaunoms šeimoms, auginančios ateities kartą.

          Kviečiame visas puses, turinčias įtakos sprendimų priėmimui, vardan Panevėžio gerovės ir ateities skubiai susitelkti bei priimti sprendimus, kurie ištaisytų susiklosčiusią situaciją ir įgalintų atsakingus asmenis imtis konkrečių veiksmų.“

          Kaišo pagalius ir trukdo

          Viešbučio „Romantic“ direktorė Dovilė Šipelienė naujienų portalui JP aiškino, kad verslininkės moterys susivienijo ne tik dėl Panevėžio autobusų stoties.

          „Yra ir kitų opių problemų, bet mums rūpi Panevėžio įvaizdis ir Autobusų stotis – viena prioritetų. Nesame politikės – neutralios, bet reikia pripažinti, kad Autobusų stoties situacija – absurdiška. Nėra objektyvių priežasčių, kodėl Autobusų stoties projektas nejuda. Tai neadekvatus elgesys. Net patys mažiausi miesteliai sutvarkė Autobusų stotis“, – kalbėjo D. Šipelienė ir prabilo apie miesto Tarybos opoziciją:

          „Tarybos opozicija priešinasi todėl, kad dabartinis meras atėjo į postą tokiu laiku, kuris labai palankus. Geros sąlygos – gautas Europos Sąjungos finansavimas vykdyti projektus. Opozicija kaišo pagalius ir trukdo dirbti – bijo, kad darbai ne jiems bus priskirti. Nepaisant visų aplinkybių – Autobusų stotis turi būti sutvarkyta.“

          Click image for larger version  Name:	DSC_9326.jpg Views:	2 Size:	138,2 kB ID:	1766512

          Gėda prieš klientus

          Pasak D. Šipelienės, ji atstovauja ne tik Verslo moterų tinklą, bet ir „Romantic“ viešbutį.

          „Mūsų klientai juokiasi iš Panevėžio autobusų stoties. Ne vienerius metus vis jiems kartojome, kad stoties reikalai juda į priekį. Deja, jie stovi vietoje. Savo pareiškimu norime atkreipti dėmesį, kad didžiausias prioritetas – Autobusų stoties rekonstrukcija“, – tiksli buvo žinomo viešbučio šeimininkė ir pridūrė:

          „VMT moterys – verslininkės ir puikiai žino, kas yra projektai, kaip jie įgyvendinami. Kuo labiau tols Autobusų stoties projekto įgyvendinimas, tuo jis taps brangesnis. Kaštai kyla kone kiekvieną mėnesį.“

          Click image for larger version  Name:	DSC_9325.jpg Views:	2 Size:	130,6 kB ID:	1766513

          Siūlo susivienyti

          Anot jos, esą galima teigti, kad Autobusų stoties rekonstrukcijos darbai vilkinami tyčia.

          „Tačiau, vardan Panevėžio, jo ateities, juk galima susivienyti ir suradus bendrus atskaitos taškus išspręsti Autobusų stoties problemą. Žmonės vandenynuose salas supila, o mes negalime išspręsti stoties pastato klausimo. Siūlau turėti bendrą tikslą ir susivienijus dirbti drauge Panevėžio labui“, – siūlė išeitį „Romantic“ viešbučio direktorė D. Šipelienė.

          Click image for larger version  Name:	DSC_9330.jpg Views:	2 Size:	127,5 kB ID:	1766514

          Procesas vyksta

          Panevėžio miesto savivaldybės Miesto plėtros skyriaus vedėjas Jokūbas Leipus naujienų portalui JP priminė, kad praėjusią savaitę Panevėžio miesto Taryba pritarė, kad būtų sudaryta paramos sutartis su bendrove „Baltisches Haus“.

          „Bendrovė parengs ir miestui dovanos naujos autobusų stoties techninį projektą, užsiims statybų priežiūra. Savivaldybė turi pateikti bendrovei reikalavimus, kokią nori turėti Autobusų stotį. Objektyviai įvertinus reikalavimus, paaiškės, kiek gali kainuoti Autobusų stoties rekonstrukcija. Įvertinus viską, bus rengiamas techninis projektas ir prasidės darbai. Iki šių metų pabaigos Savivaldybė privalo pateikti reikalavimus“, – paaiškino situaciją Miesto plėtros skyriaus vedėjas ir tęsė:

          Click image for larger version  Name:	DSC_9327.jpg Views:	2 Size:	131,0 kB ID:	1766515

          „Procesas vyksta. Planuojama, kad 2019–2020 metais vyks projektavimo darbai. Statybos turėtų prasidėti 2021-aisiais.“

          https://jp.lt/panevezio-verslininkes...jos-vilkinimo/
          Paskutinis taisė Audrys; 2019.11.29, 16:21.

          Comment


            Dovanai pažiūrėjo į dantis

            Užsitęsusioje naujos Panevėžio autobusų stoties statybų istorijoje – netikėtas posūkis. Privati bendrovė, valdanti dabartinės stoties pašonėje esančio prekybos centro pastatą, pasisiūlė miestui dovanoti naujos stoties techninį projektą. Tokia dovana galėtų būti verta nuo 50 iki 100 tūkst. eurų. Savivaldybė tvirtina, jog ją priimdama niekuo neįsipareigoja, bet sutaupys biudžeto lėšų ir priartins autobusų stoties statybas.

            Click image for larger version

Name:	autobusu-stotis-1-1980x1320.jpg
Views:	714
Size:	497,9 kB
ID:	1769185

            Visgi Tarybos opozicijai toks verslininkų dosnumas įtartinas. Tarybos posėdyje svarstant, ar priimti dovaną, opozicija balsavimą ignoravo – nors sėdėjo salėje, nė vienas jos atstovas nepaspaudė nei „už“, nei „prieš“, nei „susilaikė“ mygtuko.

            Vis dėlto nepaisant opozicijos priešinimosi, Tarybos daugumos balsų užteko, kad Savivaldybė pasirašytų paramos sutartis su bendrove „Baltisches Haus“. Šioji savo lėšomis parengs ir miestui dovanos naujos autobusų stoties techninį projektą bei užsiims ir statybų priežiūra.

            Nauja stotis Savanorių aikštėje būtų statoma pagal vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą. Stotis iškiltų sklype tarp įvažos į dabartinę stotį ir alyvų skverelio. Jo vietoje numatyta įrengti stoties peroną, šalia – parką. Skaičiuojama, kad stoties ir jai reikalingos infrastruktūros statyba gali kainuoti apie 1,5 mln. Eur.

            Dosnumas neįtikino

            Savivaldybės ir verslo sandorio dėl dovanos skaidrumu netiki Tarybos opozicija, įtarusi abi puses slaptais susitarimais. „Kodėl nenorima skelbti teritorijos sutvarkymo urbanistinio projekto konkurso? Kodėl miesto gyventojai beveik penkerius metus neturėjo pasirinkimo, tik šį, kurį dabar dovanoja „Baltisches Haus“? Kas trukdė ir neleido? Gal slapti susitarimai ir įsipareigojimai, kurių mes nežinome? Kodėl tam vieninteliam pasiūlymui sudarytos išskirtinės sąlygos?“ – klausė opozicinė Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcija.

            Privačios bendrovės pasiūlymas veltui miestui parengti autobusų stoties techninį projektą pasirodė abejotinas ir judėjimo „Kartu“ atstovams. Jų frakcijos seniūnas Rimantas Ridikas pripažino turintis sutikti, kad visuomenei nebuvo paslaptis jau prieš keletą metų architekto R. Paleko pateikta autobusų stoties idėja, pagal kurią dabar „Baltisches Haus“ siūlosi parengti ir dovanoti techninį projektą.

            Naujosios Panevėžio autobusų stoties vizualizacija daugybę kartų buvo eksponuojama viešai. Tačiau, pasak R. Ridiko, tik ta viena vizija ir buvo įkyriai pristatinėjama. „Kitokie galimi sprendimai Panevėžio visuomenės svarstymui nebuvo pristatyti.

            Nebuvo pasitelkta ir išklausyta ekspertų urbanistų nuomonė. Architektūrinis urbanistinis konkursas rengiamas tikrai nebuvo“, – kalbėjo R. Ridikas.

            Statybų traukinį sustabdė

            „Baltisches Haus“ vardas Panevėžio autobusų stoties statybų istorijoje jau žinomas. Ši bendrovė rengėsi savo lėšomis, bet už ne daugiau nei 700 tūkst. Eur, suprojektuoti ir pastatyti naują autobusų stotį su peronu esamo Savanorių a. skvero vietoje.

            Mainais verslininkams būtų buvusi perduota naudoti šalia „Iki“ prekybos centro esanti 0,4 ha automobilių stovėjimo aikštelė.

            Vis dėlto tokiai sutarčiai tarp privačios bendrovės, miesto Savivaldybės ir jos įmonės Panevėžio autobusų parko nebuvo lemta virsti realiais darbais. Seimo Audito komiteto pirmininkės, konservatorės Ingridos Šimonytės prašymu sutartį dėl autobusų stoties statybų išnagrinėjusi Panevėžio apygardos prokuratūra Savivaldybę įspėjo „nedaryti teisės aktų pažeidimų“. Savivaldybė nesiėmė skųsti tokio teisėsaugos institucijos rašto ir planas su potencialiu naujos autobusų stoties statytoju sustojo.

            „Ar žmonės nori, kad mes bylinėtumėmės trejus–penkerius metus? Kam nuo to bus geriau, jei galop paaiškės, kad Savivaldybė vis dėlto buvo teisi. Mūsų tikslas – pastatyti naują stotį, o ne žaisti susirašinėjimus ir bylinėtis. Reikia daryti teisiškai, bet operatyviai ir konkrečius veiksmus. Jei šituo keliu negerai, eisim kitu“, – tuomet kalbėjo Savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas ėjęs Rimantas Pauža.

            Stoties vizija – ant visuomenės stalo

            Beįsibėgėjantis traukinys pernai sustojo, kai jau buvo atrinkta ir visuomenei pristatyta architekto R. Paleko idėja, kaip galėtų atrodyti naujoji Panevėžio autobusų stotis. Todėl, pasak Savivaldybės administracijos direktoriaus Tomo Juknos, dabar kaltinti, kad apie ją niekas nežinojo, yra neteisinga.

            Jis kategoriškai atmeta ir Tarybos opozicijos kaltinimus, esą sudarytos išskirtinės sąlygos vieninteliam pasiūlymui. Anot jo, dar prieš keletą metų Savivaldybės skelbto konkurso investuotojui, pastatysiančiam autobusų stotį, pirmoji dalis ir buvo atrinkti stoties idėją. „Idėja buvo atrinkta, pasiūlymas pristatytas visuomenei, architektų tarybai.

            Nuo 2016 m. ją pristatinėjome EXPO parodoje, žmonės galėjo komentuoti, balsuoti. Dabar nelabai net kas galėtų pasakyti, kaip vėl reikėtų organizuoti autobusų stoties idėjos konkursą, jei visuomenei ji jau buvo išviešinta ir pristatyta“, – stebisi T. Jukna. Direktorius tikina, jog dabar priimdama „Baltisches Haus“ pasiūlymą bendrovės lėšomis pagal prieš keletą metų atrinktą R. Paleko idėją parengti techninį autobusų stoties projektą, Savivaldybė niekuo neįsipareigoja.

            „Pagal Savivaldybės suplanuotas technines sąlygas bei norus bus parengtas projektas autobusų stoties statybai. Matyt, labiausiai to ir bijoma, nes nebeliks objekto, dėl kurio bus galima sakyti, kad neįgyvendinti visi suplanuoti miesto atnaujinimo projektai“, – pabrėžė T. Jukna.

            Anot jo, Savivaldybė netgi neįsipareigoja statyti autobusų stoties pagal dovanotąjį techninį projektą. „Sutartyje įrašyta, kad dovanotojui parengus techninį projektą, Savivaldybė spręs, ar jis ją tenkina. Jei netenkina, galės jau pati už biudžeto pinigus pirkti kitą“, – aiškino T. Jukna. Anot jo, Savivaldybė, priimdama 50–100 tūkst. Eur vertės dovaną, nepatirs ir finansinių išlaidų.

            Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...iurejo-dantis/

            Comment


              Aiškinsis dovanos kainą

              Panevėžio savivaldybės iš privačios bendrovės priimta dovana – būsimasis naujos autobusų stoties techninis projektas – miesto Tarybos opozicijai pasirodė ne tik abejotina, bet ir įtartina.

              Click image for larger version

Name:	99.jpg
Views:	718
Size:	74,7 kB
ID:	1769193

              Devyni jos atstovai kreipėsi į Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybą, Apygardos prokuratūrą bei Vyriausybės atstovą prašydami išaiškinti, ar tokia parama miestui neprieštarauja įstatymams. Už dovanos priėmimą balsavę Tarybos daugumos politikai tokiame opozicijos žingsnyje įžvelgia bandymą vilkinti miestui svarbų projektą.

              „Manome, kad negalima dovanoti ir spręsti priimti turtą, kurio nėra. Teisės projektuoti be konkurso nesamos dovanos dovanotojui turi korupcijos požymių, juolab nebuvo viešinami projektiniai pasiūlymai, tik kuriuos patvirtinus, galimi ir privalomi viešieji pirkimai projektavimo paslaugoms“, – rašoma Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų,

              Žaliųjų partijos bei judėjimo „Kartu“ atstovų Panevėžio taryboje pasirašytame rašte teisėsaugai ir Vyriausybės atstovui. Jų klausiama, ar Savivaldybės tarybos valdančiųjų priimtas sprendimas dėl dovanos neprieštarauja teisės aktams, ar tuo nebus pažeistas viešasis interesas, nes nebuvo skelbtas Panevėžio autobusų stoties architektūrinių idėjų konkursas, taip pat ar nepažeistas viešasis interesas autobusų stoties ir jos prieigų sutvarkymo projektą išbraukus iš URBAN sąrašo.

              Balsavimą ignoravo

              Panevėžio taryba praėjusią savaitę balsų dauguma pritarė, kad Savivaldybė iš prekybos centro pastatą autobusų stoties pašonėje valdančios bendrovės „Baltisches Haus“ priimtų siūlomą paramą – be atlygio parengti naujos stoties techninį projektą.

              Jei Savivaldybė tokią paslaugą pirktų, biudžetui tai galėtų kainuoti 50–100 tūkst. eurų. Vis dėlto už tokios dovanos priėmimą Tarybos posėdyje balsavo tik daugumos atstovai. Nors posėdyje dalyvavo ir opozicija, ji balsavimą ignoravo – nepaspaudė nei „už“, nei „prieš“, nei „susilaikė“ mygtuko.

              Dabar su jos kreipimosi į institucijas turiniu susipažinę Savivaldybės vadovai aiškina politinius oponentus pasiklydus įstatymuose. „Tarybos sprendimas yra parengtas vadovaujantis Paramos įstatymu, pagal kurį parama galima turtu, paslaugomis arba pinigais.

              Opozicijos rašte teiginys, kad negalima priimti turto, kuris nėra sukurtas, visiškai neatitinka Paramos įstatymo“, – teigia Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

              Gelbėjo europines lėšas

              Administracijos direktorius kategoriškai neigia, kad naujos autobusų stoties architektūrinė idėja atrinkta be konkurso. „Tikrai nėra taip, kaip sakoma, kad nebuvo jokio konkurso, o visuomenė nežinojo, kokia stotis bus statoma“, – pabrėžė T. Jukna. Savivaldybės dar prieš keletą metų skelbtė investuotojo autobusų stočiai statyti konkursą. Pasak direktoriaus, pirmoji konkurso dalis ir buvo architektūrinės idėjos atranka.

              Konkursas sulaukė vienintelio dalyvio – „Baltisches Haus“ pateikė vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko parengtą stoties idėją. Ji buvo išviešinta visuomenei, taip pat pristatyta architektų tarybai. URBAN projektų sąraše dabartinio stoties pastato ir jo prieigų sutvarkymo projekto neliko ne pažeidžiant, kaip įtaria opozicija, viešąjį interesą, o, anot T. Juknos, atvirkščiai – jį ginant.

              Europines lėšas administruojančiai Centrinei projektų valdymo agentūrai atkreipus Savivaldybės dėmesį, jog šioji finansavimą gali gauti tik jai priklausantiems pastatams ir teritorijoms tvarkyti, paaiškėjo, kad stoties pastatą atnaujinti už europinę paramą pareikalautų ne tik daug laiko sąnaudų, bet ir papildomų išlaidų. Mat pastatas priklauso Panevėžio autobusų parkui.

              „Nauja autobusų stotis, sutvarkyta aplinka būtų traukos vieta, užtikrinsianti ir daugiau klientų centro verslininkams. Visada verslui naudinga sutvarkyta aplinka.“ V. Jakštas

              „Savivaldybė būtų privalėjusi stoties pastatą rinkos kaina išpirkti iš Autobusų parko, jis – sumokėti valstybei mokestį nuo gauto pelno. Tada būtų reikėję performuoti sklypą, nes ir jį valdo Autobusų parkas“, – aiškino T. Jukna.

              Motyvuojama, kad dėl daugybės tokių niuansų būtų tiesiog nespėta laiku sutvarkyti pastato už europines lėšas iki URBAN projektų termino pabaigos, dėl to buvo sukeistos finansavimo eilutės – europinius pinigus, anksčiau numatytas senajam stoties pastatui tvarkyti, Savivaldybė skyrė Laisvės aikštei, kad nereikėtų jos rekonstrukcijai papildomai pridėti iš miesto biudžeto. Tačiau, pasak T. Juknos, Savivaldybė neatsisakė plano sutvarkyti senąjį stoties pastatą ir pastatyti naują stotį.

              „Yra visiškai kitaip, nei interpretuoja opozicija. Eilinį kartą bandoma sukelti sąmyšį, kad nauja stotis nebūtų pastatyta. Matyt, toks yra tikslas, bet mes savo pradėtus darbus ginsime iki galo, kad vis dėlto būtų pastatyta nauja stotis“, – pabrėžė T. Jukna.

              Nauda – naujas traukos centras

              Balsavęs už verslininkų pasiūlytos paramos priėmimą vicemeras Valdemaras Jakštas teigė tame neįžvelgęs prieš Savivaldybę ir visuomenę galinčių atsisukti slaptų kėslų.

              Anot jo, privačios bendrovės interesas dovanoti techninį projektą irgi suprantamas. „Priimdama paramą Savivaldybė neprisiima jokių įsipareigojimų. Dovanotojas ir be to gali turėti naudos. Nauja autobusų stotis, sutvarkyta aplinka būtų traukos vieta, užtikrinsianti daugiau klientų centro verslininkams.

              Visada verslui naudinga sutvarkyta aplinka“, – mano V. Jakštas. Vicemeras abejoja, ar būtų buvę protinga Savivaldybei atsisakyti tokios paramos ir taip sutaupyti biudžeto pinigų bei laiko įgyvendinant naujos stoties idėją. „Matome, kad bet koks daromas žingsnis opozicijos arba kritikuojamas, arba ieškoma begalė kliūčių, kad jis nebūtų žengtas arba pristabdytas. Čia irgi turbūt vienas tokių atvejų“, – svarsto V. Jakštas. Vis dėlto, anot jo, teisėsauga tam ir yra, kad sudėtų taškus ant „i“, kai kyla abejonių.

              Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...dovanos-kaina/

              Comment


                Ar Tarybos opozicija savo veiksmais stabdo Panevėžio atsinaujinimą?

                Aistros dėl Panevėžio autobusų stoties ir toliau nerimsta. Socialiniame tinkle „Facebook“, neva būsimos Autobusų stoties pastato vizijos nuotrauką įkėlusi Panevėžio miesto tarybos opozicijos lyderė Gema Umbrasienė, vėliau sutiko, kad tai, ką jį paviešino, ne būsimos Autobusų stoties pastatas, bet pagal architekto Rolando Paleko parengtą viziją – daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, kurios nebus.

                Be to, politikė savo „Facebook“ paskyroje paviešino prašymą, kuris adresuotas Vyriausybės atstovui, Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) Panevėžio valdybai ir Panevėžio apygardos prokuratūrai.

                Šį prašymą pasirašė devyni Panevėžio miesto tarybos opozicijos politikai: Indiana Grigienė, Jurga Girdzijauskienė, Vitalijus Satkevičius, Mantas Leliukas, Gema Umbrasienė, Maurikijus Grėbliūnas, Erika Kosej, Ričardas Bakanauskas, Viktorija Polzunovaitė.

                Panevėžio miesto tarybos opozicija specialiųjų tarnybų pagalba nori išsiaiškinti, ar Panevėžio miesto savivaldybės taryba prieš kelias savaites teisėtai pritarė sprendimui, kad būtų sudaryta paramos sutartis su UAB „Baltisches Haus“ dėl naujos Panevėžio autobusų stoties.

                https://jp.lt/tarybos-opozicija-savo...tsinaujinima1/

                Comment


                  Vyriausybės atstovo išvada: paramos sutartis dėl naujos Panevėžio autobusų stoties – teisėta

                  Panevėžio miesto savivaldybės tarybos lapkričio 21 dienos posėdyje priimto sprendimo, dėl paramos sutarties su UAB „Baltisches Haus“ dėl naujos Panevėžio autobusų stoties, teisėtumą nagrinėjo Vyriausybės atstovas Vilniaus ir Alytaus apskritims, kuris atlieka Vyriausybės atstovo Panevėžio ir Utenos apskritims funkcijas.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_9339-1-1.jpg
Views:	714
Size:	128,4 kB
ID:	1771555

                  To paprašė Panevėžio miesto tarybos opozicija, o prašymą savo „Facebook“ paskyroje paviešino miesto Tarybos opozicijos lyderė Gema Umbrasienė.

                  Sprendimai – teisėti

                  Vyriausybės atstovo patarėjas Aurimas Škutas naujienų portalui JP trumpai paaiškino, kad Panevėžio miesto tarybos sprendimas dėl paramos sutarties su UAB „Baltisches Haus“ teisėtas.

                  „Yra parengtas atsakymas, o trumpai galiu informuoti, kad priimtas sprendimas – teisėtas. Išnagrinėjus dokumentus nustatyta, kad nėra padaryta nusižengimų“, – teigė A. Škutas.

                  Prokuratūra gavo prašymą

                  Priminsime, kad Panevėžio miesto tarybos opozicija specialiųjų tarnybų pagalba nori išsiaiškinti, ar Panevėžio miesto savivaldybės taryba prieš kelias savaites teisėtai pritarė sprendimui, kad būtų sudaryta paramos sutartis su UAB „Baltisches Haus“ dėl naujos Panevėžio autobusų stoties.

                  Panevėžio apygardos prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Rasa Stundžienė naujienų portalui JP patvirtino, kad buvo gautas Panevėžio miesto savivaldybės tarybos opozicijos prašymas.

                  „Gavome jį lapkričio 29 dieną. Jis perduotas Vyriausybės atstovui Vilniaus ir Alytaus apskritims, kuris atlieka Vyriausybės atstovo Panevėžio ir Utenos apskritims funkcijas. Ši tarnyba pagal kompetencijas išnagrinės opozicijos prašymą“, – paaiškino prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė R. Stundžienė.

                  Tyrimo esą neprašė

                  Naujienų portalas JP Tarybos opozicijos lyderės G. Umbrasienės prieš pusantros savaitės klausė apie prokuratūrą ir kitas specialiąsias tarnybas pasiekusį prašymą.

                  Panevėžio apygardos prokuratūrą ir kitas specialiąsias tarnybas pasiekė jūsų (opozicijos narių) pasirašytas prašymas pradėti tyrimą ir išsiaiškinti dėl paramos sutarties. Ar ji yra teisėta ir, ar nemanote, kad tokiais raštais, opozicija stabdo Panevėžio atsinaujinimą, projektų įgyvendinimą?

                  „Opozicija nėra pasirašiusi jokio rašto su prašymu pradėti tyrimą. Šis raštas viešai paskelbtas socialiniuose tinkluose ir su juo gali susipažinti kiekvienas miestietis, taip pat ir žurnalistas. Skelbtume ir savivaldybės internetinėje svetainėje, tačiau mums to daryti neleidžiama. Opozicija paprašė atsakingų institucijų išaiškinti, ar valdančiųjų politikų jau priimtas sprendimas priimti dovaną, kurios nėra, ir suteikti dovanotojui teisę projektuoti be konkurso, kai nebuvo viešinami projektiniai pasiūlymai, tik kuriuos patvirtinus, galimi ir privalomi viešieji pirkimai projektavimo paslaugoms, neturi korupcijos požymių ir yra teisėtas.

                  Opozicija niekaip nestabdo dovanoto Panevėžio atsinaujinimo, nes, pabrėžiu, sprendimas Taryboje yra priimtas ir niekas valdžiai netrukdo jo realizuoti.“

                  https://jp.lt/vyriausybes-atstovo-is...oties-teiseta/

                  Comment


                    Nuspręsta: parama naujos Panevėžio autobusų stoties projektui – teisėta

                    Daug triukšmo ir Panevėžio tarybos opozicijos kritikos sulaukusi privačios įmonės Panevėžio savivaldybei pasiūlytoji parama – naujos autobusų stoties techninis projektas nepažeidžia įstatymų ir yra teisėta.

                    Click image for larger version

Name:	441.png
Views:	688
Size:	247,4 kB
ID:	1773155

                    Tą konstatavo opozicijos prašymu valdančiųjų sprendimą priimti tokią paramą išnagrinėjusi Vyriausybės atstovo tarnyba.

                    Įstatymų nepažeidė

                    „Tarybos sprendimas yra dėl paramos priėmimo. Mūsų manymu, šis sprendimas teisėtas“, – pabrėžė Vyriausybės atstovo patarėjas Aurimas Škutas. Anot jo, klaidingai traktuojama, kad Panevėžio savivaldybė iš verslininkų priėmė dovaną. „Tarybos sprendimas yra dėl paramos, o tai nėra dovana.

                    Parama ir dovana – skirtingi dalykai“, – atkreipė dėmesį A. Škutas. Vyriausybės atstovo atsakymas, jog Panevėžio taryba, balsų dauguma nusprendusi priimti paramą iš privačios įmonės, pasiūliusios parengti naujos autobusų stoties techninį projektą, nenusižengė įstatymams ir pasielgė teisėtai, išsiųstas ne tik Tarybos opozicijai.

                    Jį gavo ir Panevėžio apygardos prokuratūra bei verslininkų tokiu geranoriškumu Aukštaitijos sostinei susidomėjęs Seimo audito komitetas. Pastarajam vadovauja parlamentarė Ingrida Šimonytė.

                    Prieštaravo paramai

                    Valstybės institucijoms aiškintis verslo skiriamos paramos Panevėžiui aplinkybes prireikė po to, kai miesto Tarybos opozicija nepatikėjo, kad miesto centre prekybos centro pastatą valdanti įmonė „Baltisches Haus“ gali norėti padėti miestui pagreitinti naujos autobusų stoties statybas, kas pakeistų ir viso centro veidą. Bendrovė pasisiūlė savo lėšomis parengti naujos stoties techninį projektą bei užsiimti jos statybų priežiūra. Tokią paramą priėmusi Savivaldybė sutaupė nuo 50 iki 100 tūkst. eurų.

                    Nauja stotis Savanorių aikštėje būtų statoma pagal vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą. Stotis iškiltų sklype tarp įvažos į dabartinę stotį ir alyvų skverelio. Jo vietoje numatyta įrengti stoties peroną, šalia – parką.

                    Miesto Tarybos posėdyje svarstant klausimą dėl verslo įmonės paramos, administracijos vadovai ne kartą akcentavo, jog ją priimdama Savivaldybė niekuo neįsipareigoja. Gavusi techninį projektą pati spręs, ar šis ją tenkina, ir neprivalės statyti stoties pagal šį projektą, jei pastarasis pasirodys netinkamas. Vis dėlto Tarybos opozicija tokia parama miestui nepatikėjo, įtarusi verslo ir Savivaldybės slaptus susitarimus, ji balsavimą ignoravo ir kreipėsi į institucijas.

                    „Panevėžio miesto tarybos opozicija, būdama dalele ,,miesto, priėmusio dovaną“ iš galimai suinteresuoto verslo subjekto bei siekdama visiems laikams išsiaiškinti, ar tokios dovanos yra labiau pasaka, ar labiau korupcija, kreipėsi į svarbias valstybės institucijas, prašydama išaiškinimo“, – socialiniame tinkle pareiškė opozicijos atstovė Gema Umbrasienė.

                    Devyni opozicijos atstovai nusiuntė raštą Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybai, Apygardos prokuratūrai bei Vyriausybės atstovui prašydami išaiškinti, ar ši parama miestui neprieštarauja įstatymams.

                    Pasiklydo tarp įstatymų

                    Žinios, kad Vyriausybės atstovas pažeidimų neįžvelgė, dabar sulaukę Savivaldybės vadovai jau ir anksčiau aiškino opoziciją pasiklydus tarp įstatymų ir neabejojo sprendimo priimti iš verslininkų paramą teisėtumu. „Yra visiškai kitaip, nei interpretuoja opozicija. Eilinį kartą bandoma sukelti sąmyšį, kad nauja stotis nebūtų pastatyta. Matyt, toks yra tikslas, bet mes savo pradėtus darbus ginsime iki galo, kad vis dėlto būtų pastatyta nauja stotis“, – „Sekundei“ teigė Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

                    https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=83152215

                    Comment


                      Aiškėja, kada Panevėžys turės naująją autobusų stotį

                      Panevėžio miesto savivaldybė ir bendrovė „Baltisches Haus“ pasirašė paramos sutartį. Bendrovė parengs ir miestui dovanos naujos autobusų stoties techninį projektą, užsiims statybų priežiūra. Dėl paramos sutarties Savivaldybės taryba sprendimą priėmė 2019 metų lapkričio mėnesio Tarybos posėdyje.

                      Click image for larger version

Name:	DSC_7448.jpg
Views:	699
Size:	97,4 kB
ID:	1784366

                      Nauja stotis bus statoma pagal vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą.

                      Sutartį pasirašė Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna ir bendrovės „Baltisches Haus“ direktorius Audrius Masionis.

                      Dovana miestui

                      Bendrovės „Baltisches Haus“ direktorius A. Masionis naujienų portalui JP aiškino, kodėl verslas imasi tokio projekto ir ruošiasi miestui dovanoti naujos autobusų stoties techninį projektą.

                      „Panevėžio mieste savo veiklą vykdome jau daugiau nei dvidešimtmetį kurdami erdves vietos verslui ir prisidėdami prie infrastruktūros gerinimo. Taip pat esame ir sklypo bei prekybos centro, esančio šalia dabartinės autobusų stoties, valdytojai. Mums svarbu, kad kaimynystėje esanti autobusų stoties teritorija būtų tvarkinga ir patraukli miestiečiams bei miesto svečiams, o pati stotis išliktų šioje vietoje. Techninį projektą norėtume įteikti kaip paramą miestui ir tokiu būdu užtikrinti, kad erdvė greta mums priklausančio prekybos centro būtų kokybiškai sutvarkyta“, – teigė jis.

                      Click image for larger version

Name:	Stoties-vaizdas-I.jpg
Views:	704
Size:	83,6 kB
ID:	1784367

                      Click image for larger version

Name:	Autobusu-stoties-vaizdas.jpg
Views:	710
Size:	270,4 kB
ID:	1784368

                      Centras taps patrauklesnis

                      Pasak A. Masionio, autobusų stoties projektas gali būti katalizatorius ir tolesnei centrinės Panevėžio dalies plėtrai.

                      „Juk labai svarbu, kad miesto centrinės erdvės būtų patrauklios, o didžioji jų dalis atitektų pėstiesiems, dviratininkams. Ji turi tapti draugiškesnės panevėžiečiams. Kad ta erdvė taptų patrauklesnė po naująja autobusų stotimi, pagal techninę užduotį, bus įrengta požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Tuomet skveras ir visa autobusų stoties erdvė nebus apsupta automobilių“, – aiškino A. Masionis ir tęsė:

                      „Techninio projekto parengimas gali užtrukti 6-7 mėnesius. Tada tartis dėl statybos leidimo ir skelbti viešuosius pirkimus dėl rangos darbų pirkimo. Kol kas apie kainas nenorėčiau kalbėti, nes šiame etape apie kainas kalbėti būtų sudėtinga.“

                      Click image for larger version

Name:	DSC_7471.jpg
Views:	714
Size:	110,8 kB
ID:	1784369

                      Click image for larger version

Name:	DSC_7477.jpg
Views:	699
Size:	167,3 kB
ID:	1784370

                      Click image for larger version

Name:	DSC_7478.jpg
Views:	727
Size:	120,0 kB
ID:	1784371

                      Click image for larger version

Name:	DSC_7479.jpg
Views:	704
Size:	84,7 kB
ID:	1784372

                      Prasidės projektavimo darbai

                      Panevėžio savivaldybės administracijos direktorius T. Jukna pasidžiaugė pasirašyta sutartimi ir sakė:

                      „Su šio projekto idėja panevėžiečiai susipažino jau 2016 metais. Jis miesto gyventojų išrinktas labiausiai laukiamu miesto atnaujinimo projektu, teritorijos sutvarkymo koncepcija ir jos detalusis planas sulaukė pritarimo Panevėžio miesto architektūros ir urbanistikos ekspertų taryboje. Po sutarties pasirašymo prasidės projektavimo darbai. Jie gali užsitęsti iki metų pabaigos. Tada bus išimtas leidimas statybai, o nuo 2021 metų pradžios bus pradėti vykdyti rangos darbai. Manau, kad iki kitų metų gegužės mėnesio jau turėsime sutartį su rangovais, kurie ir pradės darbus, o 2022-2023 metais vyks naujos autobusų stoties statybos. Autobusų stoties ir požeminė aikštelė preliminariai gali kainuoti iki 3 mln. eurų.“

                      https://jp.lt/aiskeja-kada-panevezys...utobusu-stoti/

                      Comment


                        „Baltisches Haus“ Panevėžio miesto savivaldybei suteikė daugiau nei 120 000 eurų vertės paramą

                        Komercinio nekilnojamojo turto vystymo ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ ir Panevėžio miesto savivaldybė pasirašė paramos sutartį, pagal kurią bendrovė miestui parengs naujos autobusų stoties techninį projektą ir užtikrins statybų vykdymo priežiūros paslaugas. Bendra paramos suma – 123 000 eurų.

                        100 000 eurų vertės techninis projektas bus parengtas pagal Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko viziją ir kaip turtas neatlygintinai su visomis nuosavybės teisėmis perduotas Panevėžio miesto savivaldybei. Dar 23 000 eurų bus skirta statybų priežiūros užtikrinimui.

                        Sutartis pasirašyta pritarus Panevėžio savivaldybės tarybai ir Vyriausybės atstovo tarnybai patvirtinus, kad naujos autobusų stoties techninis projektas nepažeidžia įstatymų ir yra teisėtas.

                        „Jau daugiau nei porą dešimtmečių Panevėžyje vystome prekybinės paskirties objektus bei nuomojame patalpas vietos verslui. Tuo pačiu prisidedame prie miesto infrastruktūros gerinimo bei viešųjų erdvių atnaujinimo. Taip pat esame ir sklypo bei prekybos centro, kuris yra šalia dabartinės autobusų stoties, savininkai. Mums rūpi, kad kaimynystėje esanti autobusų stoties teritorija išlaikytų savo vertę, būtų tvarkinga ir patraukli miestiečiams bei miesto svečiams, o pati stotis išliktų šioje vietoje“, – sako UAB „Baltisches Haus“ direktorius Audrius Masionis.

                        Autobusų stotį pagal dar 2015 metais Rolando Paleko parengtą viziją savo lėšomis ketino pastatyti pati UAB „Baltisches Haus“, tačiau dėl vietos politikų pasipriešinimo šių planų teko atsisakyti.

                        „Nepaisant to, kad naujos autobusų stoties vizijos patys įgyvendinti neturėjome galimybės, kaip paramą miestui įteiksime naujos autobusų stoties techninį projektą ir užtikrinsime statybų priežiūrą. Suteikdami paramą siekiame, kad erdvė greta mums priklausančio prekybos centro bus tinkamai sutvarkyta“, – sako A. Masionis.

                        „Vieno žymiausių Lietuvos architektų Rolando Paleko projektas Panevėžio miesto gyventojų yra išrinktas laukiamiausiu miesto atnaujinimo projektu. Įgyvendinus jį, stoties vaizdas pasikeis kardinaliai, taps patrauklia miestą reprezentuojančia erdve. Tokios formos parama, kurią miestui įteikė „Baltisches Haus“, ženkliai prisidės prie spartesnio naujosios Panevėžio autobusų stoties projekto įgyvendinimo“, – sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

                        Pasak T. Juknos, jau yra parengti visi naujos Panevėžio autobusų stoties statybai būtini dokumentai, o jos statybas planuojama pradėti 2021 m.

                        „Jau yra parengtas autobusų stoties teritorijos detalusis planas ir detaliojo plano pagrindu suformuotas žemės sklypas. Taip pat šiam sklypui atlikti kadastriniai matavimai, parengti kadastro duomenų dokumentai, Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos Panevėžio skyrius perdavė sklypą neatlygintinai naudotis Panevėžio miesto savivaldybei, sudaryta Valstybinės žemės panaudos sutartis“, – teigia T. Jukna.

                        Panevėžio miesto savivaldybės ir UAB "Baltisches Haus" inf.

                        https://panevezys.lt/lt/naujienos/ba...ezio-4ptx.html

                        Comment


                          Vėl judinamas stoties projektas.

                          Plačiau:

                          https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-...mas_28482.html

                          Informacija apie visuomenei svarbaus statinio projektavimą

                          2020.07.20

                          INFORMACIJA APIE NUMATOMĄ Panevėžio autobusų stotiEs su požemine automobilių stovėjimo aikštele naujos statybos projektĄ

                          Informuojame, kad vadovaujantis LR statybos įstatymu ir STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII skyriaus „Visuomenės informavimas apie numatomą statinių (jų dalių) projektavimą ir visuomenės dalyvavimas svarstant statinių (jų dalių) projektinius pasiūlymus“ nuostatomis parengti projektiniai pasiūlymai projektui: „Panevėžio autobusų stoties su požemine automobilių stovėjimo aikštele Savanorių a. 9, Panevėžyje, statybos projektas“.

                          Statytojas: PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ, a.k. 111104115, adresas: Laisvės a. 20, LT-35200 Panevėžys; tel.:8 45 501 221 ; el. paštas: saulius.glinskis@panevezys.lt

                          Statinių statybvietės adresas: Savanorių a. 9, Panevėžio m.

                          Žemės sklypo kadastrinis numeris: 2701/0020:451

                          Žemės sklypo esama pagrindinė naudojimo paskirtis ir būdas: paskirtis - Kita, naudojimo būdas - Visuomeninės paskirties teritorijos ir susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų aptarnavimo objektų teritorijos.

                          Statinio numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis: Transporto paskirties pastatai, kitos paskirties inžineriniai statiniai.

                          Statybos rūšis: Nauja statyba.

                          Statinio kategorija: Ypatingas statinys.

                          Projektinius pasiūlymas parengusio projektuotojo duomenys:

                          UAB PALEKO ARCHSTUDIJA, adresas: Jasinskio 14A-13, Vilnius, LT-01112, studijos vadovas, architektas ROLANDAS PALEKAS, tel.+370 5 261 90 35, el.paštas:info@palekas.lt.

                          Projekto vadovo duomenys:

                          UAB „Miesto planas“, adresas: Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334 Kaunas; projekto vadovas – Nerijus Stanionis, kvalifikacijos atestatas Nr. A969, tel. +370 614 22867; el.paštas: info@miestoplanas.lt.

                          Susipažinimo su projektiniais pasiūlymais vieta ir laikas: susipažinti su projektiniai pasiūlymais galima savivaldybės interneto svetainėje https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-sritys/architekturos-ir-urbanistikos-skyrius/projektiniai-pasiulymai ir Panevėžio miesto savivaldybės administracijos gyventojų priimamojo skelbimų lentoje (Laisvės a. 20, Panevėžys) patalpose, darbo dienomis nuo liepos 23 d. iki rugpjūčio 5 d. , laikas 8:00 - 17:00 (pietų pertrauka 12:00 -13:00).



                          Pasiūlymų teikimas: pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų teikti el. paštu: info@miestoplanas.lt iki viešo susirinkimo dienos. Atstovai teikdami pasiūlymus turi nurodyti:

                          - vardą, pavardę (organizacijos pavadinimą), adresą, kitus ryšio duomenis;

                          - pasiūlymo teikimo datą;

                          - informaciją ir aplinkybes, kuo grindžiamas pasiūlymas.



                          Viešo susirinkimo vieta ir laikas: Viešas susirinkimas įvyks 2020 m. rugpjūčio 06 d. 17:00 val. Panevėžio miesto savivaldybės patalpose, adresas Laisvės a. 20, Panevėžys 35200, 1a salė.
                          Attached Files

                          Comment


                            Keistokai atrodo, kai projektuoją stotį, bet visiškai negalvoja apie prieigas.
                            Pastato šiaurinėj pusėj nuo miesto, kur bus didžiausias srautas prispaustas prie krašto ir visiškai nepadaryta jokio praėjimo, bus ištrypta.
                            Taip pat takelis palei išlaipinimo aikštelę jau toks užspaustas, ten gi bus grūstis, kaip žmonėm su ratukais ir lagaminais pravažiuoti. Negi jie tikisi, kad tiek ateinantys į stotį, tiek grįžę naudosis įėjimu ir eis per stotį? Dabar bilietai per internetą parduodami, todėl reiktų išspęsti prieigas.

                            Comment


                              Galima teikti pasiūlymus, tam ir skirtas šis derinimas su visuomene.

                              Tai yra priešprojektiniai pasiūlymai, tikslūs-detalūs sprendimai bus techniniame-darbo projekte.

                              "Pasiūlymų teikimas: pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų teikti el. paštu: info@miestoplanas.lt iki viešo susirinkimo dienos. Atstovai teikdami pasiūlymus turi nurodyti:

                              - vardą, pavardę (organizacijos pavadinimą), adresą, kitus ryšio duomenis;

                              - pasiūlymo teikimo datą;

                              - informaciją ir aplinkybes, kuo grindžiamas pasiūlymas"


                              Projektinių pasiūlymų paskirtis:
                              * Išreikšti statytojo sumanyto projektuoti statinio ar statinio dalies architektūros ir kitų pagrindinių sprendinių idėją.
                              * Informuoti visuomenę apie visuomenei svarbaus statinio ar statinio dalies, Teritorijų planavimo įstatymo 20 straipsnyje numatytais atvejais statinio ar statinio dalies, numatomą projektavimą ar statinio ar statinio dalies paskirties keitimą.
                              * Specialiesiems reikalavimams (specialiesiems architektūros, saugomos teritorijos tvarkymo ir apsaugos ir paveldosaugos ) nustatyti.
                              * Naudoti kaip medžiagą projektuotojo parinkimo konkursui.
                              * Nustatyti žemės sklypo teritorijos naudojimo reglamento parametrus, kai Teritorijų planavimo įstatymo 20 straipsnio nustatytais atvejais neparengti teritorijų planavimo dokumentai ir statyba konkrečiame žemės sklype leidžiama.
                              Paskutinis taisė Panevezietis; 2020.07.21, 11:27.

                              Comment


                                Parašė Gies Rodyti pranešimą
                                Keistokai atrodo, kai projektuoją stotį, bet visiškai negalvoja apie prieigas.
                                Pastato šiaurinėj pusėj nuo miesto, kur bus didžiausias srautas prispaustas prie krašto ir visiškai nepadaryta jokio praėjimo, bus ištrypta.
                                Taip pat takelis palei išlaipinimo aikštelę jau toks užspaustas, ten gi bus grūstis, kaip žmonėm su ratukais ir lagaminais pravažiuoti. Negi jie tikisi, kad tiek ateinantys į stotį, tiek grįžę naudosis įėjimu ir eis per stotį? Dabar bilietai per internetą parduodami, todėl reiktų išspęsti prieigas.
                                Čia Jūs apie tą parkelį šiauriau? Visom aplinkinėm gatvėm ir jam jau statybos leidimas buvo išsiimtas praeitais metais. Vos vos pavyko atkapstyt techinį projektą, praėjimų parko teritorijoj bus tik nežinau kodėl vizualiai parodo kad nebus.

                                Pati stotis blogai tikrai neatrodo, didesnės Panevėžiui ir nereikia. Gerai turėtų žiurėtis stiklo ir betono derinys, požeminės aikštelės įkūrimas būtų labai sveikintinas.
                                Paskutinis taisė PNVŽ; 2020.07.21, 12:01.

                                Comment


                                  Dabartinė stotis ir taip ankštoka, o nauja bus dar mažesnė - mažiau išvykimo aikštelių, mažiau vietos autobusų atstovai, mažesnė pati aikštė. Kur išlaipinimas? Negalvojama apie perspektyvas. Ar perspektyvos tokios, kad VT mikrobizacija vyks toliau, keleivių mažės ir t.t. Tai kaip jie žada už ekologija kovoti ir mažinti automobilių kiekį? Parkelis gali būti ir mažesnis, jo sąskaita stotį reikia padidinti.

                                  Comment


                                    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą

                                    Čia Jūs apie tą parkelį šiauriau? Visom aplinkinėm gatvėm ir jam jau statybos leidimas buvo išsiimtas praeitais metais. Vos vos pavyko atkapstyt techinį projektą, praėjimų parko teritorijoj bus tik nežinau kodėl vizualiai parodo kad nebus.

                                    Pati stotis blogai tikrai neatrodo, didesnės Panevėžiui ir nereikia. Gerai turėtų žiurėtis stiklo ir betono derinys, požeminės aikštelės įkūrimas būtų labai sveikintinas.
                                    Kalba eina apie prieigas, o jos parkelio teritorijoje ar ne, tai jau nėra svarbu. manau keli kvadratiniai metrai trinkelių niekam nepatrukdytų.
                                    O stotis tikrai atrodo puikiai, o ir didelės jos tikrai nereikia. Galima tik pasidžiaugt už panevėžį ir palinkėti, kad pagaliau planai taptų realybe

                                    Comment


                                      Ką reiškia, nereikia didelės? Dabartinės dydis yra ant ribos. Jei nauja bus gerokai mažesnė, tai nieko gero tame nebus. Kaune pastatė stotį - per maža. Aišku, jei ir toliau bus vykdoma masinės automobilizacijos politika, pseudožalieji projektai transporto srityje, tai VT degraduos ir toliau ir keleivių mažės.

                                      Comment


                                        Kokie argumentai dėl didesnės stoties? Netelpa žmonės laukiantys autobusų, ten tokie dideli jų srautai?

                                        Comment


                                          Taip, piko metu pakankamai daug būna keleivių. Bet aš akcentuoju labiau stoties aikštės dydį, išvykimo aikštelių skaičių ir autobusų atstovos vietų skaičių. Jie visi per maži. Dabar Panevėžyje yra berods 15 ar 16 išvykimp aikštelių, o bus tik 11. Stotyje paprastai stovi virš 10 autobusų, o bus tik 9 vietos. Dideliems autobusams ir dabartinė stoties aikštė per ankšta, o kaip bus dar mažesnėje? Kodėl, esant vietos, daroma ne normali stotis, o skylė? Parkelis būtinas? Galėtų būti ir mažesnis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X