Prisma iš esmės pasiruošusi, per likusias dienas tikrai užsibaigs viską, o dėl likusio Ozo tai nežinau. Neturėjau galimybės po visur paslampinėti, tačiau kiek teko matyti, tai hmm, sunku suvokti kaip jie ruošiasi spėti pabaigti viską, per tas kelias likusias dienas, nes darbo plika akimi žiūrint dar labai daug. Matyt vargšai parduotuvių darbuotojai paskutinę naktį per galvą versis, kad pastarosios būtų paruoštos atidarymui, nes bent jau šiandien dar statybininkai daug kur elementarią vidaus apdailą atlikinėjo.
Ot protinguoliai. Išjungė puslapį žodžiu, nebus nė vienos Aprangos grupės parduotuvės. Bus kažkokia kepyklėlė ir pan. Daugiau jau nepamenu.
Atidarymo vakarą koncertuos Vaidas Baumila ir, berods, 69 Danguje merginos. Įvairūs renginiai vyks ir visą savaitgalį.
dėl Prisma, tai įdomu, ar ten bus ypatingai naujų prekių kokių, ar visos lietuviškos? žinau, kad jau masiškai veža jiems prekes...
Bus. Tai S Group valdomi nuosavi prekės ženklai. "X-tra" ir "Rainbow". X-tra tai žemesnio kainų lygio, dažniausiai į dideles pakuotes pakuojamos prekės už priimtiną kainą, na iš principo tai tas pats kaip Maximos Optima linija, tik dėl produktų kokybės nieko pasakyti negaliu. Tuo tarpu "Rainbow" tai aukštos kokybės produktai, kurie turėtų kainuoti mažiau, lyginant su kitais, na bent jau Suomijoje taip yra. Tiek vienu, tiek kitu prekės ženklų pažymėtų produktų asortimentas gana gausus. O šiaip apie 90proc. produkcijos sudarys vietinė, mums įprasta produkcija.
Už marketingą tai kuolas. Reklamos po visą miestą, o webpage'as likus kelioms dienoms iki atidarymo tik paleistas buvo ir tai lūžinėja, nėra net parduotuvių išdėstymo schemos ir šiaip turbūt kokie studenčiokai jį darė.. O dar atidarymas su 69 danguje irgi labai originalu.. Tenant mix'as - labai nieko gero, "Aprangos" nebuvimas gali skaudžiai atsiliepti, manau.
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Didelį kąsnį ima "Prisma". Ir labai šaunu. Jeigu gerai seksis, gal bus šioks toks šleptelėjimas per veidą seniesim vilkam.
Iš reklamos aš taip ir nesupratau, kur taiko ta Prizma - ar į "kokybę" (jų reklamos pabrėžia, kad mūsų kasininkės bus labiausiai besišypsančios, o prekių pasirinkimas pats geriausias), ar į "pigumą" (nes mini ir geras kainas).
Su kolegom irgi diskutavom šiuo klausimu ką tik, ir, greičiausiai, jie patys nelabai žino kaip save pozicionuoti, kad nurungti rinkos grandus, ir galų gale gausis didelis šnipštas.. Jei prekės, kaip sako PauliaK bus įprasta produkcija, o tokių sąlygų, kokias išsireikalauja Maxima, nesugebės, ko gero, pasiekti, tai nebus nei išskirtinio asortimento, nei pigumo..
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Už marketingą tai kuolas. Reklamos po visą miestą, o webpage'as likus kelioms dienoms iki atidarymo tik paleistas buvo ir tai lūžinėja, nėra net parduotuvių išdėstymo schemos ir šiaip turbūt kokie studenčiokai jį darė.. O dar atidarymas su 69 danguje irgi labai originalu.. Tenant mix'as - labai nieko gero, "Aprangos" nebuvimas gali skaudžiai atsiliepti, manau.
Dėl to webpage'o aš irgi nesupratau. Dabar atsidariau ir matau tik Ozo logotipą per vidurį. Tikriausiai jie į savo marketingo skyrių įdarbino žmonių be patirties
Manau čia taikoma marketingo strategija, kad sudaroma paslaptis, kad pritraukti daugiau smalsuolių Tipo: ateik pats ir pamatysi, kokios ten parduotuvės. Tik klausimas - kas svarbesni - ar žiopliai, ar motyvuoti pirkėjai ieškantys konkrečių parduotuvių?
Comment