Kol kas dar nei cypt apie VT susisiekima su Vilniumi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Taigi va yra stotelė 52 Eišiškių pl. - Google Maps, dar netgi su kebabine ir TOI-TOI - visas multifunkcinis kompleksas. Čia jeigu tektų luktelėti ilgiau autobuso, kuris tikėtina jog važiuos vis vien kas kokias 15 min, galima spėti ir kebabą sukirsti. Dar kažkur yra ir perėja, kad iki čia ateiti ir viso labo reikės eiti kokius 600-900 metrų gyventojams. Viskas čiki, viskas miesto bendruosiuose planuose apgalvota
- 15 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąKol kas dar nei cypt apie VT susisiekima su Vilniumi.
"Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
- 13 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:
"Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąGal atskirą temą šiam projektui užvesti? Jau nemažai apie jį apkalbėta.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:
"Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
Comment
-
Parašė miurdockRimtas kvartalas tas Launagiai nusimato
https://www.bustonaujienos.lt/launag...s-1-mlrd-euru/
Jau paaiškėjo laimėtojai, kurių projektai patvirtinti pirmiesiems dviem naujojo rajono „Launagiai“ Vilniaus pietinėje dalyje etapams.
Pirmosios vietos skirtos architektų studijoms „Aketuri architektai“, „Fragment architektai“ ir „Architektūros kūrybinė grupė“. Tarp prizininkų pateko dar 11 architektų studijų, kurios visos pasidalins beveik 200 tūkst. eurų siekiantį konkurso prizinį fondą.
Konkursus organizavo NT plėtros bendrovė „Darnu Group“.
Eismas Eišiškių pl. kiekvieną rytą yra viena eile kokių 8-12 km/h judantis automobilių kamštis, kuris kasmet darosi po truputį ilgesnis, nes palaipsniui vyksta plėtra šioje miesto pusėje, o iki šiol nėra jokio dviračių ar pėsčiųjų tako su miestu, VT neplečiamas, tad tiesiog atsiranda vis daugiau keleijančių automobiliu. Pilni autobusai važiuoja tame pačiame kamštyje.
Nujaučiu, kad vienas pirmųjų išlįs viešumon planas konvertuoti Eišiškių pl. į 2+2 eismo juostų gatvę be jokių dedikuotų A juostų, tačiau srautas atsirems į tą pačią Dariaus ir Girėno gatvę kaip ir dabar, tad tai jokio esminio pokyčio nepadarys (išskyrus tvarkingesnį/saugesnį eismą ties sankryžomis), ar automobiliai važiuos viena ar dviem juostum iki sankryžos, kurioje jie stringa ir dabar. Jau jau bus rekonstruojama gatvė, norėtųsi bent kažko panašaus, kaip Žirnių g. projektas, kur 2+2 ir A juosta. Eišiškių pl. ideali vieta padaryti nepertraukiamą eismo juostą viešajam transportui, kuria VT galėtų važiuoti visuomet vienodai gretai, nepriklausimai nuo to bendro srauto intensyvumo, kas kardinaliai didintų VT patrauklumą, nes tai jau taptų greitesnis kelionės būdas, bent į tas kryptis, kur veža maršrutai.
Turbūt taip pat atsiras dviračių/pėsčiųjų tako jungtis iki miesto, kas tiesiog būtina.
Užusienis (kalbant apie visą rajoną, ne tik naujai planuojamą teritoriją) savo plotu panašus į Lazdynus, žinoma, mažiau gyventojų, reikia tikėtis, kad kvartalo viduje bus sukurtas adekvatus autobusų trasų tinklas, kuris bus orientuotas ne tik Centro kryptimi, bet ir jungsis su Salininkais leidžiant patogiai judėti tarp šių rajonų ir išnaudoti vienas kito infrastruktūrą. Kalbant apie esamus maršrutus, tas pats 41 galėtų būti pratęstas iki Salininkų ar 19 iki Užusienio. Gaila, kad jau dabar nėra bent 1-2 stotelelėmis giliau į Užusienio g. pratęsiama 41-o trasa, kur jau dabar yra daug naujai atsiradusių namų, o galutinis taškas taip ir liko ten, kur matyt buvo padarytas prieš daug metų.
Ties Mechanikų g./Eišiškių pl. sankržya (prieš pat naują kvartalą) galėtų atsirasti P+R aikštelė, kuri surinktų dalį iš toliau atvykstančio automobilių srauto ir nuo kurios eitų mano jau minėta A juosta į Centrą, tai reikštų ir greitesnes keliones naujojo rajono gyventojams dėl mažesnio automobilių eismo.
Nors ir įrengus traukinių stotelę Salininkuose ši būtų nutolusi nuo naujojo rajono per 3 km, kas būtų turbūt per toli, vis dėl to sukūrus traukinių maršrutą per Salininkus (taip pat numačius naują stotelę ties Nordika ir galbūt ties. Panerių g.), neabojotinai dalis Salininkų gyventojų persėstų į traukinį ir tai taip pat šiek tiek mažintų eismo srautą Eišiškių pl.
Tad norint pagerinti susisiekimo situaciją šioje miesto pusėje kuo mažesnėmis lėšomis, abosoliutus planas minimum galėtų būti:- Nutiesti papildomus 3.5 m asfalto Eišiškių pl. ir padaryti A juostą nuo Mechnikų g. iki Dariaus ir Girėno g. (3.9 km), ypač paprasta būtų atkarpoje iki Metalo g., kur nėra bortų ir nereikia perkelinėti jokių stulpų (3 km)
- Nemenčinės plento lygio asfaltuotas bendras pėsčiųjų-dviračių takas
- Traukinių stotelė Salininkuose
- 11 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:
"Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTad norint pagerinti susisiekimo situaciją šioje miesto pusėje kuo mažesnėmis lėšomis, abosoliutus planas minimum galėtų būti:
- 13 patinka
Comment
-
VMS trūksta žmonių, o va kuo jie užsiima. Pasitaikius progai paminėsiu, kad pvz mūsų kiemo atnaujinimo projektui per Kaimynijų programą VMS buvo iškėlusi perteklinius reikalavimus, kurie buvo vos ne tokie patys kaip statyti dangoraižį (nejuokauju), o tuos perteklinius reikalavimus pažymėjo kaip perteklinius, jei gerai pamenu, Statybų Inspekcija - paskui VMS rinkosi komisija, kuri pripažino, kad taip reikalavimai mūsų kiemui visgi pertekliniai...
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...o-igaliojimus/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVMS trūksta žmonių, o va kuo jie užsiima. Pasitaikius progai paminėsiu, kad pvz mūsų kiemo atnaujinimo projektui per Kaimynijų programą VMS buvo iškėlusi perteklinius reikalavimus, kurie buvo vos ne tokie patys kaip statyti dangoraižį (nejuokauju), o tuos perteklinius reikalavimus pažymėjo kaip perteklinius, jei gerai pamenu, Statybų Inspekcija - paskui VMS rinkosi komisija, kuri pripažino, kad taip reikalavimai mūsų kiemui visgi pertekliniai...
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...o-igaliojimus/Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.18, 13:42.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVilniuje planuojamas naujas rajonas, kurį ekspertas lygina su Pilaite ir Rieše: štai kur jis iškils
Remiantis 2021-aisiais patvirtintu bendruoju Vilniaus miesto planu, šiaurinėje sostinės dalyje turėtų iškilti daugumai vilniečių iki šiol mažai žinomas rajonas, talpinsiantis iki 20 tūkst. gyventojų – Gulbinai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Savivaldybės plane taip pat numatyta, kad ši erdvė taps vienu iš šešių periferinių miesto centrų. Ekspertai gyvenvietę jau dabar lygina su Pilaite ir Rieše, atskleidė daugiau detalių apie tai, kaip ji galėtų atrodyti.
„Numatyta, jog Didieji ir Mažieji Gulbinai taps pilnaverčiu rajonu, iš vienos pusės ribojamu Molėtų plento, iš kitų – Riešės upės, Gulbino, Balsio, Also ir Sauso ežerų, esančių Verkių regioniniame parke. Pagal atstumą iki miesto centro bei kelionės trukmę, būsimą teritoriją tiksliausia būtų lyginti su Pilaite: daugiabučių namų kvartalai, tikėtina, bus vidutinės klasės, tuo tarpu vienbučių namų kvartalai jau šiandien plėtojami kaip Santariškių tęsinys – šiek tiek prabangesnės klasės.
Eksperto teigimu, suplanuota, jog būsimas rajonas užims 525 ha teritoriją, iš kurių urbanizuota turėtų būti daugiau nei pusė – apie 320 ha, likusi Gulbinų teritorija išliks rekreacinė zona.
Pasiūlą papildys iki 7 tūkst. butų
Pasak LNTPA valdybos pirmininko, Gulbinuose sparčiai kuriasi gyvenvietės, tačiau dauguma jų – tik vienbučių namų, taip yra dėl jau beveik du dešimtmečius besitęsiančių diskusijų dėl miesto vandentiekio ir buitinių nuotekų infrastruktūros įrengimo.
„Šiuo metu situacija jau yra pasiekusi finišo tiesiąją: daugiabučių kvartalų plėtrai trūksta tik miesto vandentiekio ir nuotekų tinklų dėl kurių vyksta aktyvi diskusija tarp NT plėtotojų bendruomenės ir miesto savivaldybės“, – teigia V.Zabilius.
Daugiabučių namų plėtra rajone, pasak jo, užtikrins ir naują infrastruktūrą: naujas asfaltuotas gatves, apšvietimo sprendimus, dviračių takus, viešojo transporto stoteles, kurių šiandien teritorijoje trūksta.
Eksperto skaičiavimu, Gulbinai sostinės gyventojams bei naujakuriams galėtų pasiūlyti iki 7 tūkst. naujos statybos būstų, tai – 40 proc. daugiau, nei visa šiuo metu sostinėje egzistuojanti pasiūla (5300 būstų, iš kurių vidutinė klasė sudaro 33 proc.).
Remiantis bendruoju miesto planu, maždaug du trečdalius urbanizuotos Gulbinų teritorijos turėtų sudaryti vienbučiai, trečdalį – daugiabučiai namai.
Vilniaus miesto plotas toliau sparčiai augs.
Neatrodo kad Vilniaus miesto savivaldybė ar miesto architektai apskritai supranta kad reikėtų stabdyti Vilniaus miesto urban sprawl ir tankinti jau esamą miestą.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
BP numatyta tiek mokykla, tiek darželis, kitas klausimas, ar savivaldybė pastatys ką nors, turbūt net gatvių neišasfaltuos, jei net centre to nesugeba padaryti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai aš ir turiu omenyje. Ten yra – miestas.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąNesuprantu, Vilnius neturi jokiu kitu vietu kur plestis apart tik i siaure?
https://maps.vilnius.lt/bendrasis-planas#layers
Comment
Comment