Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol kas dar nei cypt apie VT susisiekima su Vilniumi.

    Comment


      Taigi va yra stotelė 52 Eišiškių pl. - Google Maps, dar netgi su kebabine ir TOI-TOI - visas multifunkcinis kompleksas. Čia jeigu tektų luktelėti ilgiau autobuso, kuris tikėtina jog važiuos vis vien kas kokias 15 min, galima spėti ir kebabą sukirsti. Dar kažkur yra ir perėja, kad iki čia ateiti ir viso labo reikės eiti kokius 600-900 metrų gyventojams. Viskas čiki, viskas miesto bendruosiuose planuose apgalvota

      Comment


        Gal jie nenori į savo kvartalą įsileist ubagų, kurie net paprasto SUV neįperka.

        Comment


          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
          Kol kas dar nei cypt apie VT susisiekima su Vilniumi.
          Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:

          "Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."

          Comment


            Gal atskirą temą šiam projektui užvesti? Jau nemažai apie jį apkalbėta.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:

              "Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
              O naktį / ryte, kai autikai judės į / iš Transrevio parko, tai visai lafa bus ten. Tad manau, kad su VT, ten tikrai viskas apgalvota ir apskaičiuota tinkamai.

              Comment


                Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                Gal atskirą temą šiam projektui užvesti? Jau nemažai apie jį apkalbėta.
                Žinoma, čia tokio dydžio projektas, kad net jo skirtingiems vidaus etapams galima būtų kurt atskiras temas.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:

                  "Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
                  Jeigu bus poreikis, tai paleis autobusą ratuką prasukti pro kvartalą, bet manau patogiau iki Eišiškių plento nueiti.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė miurdock
                    Rimtas kvartalas tas Launagiai nusimato

                    https://www.bustonaujienos.lt/launag...s-1-mlrd-euru/

                    Jau paaiškėjo laimėtojai, kurių projektai patvirtinti pirmiesiems dviem naujojo rajono „Launagiai“ Vilniaus pietinėje dalyje etapams.

                    Pirmosios vietos skirtos architektų studijoms „Aketuri architektai“, „Fragment architektai“ ir „Architektūros kūrybinė grupė“. Tarp prizininkų pateko dar 11 architektų studijų, kurios visos pasidalins beveik 200 tūkst. eurų siekiantį konkurso prizinį fondą.

                    Konkursus organizavo NT plėtros bendrovė „Darnu Group“.

                    Teko netoliese gyventi, kasdien važiuoti į miestą ir iki šiol tenka lankytis, iš tikro labai džiugu, kad planuojamas projektas su vizija, tikėkimės bent didesne dalimi bus ir įgyvendintas ir tai duos paskatą atsigavimui ir Salininkuose. Per tiek laiko ir minčių kilę įvairių, nors ir gana paprastų, kaip pakeisti situaciją, reikės pabandyti susisiekti su projekto vystytojais, gal perskaitys ir kils minčių atsižvelgti į tam tikrus aspektus planuojant projektą ir derinant su savivaldybe.

                    Eismas Eišiškių pl. kiekvieną rytą yra viena eile kokių 8-12 km/h judantis automobilių kamštis, kuris kasmet darosi po truputį ilgesnis, nes palaipsniui vyksta plėtra šioje miesto pusėje, o iki šiol nėra jokio dviračių ar pėsčiųjų tako su miestu, VT neplečiamas, tad tiesiog atsiranda vis daugiau keleijančių automobiliu. Pilni autobusai važiuoja tame pačiame kamštyje.

                    Nujaučiu, kad vienas pirmųjų išlįs viešumon planas konvertuoti Eišiškių pl. į 2+2 eismo juostų gatvę be jokių dedikuotų A juostų, tačiau srautas atsirems į tą pačią Dariaus ir Girėno gatvę kaip ir dabar, tad tai jokio esminio pokyčio nepadarys (išskyrus tvarkingesnį/saugesnį eismą ties sankryžomis), ar automobiliai važiuos viena ar dviem juostum iki sankryžos, kurioje jie stringa ir dabar. Jau jau bus rekonstruojama gatvė, norėtųsi bent kažko panašaus, kaip Žirnių g. projektas, kur 2+2 ir A juosta. Eišiškių pl. ideali vieta padaryti nepertraukiamą eismo juostą viešajam transportui, kuria VT galėtų važiuoti visuomet vienodai gretai, nepriklausimai nuo to bendro srauto intensyvumo, kas kardinaliai didintų VT patrauklumą, nes tai jau taptų greitesnis kelionės būdas, bent į tas kryptis, kur veža maršrutai.

                    Turbūt taip pat atsiras dviračių/pėsčiųjų tako jungtis iki miesto, kas tiesiog būtina.

                    Užusienis (kalbant apie visą rajoną, ne tik naujai planuojamą teritoriją) savo plotu panašus į Lazdynus, žinoma, mažiau gyventojų, reikia tikėtis, kad kvartalo viduje bus sukurtas adekvatus autobusų trasų tinklas, kuris bus orientuotas ne tik Centro kryptimi, bet ir jungsis su Salininkais leidžiant patogiai judėti tarp šių rajonų ir išnaudoti vienas kito infrastruktūrą. Kalbant apie esamus maršrutus, tas pats 41 galėtų būti pratęstas iki Salininkų ar 19 iki Užusienio. Gaila, kad jau dabar nėra bent 1-2 stotelelėmis giliau į Užusienio g. pratęsiama 41-o trasa, kur jau dabar yra daug naujai atsiradusių namų, o galutinis taškas taip ir liko ten, kur matyt buvo padarytas prieš daug metų.

                    Ties Mechanikų g./Eišiškių pl. sankržya (prieš pat naują kvartalą) galėtų atsirasti P+R aikštelė, kuri surinktų dalį iš toliau atvykstančio automobilių srauto ir nuo kurios eitų mano jau minėta A juosta į Centrą, tai reikštų ir greitesnes keliones naujojo rajono gyventojams dėl mažesnio automobilių eismo.

                    Nors ir įrengus traukinių stotelę Salininkuose ši būtų nutolusi nuo naujojo rajono per 3 km, kas būtų turbūt per toli, vis dėl to sukūrus traukinių maršrutą per Salininkus (taip pat numačius naują stotelę ties Nordika ir galbūt ties. Panerių g.), neabojotinai dalis Salininkų gyventojų persėstų į traukinį ir tai taip pat šiek tiek mažintų eismo srautą Eišiškių pl.

                    Tad norint pagerinti susisiekimo situaciją šioje miesto pusėje kuo mažesnėmis lėšomis, abosoliutus planas minimum galėtų būti:
                    • Nutiesti papildomus 3.5 m asfalto Eišiškių pl. ir padaryti A juostą nuo Mechnikų g. iki Dariaus ir Girėno g. (3.9 km), ypač paprasta būtų atkarpoje iki Metalo g., kur nėra bortų ir nereikia perkelinėti jokių stulpų (3 km)
                    • Nemenčinės plento lygio asfaltuotas bendras pėsčiųjų-dviračių takas
                    • Traukinių stotelė Salininkuose
                    Tai jau reikštų didžiulį pagerinimą gyvenantiems šioje miesto pusėje, o kainuoti turėtų palyginus nedaug. Kas bus matysim, bet bent šiais aspektais labai daug nesitikiu.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:

                      "Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
                      Juokingiausia, kad nuo Paupio 3 etapo (grubiai Paupio vidurio) iki artimiausios stotelės Subačiaus g. yra lygiai 500 metrų, o iki Drujos ir Maironio gatvių stotelių >800 metrų.

                      Comment


                        Obviously suorganizuos greitą ir patogų susisiekimą. "Greitas ir patogus susisiekimas" pagal Vilnietiškas paniatkes iš Facebook'o NT marketingo perliukų - asociatyvinės foto perspektyva tiesiai iš kamščio.

                        Click image for larger version

Name:	jorai.png
Views:	1746
Size:	1,26 MB
ID:	2141529

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                          Tad norint pagerinti susisiekimo situaciją šioje miesto pusėje kuo mažesnėmis lėšomis, abosoliutus planas minimum galėtų būti:
                          Būti galėtų bet kas, nors ir tramvajus. Bet bus eilinė automobilizuota suburbija, iš kurios net neis išsukti į Eišiškių plentą.

                          Comment


                            VMS trūksta žmonių, o va kuo jie užsiima. Pasitaikius progai paminėsiu, kad pvz mūsų kiemo atnaujinimo projektui per Kaimynijų programą VMS buvo iškėlusi perteklinius reikalavimus, kurie buvo vos ne tokie patys kaip statyti dangoraižį (nejuokauju), o tuos perteklinius reikalavimus pažymėjo kaip perteklinius, jei gerai pamenu, Statybų Inspekcija - paskui VMS rinkosi komisija, kuri pripažino, kad taip reikalavimai mūsų kiemui visgi pertekliniai...

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	978
Size:	43,7 kB
ID:	2165980
                            https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...o-igaliojimus/

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              VMS trūksta žmonių, o va kuo jie užsiima. Pasitaikius progai paminėsiu, kad pvz mūsų kiemo atnaujinimo projektui per Kaimynijų programą VMS buvo iškėlusi perteklinius reikalavimus, kurie buvo vos ne tokie patys kaip statyti dangoraižį (nejuokauju), o tuos perteklinius reikalavimus pažymėjo kaip perteklinius, jei gerai pamenu, Statybų Inspekcija - paskui VMS rinkosi komisija, kuri pripažino, kad taip reikalavimai mūsų kiemui visgi pertekliniai...

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	43,7 kB ID:	2165980
                              https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...o-igaliojimus/
                              Didelė biurokratija ir perteklinis reguliavimas kuriamas, kad galėtų pasipelnyti kyšininkaujant, klasika.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.18, 13:42.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Vilniuje planuojamas naujas rajonas, kurį ekspertas lygina su Pilaite ir Rieše: štai kur jis iškils

                                Remiantis 2021-aisiais patvirtintu bendruoju Vilniaus miesto planu, šiaurinėje sostinės dalyje turėtų iškilti daugumai vilniečių iki šiol mažai žinomas rajonas, talpinsiantis iki 20 tūkst. gyventojų – Gulbinai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

                                Savivaldybės plane taip pat numatyta, kad ši erdvė taps vienu iš šešių periferinių miesto centrų. Ekspertai gyvenvietę jau dabar lygina su Pilaite ir Rieše, atskleidė daugiau detalių apie tai, kaip ji galėtų atrodyti.

                                „Numatyta, jog Didieji ir Mažieji Gulbinai taps pilnaverčiu rajonu, iš vienos pusės ribojamu Molėtų plento, iš kitų – Riešės upės, Gulbino, Balsio, Also ir Sauso ežerų, esančių Verkių regioniniame parke. Pagal atstumą iki miesto centro bei kelionės trukmę, būsimą teritoriją tiksliausia būtų lyginti su Pilaite: daugiabučių namų kvartalai, tikėtina, bus vidutinės klasės, tuo tarpu vienbučių namų kvartalai jau šiandien plėtojami kaip Santariškių tęsinys – šiek tiek prabangesnės klasės.

                                Eksperto teigimu, suplanuota, jog būsimas rajonas užims 525 ha teritoriją, iš kurių urbanizuota turėtų būti daugiau nei pusė – apie 320 ha, likusi Gulbinų teritorija išliks rekreacinė zona.

                                Pasiūlą papildys iki 7 tūkst. butų

                                Pasak LNTPA valdybos pirmininko, Gulbinuose sparčiai kuriasi gyvenvietės, tačiau dauguma jų – tik vienbučių namų, taip yra dėl jau beveik du dešimtmečius besitęsiančių diskusijų dėl miesto vandentiekio ir buitinių nuotekų infrastruktūros įrengimo.

                                „Šiuo metu situacija jau yra pasiekusi finišo tiesiąją: daugiabučių kvartalų plėtrai trūksta tik miesto vandentiekio ir nuotekų tinklų dėl kurių vyksta aktyvi diskusija tarp NT plėtotojų bendruomenės ir miesto savivaldybės“, – teigia V.Zabilius.

                                Daugiabučių namų plėtra rajone, pasak jo, užtikrins ir naują infrastruktūrą: naujas asfaltuotas gatves, apšvietimo sprendimus, dviračių takus, viešojo transporto stoteles, kurių šiandien teritorijoje trūksta.

                                Eksperto skaičiavimu, Gulbinai sostinės gyventojams bei naujakuriams galėtų pasiūlyti iki 7 tūkst. naujos statybos būstų, tai – 40 proc. daugiau, nei visa šiuo metu sostinėje egzistuojanti pasiūla (5300 būstų, iš kurių vidutinė klasė sudaro 33 proc.).

                                Remiantis bendruoju miesto planu, maždaug du trečdalius urbanizuotos Gulbinų teritorijos turėtų sudaryti vienbučiai, trečdalį – daugiabučiai namai.


                                Vilniaus miesto plotas toliau sparčiai augs.
                                Neatrodo kad Vilniaus miesto savivaldybė ar miesto architektai apskritai supranta kad reikėtų stabdyti Vilniaus miesto urban sprawl ir tankinti jau esamą miestą.

                                Comment


                                  Čia statytojų straipsnis, Savivaldybės net nėra jokio komentaro Gali būti kaip spaudimo priemonė atvesti komunikacijas, nes užsiminta tekste

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    BP numatyta tiek mokykla, tiek darželis, kitas klausimas, ar savivaldybė pastatys ką nors, turbūt net gatvių neišasfaltuos, jei net centre to nesugeba padaryti.
                                    BP daug dalykų numatyta. Kai užaugs džipuose neasfaltuota Santariškių gatve atvežioti vaikai, gal jų vaikai ir eis į vietinę Gulbinų mokyklą.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Tai aš ir turiu omenyje. Ten yra – miestas.
                                      realiai 2000 (ar panašiai) prijungta buvo daug kaimų gauti papildomo GPM (ir gal kai kurių žmonių žemes vertei padidinti), realiai gavom didelį infrastruktūros poreikių, o tą GPM neproporcingai reikiamai infrastruktūrai, reik atiduoti visokiems Rietavams.

                                      Comment


                                        Nesuprantu, Vilnius neturi jokiu kitu vietu kur plestis apart tik i siaure?

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu, Vilnius neturi jokiu kitu vietu kur plestis apart tik i siaure?
                                          Turi, kalnėnai, naujoji vilnia, vokė:

                                          https://maps.vilnius.lt/bendrasis-planas#layers
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X