Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Visiškai pritariu, kaip ir kituose miestuose turėtų būti. Tiesiog realybė tokia, kad vms turi argumentą atsifutbolinti, mol kitas rajonas, o mieste dar infrastruktūra neideali. O Trakai pasiūlo VT į Trakus kurio greičiausiai atsisakoma, dėl ko jiems irgi ramiau. Ir tada turim ką turim.
    Tai, kad neatsifutbolina kaip matom. Ir bent iš Trakų rajono neVMS transportas nėra tik į/iš Trakų. Vilniaus rajone spėju taip pat, nes ten net nėra tokio aiškaus centro į kurį būtų galima organizuoti VT. Aišku būtų galima padaryt efektyviau, bet šiaip ar taip veiksmas vyksta ta pačia kryptimi.

    Comment


      Šitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.

      Comment


        Taip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Bluefox gal pavyko sudalyvauti. Įdomūs komentarai.
          Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.

          Comment


            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

            Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.
            Iš kito pažįstamo gavau šiek tiek info.

            Vyko pristatymas su vaišemis, gėrimais ir pan. , tai kaip supratau piarinės skaidrės apie darną, žalumą, modernumą ir Nyderlandų pavyzdžiais, niekam neįdomu...
            Vėliau gyventojų klausimai. Tai dominavo klausimai apie susisiekimą (VT, kelius, sankryžas, privažiavimus) ir inž. infrastruktūros plėtrą aplinkinėse teritorijose (vanduo, kanalizacija). Iš esmės džiaugiuosi, kad bendruomenių susitikimuose pradėda dominuot tokie klausimai, nes kelionės neišvengiamos, nes visi pavargę nuo spūsčių. Tai ties šiuo klausimų niekas negalėjo atsakyti, eiliniai pažadai apie modeliavimą arba abstrakčios frazės "spręsim", "nagrinėsim", net vyr. architektė, kuri irgi dalyvavo, neturėjo atsakymų (kas turbūt nestebina, nes Vilniuje kaip ir nėra planavimo).

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Taip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.
              https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County
              Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
              ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.

              Comment


                Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County
                Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
                ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.
                Iš esmės galima imti esamas apskritis. Pamodeliavus ir tarp tų nutolusių vienetų gaunasi daug bendrų ryšių. Tie patys Švenčionėliai ar Širvintos tampriai susiję su Vilniumi.

                Comment


                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                  Šitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.
                  Viskas dėl to, kad konkrečių savivaldybių merai ir tarybų nariai negirdi nepolitinių pozicijų specialistų siūlymų ar komentarų. Bent jau Klaipėdos atveju nėra taip, kad pvz. KKT komanda neturi siūlymų problemų sprendimui ar VT vystymui / plėtrai / jungtims su periferija ir pan. Tas pats su architektūra, viešųjų erdvių tvarkymu ir priežiūra, urbanistika. Politikai juk žino geriau.
                  N N N

                  Comment


                    Nauja suburbija https://www.launagiai.lt/ kaip tik toj vietoj kur čia neseniai kažkas forume paišė fantasy miesto geležinkelius. Apie VT neužsimenama, tik apie kažkokius "alternatyvius transportus" ir "pralaidumus".

                    Vienas pagrindinių klausimų, kurį sieksime išspręsti, yra patogus judumas, todėl vidinį gatvių tinklą ir jų struktūrą planuojame taip, kad gyventojai išvengtų kamščių. Didelį dėmesį skirsime ne tik automobilių judėjimui, bet ir pėstiesiems bei dviratininkams. Neišvengiamai turės pasikeisti ir pagrindinė transporto arterija, esanti šalia teritorijos – Eišiškių plentas. Čia kartu su savivaldybe jau pradėjome diskutuoti ir ieškoti geriausių būdų gerinti jo pralaidumą, išspręsti alternatyvaus transporto prieinamumo ir kitus su keliavimu mieste susijusius klausimus
                    https://darnugroup.lt/lt/naujiena/da...i-1-mlrd-euru/

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Nauja suburbija https://www.launagiai.lt/ kaip tik toj vietoj kur čia neseniai kažkas forume paišė fantasy miesto geležinkelius. Apie VT neužsimenama, tik apie kažkokius "alternatyvius transportus" ir "pralaidumus".
                      15000 gyventojų
                      Šiaip tai ten kamštis (nors ir judantis) kasryt dažnai nuo pat Salininkų sankryžos.
                      VT stovi bendrame. Be kažkokių papildomų sprendinių tvarkos neįsivaizduoju. (pvz. galima jungtis iki apytuštės D&G gatvės (pro buvusį taborą))
                      P.S ateityje gal įmanoma sujungti su Ž.Paneriais.
                      Paskutinis taisė Sula; 2024.06.03, 11:26.

                      Comment


                        Projektas dešimtmetį į priekį, pradžia 2026 pabaiga 2036, tai kažkokie sprendiniai realu kad bus.

                        Comment


                          Straipsniuose rašoma, kad nuo 1 mlrd. investicijų į projektą sumokės maždaug 20 mln. Eur infrastruktūros mokesčių. Tai tokių pinigų turėtų užtekti tarkim įrengti A juostas.

                          Comment


                            15 tūkstančių žmonių, iš kurių praktiškai visi kiekvieną dieną važiuos ta pačia kryptimi? Papildomas Druskininkų dydžio priemiestis, kiekvieną dieną po 10km važiuojantis į miesto centrą? Laukiu nesulaukiu protingų ir tikrai ne paviršutiniškų infrastruktūros pasirinkimų .

                            Faktas, kad vieta yra praktiškai tobula planuoti protingus ir už automobilius efektyvesnius VT sprendimus. Jeigu jau "darom miestą iš naujo", tai reiktų daryti gerai. Čia jau pats miestas turėtų kištis ir reikalauti, kad tokioje vietoje užgimtų kažkas daugiau, o ne dar viena autosuburbija, bet vilties oi kaip nedaug.

                            Comment


                              Oficiali miesto ideologija – „jokio planavimo“. Ją, beje, viešai skelbė buvęs vyr. architektas, kuris tuo pat metu pasakojo, kaip svarbu naujai suplanuoti jau suplanuotus sovietinius kvartalus. Visi planavimai – tik į naudą verslininkų godumui.

                              Comment


                                Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                15 tūkstančių žmonių, iš kurių praktiškai visi kiekvieną dieną važiuos ta pačia kryptimi? Papildomas Druskininkų dydžio priemiestis, kiekvieną dieną po 10km važiuojantis į miesto centrą? Laukiu nesulaukiu protingų ir tikrai ne paviršutiniškų infrastruktūros pasirinkimų
                                Kodėl visi turėtų važiuoti į miesto centrą? Pietinėje miesto dalyje labai daug verslo centrų, gamyklų, vien Teltonikos koks didžiulis kompleksas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                  Oficiali miesto ideologija – „jokio planavimo“.
                                  Netiesa, miesto bendrasis planas parengtas ir suplanuota viskas net taip toli, kad numatytas net antras takas VNO, šioje konkrečiai teritorijoje užstatymas iki 4 aukštų. Problema ne tame, kad nėra planavimo, o tame, kad infrastruktūra nespėja paskui miesto augimą. Gyventojų mieste kasmet padaugėja kaip kokioje Šilutėje, Radviliškyje ar Druskininkuose yra gyventojų, o ar naujos infrastruktūros kasmet tiek pastatoma, kiek tuose miestuose yra?

                                  Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	500,8 kB ID:	2134063
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 13:19.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                                    Projektas dešimtmetį į priekį, pradžia 2026 pabaiga 2036, tai kažkokie sprendiniai realu kad bus.
                                    Per dinamiškiausius dešimtmečius mieste nieko iš esmės nepasikeitė, o čia užmiesty pasikeis? Kautros mikriukas ir pakaks.
                                    Paskutinis taisė Nikas; 2024.06.03, 13:22.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Netiesa, miesto bendrasis planas parengtas ir suplanuota viskas net taip toli, kad numatytas net antras takas VNO, šioje konkrečiai teritorijoje užstatymas iki 4 aukštų. Problema ne tame, kad nėra planavimo, o tame, kad infrastruktūra nespėja paskui miesto augimą. Gyventojų mieste kasmet padaugėja kaip kokioje Šilutėje, Radviliškyje ar Druskininkuose yra gyventojų, o ar naujos infrastruktūros kasmet tiek pastatoma, kiek tuose miestuose yra?
                                      Aš atsisakau planavimu laikyti bet kokius urbanistinės plėtros veiksmus, kurie absoliučiai ignoruoja viešojo transporto dėmenį (o ir, tiesą sakant, visą socialinę infrastruktūrą).

                                      Tiesa, galbūt tiksliau ideologijai apibendrinti tiktų šūkis „visa valdžia automobiliams“.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                        Aš atsisakau planavimu laikyti bet kokius urbanistinės plėtros veiksmus, kurie absoliučiai ignoruoja viešojo transporto dėmenį (o ir, tiesą sakant, visą socialinę infrastruktūrą).
                                        Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą, sakote, kad nėra socialinės infrastruktūros plano, tai vėlgi jis yra, ne tik numatyta, bet jau daug visko projektuojama. Kaip ir sakiau, problema ne planavimo lygmenyje, o įgyvendinimo, kas suplanuota.

                                        Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	697,0 kB ID:	2134082
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą,
                                          O kur šiame plane kažkas suplanuota toje zonoje, kurioje yra tie aptariami Launagiai? Lygiai kaip ir bet kuriame kitame plane, yra kažkas suplanuota "senesnėje miesto dalyje", bet niekas konkrečiai nesuplanuota naujai vystomose teritorijose. O teritorijas ir sklypus reikia rezervuotis infrastruktūrai, bet tam reikia plano kur ir kas bus. Kai visi planai baigiasi ties oro uostu, tai toliau planavimas yra principu "bus kaip bus".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X