Dėl geležinkelio, tai nereiktų galvot ne apie esamo, o būsimo vietą (preliminarią trasą sužinosim anksčiausiai kitais metai). Ginčytis dėl vietos nereikia, tiesiog pagal straipsnyje duotas 10-20 min "primečiau".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
O as seip galvoju jeigu kaip ten Delfi raso,kad VNO butu mires jeigu atsirastu naujos oro uostas.O kam tada reikejo pradeti statyti Business Parka salia VNO kam tada ten kuresi IKEA,Decathlon ,stato viesbuti dabar ir kisa vos ne 100mln i dabar esanti oro uosta??.Jau geriau nugriautu dabar esancius VNO pastatus ir toje pacioje vietoje statytu nauja oro uosta ir praplestu tiesiog jo teritorija taip butu sutaupyti pinigai nekalbu,kad nereiktu visai naujai pirkti naujos teritorijos.
Comment
-
Parašė Edis Rodyti pranešimąO as seip galvoju jeigu kaip ten Delfi raso,kad VNO butu mires jeigu atsirastu naujos oro uostas.O kam tada reikejo pradeti statyti Business Parka salia VNO kam tada ten kuresi IKEA,Decathlon ,stato viesbuti dabar ir kisa vos ne 100mln i dabar esanti oro uosta??.Jau geriau nugriautu dabar esancius VNO pastatus ir toje pacioje vietoje statytu nauja oro uosta ir praplestu tiesiog jo teritorija taip butu sutaupyti pinigai nekalbu,kad nereiktu visai naujai pirkti naujos teritorijos.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
VNO teritorija yra pakankama ir ją plėsti ''į plotį'' dar galima. Pagrindinė problema, dėl ko ir iškilo noras statyti visiškai naują oro uostą yra per trumpas pakilimo takas VNO, kuris neleidžia nutūpti didesniems lėktuvams. Dabartinio tako pailginti yra beveik neįmanoma (gal kokį šimtą metrų ir būtų galima išspausti neperdarant Žirnių gatvės iš šiaurės ir geležinkelio iš pietų, bet lėktuvui tai yra lašas jūroje), todėl ir joks griovimas čia nieko nepakeis.
VNO takas berods apie 2,5km. Žvilgtelėjus į ortofoto, panašu, kad jį būt galima ilgint iki kokių 3km.
Tačiau KUN takas berods apie 3,2km, o labai norint jį galima pailgint iki 4km ar net daugiau.
Tai jei esminis dalykas yra tako ilgis, tai gal labiau apsimoka investuot į KUN plėtrą?
Comment
-
Nuo Vilniaus ir Kauno pasimieravimo pakilimo takų ilgiais, grįžtant prie Vilniaus plėtros, tai miesto plėtrai oro uosto iškėlimas būtų vienas geriausių dalykų, koks tik gali nutikti.
1. Lėktuvai daugiau nesileistų virš miesto.
2. Atsilaisvintų didžiulis plotas statyboms.
3. Vykstant plėtrai už Žirnių, g., tuo pačiu būtų duotas postūmis labiau vystytis Naujininkams ir Liepkalniui. Jie pagaliau taptų normalia miesto dalimi.
4. Vilnius pagaliau taptų simetriškas.
5. Nuimtų perkrovimą nuo vakarinės ir šiaurinės miesto dalies.
6. Gal dar paskatintų Kirtimų konversiją ir Kuprijoniškių plėtrą kaip gyvenamojo, o ne sandėlių rajono.
Bet tai būtų efektyvu tik tuo atveju, jeigu vietoj oro uosto būtų kompleksiškai vystomi gyvenamieji rajonai (tik ne tokiu stiliumi, kaip vystytas Perkūnkiemis): su visa infrastruktūra, viešuoju transportu, prekyba, pramogomis, viešosiomis erdvėmis, mokyklomis ir kitomis būtinomis įstaigomis. Pats blogiausias dalykas koks tik gali būti - jeigu laisvoje teritorijoje pasidarytų tas pats, kas pasidarė aplink Džiaugsmo g. - namų kvartalai, kotedžai ir atskiri išvažiavimai, o apie kažkokias įstaigas, mokyklas, pramogas, visiems patogiai kursuojantį VT ir sutvarkytą infrastruktūrą neverta net kalbėti. Tokios plėtros tikrai nereikia.Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.06.18, 07:53.Snowflakes will attack U <3
- 3 patinka
Comment
-
Tomizmai, Vilniuje ir taip labai daug tusciu vietu, neefektiviai naudojamu pastatu ir tt. tai kam dar didinti miesta? Gal geriau tvarkyti esama miesta, takinti visom parsmem. Gausim kompaktiska daugiafunkcine gerai sutvarkita miesta, o ne didziule bele kaip uzstatyta plota, kur bus jau ne gamta, bet dar ir ne miestas. Ir nera prasmes butent centriska miesta daryti, kaip tik atvirksiai geriau ekscentriska su savo subcentrais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė architip Rodyti pranešimąTomizmai, Vilniuje ir taip labai daug tusciu vietu, neefektiviai naudojamu pastatu ir tt. tai kam dar didinti miesta? Gal geriau tvarkyti esama miesta, takinti visom parsmem. Gausim kompaktiska daugiafunkcine gerai sutvarkita miesta, o ne didziule bele kaip uzstatyta plota, kur bus jau ne gamta, bet dar ir ne miestas. Ir nera prasmes butent centriska miesta daryti, kaip tik atvirksiai geriau ekscentriska su savo subcentrais.
Comment
-
Parašė architip Rodyti pranešimąTomizmai, Vilniuje ir taip labai daug tusciu vietu, neefektiviai naudojamu pastatu ir tt. tai kam dar didinti miesta? Gal geriau tvarkyti esama miesta, takinti visom parsmem. Gausim kompaktiska daugiafunkcine gerai sutvarkita miesta, o ne didziule bele kaip uzstatyta plota, kur bus jau ne gamta, bet dar ir ne miestas. Ir nera prasmes butent centriska miesta daryti, kaip tik atvirksiai geriau ekscentriska su savo subcentrais.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNuo Vilniaus ir Kauno pasimieravimo pakilimo takų ilgiais, grįžtant prie Vilniaus plėtros, tai miesto plėtrai oro uosto iškėlimas būtų vienas geriausių dalykų, koks tik gali nutikti.
1. Lėktuvai daugiau nesileistų virš miesto.
2. Atsilaisvintų didžiulis plotas statyboms.
3. Vykstant plėtrai už Žirnių, g., tuo pačiu būtų duotas postūmis labiau vystytis Naujininkams ir Liepkalniui. Jie pagaliau taptų normalia miesto dalimi.
4. Vilnius pagaliau taptų simetriškas.
5. Nuimtų perkrovimą nuo vakarinės ir šiaurinės miesto dalies.
6. Gal dar paskatintų Kirtimų konversiją ir Kuprijoniškių plėtrą kaip gyvenamojo, o ne sandėlių rajono.
Bet tai būtų efektyvu tik tuo atveju, jeigu vietoj oro uosto būtų kompleksiškai vystomi gyvenamieji rajonai (tik ne tokiu stiliumi, kaip vystytas Perkūnkiemis): su visa infrastruktūra, viešuoju transportu, prekyba, pramogomis, viešosiomis erdvėmis, mokyklomis ir kitomis būtinomis įstaigomis. Pats blogiausias dalykas koks tik gali būti - jeigu laisvoje teritorijoje pasidarytų tas pats, kas pasidarė aplink Džiaugsmo g. - namų kvartalai, kotedžai ir atskiri išvažiavimai, o apie kažkokias įstaigas, mokyklas, pramogas, visiems patogiai kursuojantį VT ir sutvarkytą infrastruktūrą neverta net kalbėti. Tokios plėtros tikrai nereikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu ką jūs norite centre tankinti, jei ši vieta ir taip gerokai tankesnė ne tik už daugybę kitų vietų bet ir miesto tankumo vidurkį. Senamiestyje, Naujamiestyje ir Užuoyje juk ir taip stovi pastatas prie pat kito pastato. Tankinti kaip tik geriau aplink centrą kur beveik nieko nėra, labiau pasiskirstys paslaugos, o problemų atairandančių dėl didėjančio tankumo dar neatsiras. Viskas tik gerės, kai bus mažesnė paskaita dideliai gyventojų kasdienei mirgracijai į užkimštą centrą. Kuo tankesnį padarysime centrą tuo vėliau bus didesnė motivacija jį dar labiau tankinti ir taip užburtas ratas kol koks pastatas neįrašomas į paveldo sąrašą ar neįtvirtinami bietovės apribojimai. O didelio tankumo problemos: viešųjų ir reakreacinių erdvių trūkumas, didesnė tarša, mažiau gamtos centre.
Parašė Ignacijus Rodyti pranešimą
Plius nusiimtų aukšingumo apribojimai, būtų galima grįžt prie tokių projektų kaip Vilnius Beacon įgyvendinimo
Comment
-
Parašė architip Rodyti pranešimąTomizmai, Vilniuje ir taip labai daug tusciu vietu, neefektiviai naudojamu pastatu ir tt. tai kam dar didinti miesta? Gal geriau tvarkyti esama miesta, takinti visom parsmem. Gausim kompaktiska daugiafunkcine gerai sutvarkita miesta, o ne didziule bele kaip uzstatyta plota, kur bus jau ne gamta, bet dar ir ne miestas. Ir nera prasmes butent centriska miesta daryti, kaip tik atvirksiai geriau ekscentriska su savo subcentrais.
Be to, oro uosto teritorija yra ne kaimai už vakarinio aplinkkelio, o praktiškai integrali miesto dalis, susisiekianti su Naujininkais ir Liepkalniu - prie pat Senamiesčio esančiais rajonais, ir besiliečianti su Kirtimais, kurie turbūt yra per geroje vietoje, kad būtų sandėlių ir logistikos rajonu. Tai būtų miestui kur kas naudingesnė ir logiškesnė plėtra, nei dabartinis kotedžų ir net daugiabučių išsitaškymas per kaimus už aplinkkelio 15 km iki centro.Snowflakes will attack U <3
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Sutinku 100%, bet tankumas = didesni eismo srautai. Jau dabar zmones putojasi del kamsciu Pilatie-Saltoniskes-Zalgirio kvartalas ir toliau, tuo paciu metu isjuokia metro ideja aceit “Vilnius per mazas”... Man taip neatrodo.
O dėl metro ... aš manau priešingai, bet gal neverta čia veltis į diskusijas.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Be to, oro uosto teritorija yra ne kaimai už vakarinio aplinkkelio, o praktiškai integrali miesto dalis, susisiekianti su Naujininkais ir Liepkalniu - prie pat Senamiesčio esančiais rajonais, ir besiliečianti su Kirtimais, kurie turbūt yra per geroje vietoje, kad būtų sandėlių ir logistikos rajonu. Tai būtų miestui kur kas naudingesnė ir logiškesnė plėtra, nei dabartinis kotedžų ir net daugiabučių išsitaškymas per kaimus už aplinkkelio 15 km iki centro.
Comment
-
Parašė architip Rodyti pranešimą
Tomizmai, toks sprendimas uzrakins miesta ir padarys kaip tik klasikini centrinio brandolio miesta, kur rytais visi vazioja i centra, vakarais i pakrascius. Pats blogiausis variantas. Geriau visas jegas nukriepti i subsentru formavima. Tarkim prie Simens arenos jau yra subcentras, tik reikia dar kazkiek funkciju, siaurine gatve ir kitu pastatu su geresne architektura. Prie spaudos Rumu, Prie ukmerges plentu . Ypatinga demesi skirti arch, kokybei, gerbuv., daugifunkicionalumui. Tokiu budu galima pagerinti ir susisiekima ir ekologija. Ir rezervu cia begalybe.
Sutrumpintai galima pasakyti taip: geriau oro uosto teritorija + Naujininkai + Liepkalnis, negu Pilaitė, Tarandė, Zujūnai, Avižieniai, Riešė ir netgi Čekoniškės ar Rastinėnai.
Ir dar - be jokios abejonės, miesto tankinimas turi eiti pilnu numeriu (Šnipiškės - pačiu pirmiausiu numeriu), bet visi suprantam, kad tik to neužteks.
Nors aišku, pilnai suprantu, kad tai suveiktų tik idealiame pasaulyje. Realiai - jeigu sugebama projektuoti kotedžus Šnipiškėse, tai manau nesunku įsivaizduoti kas darytųsi, jeigu vieną dieną oro uostas būtų iškeltas. Labiau tikėtina tai, kad tame didžiuliame plote atsirastų dar viena Džiaugsmo g., negu suplanuoti, apgalvoti ir į miestą integruoti kvartalai. Arba pristatytų kokių logistikos centrų.Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.06.18, 23:22.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Vaidas Jauniškis: Miesto akligatvis
Sprendžiant pagal dabartinę situaciją, savivaldybės strategija primena Stalino laikų nuostatą „Nėra žmogaus, nėra problemos“. Nes tik jie jas kelia.
Comment
-
Na ir gal ne tiek susiję su Vilniumi kiek su visa Lietuva
Atsistatydina aplinkos viceministrė R. Brandišauskienė
Portalui 15min.lt ji sakė, kad traukiasi dėl nuovargio ir nusivylimo.
Tuo tarpu 15min apie nusivylimą nerašo:
Savo apsisprendimą portalui 15min patvirtinusi Rėda Brandišauskienė motyvavo atsiradusiu nuovargiu.
[...]
Aplinkos viceministrės pareigas ji ėjo nuo 2016 metų gruodžio, jos kuruojamos sritys buvo: statyba ir būstas, teritorijų planavimas, urbanistika ir architektūra, aplinkos apsaugos valstybinė kontrolė. Viceministrė kontroliavo ir koordinavo Valstybinę teritorijų planavimo ir statybos inspekciją prie Aplinkos ministerijos, VšĮ Būsto energijos taupymo agentūrą, VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centrą, UAB „Projektų ekspertizė“ veiklą.
Comment
Comment