Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apgailėtina. Tokioje vietoje... O tuo metu daugiabučiai kyla kaimuose prie Gilužio.
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Intensyviausiai butai statomi Vilniaus vakaruose, didžiausia paklausa – centre
      Remiantis VĮ „Registrų centro duomenimis“, per paskutinius septynerius metus, kada prasidėjo nekilnojamojo turto rinkos atsigavimas Vilniuje, butų fondas išaugo maždaug 18 600 butų.

      Tačiau daugiabučių plėtra sostinėje vyko ir iki šiol vyksta labai netolygiai. Beveik 7 800 butų arba beveik 42 proc. visos naujų butų plėtros šiame pakilimo cikle buvo pastatyti vakarinėje Vilniaus dalyje, apribotoje Pilaitės, Pašilaičių, Tarandės, Lazdynų, Karoliniškių, Viršuliškių ir Justiniškių mikrorajonų. Antroje vietoje pagal plėtros intensyvumą – centrinė miesto dalis, kurioje per septynerius metus butų skaičius išaugo kiek daugiau nei 5 700, t.y. 31 proc. visos naujos butų plėtros mieste.

      Kitos Vilniaus dalys susilaukė gerokai mažiau daugiabučių plėtotojų dėmesio. Ypač pietinė dalis, kurioje, remiantis VĮ „Registrų centro“ duomenimis, butų fondas išaugo beveik 440 butų, t.y. tik 2 proc. viso butų prieaugio mieste...
      Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5pt20oDg8
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Vilniaus rytinė dalis yra nesunkiai pasiekiama iš centro, žymiai arčiau, žymiai patogiau, bet visi grūdasi į vakarinę pusę ir paskui dejuoja, kad per kamščius stovi Pilaitės prospekte. Tai reikėjo pirkti Kalnėnuose ar Džiaugsmo g, nesigrūstų tokiuose kamščiuose.

        Iš viso tą Vilniaus asimetrija yra nesusipratimas. Kas visus taip traukia į vakarinę ir šiaurinę pusę? Savaitgaliais greičiau pas tėvus nuvažiuoti šviežių bulvių pasikasti, kur nors Ukmergės rajone?
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
          Vilniaus rytinė dalis yra nesunkiai pasiekiama iš centro, žymiai arčiau, žymiai patogiau, bet visi grūdasi į vakarinę pusę ir paskui dejuoja, kad per kamščius stovi Pilaitės prospekte. Tai reikėjo pirkti Kalnėnuose ar Džiaugsmo g, nesigrūstų tokiuose kamščiuose.

          Iš viso tą Vilniaus asimetrija yra nesusipratimas. Kas visus taip traukia į vakarinę ir šiaurinę pusę? Savaitgaliais greičiau pas tėvus nuvažiuoti šviežių bulvių pasikasti, kur nors Ukmergės rajone?
          Ten(vakarinėje ir šiaurinėje dalyse) geresni keliai, yra didesnis parduotuvių ir paslaugų pasirinkimas, bei nesklinda tiek triukšmas nuo oro uosto ir traukinių(geležinkelio aplinkelį rekonstravus į dvikelį, naktimis triukšmas ko gero girdimas iki senamiesčio). Džiaugsmo g. ir S. Batoro g. (“Autostrada” nuo Olandų žiedo iki Naujosios Vilnios) - abi sovietmečio reliktai - lopas ant lopo. Pirmoji kiek didesnė Maxima xx atsirado tik prieš metus, Lidl nėra visai, kaip ir nieko kita...

          Comment


            Arčiau Kauno ir Panevėžio, kurios abi pasiekiamos autostradomis. Arčiau Lietuvos geografinio centro, o dauguma naujakurių atėjo iš šiaurės vakarų

            Comment


              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą

              Ten(vakarinėje ir šiaurinėje dalyse) geresni keliai, yra didesnis parduotuvių ir paslaugų pasirinkimas, bei nesklinda tiek triukšmas nuo oro uosto ir traukinių(geležinkelio aplinkelį rekonstravus į dvikelį, naktimis triukšmas ko gero girdimas iki senamiesčio). Džiaugsmo g. ir S. Batoro g. (“Autostrada” nuo Olandų žiedo iki Naujosios Vilnios) - abi sovietmečio reliktai - lopas ant lopo. Pirmoji kiek didesnė Maxima xx atsirado tik prieš metus, Lidl nėra visai, kaip ir nieko kita...
              Visi šitie išvardinti dalykai labiau panašūs į pasekmę, nei į priežastį. Būtų taip braunamasi į pietryčius, kaip į šiaurės vakarus - tuoj atsirastų ir parduotuvės, ir pramogos (verslas greit pagauna tokius dalykus), ir į kelius būtų kitaip investuojama.

              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Arčiau Kauno ir Panevėžio, kurios abi pasiekiamos autostradomis. Arčiau Lietuvos geografinio centro, o dauguma naujakurių atėjo iš šiaurės vakarų
              Bet čia panašu į kažkokį grynai psichologinį dalyką. Jeigu kieno nors gimtinė yra už 150 km Lietuvos viduryje, tai atstumas iki jos mažai pasikeis, ar žmogus gyvens Pilaitėje, ar Kalnėnuose. Dar klausimas, ar iš Kalnėnų į Vilniaus - Kauno autostradą ne paprasčiau išvažiuoti penktadieniais, negu iš Pilaitės (ypač važiuojant Juoduoju Keliu, aplenkiant Liepkalnio sankryžą).
              Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.06.05, 01:36.
              Snowflakes will attack U <3

              Comment


                Kalnėnai ir visa ta pusė sparčiai plečiasi, kiek pasakojo piko metu nėra taip jau faina ir ten važiuot.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Reikia pasakyt, kad žiūrėjau žiūrėjau, skaičiau skaičiau ir vistiek iki galo nesupratau kas bus daroma... Dalis ploto taps automobilių aikštele, jei gerai suprantu (pilka). Kitur - paslaugų ir prekybos sandėliai. Tai tipo kažkoks old-schoolinis Ogmios centras ale. Galėsi pasiremontuot automobilį, apsipirkt ir pan. Arba gal visai ne taip suprantu
                  Kiek aš supratau, tai bus Gariūnų dubleris, nes jokių naujų pastatų nesimato. Tai tiesiog palapinės-paviljonai ant sugriuvusių šiltnamių pamatų. Klausimas kiek tokia "koncepcija" yra patraukli rinkoje ir kaip į tai žiūri Vilniaus miesto valdžia.

                  Comment


                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                    Bet čia panašu į kažkokį grynai psichologinį dalyką. Jeigu kieno nors gimtinė yra už 150 km Lietuvos viduryje, tai atstumas iki jos mažai pasikeis, ar žmogus gyvens Pilaitėje, ar Kalnėnuose. Dar klausimas, ar iš Kalnėnų į Vilniaus - Kauno autostradą ne paprasčiau išvažiuoti penktadieniais, negu iš Pilaitės (ypač važiuojant Juoduoju Keliu, aplenkiant Liepkalnio sankryžą).
                    Čia panašiau, kad tamsta nelabai vartęs NT skelbimų ir nevažinėjęs po Kalnėnų-Naujos Vilnius apylinkes.

                    Tavo argumentas tiktų nebent sovietinių laikų projektuotojams. O dabar tik statoma pagal anų laikų planus.

                    Comment


                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                      Vilniaus rytinė dalis yra nesunkiai pasiekiama iš centro, žymiai arčiau, žymiai patogiau, bet visi grūdasi į vakarinę pusę ir paskui dejuoja, kad per kamščius stovi Pilaitės prospekte. Tai reikėjo pirkti Kalnėnuose ar Džiaugsmo g, nesigrūstų tokiuose kamščiuose.
                      Kalnėnuose pagal BP negalima daugiaaukštė statyba, o kalbant apie individualius namus ir kotedžus, tai ten dabar turbūt labiausiai besiplečiantis kvartalas Vilniuje, lenkia net pilaitę pagal statybų tempus, kokioje tarandėje dabar jau apskritai mažai statoma.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                        Visi šitie išvardinti dalykai labiau panašūs į pasekmę, nei į priežastį. Būtų taip braunamasi į pietryčius, kaip į šiaurės vakarus - tuoj atsirastų ir parduotuvės, ir pramogos (verslas greit pagauna tokius dalykus), ir į kelius būtų kitaip investuojama.



                        Bet čia panašu į kažkokį grynai psichologinį dalyką. Jeigu kieno nors gimtinė yra už 150 km Lietuvos viduryje, tai atstumas iki jos mažai pasikeis, ar žmogus gyvens Pilaitėje, ar Kalnėnuose. Dar klausimas, ar iš Kalnėnų į Vilniaus - Kauno autostradą ne paprasčiau išvažiuoti penktadieniais, negu iš Pilaitės (ypač važiuojant Juoduoju Keliu, aplenkiant Liepkalnio sankryžą).
                        Aš manau, kad tai ateina iš sovietinio planavimo, kai šiaurėje ir vakaruose buvo statomi miegamieji daugiabučių rajonai, o pietuose ir rytuose - gamyklos ir visokie darbininkų bendrabučiai. Natūraliai pietryčių Vilniaus rajonai tapo gerokai praastesniais ir po to nebuvo daug norinčių ten gyventi.

                        O dabar prireiks nemažai laiko kol jie gentrifikuosis ir žmonės nebematys jų kaip "blogų" rajonų.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Paima kažkokią nekorektišką statistiką ir pridaro nekorektiškų ir nesąmonigų išvadų. Straipsnyje minimi butai, jei ten būtų įtraukti ir kotedžai (dvibučiai-tribučiai namai) ir indvidulaus namai tai dar klausimas kurioje pusėje plėtra didesnė.

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Aš manau, kad tai ateina iš sovietinio planavimo, kai šiaurėje ir vakaruose buvo statomi miegamieji daugiabučių rajonai, o pietuose ir rytuose - gamyklos ir visokie darbininkų bendrabučiai. Natūraliai pietryčių Vilniaus rajonai tapo gerokai praastesniais ir po to nebuvo daug norinčių ten gyventi.

                            O dabar prireiks nemažai laiko kol jie gentrifikuosis ir žmonės nebematys jų kaip "blogų" rajonų.
                            O kas tie "blogieji" pietryčių rajonai? Rasos ir Kalnėnai? Nemanau, kad kas nors juos laiko blogais. Didelę dalį rytinės Vilniaus dalies užima Pavilnių regioninis parkas, kurio daugiabučiais neužstatysi. Dėl šios priežasties man kaip tik atrodo, kad rytinė pusė yra patrauklesnė ir brangesnė. Antakalnis, Rasos, Markučiai, Kalnėnai, Pavilnys, Dvarčionys, Valakampiai, Turniškės - visi labai vertinami. Tik Kairėnai gal kiek pigesni dėl didesnio atstumo. O va Naujojai Vilniai ir pietinei daliai jau turbūt tiktų kai kurie iš jūsų argumentų, bet tai tikrai ne "pietryčiai".

                            Comment


                              Be kita ko kai kas yra nulemta tokių infrastruktūrinių objektų kaip oro uostas, kuris stabdo miesto pietinės dalies plėtrą, bei magistralinis geležinkelis, dalinantis miestą ne mažiau nei Neries upė.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Be kita ko kai kas yra nulemta tokių infrastruktūrinių objektų kaip oro uostas, kuris stabdo miesto pietinės dalies plėtrą, bei magistralinis geležinkelis, dalinantis miestą ne mažiau nei Neries upė.
                                Tiek upė tiek geležinkelis - inžineriškai keblūs daiktai- ne tai nu negi statysi tiltą ar viaduka. Čia jau ambicija, čia jau kostmosas, kokie pinigai, kur tokių rast.

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                  Tiek upė tiek geležinkelis - inžineriškai keblūs daiktai- ne tai nu negi statysi tiltą ar viaduka. Čia jau ambicija, čia jau kostmosas, kokie pinigai, kur tokių rast.
                                  Tikrai taip. Dabar Lietuva susiduria su didžiausia skurdo problema. Pinigų nėra beveik niekam.... Šalis papuola į pasaulio 40-ką pagal BVP PPP žmogui.

                                  Comment


                                    Naujas Vilniaus bendrasis planas perduodamas derinti institucijoms https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-institucijoms

                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Visuomenės informavimas apie numatomą daugiabučio gyvenamojo namo Laurų g. 40 Vilniuje projektavimą

                                      Click image for larger version

Name:	Laurų g.PNG
Views:	103
Size:	230,9 kB
ID:	1728342
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Statytojas (fizinio asmens vardo ir pavardės pirmosios raidės, juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens buveinės adresas, elektroninio pašto adresas, telefono Nr.):

                                        R. D.

                                        Comment


                                          Labai geras Statybos ir Architektūros teismo eksperto straipsnis apie Vilniaus plėtrą. Ne su viskuo sutinku, bet esmė paaiškinta nuosekliai, teisingai ir tiksliai - su kai kuriais minimais aspektais esu susidūręs asmeniškai ir galiu patvirtinti. Pvz.: VTPSI Vilniaus skyrius - jis atlieka absoliutų 0 funkcijų...

                                          Labai didelė problema – valstybei priklausančių nuomojamų žemės sklypų paskirties keitimas. Įsivaizduokite – kažkada lengvatinėmis sąlygomis buvo išnuomotas sklypas esamam pastatui eksploatuoti. Pastatas10–20 metų nenaudojamas, tačiau staiga ateina į savivaldybę investuotojas su prašymu pakeisti sklypo naudojimo būdą vietoj kokio sandėlio į gyvenamųjų namų statybą, o savivaldybės administracijos direktorius per 10 dienų pagal įstatymą paskirtį pakeičia – be jokių svarstymų. Todėl, kad bendrajame plane toje funkcinėje zonoje, kaip jau minėjau, yra numatyti 5–8 galimi naudojimo būdai ir vienas iš jų – gyvenamųjų namų statyba. Tai kas atsitinka? Šio sklypo vertė pakyla 10–20 kartų, ir dar investuotojas valstybės sklype gauna teisę vykdyti savo projektą mūsų visų sąskaita. Jeigu paprastas žmogelis norėtų kažką statyti, turėtų sklypą nusipirkti, o valstybė kažkodėl šito sklypo neparduoda – ji leidžia investuotojui ir toliau nuomotis.
                                          Investuotojas jaučiasi teisus pristatydamas projektinius pasiūlymus, už kuriuos sumokėjo pinigus, bendruomenei susipažinti. O ši praktiškai neturi jokių galimybių pateikti kokių nors siūlymų. Vienintelis kelias prieštarauti tokiems projektiniams pasiūlymams – visuomenei atlikti derinančių institucijų darbą ir rasti teisės aktų pažeidimų. Kito kelio nėra. Tad ką mes darome? Mes ieškome pažeidimų. Bet juk tai – ne visuomenės darbas. Tačiau taip šiandien yra: savivaldybė derina beveik viską – galbūt neturi žmogiškųjų resursų, kad galėtų išnagrinėti visus sprendinius, ir nesuka sau galvos.

                                          Kas gali paduoti investuotoją į teismą? Pagal įstatymus privatus asmuo savo noru visuomenės intereso ginti negali. Tai gali padaryti tik prokuratūra. Aš, kaip Visuomeninės komisijos pirmininkas, ne kartą rašiau prokuratūrai. Jie nukreipia skundą nagrinėti NŽT ar VTPSI, kurios ir priima sprendimą; šios "patikrina" pačios save ir atsiunčia prokuratūrai formalų atsakymą, kad viskas yra gerai. Kitaip sakant, pas mus nėra net mechanizmo, kaip šiuos klausimus sukontroliuoti.
                                          Aš tikrai ne prieš verslą, nesakau, kad jis turėtų kažką sau "į minusą" daryti – tada niekas neinvestuos. Bet turi būti racionalus svertas šiuos procesus reguliuoti. Šiandien to nėra.
                                          https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...pK7a_AafU2u0TE

                                          Comment

                                          Working...
                                          X