Ukmerges gatve turi viena dideli pranasuma pries Pilaite - ji yra viena pagrindiniu miesto arteriju. Ja pravaziuoja l. daug zmoniu i Anyksciu puse, Panevezi, Shiaulius, Ryga, Talina... ka jau kalbeti apie aplink ja besidriekiancius didziausius miesto rajonus ir sparciais statomas naujas gyvenvietes. Tuo tarpu pro Pilaite pralekia tik tie kurie joje gyvena, na dar i sodus ar Kernave. Todel daug tikimesne pletra i Maisiagalos puse, nei Pilaites.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Parašė arturiuxTaip,ta puse dabar gana baisoka,nors siandien pro ten pravaziavau-yra ir neblogu vietikiu.Manau,tom sukezusiom lusnom vistiek ateis galas.O Pilaitei izvelgiu sviesia ateiti-susisiekimas su centru geras,ne taip ir toli.Ukmerges g.jau baigia uzsistatyt,taip kad...
Jei is Pilaites lengvai butu pasiekiamas ne tik centras ( be persedimu ) ,tuomet tas rajonas atrodytu patrauklesnis.
Comment
-
Parašė 4,8mtUkmerges gatve turi viena dideli pranasuma pries Pilaite - ji yra viena pagrindiniu miesto arteriju. Ja pravaziuoja l. daug zmoniu i Anyksciu puse, Panevezi, Shiaulius, Ryga, Talina... ka jau kalbeti apie aplink ja besidriekiancius didziausius miesto rajonus ir sparciais statomas naujas gyvenvietes. Tuo tarpu pro Pilaite pralekia tik tie kurie joje gyvena, na dar i sodus ar Kernave. Todel daug tikimesne pletra i Maisiagalos puse, nei Pilaites.
Pilaitė planuose buvo sujungta su Vilnius-Kaunas magistrale per naują tiltą už Grigiškių, kur eitų ir naujasis (tikrasis) miesto aplinkelis.
Neskaitant Vakarinės, Šiaurinės gatvių, kurios iš esmės pagerintų susisiekimą su Pilaite.
Gal tai Ukmergės g. verslo lobizmas?
Comment
-
Parašė praeivisLydos pusen ,i Baltarusija? Ten tas rajonas uz gelzkelio stoties ? Liepkalnio g. ten tai is vis tragiska butu , . Ten kelesi firmos ir pramoniniai objektai kiek zinau.
Bet plotai stebėtinai didižiuliai ir neužstatyti. Kuprijoniškės yra vos už 3,5km nuo Gedimino pilies.
Comment
-
Parašė SulaPats tranzitinis srautas nėra pranašumas gyvenamajam rajonui.
Pilaitė planuose buvo sujungta su Vilnius-Kaunas magistrale per naują tiltą už Grigiškių, kur eitų ir naujasis (tikrasis) miesto aplinkelis.
Neskaitant Vakarinės, Šiaurinės gatvių, kurios iš esmės pagerintų susisiekimą su Pilaite.
Gal tai Ukmergės g. verslo lobizmas?
Na siaip jau gyvenamieji namai 9 Fabijoniskes) nera prie pat plento. Siaip jau tai aplamai tada mieste gyventi kenksminga . Paziurekit kaip gyvena zmones sakykim Kalvariju gatveje...
Comment
-
farbrom
Kiek žinau pirmajame pokario generaliniame plane buvo numatyta, jog miestas plėsis į Lydos pusę, todėl pirmaisiais pokario dešimtmečiais atsirado daug gyvenamųjų namų ir pramonės įmonių Naujamiestyje ir Naujininkuose, tačiau vėliau buvo suprasta, jog miesto plėtros kryptis buvo pasirinkta neteisingai ir miestas turi plėstis i Lietuvos gilumą, o ne į Baltarusijos pasienį. Kiti gen. planai numatė tik miesto plėtimąsi į šiaurę, vakarus ir šiaurės vakarus, tad turim tai, ką turim dabar. 1990 buvo kalbų, jog bus statomi naujieji gyv. rajonai Nemėžyje ir N. Vilnioje, tad miestas būtų plėtęsis ir rytų bei pietų kryptimi. Vėliau pasikeitus ekonominėms, politinėms ir kt. salygoms šie planai taip ir liko tik planais...
Comment
-
farbrom
Beje, pastebėjot, jog kalba pakrypo kita linkme? Tie savarytno namai tokie neverti dėmesio, jog jiems skirtoje skiltyje jų niekas nei neprisimena
Comment
-
Parašė farbromBeje, pastebėjot, jog kalba pakrypo kita linkme? Tie savarytno namai tokie neverti dėmesio, jog jiems skirtoje skiltyje jų niekas nei neprisimena
Comment
-
farbrom
Tai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
Comment
-
Parašė farbromTai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
Comment
-
Parašė farbromTai kad Pavilny statomas Kalnėnų gyvenamasis masyvas, o ta vieta nei išplėtota infrastruktūra, nei inžinieriniais tinklais, nei geru susisiekimu nepasižymi. Na nebent gamtos grožiu ir ne daugiau...
Comment
-
Parašė EddNuo Kalnenu gyvenamojo rajono iki miesto centro - nusileisti nuo kalniuko tuscia gatve. Kelios min ir tu jau senamiestyje. Toje puseje mazai zmoniu gyvena, todel kamsciu man ten neteko matyti. O del komunikaciju - miesto vandentiekis, dujos, kanalizacija (t.y. viskas ko tik reikia). Todel nematau jokiu problemu. O siaip kaip supratau ten ir darzeli, parduotuve ketina statyti. Kokios dar ten infrastrukturos reikia?
Comment
-
farbrom
Tai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...
Comment
-
Parašė farbromTai kad Kalnėnai prie pat Nemėžio (tik kitoj plento pusėj) tai susidarys geri 4-5 km nuo centro ir autobusu reik važiuoti 20-25 minutes, o ir ne taip dažnai jie ten važinėja. Infrastruktūra irgi išplėtota kol kas gana menkai. Didesnių parduotuvių nėr, darželių nėr, artimiausia mokykla Pavilny, o ir ta... Kaip čia pasakius... O vandentiekis man rods ten bus vietinis... Abejoju ar ten yra kanalizacija, nors... Netoli N. Vilnia, Nemėžis tai visko gali but...
Taigi atstumas nuo miesto ar komunikacijos nevaidina tokio svarbaus vaidmens... Juolab, kad patys pirkėjai stveria bet kokį naujai pastatytą būstą...
Comment
-
farbrom
Ne tai svarbiausia (nors manau, kad tikrai nemažos). Noriu pasakyti tik tai, kad dabar stato visur ir nesvarbu jokios komunikacijos, infrastruktūra. Jei tai Vilnius- butai akimirksniu išgraibsomi ir net nesvarbu ar šalia sąvartynas, ar langai žiūri vienas į kitą, ar toli nuo miesto ir pan. Nesutinku su tavo teiginiu, jog infrastruktūra vaidina svarbų vaidmenį....Tik ne šiais laikais.
Comment
-
farbrom
Juk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
Comment
-
Parašė farbromJuk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
Comment
-
farbrom
Tokiu atveju reik turėt 2 automoblius ir visos problemos isspręstos. Vienas sutuoktinis nuveža vieną vaiką kad ir į mokyklą, kitas- į darželį. Kaip tik šia linkme viskas ir krypsta. Dabar 1000 gyv. tenka jau apie 400 automobilių, o po kelių metų šis skaičius šoktelės iki 550. Vienai šiemai turėti du automobilius jau ne prabanga, o butinybė.
Comment
-
Parašė farbromJuk butui įpirkti reikia šiokio tokio kapitalo, vadinasi jei užtenka pinigų jam įsigyti, užteks ir senam kledarui, tad nebėda atstumas iki miesto, darbovietės, mokymo įstaigos, parduotuvės...
Comment
-
Parašė farbromTokiu atveju reik turėt 2 automoblius ir visos problemos isspręstos. Vienas sutuoktinis nuveža vieną vaiką kad ir į mokyklą, kitas- į darželį. Kaip tik šia linkme viskas ir krypsta. Dabar 1000 gyv. tenka jau apie 400 automobilių, o po kelių metų šis skaičius šoktelės iki 550. Vienai šiemai turėti du automobilius jau ne prabanga, o butinybė.
Comment
Comment