Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Prie to pačio, šiandien vyksta Darnu group susitikimas su bendruomenėmis dėl būsimo rajono Užusieniuose. Kolega rodė vienos sodų bendrijos susirašinėjimą, tai absoliuti dauguma kelią klausimą dėl susisiekimo (nauji keliai, VT, kamsčiai ir pan.).
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąĮdomi diskusija. Individualių namų kvartalo gyventojai, teigia mokantys daugiau mokesčių nei komibloko gyventojai - ar nepamirštate padauginti x100, tam kad suprasti kiek komiblokas surenka mokesčių, o kiek vienas ar du šeimos maitintojai individualiame name? Turbūt geresnis palyginimas vienas komiblokas centre vs. individualių namų kvartalas pasienio terasose (kur daugelyje atvejų, jeigu yra vystytojas o ne žmonės patys sklypus susiperka, būna išasfaltuotas privažiavimas).
Dvigubai pigesnis kvadratas pasienio terasose turi savo trūkumų - infrastruktūros teks palaukti, nes stovėsite eilės gale užleisdami vietą kitiems, miestui svarbesniems infrastruktūros projektams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
O kur būtų galima daugiau sužinoti apie šį susitikimą? Labai aktuali informacija man. Ačiū!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jie ne dalinami, o išduodami, esant įvykdytiems tam tikriems reikalavimams.
Jei tos sąlygos nenustatytos, tai neturi teisės neišduoti. Netgi teismo keliu galima išsireikalauti.
Kita vertus, vyksta ir atvirkštiniai procesai. Pvz. prie Gudelių norėta statyti kvartalą vietoje miško (pagal senus dokumentus jo ten nebuvo), bendruomenė pasipriešino, ir tas neįvyko.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Dalinti? Gal pardavinėti per kyšius?
Normalus civilizuotas miestas pradžioje nutiesia infrastruktūrą, o tik po to statybos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Na tai turėjo būti savo laiku nustatytos atitinkamos sąlygos ir neišduota. Arba neprisijungtos iš aplinkinių rajonų tos teritorijos kur dabar yra problemų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai neprijungimas savaime nieko neduoda. Plečiamasi sėkmingai ir už dabartinių Vilniaus ribų.
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pasivažnėkite po namų kvartalius, pamatysite, gaila LT tokios statistikos nėra kaip kitose šalyje pagal pajamas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
Comment
-
Prie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.
Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąTai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąPrie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.
Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
Šiaip informacijai kam įdomu rekomenduoju video savišvietai apie suburbijos plėtrą: https://www.youtube.com/watch?v=7IsM...l=NotJustBikes
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
Yra Centvalio Rykantai-Stotis, VVT autobusas Ž.Paneriai-Valai.
Kažkas panašaus gal egzistuoja ir kitose kryptyse, tik aš nelabai jų žinau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendra problema. Ir šiaip galiausiai vis tiek miestas labiausiai kenčia (automobilių vis daugiau).
Aišku Vilniaus rajone problemos su darželiais ir mokyklom liktų. Bet ten vėlgi ministerija tvarko. Ir rajonui permetus tuos gabalus tikėtina išvis Vilniaus rajono savivaldybės tam tikros problemos išsispręstų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
- 1 patinka
Comment
-
Skirstyti Vilniaus miesto ir rajono savivaldybes yra vienas didžiausių nesutvarkomų nesusipratimų, iš kurio kyla aibė problemų. Vilniaus regionas yra vientisas organizmas, kur viskas turi būti integruota tiek, kiek rajono gyventojų veiklos integruotos į miestą: VT, švietimas, GPM ir t.t. dalykai. O tuo pačiu, sumažėtų ir administracijos aparato išlaidos, vadovų skaičius ir pan.Paskutinis taisė Nikas; 2024.05.30, 12:28.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto autobusai jau nemažai metų važiuoja į Lentvarį Trakų rajone. Taip pat išlenda ir į Vilniaus rajoną, pavyzdžiui Skirgiškes.
Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
Comment
Comment