Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pasivažnėkite po namų kvartalius, pamatysite, gaila LT tokios statistikos nėra kaip kitose šalyje pagal pajamas.
    man pakanka šešėlines ekonomikos rodiklių.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Prie to pačio, šiandien vyksta Darnu group susitikimas su bendruomenėmis dėl būsimo rajono Užusieniuose. Kolega rodė vienos sodų bendrijos susirašinėjimą, tai absoliuti dauguma kelią klausimą dėl susisiekimo (nauji keliai, VT, kamsčiai ir pan.).
      O kur būtų galima daugiau sužinoti apie šį susitikimą? Labai aktuali informacija man. Ačiū!

      Comment


        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
        Įdomi diskusija. Individualių namų kvartalo gyventojai, teigia mokantys daugiau mokesčių nei komibloko gyventojai - ar nepamirštate padauginti x100, tam kad suprasti kiek komiblokas surenka mokesčių, o kiek vienas ar du šeimos maitintojai individualiame name? Turbūt geresnis palyginimas vienas komiblokas centre vs. individualių namų kvartalas pasienio terasose (kur daugelyje atvejų, jeigu yra vystytojas o ne žmonės patys sklypus susiperka, būna išasfaltuotas privažiavimas).

        Dvigubai pigesnis kvadratas pasienio terasose turi savo trūkumų - infrastruktūros teks palaukti, nes stovėsite eilės gale užleisdami vietą kitiems, miestui svarbesniems infrastruktūros projektams.
        Aha, kur gi ne, didieji GPM mokėtojai. Advokatai, notarai, anstoliai. O ir versle yra n+k schemų kaip susimažinti GPM per tantjemas ir pan. Taip kad nereikia.

        Comment


          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

          O kur būtų galima daugiau sužinoti apie šį susitikimą? Labai aktuali informacija man. Ačiū!
          https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=XF-tvlcZvkev8h-ohyT5Gn7adFNnYHBBpB1gdF3S_ARUMzRMNVZLNjBMMzREUE4zN VdRUjNOTDNEVi4u

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Jie ne dalinami, o išduodami, esant įvykdytiems tam tikriems reikalavimams.
            Jei tos sąlygos nenustatytos, tai neturi teisės neišduoti. Netgi teismo keliu galima išsireikalauti.
            Kita vertus, vyksta ir atvirkštiniai procesai. Pvz. prie Gudelių norėta statyti kvartalą vietoje miško (pagal senus dokumentus jo ten nebuvo), bendruomenė pasipriešino, ir tas neįvyko.
            Na tai turėjo būti savo laiku nustatytos atitinkamos sąlygos ir neišduota. Arba neprisijungtos iš aplinkinių rajonų tos teritorijos kur dabar yra problemų.

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą

              Dalinti? Gal pardavinėti per kyšius?
              Normalus civilizuotas miestas pradžioje nutiesia infrastruktūrą, o tik po to statybos.
              Kad be jokių kyšių dalino ir dalina „miesto“ laukuose tuos leidimus. Bent kokiais 9 atvejais iš 10. Savivaldybei net minčių nekilo apie vakarietišką vystymo variantą.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Na tai turėjo būti savo laiku nustatytos atitinkamos sąlygos ir neišduota. Arba neprisijungtos iš aplinkinių rajonų tos teritorijos kur dabar yra problemų.
                Tai neprijungimas savaime nieko neduoda. Plečiamasi sėkmingai ir už dabartinių Vilniaus ribų.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Tai neprijungimas savaime nieko neduoda. Plečiamasi sėkmingai ir už dabartinių Vilniaus ribų.
                  Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.

                  Comment


                    Bluefox gal pavyko sudalyvauti. Įdomūs komentarai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Pasivažnėkite po namų kvartalius, pamatysite, gaila LT tokios statistikos nėra kaip kitose šalyje pagal pajamas.
                      Nepanašu, kad gatvių tiesimas, priežiūra, sniego valymas, apšvietimas, pakelių šienavimas, šiukšlių išvežimas, viešasis transportas vienam žmogui kainuotų pigiau nuosavų namų rajone
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
                        Bendra problema. Ir šiaip galiausiai vis tiek miestas labiausiai kenčia (automobilių vis daugiau).

                        Comment


                          Prie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.

                          Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?

                          Comment


                            Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
                            Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
                            Skatina. Visokios skatinimo priemonės neskiria ar tai miestelis ar vienkiemis vidurį laukų.

                            Comment


                              Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
                              Prie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.

                              Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
                              Beje kelias yra ne visa infrastruktūros dalis. Dar yra ir vandentiekis, kanalizacija, elektra, dujos. Ir visus tuos vamzdžius ir laidus irgi valstybė turi prižiūrėti.

                              Šiaip informacijai kam įdomu rekomenduoju video savišvietai apie suburbijos plėtrą: https://www.youtube.com/watch?v=7IsM...l=NotJustBikes

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
                                Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).

                                Comment


                                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                  Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
                                  Ne visai taip. Pvz. yra VVT autobusas Lazdynai-Lentvaris, yra Centvalio "maršrutkė" Lentvaris-Stotis (nežinau, ar samdytas savivaldybės, ar grynai komercinis).
                                  Yra Centvalio Rykantai-Stotis, VVT autobusas Ž.Paneriai-Valai.

                                  Kažkas panašaus gal egzistuoja ir kitose kryptyse, tik aš nelabai jų žinau.

                                  Comment


                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                    Bendra problema. Ir šiaip galiausiai vis tiek miestas labiausiai kenčia (automobilių vis daugiau).
                                    Atkristų infrastruktūros įrenginėjimas. Ir miestas galėtų ramiai sakyt, kad ne mūsų problemos. Turit galinę autobuso stotelę va čia, o toliau jau rajonas ir jūsų bėdos kaip siauru keliuku važiuot per kamščius.

                                    Aišku Vilniaus rajone problemos su darželiais ir mokyklom liktų. Bet ten vėlgi ministerija tvarko. Ir rajonui permetus tuos gabalus tikėtina išvis Vilniaus rajono savivaldybės tam tikros problemos išsispręstų.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                      Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
                                      Vilniaus miesto autobusai jau nemažai metų važiuoja į Lentvarį Trakų rajone. Taip pat išlenda ir į Vilniaus rajoną, pavyzdžiui Skirgiškes.

                                      Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.

                                      Comment


                                        Skirstyti Vilniaus miesto ir rajono savivaldybes yra vienas didžiausių nesutvarkomų nesusipratimų, iš kurio kyla aibė problemų. Vilniaus regionas yra vientisas organizmas, kur viskas turi būti integruota tiek, kiek rajono gyventojų veiklos integruotos į miestą: VT, švietimas, GPM ir t.t. dalykai. O tuo pačiu, sumažėtų ir administracijos aparato išlaidos, vadovų skaičius ir pan.
                                        Paskutinis taisė Nikas; 2024.05.30, 12:28.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Vilniaus miesto autobusai jau nemažai metų važiuoja į Lentvarį Trakų rajone. Taip pat išlenda ir į Vilniaus rajoną, pavyzdžiui Skirgiškes.

                                          Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
                                          Visiškai pritariu, kaip ir kituose miestuose turėtų būti. Tiesiog realybė tokia, kad vms turi argumentą atsifutbolinti, mol kitas rajonas, o mieste dar infrastruktūra neideali. O Trakai pasiūlo VT į Trakus kurio greičiausiai atsisakoma, dėl ko jiems irgi ramiau. Ir tada turim ką turim.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X