Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtinai turėtų susitarti Miestas ir Rajonas dėl infra mokesčio. Kitaip, neįmanoma pasiekti jokių tikslų, na, tik surinkti kažkiek pinigų

    Comment


      Diskusijos tęsinys:

      Laura KairieneView Laura Kairiene’s profile Author Chief architect of Vilnius City Municipality :

      15 min miesto idėja yra 1.2-1.6km vaikštomas atstumas. Viešasis transportas turi atitikti du kriterijus (be finansinio) - pravažumas (kiekis žmonių) ir dedikuota linija (konkurencingumas su automobiliais). Infra po žeme yra nesusikertanti su antžemine (gatvėmis) ir pati efektyviausia.

      Comment


        Įdomiai kai Chief architect kalba kaip ir teisingai, bet išrenka visokius stoties konkursus kur VT net esamas yra naikinamas.

        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Savivaldybė neturi pinigų infrastruktūrai net urbanizuoto miesto teritorijoje, kokybiškam vt, tai rezultatas būtų tik sukeltos NT kainos dėl ribojamos plėtros.
        Infrastruktūrą stato vystytojai, ne savivaldybė. Turime infrastruktūros mokestį. Ne, rezultatas būtų daugiau plėtros kur infrastruktūra jau yra - mieste.

        Comment


          Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
          Būtinai turėtų susitarti Miestas ir Rajonas dėl infra mokesčio. Kitaip, neįmanoma pasiekti jokių tikslų, na, tik surinkti kažkiek pinigų
          Geras paradoksas, kad net Vilniaus rajono savivaldybės pastatas mieste įsikūręs, bet miestas su rajonu kaip nesikalbėjo, taip ir nesikalba. Kažkas sistemoje jau seniai turėjo stumti pirmyn arba administracinę reformą, arba kitus būdus, kaip privaloma tvarka koordinuoti veiksmus Didžiojo Vilniaus teritorijoje. Nieko neveikimas atvedė prie chaotiškos suburbijų, kaip vėžinių ląstelių Vilniaus kūne, plėtros. Miestas iš jų gauna tik žalą ir jokios naudos, na, gal išskyrus mažinamą spaudimą būsto kainoms.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            tai visi statys prie pat miesto ribos ir tiek. Kai is Antakalnio puses belekiek misku ieina i miesta, o is vakaru didziuliai rajonai pvz Buividyskes, Zujunai ar prie pat Pilaites Dvaryksciai, Gudeliai ir etc. - bus uzstatomi ivetoj pvz Kalnenu.

            Gan keistas dalykas tas infros mokestis, nors nesu pries ji. Ji galetu atstoti NT mokestis, bet tas keliaus i valstybes katila.
            Tai ir dabar tas sėkmingai vyksta dėl didesnių reikalavimų projektuojant pastatus mieste, bei sudėtingesnio leidimo gavimo jei statybas vykdysi miesto teritorijoje. Todėl kalbos, kad gerų idėjų turintis miesto architektas kažką išspęs, atrodo keistokai. Jis tiesiog neturi tokių įgaliojimų, kaip ir visa savivaldybė.

            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

              Geras paradoksas, kad net Vilniaus rajono savivaldybės pastatas mieste įsikūręs, bet miestas su rajonu kaip nesikalbėjo, taip ir nesikalba. Kažkas sistemoje jau seniai turėjo stumti pirmyn arba administracinę reformą, arba kitus būdus, kaip privaloma tvarka koordinuoti veiksmus Didžiojo Vilniaus teritorijoje. Nieko neveikimas atvedė prie chaotiškos suburbijų, kaip vėžinių ląstelių Vilniaus kūne, plėtros. Miestas iš jų gauna tik žalą ir jokios naudos, na, gal išskyrus mažinamą spaudimą būsto kainoms.
              Naudą gauna ten gyvenantys, priešingu atveju turbūt negyventų, jei nebūtų naudinga?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Naudą gauna ten gyvenantys, priešingu atveju turbūt negyventų, jei nebūtų naudinga?
                Nemanau, kad jie gauna naudą. Numanau, kad jie irgi patiria nuostolį nes retas žmogus sugeba vertinti ne vien įsikūrimo, bet ir daugiamečius savo bei vaikų transportavimosi kaštus.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Naudą gauna ten gyvenantys, priešingu atveju turbūt negyventų, jei nebūtų naudinga?
                  Atleiskite, o Jums miesto nauda lygi pavienių asmenų naudai? Bendras gėris neegzistuoja?

                  Lyg ir pakankamai aiškiai parašiau, kad turiu omenyje būtent miesto žalą ir naudą...

                  Comment


                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                    Nemanau, kad jie gauna naudą.
                    Nemanau, kad jūs sugebat apskritai įvertinti, kas yra nauda. Ne viskas gyvenime susiveda į kaštų taupymą.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                      Nemanau, kad jie gauna naudą. Numanau, kad jie irgi patiria nuostolį nes retas žmogus sugeba vertinti ne vien įsikūrimo, bet ir daugiamečius savo bei vaikų transportavimosi kaštus.
                      Toli gražu ne visiems tenka vežiot save bei vaikus į centriuką. Iš kaimynų mažuma važinėja. Tiek dėl nuotolinio darbo, tiek dėl daugiau švietimo įstaigų pakraščiuose. Arba kas išsikraustė į suburbiją jau vaikams palikus lizdą. Bet savo laiku apribojus suburbiją turbūt provincija šiandien būtų gyvesnė.

                      Comment


                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                        Atleiskite, o Jums miesto nauda lygi pavienių asmenų naudai? Bendras gėris neegzistuoja?

                        Lyg ir pakankamai aiškiai parašiau, kad turiu omenyje būtent miesto žalą ir naudą...
                        O kas yra „miesto nauda“? Ar miestas yra atskiras organizmas nuo savo gyventojų? Bendras gėris yra visų bendrai psichinė bei fizinė sveikata, sveiko gyvenimo trukmė ir pan ir t.t.

                        Comment


                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                          Atleiskite, o Jums miesto nauda lygi pavienių asmenų naudai? Bendras gėris neegzistuoja?.
                          Kalbate kaip koks sovietinis politikas apie darbą abstrakčiai valstybei. Miestas susideda iš pavienių asmenų, jei jie gauna naudą, reiškia ir "miestas" gauna naudą. Miestas tai yra pirmiausia žmonės, o ne pastatai, gatvės ar medžiai.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kalbate kaip koks sovietinis politikas apie darbą abstrakčiai valstybei. Miestas susideda iš pavienių asmenų, jei jie gauna naudą, reiškia ir "miestas" gauna naudą. Miestas tai yra pirmiausia žmonės, o ne pastatai, gatvės ar medžiai.
                            Pagal tamstą, tai geriausias miestas būtų toks, kuriame būtų plačios gatvės, hektarai parkingo, kuriuose stovėjimas būtų ir nemokamas. Nes taip pavieniai asmenys turėtų daugiausiai naudos. Dar troleibusus irgi būtina panaikinti, nes jie važiuoja lėtai ir trukdo pavieniams asmenims skubėti "gauti naudą". T.y. miestas turi būti palaida bala, kurioje į infrastruktūros palaikimą pinigus reikėtų išmesti taip pat, kaip juos nuleisti į kanalizaciją.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              O kas yra „miesto nauda“? Ar miestas yra atskiras organizmas nuo savo gyventojų? Bendras gėris yra visų bendrai psichinė bei fizinė sveikata, sveiko gyvenimo trukmė ir pan ir t.t.
                              Miesto nauda yra tada, kai gyventojai kuo mažiau kenkia vienas kitam. Sukūrus suburbijas didelė žmonių laiko dalis nukeliavo į transportavimąsi, sumažėjo bendravimo galimybių, didėja atskirtis, tarša ir CO₂ išmetimai, o aplinkos priežiūros nebelieka pinigų. Nei vieno iš šių dalykų nėra miesto strateginiuose planuose.

                              Aš suprantu, kad kokių nors piramidžių arba šventyklų statymas irgi nėra pats raciionaliausias pinigų panaudojimo būdas, tačiau visi lyg ir sutariame, kad geriau yra gyventi pagal BENDRAI pasitvirtintus planus, nei kiekvienam tempiant antklodę ant savęs.
                              Ir turbūt sutariame, kad NL aplinka yra priimtinesnė, nei Tarandėje. O įvertinus, kad būsto prieinamumas ten yra 2 kartus geresnis nei LT, gal reiktų susimąstyti kodėl taip nutiko?

                              Comment


                                Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                Miesto nauda yra tada, kai gyventojai kuo mažiau kenkia vienas kitam. Sukūrus suburbijas didelė žmonių laiko dalis nukeliavo į transportavimąsi, sumažėjo bendravimo galimybių, didėja atskirtis, tarša ir CO₂ išmetimai, o aplinkos priežiūros nebelieka pinigų. Nei vieno iš šių dalykų nėra miesto strateginiuose planuose.

                                Aš suprantu, kad kokių nors piramidžių arba šventyklų statymas irgi nėra pats raciionaliausias pinigų panaudojimo būdas, tačiau visi lyg ir sutariame, kad geriau yra gyventi pagal BENDRAI pasitvirtintus planus, nei kiekvienam tempiant antklodę ant savęs.
                                Ir turbūt sutariame, kad NL aplinka yra priimtinesnė, nei Tarandėje. O įvertinus, kad būsto prieinamumas ten yra 2 kartus geresnis nei LT, gal reiktų susimąstyti kodėl taip nutiko?
                                Matosi, kad nežinote, kas yra nauda, bet ir kur gyvena žmonės NL nepaisant to, kad tai viena tankiausių šalių.

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Miesto nauda yra tada, kai gyventojai kuo mažiau kenkia vienas kitam. Sukūrus suburbijas didelė žmonių laiko dalis nukeliavo į transportavimąsi, sumažėjo bendravimo galimybių, didėja atskirtis, tarša ir CO₂ išmetimai, o aplinkos priežiūros nebelieka pinigų. Nei vieno iš šių dalykų nėra miesto strateginiuose planuose.

                                  Aš suprantu, kad kokių nors piramidžių arba šventyklų statymas irgi nėra pats raciionaliausias pinigų panaudojimo būdas, tačiau visi lyg ir sutariame, kad geriau yra gyventi pagal BENDRAI pasitvirtintus planus, nei kiekvienam tempiant antklodę ant savęs.
                                  Ir turbūt sutariame, kad NL aplinka yra priimtinesnė, nei Tarandėje. O įvertinus, kad būsto prieinamumas ten yra 2 kartus geresnis nei LT, gal reiktų susimąstyti kodėl taip nutiko?
                                  Trumpiau, žmonės vieni kitiems turėtų kurti mažiau negative externalities t.y. mažiau kenkti kitiems darydami kažką, kas naudinga jiems patiems, įskaitant transportavimąsi ir kitus dalykus, kuriuos jie daro savo gyvenime.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Pagal tamstą, tai geriausias miestas būtų toks, kuriame būtų plačios gatvės, hektarai parkingo, kuriuose stovėjimas būtų ir nemokamas.
                                    Aš taip nesakiau, čia pats taip sugalvojote iš neaišku kur. Nuvažiuokite į tokias šalis kaip NL, pamatysite, kad viskas išvystyta neblogai tiek miestų centruose, tiek ir užmiestyje ir niekas neaiškina tokių sovietinio mentaliteto nesąmonių, kas "naudinga" miestui, o kas ne.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Gal kas nors paaiškinkite Lettered, kad Šiaurės Makedonijoje ir Albanijoje butuose gyvena panaši visuomenės dalis kaip ir NL, bet tai nereiškia, kad tos šalys yra panašios. Panašu, kad žmogus nesupranta ką reiškia planavimas ir kad gyvenimas daugiabučiuose nėra nei siekiamybė, nei blogybė. Deja, bet nesupranta taip stipriai, kad net nematau galimybės su juo diskutuoti, nes nusileidus iki jo lygio, garantuotai būsiu sutaršytas patirtimi.

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        Gal kas nors paaiškinkite Lettered, kad Šiaurės Makedonijoje ir Albanijoje butuose gyvena panaši visuomenės dalis kaip ir NL, bet tai nereiškia, kad tos šalys yra panašios. Panašu, kad žmogus nesupranta ką reiškia planavimas ir kad gyvenimas daugiabučiuose nėra nei siekiamybė, nei blogybė. Deja, bet nesupranta taip stipriai, kad net nematau galimybės su juo diskutuoti, nes nusileidus iki jo lygio, garantuotai būsiu sutaršytas patirtimi.
                                        Na va, pagaliau sutarėme, kad svarbiausia planavimas ir plėtra niekaip tam miestui nekenkia, kaip ir NL.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.21, 10:50.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Trumpiau, žmonės vieni kitiems turėtų kurti mažiau negative externalities t.y. mažiau kenkti kitiems darydami kažką, kas naudinga jiems patiems, įskaitant transportavimąsi ir kitus dalykus, kuriuos jie daro savo gyvenime.
                                          Žmonės nėra racionalūs, geria, rūko, valgo nesveiką maistą, nors tai ir brangu, ir kenkia sveikatai (ir labai dideli visuomenei negative externalities), taip pat ir gyvena name, o ne bute, nors ir "neapsimoka".
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X