Grotelės tai tikrai fail'as. Radiatorius turbūt pastebi tik tie, kas dirba toje srityje, bet taip pat neturėtų būti tokių sprendimų tokiam pastate. Stiklo spalva man taip pat nepatinka. Kiek gelbėja padėtį pastato forma.
Nedirbu nei su radiatoriais, nei su statybomis apskritai.
Vis tęsiasi ta pati istorija - pataupo pinigų veidrodiniams stiklams. Tada matosi ne fasadas, o "nepadorūs" pastato viduriai. Vėliau - skirtingai pradarytų žaliuzių margumynas
Vis tęsiasi ta pati istorija - pataupo pinigų veidrodiniams stiklams. Tada matosi ne fasadas, o "nepadorūs" pastato viduriai. Vėliau - skirtingai pradarytų žaliuzių margumynas
O tai koks nors Shanghai Tower ar Shard'as irgi pataupė ant veidrodinių stiklų?
Vis tęsiasi ta pati istorija - pataupo pinigų veidrodiniams stiklams. Tada matosi ne fasadas, o "nepadorūs" pastato viduriai. Vėliau - skirtingai pradarytų žaliuzių margumynas
Veidrodiniai stiklai yra atgyvena, nemanau ar nuo jų kaina labai keičiasi - juk tai tik plėvelė ant to pačio stiklo.
Saulę kontroliuojantys skaidrūs stiklai dažniausiai yra brangesni, nei veidrodiniai. Vakarų šalyse aš mačiau keletą naujų projektų su veidrodiniais stiklais, kur jie buvo įkomponuoti pakankamai sėkmingai. Pas mus nuo tokio stiklo visus purto, greičiausiai todėl, jog prieš kokius 15 metų visokie banditėliai buvo pamėgę jį naudoti visur kur reikia ir nereikia
Su tais radiatoriais, tai čia dar kaip kas žiūri... Jeigu būtumėt čia nepasakę, tai abejoju ar būčiau atkreipęs dėmesį. Ne visi pastebi tokius dalykus.
Veidrodiniai stiklai yra atgyvena, nemanau ar nuo jų kaina labai keičiasi - juk tai tik plėvelė ant to pačio stiklo.
Tai matyti pastato vidaus ūkį čia dabar vadinasi modernumas? Nejaugi būtų gražiau ir moderniau, jei pvz. pirmasis haneris, būtų "nuogas"?
Kaina keičiasi, nes pasidaro problemos su šviesos kiekiu viduje ir reikalingi kažkokie sprendimai didinantys šviesos pralaidumą.
Tai matyti pastato vidaus ūkį čia dabar vadinasi modernumas? Nejaugi būtų gražiau ir moderniau, jei pvz. pirmasis haneris, būtų "nuogas"?
Kaina keičiasi, nes pasidaro problemos su šviesos kiekiu viduje ir reikalingi kažkokie sprendimai didinantys šviesos pralaidumą.
Dėl matomo vidaus, tai man visai gražu matyti ofisų vidų. Tik svarbu nebūtų skirtingų visokių žaliuzių ar kitokių apsaugų nuo saulės.
zaidziant tenisa jauciu prarasciau samone kiekviena karta atsidures prie sonines linijos :/
„Vismos“ kraustynės: be atvirų erdvių ir su vieta automobiliui kiekvienam
Unikalu, palyginti su šiuo metu vyraujančiomis tendencijomis, gali būti tai, kad naujajame bendrovės biure nebus atvirų erdvių. Taip pat ir mobilių darbo vietų.
Be to, čia darbuotojams įrengiami ne tik poilsio ar žaidimų kambariai, bet ir pirtis.
Man juokinga kaip straipsnyje pamineta "parkavimo vietų skaičius renkantis biurą darbuotojams yra bene svarbiausias veiksnys." Dar neteko tokiu nesamoniu girdeti.
Man juokinga kaip straipsnyje pamineta "parkavimo vietų skaičius renkantis biurą darbuotojams yra bene svarbiausias veiksnys." Dar neteko tokiu nesamoniu girdeti.
O čia kurioj vietoj nesąmonė? Parkingas darbuotojams žiauriai svarbus
O čia kurioj vietoj nesąmonė? Parkingas darbuotojams žiauriai svarbus
Nei sąmonė, nei nesąmonė, tiesiog socialinis reiškinys įtakotas ilgo nepritekliaus. Kitas dalykas, kaip yra formuojama darbo rinka, kaip veikia HR, na o galiausiai miesto infrastruktūra ir VT.
O čia kurioj vietoj nesąmonė? Parkingas darbuotojams žiauriai svarbus
Keisti zmoniu prioritetai. As kaip automobilio atsikraciau gryzdamas gyventi i Lietuva pries du metus, net apie tokius dalykus negalvociau. Darbo atmosphera, kolektyvas su kuo dirbi, ekologiskas pastatas, sporto klubas, ir eile kitu dalyku kurie manau turetu buti tikrai auksciau uz parkavimo vieta.
as, as as chebra, jus mokat pagaut, kad nevisi salia darbo gyvena, t.y. dazniausiai centre? ar tik apie savo situacija sugebat sumodeliuot, pas kitus irgi taip pat turi buti kaip pas jus? Dauguma gyvena miegamuose, dirba centre, turi vaikus, tai tokiem Vilniaus VT yra pragaistis. Kai VT bus normalus, kai ives mokescius automobiliam (greit nebus turbut, nes politiskai labai rizikinga), kai parkingas bus zenkliai brangesnis tada ir prades keistis. Net tas pats City Bee gyvenant centre pavirto beverciu, nes vakare visus isveza i miegamus rajonus.Tai sneket, kad parkingas nesvarbus, gali tik tie, kurie giriasi, kad teliko neturi o poto sukande dantis ziuri kasi ar netflix per silelio dydzio ekrana, nu nes gi apsiskelbiau koks modernus esu.
Man pvz iš darbo/į darbą su VT reikia arba su persėdimais važiuot arba dar gerą galą paeiti. Kažkada bandžiau - tai nuo NMC iki Naujamiesčio galo užtruko per kamščius gal valandą, nes trūlas labai ilgai neatvažiavo - palyginimui su mašina ryte ~8, vakare ~15 min. Tuolabiau kai kuriems darbu diena nesibaigia - į mašiną įsimetu ir didelį sporto krepšį, todėl net minčių neturiu apie reguliarų naudojimąsi VT. Be to susigrūdus, tarp slogių veidų, nemalonių kvapų (deja pripažinkim - Lietuvoje viešuoju važinėja pagrinde žemesnis socialinis sluoksnis) važiuot tikrai nekažką, kai jau pripranti prie savo mašinos. Sutikčiau, kad kamščiai yra didelė problema ir reikia sprėsti. Gali būti papildomi mokesčiai, bet būtinai lygiagrečiai vystomas VT, kad važiuoti nebūtų taip atgrasu.
Nežinau ar net verta gvildenti šitą temą vėl, nes Lietuva beviltiška šalis šituo klausimu. Laukiam kol Europos Sąjunga užlauš rankas dėl taršos, dyzelių ir pan. Žinant Lietuvos gyventojus iki tol didelių pokyčių nesitikėčiau - jų pasaulėžiūra gana ribota. Šito forumo auditorija tą puikiai atspindi.
Nežinau ar net verta gvildenti šitą temą vėl, nes Lietuva beviltiška šalis šituo klausimu. Laukiam kol Europos Sąjunga užlauš rankas dėl taršos, dyzelių ir pan. Žinant Lietuvos gyventojus iki tol didelių pokyčių nesitikėčiau - jų pasaulėžiūra gana ribota. Šito forumo auditorija tą puikiai atspindi.
Lol pasaulėžiūra. Jei ne mokesčiai vakaruose, ten irgi mašinom važinėtų. Kiekvienas vertina savo laiką ir geriau jau jį leis ne VT, o namie, jei finansai leidžia.
Comment