Idomu, kodel Jurksas nevykdo SASTATO teritorijos konversijos. Ta zona tiesiog verkiant reikia tvarkyt, tokioj vietoj, toks sklypas. Taciau kiek zinau, nuomininkai dar nevejami.
Labai įdomus Eduardo Kriščiūno post'as(ypač rekomenduoju tiems, kurie gyvena su rožiniais akiniais ir galvoja, kad Vilnius yra labai toli pažengęs nuo jau klasika tapusio Čeliabinsko) apie Šiaurės miestelio Ogmią (tikriausiai jau buvusią), prie kurios vietoje planuotos viešosios erdvės su šaligatviais ir želdynais:
atsirado (what a surprise) STR pažeidžiantis nelegalus parkingas + pravažiavimas nenorintiems stovėt prie šviesoforo:
Visas sitas rajonas yra didziausia Vilniaus ir Lietuvos architektu sajungos geda. Vieta, kuri galejo buti perprojektuota ir tapti Vilniaus traukos centru pamazu virsta antru Siaures miesteliu.
Palydovo foto kalba pati už save: viena didelė parkofkė
Tiesa, Šnipiškėse problemos šiek tiek kitokios. Parkofkių problemos ten nėra, bet yra neadekvati infrastruktūra, kurią savivaldybė veluoja vystyti arba išvis nevysto kuriantis gyventojams.
Palydovo foto kalba pati už save: viena didelė parkofkė
Tiesa, Šnipiškėse problemos šiek tiek kitokios. Parkofkių problemos ten nėra, bet yra neadekvati infrastruktūra, kurią savivaldybė veluoja vystyti arba išvis nevysto kuriantis gyventojams.
Problemų su parkavimu šnipiškėse ne ką mažiau, tik skirtingai nei nei šiaurės miestelyje jos ne ant asfalto, o purvo ir iki jų nėra jokių šaligatvių. Šiaurės miestelyje bent kai kurios parkofkės paverčiamos civiliuotomis, su šaligatviais ir viešosiomis erdvėmis ir ateityje tą patį bus galima padaryti su visu šiaurės miesteliu, kas buvo padaryta su Ogmios miestu, tuo tarpu šnipiškėse daug kur net nėra asfalto, jau nekalbant apie kažkokias viešasias erdves. Ta pati Žukausko g. gali tapti civilizuota ir draugiška pėstiesiems, vietos tam yra.
Na, Šnipiškėse nors ir vėluodamos, bet atsiras gatvės su šaligatviais ir dvirtakiais, bet asfalto laukams tiesiog vietos neliks, nes vietoje purvynų atsiras pastatai. Visur.
Šiaurės miestelyje taip pat gali atsirasti vietoje asfalto. Tiksliau jau ir atsiranda po truputį, tik ne tik pastatų kaip šnipiškėse, bet ir viešųjų erdvių.
Šiaurės miestelyje taip pat gali atsirasti vietoje asfalto. Tiksliau jau ir atsiranda po truputį, tik ne tik pastatų kaip šnipiškėse, bet ir viešųjų erdvių.
Tai šaunu. Tik tiek, kad Šnipiškės klaidos su parkingais nedaro nuo pat pradžių.
O su viešosiomis erdvėmis Šnipiškėse gali būti erdvių, nes centrinė dalis nusimato labai tanki ir vienintelė planuojama viešoji erdvė yra "Šifergarden skveras". Bet jei kažkada pavyks kokybiškai sutvarkyti Giedraičių gatvės trobelių alėją, ji dalinai atliks šitą vaidmenį.
Tai šaunu. Tik tiek, kad Šnipiškės klaidos su parkingais nedaro nuo pat pradžių.
Šnipiškėse tiesiog istoriškai yra šimtai brangių sklypukų, kur parkingai nesuformuojami.
Šiaurės miestelio teritorija miestui atiteko nuo sovietų garnizono tiesiog, priedo pramoninės konvertuojamos teritorijos šiaurinėje dalyje. Vystė pagal vėlyvųjų 90-ųjų supratimą.
Šnipiškės turi gerokai daugiau perspektyvų nei Šiaurės miestelis. O ir atmetus perspektyvas, priminsiu kad Šnipiškės tai ne tik Kalvarijų gatvė, tai ir beveik sutvarkytos Neries krantinės, ir planuojamas Japoniškas sodas, ir sakurų parkelis prie Swedbank, ir beveik sutvarkytas Neries senvagės slėnis, ir planuojami Šifergarden skveras, bei Drakono pieva, ir nauji dviračių takai bei gatvės, ir galų gale jei sutvarkys kokią trobelių gatvelę bus irgi neblogai. Tokių parkingų plotų irgi vargu ar bus kaip Šiaurės miestelyje (Hyper rimi anksčiau ar vėliau susitvarkys). Galima dar vardinti, tokie objektai kaip Rapolo bažnyčia ar Raduškevičių rūmai - irgi Šnipiškės. K18B erdvė su Šnipiškių gatve irgi turi neblogų perspektyvų. Ogmios miesto konversija yra liuks, bet...
Comment